Proizvodna cona Hoče-Slivnica(Magna)

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 256
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Proizvodna cona Hoče-Slivnica(Magna)

OdgovorNapisal/-a Solčavec » 28.02.2017, 10:22

Korejci potegnili Slovaško iz revščine

http://siol.net/avtomoto/reportaze/stra ... ine-434755
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 256
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Proizvodna cona Hoče-Slivnica(Magna)

OdgovorNapisal/-a Solčavec » 03.03.2017, 8:49

Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 256
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Proizvodna cona Hoče-Slivnica(Magna)

OdgovorNapisal/-a Solčavec » 06.03.2017, 16:32

Hoškim kmetom za Magno nadomestna zemljišča na območju zapora v Rogozi

06. marec 2017

Vlada je na današnji dopisni seji s sklepom pozvala Sklad kmetijskih zemljišč in gozdov RS, da bo za zagotovitev predkupne pravice upravičencem na njihov predlog prodala ali oddala v zakup kmetijska zemljišča na območju Rač in Rogoze, ki so v njegovem upravljanju. Hkrati je javni zavod Rinka pozvala, naj se odreče že najeti zemlji.

Gre za tiste lastnike zemljišč, ki živijo od kmetijske dejavnosti, ter se v okviru vzpostavljanja proizvodne cone Hoče oziroma novega obrata avtomobilskega giganta Magna niso odločili za prodajo. Namen sklepa je, da lahko kmetje, ki so do zdaj obdelovali zemljišča na območju bodoče proizvodne cone, nemoteno nadaljujejo s kmetijsko dejavnostjo. Ker pa na trgu ni primernih nepremičnin, bo lahko sklad s tem sklepom prodajal in oddajal v zakup kmetijska zemljišča na območju Rač in Rogoze, ki so v njegovem upravljanju, a pod pogojem, da so ta zemljišča prosta oziroma niso že obremenjena z zakupom. Vlada je sklep sprejela na podlagi zakona o zagotavljanju pogojev za izvedbo strateške investicije na razvojnem območju občine Hoče-Slivnica. Ta lastnikom zemljišč, ki so prodali zemljišča občini Hoče-Slivnica zaradi vzpostavitve proizvodne cone, ali pa bi bili na podlagi tega zakona razlaščeni, v petih letih od uveljavitve omogoča nakup ali zakup kmetijskih zemljišč na območju mariborske upravne enote največ do površine, ki so jo prodali, pri tem pa odobritev posla s strani države ni potrebna. Ker pa ima sklad za vsa svoja zemljišča na tem območju veljavno sklenjene zakupne pogodbe in nima prostih zemljišč, ki so potrebna za predkupno pravico, je vlada kot ustanoviteljica k sodelovanju pri zagotovitvi zemljišč pozvala mariborsko poslovno enoto javnega gospodarskega zavoda Rinka.

Javni gospodarski zavod Rinka, ki ga je ustanovila vlada in skrbi za gospodarske dejavnosti v okviru slovenskih zaporov, ima na območju Rogoze oziroma v neposredni okolici tamkajšnjega odprtega oddelka zapora od sklada že skoraj tri desetletja v zakupu večjo površino obdelanih zemljišč. Da bi država kmetom zagotovila zadostne površine nadomestnih zemljišč, so Rinko s sklepom pozvali, da se odpove zakupu 25 hektarjev zemljišč. Direktor JGZ Rinka s sedežem v Celju Aleš Kumpberger je potrdil, da so se o tem v preteklosti pogovarjali, ker pa sklepa o tem še ni prejel, ga za zdaj ne želi komentirati. "Ena naših dejavnosti je tudi kmetijska proizvodnja in na omenjenih zemljiščih gojimo semenske kulture, žita in podobno in jih nato prodajamo na prostem trgu, to sodi k delu zaprtih oseb," je pojasnil dejavnost zavoda.

Projekt prihoda Magne v Slovenijo se tako nadaljuje. Hoški svetniki so pred dvema tednoma po hitrem postopku potrdili spremembe občinskega prostorskega načrta, ki se se nanaša na vzpostavitev nove proizvodne cone v neposredni bližini letališča. Najtrši oreh za občino so bila prav pogajanja s kmeti. Na 94 hektarjev velikem območju je namreč kar 77 hektarjev kmetijskih zemljišč. Ob sprejetju prostorskega načrta je župan Marko Soršak povedal, da so se dotlej uspeli za prodajo dogovoriti z 18 lastniki, 13 pa se jih še ni dokončno odločilo oziroma se nagibajo k zahtevi za nadomestna zemljišča. Njihove predloge in pogoje so zbrali in jih posredovali ministrstvu...

http://www.vecer.com/hoskim-kmetom-za-magno-nadomestna-zemljisca-na-obmocju-rogoskega-zapora-6318237
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 256
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Proizvodna cona Hoče-Slivnica(Magna)

OdgovorNapisal/-a Solčavec » 06.03.2017, 16:50

Tako naj bi kmetje, ki zaradi Magne ostajajo brez zemljišč, dobili nadomestna
http://mariborinfo.com/novica/politika-in-gospodarstvo/tako-bodo-kmetje-ki-zaradi-magne-ostajajo-brez-zemljisc-dobili

Solčavec napisal/-a:Hoškim kmetom za Magno nadomestna zemljišča na območju zapora v Rogozi

06. marec 2017

Vlada je na današnji dopisni seji s sklepom pozvala Sklad kmetijskih zemljišč in gozdov RS, da bo za zagotovitev predkupne pravice upravičencem na njihov predlog prodala ali oddala v zakup kmetijska zemljišča na območju Rač in Rogoze, ki so v njegovem upravljanju. Hkrati je javni zavod Rinka pozvala, naj se odreče že najeti zemlji.

Gre za tiste lastnike zemljišč, ki živijo od kmetijske dejavnosti, ter se v okviru vzpostavljanja proizvodne cone Hoče oziroma novega obrata avtomobilskega giganta Magna niso odločili za prodajo. Namen sklepa je, da lahko kmetje, ki so do zdaj obdelovali zemljišča na območju bodoče proizvodne cone, nemoteno nadaljujejo s kmetijsko dejavnostjo. Ker pa na trgu ni primernih nepremičnin, bo lahko sklad s tem sklepom prodajal in oddajal v zakup kmetijska zemljišča na območju Rač in Rogoze, ki so v njegovem upravljanju, a pod pogojem, da so ta zemljišča prosta oziroma niso že obremenjena z zakupom. Vlada je sklep sprejela na podlagi zakona o zagotavljanju pogojev za izvedbo strateške investicije na razvojnem območju občine Hoče-Slivnica. Ta lastnikom zemljišč, ki so prodali zemljišča občini Hoče-Slivnica zaradi vzpostavitve proizvodne cone, ali pa bi bili na podlagi tega zakona razlaščeni, v petih letih od uveljavitve omogoča nakup ali zakup kmetijskih zemljišč na območju mariborske upravne enote največ do površine, ki so jo prodali, pri tem pa odobritev posla s strani države ni potrebna. Ker pa ima sklad za vsa svoja zemljišča na tem območju veljavno sklenjene zakupne pogodbe in nima prostih zemljišč, ki so potrebna za predkupno pravico, je vlada kot ustanoviteljica k sodelovanju pri zagotovitvi zemljišč pozvala mariborsko poslovno enoto javnega gospodarskega zavoda Rinka.

Javni gospodarski zavod Rinka, ki ga je ustanovila vlada in skrbi za gospodarske dejavnosti v okviru slovenskih zaporov, ima na območju Rogoze oziroma v neposredni okolici tamkajšnjega odprtega oddelka zapora od sklada že skoraj tri desetletja v zakupu večjo površino obdelanih zemljišč. Da bi država kmetom zagotovila zadostne površine nadomestnih zemljišč, so Rinko s sklepom pozvali, da se odpove zakupu 25 hektarjev zemljišč. Direktor JGZ Rinka s sedežem v Celju Aleš Kumpberger je potrdil, da so se o tem v preteklosti pogovarjali, ker pa sklepa o tem še ni prejel, ga za zdaj ne želi komentirati. "Ena naših dejavnosti je tudi kmetijska proizvodnja in na omenjenih zemljiščih gojimo semenske kulture, žita in podobno in jih nato prodajamo na prostem trgu, to sodi k delu zaprtih oseb," je pojasnil dejavnost zavoda.

Projekt prihoda Magne v Slovenijo se tako nadaljuje. Hoški svetniki so pred dvema tednoma po hitrem postopku potrdili spremembe občinskega prostorskega načrta, ki se se nanaša na vzpostavitev nove proizvodne cone v neposredni bližini letališča. Najtrši oreh za občino so bila prav pogajanja s kmeti. Na 94 hektarjev velikem območju je namreč kar 77 hektarjev kmetijskih zemljišč. Ob sprejetju prostorskega načrta je župan Marko Soršak povedal, da so se dotlej uspeli za prodajo dogovoriti z 18 lastniki, 13 pa se jih še ni dokončno odločilo oziroma se nagibajo k zahtevi za nadomestna zemljišča. Njihove predloge in pogoje so zbrali in jih posredovali ministrstvu...

http://www.vecer.com/hoskim-kmetom-za-magno-nadomestna-zemljisca-na-obmocju-rogoskega-zapora-6318237
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 256
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Proizvodna cona Hoče-Slivnica(Magna)

OdgovorNapisal/-a Solčavec » 08.03.2017, 17:51

Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 256
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Proizvodna cona Hoče-Slivnica(Magna)

OdgovorNapisal/-a Solčavec » 09.03.2017, 11:37

Bodo šli kmetje v ustavno presojo Magnine investicije?

07.03.2017

Hoški kmetje, ki bodo izgubili zemljo zaradi načrtovane, skoraj 100-hektarske industrijske cone Hoče pri mariborskem letališču, niso zadovoljni s ponudbo Vlade RS. Ta je včeraj sprejela sklep o nadomestni zemlji zanje, pozvala pa je Sklad kmetijskih zemljišč RS, naj tistim kmetom, ki se ne bodo odločili prodaji, odstopi državno zemljo v Rogozi ali Račah oziroma naj se 25 hektarjem državne zemlje odpove zakupnik Javno gospodarskega zavoda Rinka. To zemljo obdelujejo zaporniki za prestajanja kazni zapora Maribor-oddelek Rogoza. Zavod se zaveda pomena investicije in novih delovnih mest za regijo in tega ne bo problematiziral, čeprav mu podrobnosti – tudi kar zadeva izpada njihovega dohodka, ni še nihče predstavil.

S ponujenim menjalnim razmerjem 1:1 kmetje niso zadovoljni. Ponujena rogoška zemlja naj bi bila namesto prvovrstne hoške nekoliko slabše kakovosti. Zato zanje to razmerje ni sprejemljivo. Ob dejstvu, da osem največjih kmetov na območju bodoče industrijske cone Hoče, kjer naj bi kanadsko-avstrijski avtomobilski gigant Magna zgradil novo lakirnico, obdeluje kar 80 hektarjev, je razkorak med obstoječo in ponujeno nadomestno zemljo več kot očitne. Treba je sicer imeti v vidu še dejstvo, da vseh omenjenih površin najbolj uporni kmetje niso v celotni lastniki, pač pa so tudi zakupniki. Po zadnjih informacijah se je 18 lastnikov zemlje znotraj bodoče industrijske cone odločilo za prodajo, 13 pa jih želi menjavo.

Pomembna je še eno dejstvo: zakon za Magnino investicijo tistim lastnikom oz. prodajalcem, ki so se odločili za njeno prodajo, na območju mariborske upravne enote omejuje nakup ali zakup kmetijskih zemljišč največ do površine, ki so jo zaradi Magne prodali. Za kvadratni meter hoške zemlje bodo predvidoma dobili 10 € za kvadrat, na trgu je mogoče enako površino dobiti za 5-krat (in več) manj, torej bi za dobljeno kupnino teoretično lahko dobili pet krat več površin.

Če bo ostalo takšno menjalo razmerje in omejevalna pravila pri nakupu oz. zakupu, bodo najbolj uporni kmetje po vsej verjetnosti primorani v ustavno presojo interventnega zakona o Magnini investiciji. Epilog ne more napovedati nihče.

Vir-http://gezagrabar.kmeckiglas.com/post/273137/bodo-sli-kmetje-v-ustavno-presojo-magnine-investicije
Uporabniški avatar
kozorog
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 315
Pridružen: 12.09.2013, 15:45

Re: Proizvodna cona Hoče-Slivnica(Magna)

OdgovorNapisal/-a kozorog » 11.03.2017, 8:19

Dino S napisal/-a:Parkirišča za nova vozila so v tistem rdečem polju št. 3, kjer se nahajajo tudi industrijski tiri.
Za zaposlene pa bodo parkirišča ob regionalni cesti v kotu pri letališču ter naprej proti Rogozi, med proizvodno halo in gramoznico ter še ob 4. hali. Pri krožišču ob izvozu z AC je predvidena še garažna hiša.


Nekaj se omenja da naj bi industrijski tir v prihodnje bilo mogoče podaljšati vse do letališča, pa bo vse zasedeno s parkirišči. Kje naj bi oz. bi lahko ta podaljšek sploh potekal?
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1418
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Proizvodna cona Hoče-Slivnica(Magna)

OdgovorNapisal/-a Dino S » 11.03.2017, 16:50

Ob avtocesti, na tej sliki se vidi:
Slika
...
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 284
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Proizvodna cona Hoče-Slivnica(Magna)

OdgovorNapisal/-a gorican » 12.03.2017, 9:10

Že od celega začetka, ko se je odprla ta tema, mi ni bilo jasno kaj ima sploh veze s tem forumom, če pa (kolikor sem do sedaj vse prebral) ni predvidenega nobenega industrijskega tira v bodočo tovarno :D

Ali pa bo :pamet
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3658
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Proizvodna cona Hoče-Slivnica(Magna)

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 12.03.2017, 17:17

Že od celega začetka, ko se je odprla ta tema, mi ni bilo jasno kaj ima sploh veze s tem forumom, če pa (kolikor sem do sedaj vse prebral) ni predvidenega nobenega industrijskega tira v bodočo tovarno :D

Ali pa bo :pamet


Je že bilo povedano (Dino S, 22.2.2017), da bodo industrijski tiri in parking v rdečem polju s številko 3, na levi spodnji strani slike.

LPL
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 284
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Proizvodna cona Hoče-Slivnica(Magna)

OdgovorNapisal/-a gorican » 13.03.2017, 9:11

Hvala :thumbupr

Lp
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 256
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Proizvodna cona Hoče-Slivnica(Magna)

OdgovorNapisal/-a Solčavec » 17.03.2017, 11:33

Magni za prihod več kot 18 milijonov finančne spodbude


16 marec, 2017

Vlada je dodelila 18,61 milijona evrov finančne spodbude Magni Steyr za postavitev lakirnice Maribor.

"Spodbuda projektnemu podjetju se bo državi povrnila, saj bo v naslednjih treh letih že iz naslova davkov in prispevkov v zvezi z izplačili plač podjetje predvidoma prispevalo skoraj 15 milijonov evrov, medtem ko naj bi celotni zunanji učinki investicijskega projekta na Slovenijo znašali skoraj 70 milijonov evrov," so finančno spodbudo v višini 18,61 milijona evrov pojasnili na vladi.

Celotna naložba je sicer vredna 146,4 milijona evrov in bo predvidoma končana do konca oktobra 2019. Investicijski projekt bo ustvaril 404 nova delovna mesta, je sporočila vlada. Predmet investicijskega projekta je gradnja novega objekta za lakirnico avtomobilske karoserije, vključno s podporno infrastrukturo. Magna namerava v okviru projekta za gradnjo stavbe in nakup zemljišč nameniti 50,8 milijona evrov, za nakup novih strojev in opreme pa 95,6 milijona evrov.

Poleg tega ima spodbuda po navedbah vlade tudi nefinančne učinke, kot so prepoznavnost Slovenije kot tujim investitorjem prijazno okolje, zmanjšanje brezposelnosti v Sloveniji, povečevanje dodane vrednosti na zaposlenega, zmanjšanje vplivov na okolje.

Spomnimo ...

Vlada je za vzpostavitev nove proizvodne cone v občini Hoče-Slivnica že zagotovila sredstva v skupni višini 3,6 milijona evrov. Kot so poudarili takrat, se je s tem podprla aktivnosti za vzpostavitev proizvodne cone na problemskem območju z visoko brezposelnostjo.

Toda še preden bo Magna začela graditi, bo potrebno urediti lastništvo zemljišč, na katerih bodo stali novi proizvodni obrati. Z večino lastnikov je bilo po besedah župana Hoče Slivnica do sedaj možno najti sporazumno rešitev, vendar na občini poudarjajo, da lahko brez kooperativnosti vseh sedanjih lastnikov, občina in celotna država izgubi priložnost za investicijo, ki ne bo prinesla samo novih delovnih mest temveč bo imela številne druge pozitivne učinke.

''V primeru, da se lastništva zemljišč ne uredijo pravočasno in se posledično ne uredijo za pridobitev dovoljenja za gradnjo, obstaja verjetnost, da bo investitor Magna Steyr odšla na drugo lokacijo,'' so nedavno dejali za Mariborinfo na Občini Hoče - Slivnica.

Magna želi začeti graditi že junija

Za izgradnjo proizvodne tovarne Magne Steyr so na površini 92 hektarjev predvidene štiri faze. Magna želi hoško tovarno vzpostaviti v najhitrejšem možnem času. Kot so nam potrdili na Občini Hoče-Slivnica se bo prva faza – lakirnica, predvidoma začela graditi v mesecu juniju, zaposlitev pa bi dobili 404 delavci. Poleg lakirnice, bi junija začelo nastajati še skladišče obarvanih karoserij in poslovna stavba ter vsa potrebna cestna in druga potrebna omrežja za obratovanje prvega dela Magnine tovarne.

Prihodnje leto še druga faza s 1500 novih zaposlitev

Po prvi fazi pa bodo po načrtih že prihodnje leto začeli nastajati dodatni objekti z avtomobilskim obratom. Uresničena druga faza z objekti za izdelavo sestavnih delov in sestavljanje vozil bo prinesla dodatnih 1500 zaposlitev, kar pomeni da bo Magna po prvih dveh fazah zaposlovala blizu 2000 ljudi.

Čez nekaj let kar 6000 delovnih mest?

Investitor – Magna International, pa je v skladu z Zakonom o zagotavljanju pogojev za izvedbo strateške investicije na razvojnem območju v Občini Hoče-Slivnica podala opis celotnega investicijskega projekta. V njem predvideva tudi tretjo in četrto fazo. Tretja faza bi prinesla širitev avtomobilskega obrata, četrta pa še dodatno lakirnico. Tretja faza pomeni 1.430 dodatnih, četrta pa še 2.670 dodatnih zaposlitev. Ob zaključku vseh faz bi bilo tako zagotovljenih kar 6000 zaposlitev.

Vir-http://mariborinfo.com/novica/politika-in-gospodarstvo/magni-za-prihod-vec-kot-18-milijonov-financne-spodbude/132178
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 256
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Proizvodna cona Hoče-Slivnica(Magna)

OdgovorNapisal/-a Solčavec » 18.03.2017, 8:34

http://www.autonet.hr/aktualno/vijesti/magna-international-planira-graditi-tvornicu-u-sloveniji/

http://auto.blog.rs/blog/auto/vesti/2017/03/17/magna-international-planira-da-gradi-fabriku-u-sloveniji

Magna Steyr to invest 1.24 bln euro in car factory in Slovenia

17. 03. 2017

LJUBLJANA (Slovenia), March 17 (SeeNews) - Magna Steyr will invest 1.24 billion euro ($1.33 billion) in a car factory in Slovenia's municipality of Hoce-Slivnica where it will employ 6,000 people, the Slovenian government said.

The ultimate goal of the investment project, which will be divided into four phases, is to establish a fully functioning vehicle manufacturing plant in Slovenia with an annual capacity of 100,000 to 200,000 units, the government said in a statement on Thursday.

It also said it has decided to grant the investor 18.6 million euro in financial incentives.

The deadline for the implementation of the strategic investment is ten years from the concluding of an agreement.

The investor will create 404 new jobs in phase 1, and a further 1500 new jobs in phase 2. The entire project is forecast to create approximately 6,000 new jobs, which should be preserved for at least ten years after the signing of the agreement, the government explained.

Magna Steyr AG & Co KG is an automobile manufacturer based in Graz, Austria, where its primary manufacturing plant is located.

Vir-https://seenews.com/news/magna-steyr-to-invest-124-bln-euro-in-car-factory-in-slovenia-govt-561975
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 256
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Proizvodna cona Hoče-Slivnica(Magna)

OdgovorNapisal/-a Solčavec » 18.03.2017, 8:51

V Sloveniji bi utegnili letno izdelati 200 tisoč najbolj luksuznih avtomobilov


18. 3. 2017

Magna International, največji kanadski proizvajalec avtomobilskih delov, katerega del je tudi Magna Steyr, ki bo v okolici Maribora zgradil eno največjih lakirnic v Evropi, je predložil načrt za potencialno vlaganje v tovarno v Sloveniji, v katero namerava vložiti kar 1,24 milijarde evrov.

Slovenska vlada je v sredo sklenila podjetju Magna Steyr dodeliti 18,61 milijona evrov subvencije za izgradnjo lakirnice Maribor, ki naj bi bila dokončana leta 2019 in v kateri bo sprva zaposlitev dobilo 404 ljudi. Celotna naložba je sicer vredna 146,4 milijona evrov.

Na slovenski vladi so prepričani, da ima spodbuda tudi nefinančne učinke, kot so prepoznavnost Slovenije kot tujim investitorjem prijazno okolje, zmanjšanje brezposelnosti v Sloveniji, povečevanje dodane vrednosti na zaposlenega, zmanjšanje vplivov na okolje.

6.000 zaposlitev

Skupna vrednost prve in druge faze naložbe je 457 milijonov evrov, medtem ko je celotna naložba ocenjena pri 1,237 milijarde evrov, izpolnjen pa je tudi pogoj o najmanj 1000 delovnih mestih. Kanadski avtomobilski velikan bo namreč v drugi fazi projekta zaposlil še 1500 ljudi, po vzpostavitvi zadnje, četrte faze, pa naj bi bilo zaposlenih kar 6.000 ljudi. Kdaj točno naj bi se to zgodilo, še ni jasno.

Pri enem najbolj vplivnih avtomobilskih spletnih portalov Automotive News Europe so zapisali, pri tem pa se oprli na slovensko vlado, končni cilj vzpostavitev popolnoma funkcionalnega avtomobilskega obrata v Sloveniji z zmogljivostjo od 100.000 do 200.000 vozil na leto.

Reutersu so zapisali, da jim je vir potrdil, da je naložba za prvo od štirih naložbenih faz potrjena, drugega pa ni želel komentirati. Kanadski velikan sicer izdeluje avtomobilske dele, a pogodbeno tudi avtomobile. V tovarni Magna Steyr v avstrijskem Gradcu vozila skupine BMW in Mercedes-Benz.

Tovarna v Gradcu polno obremenjena

Pri Automotive News Europe tako pišejo, da želi levosredinska slovenska vlada pritegniti več tujih investitorjev, s proizvodnjo pa pospešiti gospodarsko rast. Magna trenutno v Avstriji proizvaja Mercedes razreda G in novo BMW serijo 5, dve svoji vozili pa bo tam izdeloval tudi Jaguar Land Rover. Šef znamke Ralf Speth je za Automotive News Europe povedal, da bodo v tovarni izdelovali polno električnega jaguarja i-pace, katerega prodaja se bo začela leta 2018.

A, ker je tovarna v Gradcu polno obremenjena, so v naslovu članka pri Automotive News namignili, da utegnejo prav zaradi tega v Sloveniji zgraditi tovarno, kjer bi lahko izdelovali omenjena luksuzna vozila. Teh naj bi bilo med 100 in 200 tisoč na leto.

Delavce bo treba uvažati iz drugih držav

A kje bodo dobili 6.000 ljudi, ki bodo delali v tovarni? Na Ministrstrvu za gospodarski razvoj in tehnologijo so pred kratkim na pobudo državljana, zakaj v Slovenijo ne povabijo podjetja Tesla, ki namerava v Evropi graditi gigatovarno za avtomobilske baterije in tudi avtomobile, odgovorili, da je glede na velikost trga, geografsko značilnost Slovenije, omejenost z resursi (tudi kadrovskimi) Slovenije, vprašanje, ali je realno govoriti, da bi bilo možno v Sloveniji postaviti »giga« tovarno.

Takrat je v našem članku o tem razmišljal tudi ekonomist in nekdanji gospodarski minister Matej Lahkovnik, ki je pojasnil, da samo z domačo delovno silo ne moremo zagotoviti mest za novo tovarno, ki bi pri nas proizvajala avtomobile.

Vir-http://www.zurnal24.si/magna-slovenija-proizvodnja-bmw-mercedes-clanek-287523
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 142
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Proizvodna cona Hoče-Slivnica(Magna)

OdgovorNapisal/-a urban120 » 18.03.2017, 13:26

Takrat je v našem članku o tem razmišljal tudi ekonomist in nekdanji gospodarski minister Matej Lahkovnik, ki je pojasnil, da samo z domačo delovno silo ne moremo zagotoviti mest za novo tovarno, ki bi pri nas proizvajala avtomobile.

Menim, da je tako razmišljanje kontraproduktivno. 2. in 3. faza Magne so še nekaj let stran v tem času pa lahko izšolamo novi kadr.
Enako velja za primer "giga" tovarne. Samo v tem primeru bi pa res morali, poleg novega kadra, postaviti tovarno na lokacijo, ki je dobro dostopna tudi iz tujine. (primorska in/ali lokacija Magne)

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost