Strojevodje zavirajo

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3788
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Strojevodje zavirajo

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 01.03.2011, 8:16

Kar lepo da se je zadeva premaknila v svojo rubriko. Za zunanjega opazovalca pa vse skupaj deluje nekam zmedeno, kot da ne bi strojevodje vozili enakih lokomotiv, vlakov na istih progah.
-Kar pogrešam, seveda sklepam na osnovi debate na forumu, je odsotnost neke avtoritete, ki bi meritorno povedala kako in kaj uporabljati (za nekatere nepotrebne) zavore na lokomotivah. Razpon mnenj je od uničevanja lokomotovie, do prekoristnega varčevanja z energijo in okoljem?!
-Včasih pa kot zunanji opazovalec dobim tudi vtis, da se prenekateri drži predpisov kot pijanec plota. Al pa z drugimi besedami, gremo rajše v potok kot uporabiti "nedovoljeno" zavoro. (Se opravičujem prizadetim v Zalogu, to ni mišljeno na njihovo delo, ampak splošno poetično).
-prenekateri forumaš pa se drži navidil, ki izvirajo še iz obdobja kraljevine, če že ne iz KuK. Vse stare knjige, namenjene izobraževanju strojevodij in kurjačov (Nićota (?), Mašinovođa i ložač,....., kar nekaj mi jih je bilo v mladih letih dostopnih, saj je moj ranjki oče naučil marsikaterega strojevodjo osnov) so namreč učile, da se lokomotiva v vlaku nikoli ne zavira, ampak samo tender (kako pa tenderke se pa ne spomnim). Vlak mora biti lepo napet......da vagoni ne iztirijo.....Vendar pa je obstajala izredna možnost zaviranja s "proti paro", kajti vseeno je bolje poškodovati lokomotivo, kot uničiti cel vlak.
-O iztirjanju praznih vagonov med težkimi pa se mi zdi, da je to en star železničarski mit, podobno kot pred leti "trganje" vlakov z dvojno lokomotivo. Tu bi pa "apeliral" na ŽC, ki je tako dober v arhivih. Ali lahko najde kakšna poročila o iztirjanju vagonov in trganju vlakov iz navedenih razlogov v zadnjih 30-50 letih. Mislim da bi to bila zanimiva rubrika.

LPL

PS.: V predpisih, ki jih je prilimal ŽC piše, da je potrebno izvesti "prvo" stopnjo zaviranja, med drugim tudi pred uvozom na slepi tir, da se preveri delovanje zavor. Kako je to predpisano na postaji Zalog, ko se pelje (ali premika?) vlak iz ene skupine tirov na drugo. Ali res strojevodja opazi, da zavore ne delajo, ko se že bliža Ljubljanici in je za vse ostalo že malo pozno?
Uporabniški avatar
hulk
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 599
Pridružen: 23.09.2005, 9:30
Kraj: Gorenjska

Re: Strojevodje zavirajo

OdgovorNapisal/-a hulk » 01.03.2011, 8:42

milchy napisal/-a:
hulk napisal/-a:Grlica ti si pa res en taprav tič. Medtem, ko jaz z metrom v roki hodim med vagoni in merim višinsko razliko med odbojniki se tebi gladko fučka za vse. #-o


Hulki, ne vem, zakaj sem te zadnjič enkrat vidu z mikrometram hodit okol vagonov ??? :roll:


Milchy to, da skačem z mikrometrom okoli je dober znak. To namreč pomeni, da so višinske razlike med odbojniki minimalne in lahko veselo zaviram 1200 tonske vlake po klancu navzdol samo z lokomotivo. Malo me le skrbi, da vagoni nebi izvedeli s katero lokomotivo proizvajam zavorno silo [-o< , lahko bi namreč v svoji muhavosti poskakali dol z tirov. Očitno niso vsi kN enaki :oops: .
Uporabniški avatar
hulk
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 599
Pridružen: 23.09.2005, 9:30
Kraj: Gorenjska

Re: Strojevodje zavirajo

OdgovorNapisal/-a hulk » 01.03.2011, 8:57

Dolfe napisal/-a:Hulky, čisto nič boljši nisi. Vsaj, dokler z Amper-metrom in kalkulatorjem skačeš po Helgah in delaš obračune položnic za vrnjen štrom. [-X

Zaradi tvojega vztrajnega filanja el. energije nazaj, ste v Žirovnici zgubili mobilno ENP. #-o


Dolfe..... gorenjsko okolje naredi svoje. 8) Pri meni doma ima skoraj vsak porabnik svoj števec, ki poskrbi, da ves prosti čas porabim za odčitavanje in zapisovanje podatkov, kulminacijo užitkov pa dosežem, ko dobim položnico iz Elektro Gorenjske. :mrgreen: Naj ti zaupam še to, da sem v zadnjem obdobju (po močnem vplivu ekologov) stopil še korak višje in zdaj z kalkulatorjem ne obračunavam več prišparanih € ampak količino izpustov CO2 v okolje. To so lepi občutki, ko pripeljem vlak iz Jesenic v Zalog samo z lokomotivsko zavoro z porabo v višini ene TV v standbayu. :wink: Čebelice bolj veselo frfotajo in rožice bolj dehtijo.
Kraška Glista
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 48
Pridružen: 14.01.2011, 11:30
Kraj: Trenutno Dunaj - Avstrija

Re: Strojevodje zavirajo

OdgovorNapisal/-a Kraška Glista » 01.03.2011, 10:46

Ljubitelj napisal/-a:...Ali res strojevodja opazi, da zavore ne delajo, ko se že bliža Ljubljanici in je za vse ostalo že malo pozno?


Tam je šlo za premik, če ni prej poskusil zavirati, potem se ni zavedal da ne gre.

Mi z Brenerja dol smo do uvedbe SCMT kar lepo zavirali z elektrničnim zaviranjem (ne vračamo energije omrežju, ampak mi smo gospodi) in občasno tej pomagali z indirektno (na hujših krivinah). To smo počneli kot je bilo že napisano tukaj, prej si malo zavrl, da so se vagoni lepo naslonili, potem pa si zaviral več. Seveda vsakič, ki si toliko odvrl, da so se vagoni ločili, si moral ponoviti vse. Vsak tip lokomotive je drugače odgovarjal, recimo da so 652 ali 633 slabše zavirale (EZ) kot E412, ki je novejša in boljše zrihtana. Kot sem napisal EZ dela do 30kmh, potem se izkluči in zaviraš samo z indirektno zavoro (freno continuo). Direktno zaviranje (freno moderabile) smo uporabljali pri premikih (hitro zavre in hitro odvre), če si ga uporabljal, ko si vozil vlak, si v kratkem zjebal zavornjake (na E652 in E633) in te je šef takoj poslal v kot z oslovskim klobukom. Uporaba direktne zavore ni dovoljena izven premika.
Še to, na E652 in 633, ko si imel težke vlake, se je velikokrat skuru zavorni upor.

Kar se tiče sestave vlaka.... V 20 letih nisem še doživel iztirjenja, zato so bli verjetno vlaki prav sestavljeni.

Na E655 ni blo problemov.... EZ ni blo!
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Strojevodje zavirajo

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 01.03.2011, 14:33

Ljubitelj napisal/-a:Kar lepo da se je zadeva premaknila v svojo rubriko. Za zunanjega opazovalca pa vse skupaj deluje nekam zmedeno, kot da ne bi strojevodje vozili enakih lokomotiv, vlakov na istih progah.
-Kar pogrešam, seveda sklepam na osnovi debate na forumu, je odsotnost neke avtoritete, ki bi meritorno povedala kako in kaj uporabljati (za nekatere nepotrebne) zavore na lokomotivah. Razpon mnenj je od uničevanja lokomotovie, do prekoristnega varčevanja z energijo in okoljem?!
-Včasih pa kot zunanji opazovalec dobim tudi vtis, da se prenekateri drži predpisov kot pijanec plota. Al pa z drugimi besedami, gremo rajše v potok kot uporabiti "nedovoljeno" zavoro. (Se opravičujem prizadetim v Zalogu, to ni mišljeno na njihovo delo, ampak splošno poetično).
-prenekateri forumaš pa se drži navidil, ki izvirajo še iz obdobja kraljevine, če že ne iz KuK. Vse stare knjige, namenjene izobraževanju strojevodij in kurjačov (Nićota (?), Mašinovođa i ložač,....., kar nekaj mi jih je bilo v mladih letih dostopnih, saj je moj ranjki oče naučil marsikaterega strojevodjo osnov) so namreč učile, da se lokomotiva v vlaku nikoli ne zavira, ampak samo tender (kako pa tenderke se pa ne spomnim). Vlak mora biti lepo napet......da vagoni ne iztirijo.....Vendar pa je obstajala izredna možnost zaviranja s "proti paro", kajti vseeno je bolje poškodovati lokomotivo, kot uničiti cel vlak.
-O iztirjanju praznih vagonov med težkimi pa se mi zdi, da je to en star železničarski mit, podobno kot pred leti "trganje" vlakov z dvojno lokomotivo. Tu bi pa "apeliral" na ŽC, ki je tako dober v arhivih. Ali lahko najde kakšna poročila o iztirjanju vagonov in trganju vlakov iz navedenih razlogov v zadnjih 30-50 letih. Mislim da bi to bila zanimiva rubrika.

LPL

PS.: V predpisih, ki jih je prilimal ŽC piše, da je potrebno izvesti "prvo" stopnjo zaviranja, med drugim tudi pred uvozom na slepi tir, da se preveri delovanje zavor. Kako je to predpisano na postaji Zalog, ko se pelje (ali premika?) vlak iz ene skupine tirov na drugo. Ali res strojevodja opazi, da zavore ne delajo, ko se že bliža Ljubljanici in je za vse ostalo že malo pozno?


Strojevodjem je popolnoma jasno kako zavirati,kako to dopovedati enemu "zunanjemu",ki materije zaviranja ne pozna v celoti je pa druga stvar.Storili smo samo eno napako,da smo čisto strokovne finese premlevali javno in je zato cela zadeva izpadla konfuzno,kot anarhistično brezvladje brez pravil igre in se je zopet lahko podvomilo (kar nekaterim prekleto ustreza) v strokovno usposobljenost Slovenskih strojevodij.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1744
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Strojevodje zavirajo

OdgovorNapisal/-a Signal » 01.03.2011, 16:11

Nurmi napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:...

... Storili smo samo eno napako,da smo čisto strokovne finese premlevali javno in je zato cela zadeva izpadla konfuzno,kot anarhistično brezvladje brez pravil igre in se je zopet lahko podvomilo (kar nekaterim prekleto ustreza) v strokovno usposobljenost Slovenskih strojevodij.

@Nurmi, po mojem ni bila storjena prav nobena napaka. Tema je zelo zanimiva in škoda bi bilo, če bi debata potekala skrita javnosti.
Glede dvomljivcev-laikov je pač tako, da se bo vedno kdo našel, ki bo dvomil v strokovnost 'majstrov' (in še koga).
Prijeten preostanek dneva
Signal
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 476
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Strojevodje zavirajo

OdgovorNapisal/-a dingo » 01.03.2011, 16:12

@Nurmi v strokovnost strojevodji so po prebiranju tega podvomili zgolj ljudje tipa Ljubitelj (no pa kaki novinarji, ki iščejo senzacijo) ostali (sem si drznil govoriti v množini :oops:) pa radi preberemo vse glede zaviranja (in verjamem tudi kaj novega naučimo).
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3973
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Strojevodje zavirajo

OdgovorNapisal/-a Tono » 01.03.2011, 16:23

Če zdaj kak laik poveže jumbo plakate, s katerih je moč razbrati besedilo...

Ustavite se.
Vlak se ne more.


...potem res izpade tako, kot da vozite brez bremz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Lp,

Tono

PS: Pa da nau ker jezn :)
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
grlica71
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 130
Pridružen: 27.03.2008, 15:56

Re: Strojevodje zavirajo

OdgovorNapisal/-a grlica71 » 03.03.2011, 6:10

Hulk, če te ne bi poznal, bi ti verjel, tako pa če že imaš meter, ga imaš iz Rutarja, ki itak narobe kaže! =D>

PS: vagoni niso zajci, ki si jih neki dan nazaj lovil po hosti za hišo. Nč bat, ne skačejo!!! #-o



hulk napisal/-a:
milchy napisal/-a:
hulk napisal/-a:Grlica ti si pa res en taprav tič. Medtem, ko jaz z metrom v roki hodim med vagoni in merim višinsko razliko med odbojniki se tebi gladko fučka za vse. #-o


Hulki, ne vem, zakaj sem te zadnjič enkrat vidu z mikrometram hodit okol vagonov ??? :roll:


Milchy to, da skačem z mikrometrom okoli je dober znak. To namreč pomeni, da so višinske razlike med odbojniki minimalne in lahko veselo zaviram 1200 tonske vlake po klancu navzdol samo z lokomotivo. Malo me le skrbi, da vagoni nebi izvedeli s katero lokomotivo proizvajam zavorno silo [-o< , lahko bi namreč v svoji muhavosti poskakali dol z tirov. Očitno niso vsi kN enaki :oops: .
lp, b
Stoj vzravnano, veselo se nasmehni in pusti, da razmišljajo, zakaj si vedno dobre volje!


(¨`·.·´¨) Always
`·.¸(¨`·.·´¨) Keep
(¨`·.·´¨)¸.·´ Smiling!
`·.¸.·´
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1606
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog

OdgovorNapisal/-a holding » 03.03.2011, 19:51

dare20 napisal/-a:
JAz vem, kaj si mislil, vendar te ponovno opozarjam, da vzdrževanje hitrosti samo z lokomotivo ni dobro iz več vidikov. To pa vprašaj MAtkota, JAnežiča in ostale, ki ti bodo pojasnili glede nevarnih kombinacij v primeru, višine odbojnikov. Če imaš rad sebe pa sprejmi dobronamerno to opozorilo.


...pred dobrimi 15 (petnajstimi) leti sva se jaz in kolega (sicer izkušen strojevodja, ki je že nekaj let v penziji), peljala (Führerstand mitfahrt) na relaciji Villach Süd - Salzburg in nazaj. že na tjapoti (lok ÖBB 1044) kolegu (strojevodji) ni bilo najbolj jasno, čemu ÖBB strojevodja uravnava hitrost v glavnem z ED zavoro... :shock: ...

...na poti nazaj, ko smo se spuščali iz Tauerna v dolino... :shock: ...pa skoraj šok...
....vlakovna lok DB 139 pri 90km/h, 1200 tonskem vlaku in padcu skoraj 25%o zavira z ED,... :shock: ...(kolegov komentar: to je pri nas disciplinska!!!)....
.... ko pa je bilo to premalo, je strojevodja po RDZ poklical doprego, (ÖBB 1044) naj mu pomaga zavirati z ED zavoro... :shock: ...(kolegov komentar: to je pa pri nas suspenz!!!)...

....s prihodom Taurusov pa je zadeva še uspešnejša.... :D ....saj so sosedje celo dvignili zavorno silo pri tandemih...


.... #-o ...ja, ja, je blo (je) kar velik "dare" tov pri nas, ja ja.... #-o ....
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Strojevodje zavirajo

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 03.03.2011, 21:08

holding, tale "disciplinska" in "suspenz" za zaviranje z ED zavoro pod nobenem pogojem ne zdrži vode.
Na katerih železnicah pa je služboval, ta tvoj kolega-strojevodja? Na SŽ zagotovo ne. Ti bosta Hulky in 1216-001 potrdila, da takšne odredbe nikoli ni bilo. [-X
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1606
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Strojevodje zavirajo

OdgovorNapisal/-a holding » 03.03.2011, 21:25

Dolfe napisal/-a:holding, tale "disciplinska" in "suspenz" za zaviranje z ED zavoro pod nobenem pogojem ne zdrži vode.
[-X


...vem, @dolfe, vem.... =D> ...hotel sem samo (tudi kolega strojevodja) malo bolj "3D" prikazat "doktrino ED zaviranja", ki je (še) veljala v strokovnih krogih... :idea: ...pri nas oziroma pri sosedih...
....sosedje so že takrat preko Tauerna (pa mogoče še kje) imeli navodila - "hitrost vzdrževati z ED zavoro, indirektno (vlakovno) uporabiti le v primeru, da je ED premalo !"....(tudi zaradi netenja požarov).... :idea: ...

....pri nas takih navodil še danes ni..... [-X ....ampak se pričkamo o tem, ali se z ED zavoro sploh sme zavirati... :lol: :lol: :lol: ....
bronz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 426
Pridružen: 03.09.2009, 6:35

Re: Strojevodje zavirajo

OdgovorNapisal/-a bronz » 04.03.2011, 23:41

Nič ne dam nazaj,kar sem dobil je moje moje :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen:
Slika
Samo za vas nasprotnike EDZ :?
Ni ga junaka...............................................................................................................
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3788
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Strojevodje zavirajo

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 20.04.2017, 19:39

Že 5 let ni nihče vič nodje zavirajo. Je bila takrat ena silna debata , recimo povzeta v naslednjem povzetku, upam da brez imenh. nekateri se bodo prepoznali, nekateri pa bolje da ne.

Tudi z lokomotivo se da prav dobro zavirat vlak (mu vdržuješ hitrost da ne narašča na padcih, ali zmanšuješ), vendar ne pozabi, še zmeraj imaš na razpolago "indirektno zavoro", me pa zanima kdo bi bil takšen cepec da bi odpeljal vlak na drugo postajo brez pravilno delujoče "indirektne zavore", jaz prav gotovo ne.

pri prebiranju tvojega članka, je razvidno, da tvoj način vožnje lahko povzroči iztirjenje vlaka in mnogo mrtvih. NAmreč pozabil si na zelo nevaren trenutek, kjer je sila vlaka na odbojnik lokomotive nad srednjo točko. Ali veš katera točka je to in koliko je višinska razlika pri odbojnikih.

Prijateljsko ti svetujem, da ne počni z vlakom tega na progi, ker boš naletel na mino.


Pri nas zaviranje z samo lokomotivo, ko je ta vključena v vlaku ali strojna, je strogo prepovedano. Direktno zavoro lahko uporabljamo samo pri premiku. Elektronidamično zaviranje je navadno uporabljeno (seveda v strojih kjer je prisotno), se samo izključi pri 30 kmh, izpod te hitrosti se zavira z indirektno zavoro.


Ej , zdaj pa ne vem več kako sem vsa ta leta pripeljal vlak iz Jesenic v Zalog z uporabo samo ED zavore



Sicer pa moje skromno mnenje.
Vsako uravnavanje hitrosti vlaka z direktno zavoro (če voziš vlak!!!) je uničevanje lokomotive, na kateri služiš kruh!!! Zato so vagoni, zato je indirektna zavora, zato imamo (s)poznavanje proge, zato obstaja tipka odviranja (izzračevanja lokomotive), zato imaš naziv strojevodja!!!



Pelješ vlak iz smeri SEžana proti ZAlogu. Nihče ti ni rekel, da ne smeš zavirati samo z lokomotivo tako, da vzdržujejš hitrost. To moraš sam vedeti, da ne boš ta vlak spravil po tleh če boš iz Verda proti Borovnici zaviral samo z lokomotivo, saj bo teža tega vagona takoj za lokomotivo premajhna in ti ga bo vrglo ven. Sila ti bo delovala tako, da ti ga bo vrglo ven.
ZAradi detaljev ne bom naprej navajal dodatkov.



ED zaviranje ni v nobenem primeru škodljivo ali kakorkoli odsvetovano....razen v primerih tvegane sestave vlaka ( ko so spredaj in zadaj težko naloženi vagoni, vmes pa prazni plato vagoni ali lajke. Nobenega tveganja ni, če to zaviranje ni vspostavljeno sunkovito....ampak se vagoni lepo "naložijo" in potem učinkovito vzdržuje hitrost.

…..to kar tvoje izvajanje "nudi" velja le v razmerah na katere strojevodja nima vpliva. ED zavora je na lokomotivi zato, da se uporablja.


Spoštovani,

vzdrževanje hitrosti za vlak teže 1100 ton samo z lokomotivo je milo rečeno pogrom nad strojevodji. …… je lepo napisal zakaj kako je neprimerno zavirati samo z lokomotivo. Vlak MORA IMETI DOVOLJ DELUJOČIH ZAVOR, KI SO AKTIVNE. Lokomotiva mora imeti delujočo zavoro. Vendar vzdrževanje hitrosti samo z lokomotivsko je strogo prepovedano. Glede vplivov, na katere strojevodja nima je res. Vendar z zaviranjem samo z lokomotivo bo sprožil vplive, ki jih sicer ne bi če bi uporabljal vlakovno zavoro. ____________________________________
Ali ni vse v zvezi z zavorami predpisano v: P R A V I L N I K o zavorah, varnostnih napravah in opremi železniških vozil, Ur. list Uradni list št. 122, 28. 12. 2007

Členi 5 do 91

link: http://www.zss.si/docu/pravilnik_o_zavorah.pdf

Če ni, je dolžan aktualni minister, ki pokriva to področje, takoj predlagati aneks pravilnika

Sicer ga je potrebno zamenjati...ministra namreč...


Z ene zlo enostavne zadeve je ratala taka mineštra,da bo končna ugotovitev da mora Vlačič odstopit,ker z zaviranji z lokomotivami ogrožamo potnike in bomo iztirjali vlake in cela jebena znanost.Meša se ED,pa direktna zavora,pa..... ….. je povedal kratko bistveno in jedernato.In tako učijo kontrolni,tako učijo v šoli,tako zavirajo po svetu in tako zaviramo mi.Sem si vzel time out,pa malo povprašal še kolege izven meja,kako oni to počnejo in počnejo ISTO in nobeden se ne spomni in nikjer ni zabeleženo iztirjenje zaradi ED zaviranja in nikjer ni prepovedi ED zaviranj.Ne samo to,zaradi obrab materijalov in ekonomičnosti vožnje je priporočena,zaželjena,v vsaki šoli flozajo......Fantje moji zlati,ti fantiči (strojevodje) so po mašinah 200 ur na mesec,vedo po cifrah kako katera diha.Poznajo jih boljše kot svoje žene.A vi še vedno gledate v menjalnik,kam boste in kdaj boste šaltali,razmišljate kdaj boste zavirali? Je kilometrina,so izkušnje,so filingi in občutki,ki niso napisani v nobeni knjigi.In če ni kaj jasno kar sem napisal,zaprite prokleto knjigo ker vamo samo kisa možgane,pejte na mašino,glejte,poslušajte in uživajte!



pred dobrimi 15 (petnajstimi) leti sva se jaz in kolega (sicer izkušen strojevodja, ki je že nekaj let v penziji), peljala (Führerstand mitfahrt) na relaciji Villach Süd - Salzburg in nazaj. že na tjapoti (lok ÖBB 1044) kolegu (strojevodji) ni bilo najbolj jasno, čemu ÖBB strojevodja uravnava hitrost v glavnem z ED zavoro...


...na poti nazaj, ko smo se spuščali iz Tauerna v dolino... ...pa skoraj šok...
....vlakovna lok DB 139 pri 90km/h, 1200 tonskem vlaku in padcu skoraj 25%o zavira z ED,... ...(kolegov komentar: to je pri nas disciplinska!!!)....
.... ko pa je bilo to premalo, je strojevodja po RDZ poklical doprego, (ÖBB 1044) naj mu pomaga zavirati z ED zavoro... ...(kolegov komentar: to je pa pri nas suspenz!!!)...

....s prihodom Taurusov pa je zadeva še uspešnejša.... ....saj so sosedje celo dvignili zavorno silo pri tandemih...


No, mene pa danes zanima kakšna je pa situacija po 5 letih,
-ali so še prenekateri strojevodje mnenja, da ED škodi lokomotivi in povzroča iztirjenja vagonov in raje zažigajo Kraški rob
-kdaj je pri nas ali v soseščini iztiril kakšen vlak zaradi ED zaviranja

LP od radovednega L
cokla
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 11112
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Strojevodje zavirajo

OdgovorNapisal/-a cokla » 21.04.2017, 13:22

Ljubitelj napisal/-a:No, mene pa danes zanima kakšna je pa situacija po 5 letih,
-ali so še prenekateri strojevodje mnenja, da ED škodi lokomotivi in povzroča iztirjenja vagonov in raje zažigajo Kraški rob


Na žalost - še...preveč.

Ljubitelj napisal/-a:-kdaj je pri nas ali v soseščini iztiril kakšen vlak zaradi ED zaviranja

LP od radovednega L


Nikoli....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov