Proizvodna cona Hoče-Slivnica(Magna)

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 523
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Proizvodna cona Hoče-Slivnica(Magna)

OdgovorNapisal/-a Peter 5 » 26.07.2017, 17:21

Zdravo!
Tukaj se pa moram z Ljubiteljem strinjati!
LP - Peter
poznidan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 441
Pridružen: 05.08.2008, 12:43
Kraj: Maribor

Re: Proizvodna cona Hoče-Slivnica(Magna)

OdgovorNapisal/-a poznidan » 31.07.2017, 8:20

Zdravo!

Zagotovo obstaja en del takih ljudi, pa vendar da sta postavila precej drzno trditev. Podpore in nadomestila za brezposelnost niso visoka in tudi ne časovno neomejena. Velika večina ljudi raje dela za pošteno plačilo. Pri nas se pogosto zatakne ravno pri tem kaj je pošteno in dostojno plačilo za delo. V kolikor bo projekt Magna realiziran pa upam, da bodo kot delodajalci ustrezno nagrajevali delavce.

Lep pozdrav!
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Proizvodna cona Hoče-Slivnica(Magna)

OdgovorNapisal/-a Solčavec » 04.08.2017, 12:20

Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Proizvodna cona Hoče-Slivnica(Magna)

OdgovorNapisal/-a Solčavec » 12.08.2017, 9:10

Arso izdal okoljevarstveno soglasje Magni

10.8.2017

Agencija za okolje RS je presodila, da je objekt Magne Nukleus sprejemljiv za okolje

Magna Stayer je z današnjo odločitvijo Arsa pridobila okoljevarstveno soglasje, kar je le še korak do gradbenega dovoljenja. Rok za oddajo pritožb na odločitev agencije prične teči po tem, ko je odločba vročena še zadnjemu udeležencu v postopku in traja 15 dni. Glede na pomisleke, ki so jih mnoge nevladne organizacije, posamezniki in ostali izrazili v verjetno najbolj odmevne postopku izdaje tovrstnega soglasja doslej, na Arso pričakujejo pritožbe.

Soglasje k projektu so podale vse pristojne inštitucije in ministrstva, agencija je Magni naložila tudi nekaj ukrepov, ki se jih morajo držati med gradnjo in po njej, predvsem s področja hrupa. Industrijski objekt je pridobil tudi vodno soglasje direkcije za vode. "Agencija je v postopku presoje sprejemljivosti posega na okolje presodila, da je nameravani poseg, ob upoštevanju vseh pogojev, ter ob upoštevanju pogojev, ki so določeni v zakonskih in podzakonskih predpisih, v projektu ter v Odloku o spremembah in dopolnitvah odloka o Občinskem prostorskem načrtu Občine Hoče – Slivnica, sprejemljiv," so zapisali pri Arso.

Okoljevarstveno soglasje se izdaja pred gradbenim dovoljenjem. Vsi pogoji in ukrepi za preprečevanje onesnaževanja okolja, ki jih mora zagotoviti upravljavec v zvezi z obratovanjem naprave, bodo določeni v okoljevarstvenem dovoljenju, za katerega pa Magna Stayer še ni zaprosila.

http://www.vecer.com/arso-izdal-okoljevarstveno-soglasje-magni-6289997
Uporabniški avatar
casio
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 70
Pridružen: 05.01.2016, 15:04
Kraj: Murska Sobota

Re: Proizvodna cona Hoče-Slivnica(Magna)

OdgovorNapisal/-a casio » 27.08.2017, 9:00

Za napovedanimi pritožbami nad okoljevarstveno soglasje Magni se ne skrivajo strokovni argumenti, temveč druga ozadja, je za Finance povedal predsednik Zveze ekoloških gibanj Slovenije Karel Lipič.
Magna še naprej ostaja vroča tema v Sloveniji. Ali bo po številnih preprekah nova Magnina tovarna stala v Sloveniji, ali pa bo odšla na Madžarsko, še ni znano, veliko pa je odvisno od morebitnih pritožb na izdano okoljevarstveno soglasje. V organizaciji Umanotera namreč resno razmišljajo o pritožbi na izdano okoljevarstveno soglasje, ki ga je 10. avgusta izdala Agencija RS za okolje in prostor.

Po napovedanih pritožbah so sledili številni odzivi slovenske strokovne in tudi laične javnosti. Pozivi v podporo Magni so se vrstili vse od državnih in lokalnih institucij, do gospodarstva in civilne družbe.

Lipič: Ne gre za strokovne argumente

Za Finance pa se je oglasil tudi predsednik Zveze ekoloških gibanj Slovenije Karel Lipič, ki je bila ena izmed dvanajstih strank v postopku pridobitve okoljevarstvenega soglasja Magni. Na izdano okoljevarstveno soglasje se v Zvezi ekoloških gibanj Slovenije ne bodo pritožili, Lipič pa je kritičen do sorodnih organizacij, ki napovedujejo pritožbe.

Lipič je za Finance povedal, da pri organizacijah, ki napovedujejo pritožbe na izdano okoljevarstveno soglasje Magni, ne gre za strokovne argumente, temveč predvsem zadruga ozadja. »Spremljamo odgovore drugih nevladnih organizacij, ki imajo status društva v javnem interesu. Nekateri odgovori so strokovni, večini pa, kot ugotavljamo, gre bolj za to, da so prisotni,« je za časnik Finance povedal Lipič.

»Na koncu je ostalo odprto vprašanje, kdo se bo pritožil in zakaj. Predvsem dve organizaciji se v zadnjih dneh pojavljata v medijih: fundacija Umanotera in društvo TRS. Kot predsednik ZEG menim, da niso v ospredju strokovni argumenti, lahko so sicer do neke mere, ampak so predvsem druga ozadja, na primer finančne koristi ali želja po prisotnosti v medijih, ki so lahko dolgoročno škodljiva za projekt,« je bil oster Lipič.

Umanotera želi vedno krojiti okoljsko politiko

Po njegovem mnenju bi te stvari morale biti razčiščene na razgovoru z Magno, a očitno niso bile, prav tako kot minister Počivalšek ni razčistil stvari s TRS, ki je sestavni del stranke Levica.

Poudaril je, da je Umanotera »vedno zraven pri koritu pri vseh vladah in želi krojiti okoljsko politiko.« To pravico sicer imajo, a bi po njegovem mnenju morale v primerih, kot je Magna, pridobiti status družbe v javnem interesu. Tega statusa pa ne bi smeli dobiti zasebni zavodi in zasebne fundacije, ki imajo lahko drugačne interese, kot so interesi nevladnega sektorja, zainteresirane javnosti in občanov, je za Finance še povedal Lipič.

V Zvezi ekoloških gibanj Slovenije se na okoljevarstveno soglasje ne bodo pritožili, je Karel Lipič potrdil za Finance. Njihove pripombe so bile usmerjene predvsem v porabo vode, a so v pogovoru z Magno dobili zadovoljive odgovore. Tudi glede vprašanj o delovanju lakirnice so od Magne uspeli dobiti zagotovila, da bodo določene stvari popravili.
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Proizvodna cona Hoče-Slivnica(Magna)

OdgovorNapisal/-a Solčavec » 27.08.2017, 19:27

Magna bi v Hočah postavila še industrijski tir in s tem razbremenila promet
https://maribor24.si/gospodarstvo/magna-bi-v-hocah-postavila-se-industrijski-tir-in-s-tem-razbremenila-promet/

Magna bo postavila tir znotraj obrata, Umantera se ne bo pritožila
https://oe.finance.si/8859784/Magna-bo-postavila-tir-znotraj-obrata-Umantera-se-ne-bo-pritozila

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je danes sporočilo, da je podjetje Magna Steyr posredovalo pisno zavezo, da bodo še v prvi fazi zgradili tudi industrijski tir znotraj načrtovanega obrata v občini Hoče-Slivnica. Na ta način da bo možen prevoz tovora po železnici, kar naj bi pripomoglo k zmanjšanju škodljivih izpustov iz prometa.
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 343
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Proizvodna cona Hoče-Slivnica(Magna)

OdgovorNapisal/-a gorican » 28.08.2017, 11:00

A kdo ve, koliko je pribižno oddaljena železniška proga ZM - Šentilj do lokacije, kjer bo ali naj bi stal tovarniški kompleks Magne?
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 452
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Proizvodna cona Hoče-Slivnica(Magna)

OdgovorNapisal/-a Anzee » 28.08.2017, 11:10

gorican napisal/-a:A kdo ve, koliko je pribižno oddaljena železniška proga ZM - Šentilj do lokacije, kjer bo ali naj bi stal tovarniški kompleks Magne?


Imas na prvi strani te teme. Proga se prakticno dotika lokacije Magne na zahodni strani.
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 343
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Proizvodna cona Hoče-Slivnica(Magna)

OdgovorNapisal/-a gorican » 29.08.2017, 16:19

Hvala za odgovor :thumbupr
Sicer sem prej prebral na forumu skyscrapercity.com, ko je nekdo napisal, da naj bi se taisti tir, ki se bo odcepil od proge do kompleksa Magne, nadaljeval naprej do letališča Edvarda Rusjana Maribor, katero je v neposredni bližini.
Je kaj resnice v tem?
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 202
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Proizvodna cona Hoče-Slivnica(Magna)

OdgovorNapisal/-a anzovc » 02.09.2017, 11:23

Slabo kaže temu projektu, zdaj se bo pa Alpe adria green (AAG) pritožila. Pri površnem pregledu pritožbe https://alpeadriagreen.wordpress.com/ je videti prave ekstremistične ideje. Glede glavnega očitka, da gre za pozidavo rodovitne zemlje, je pa zadeva podobna kot pri II. tiru, tik pred zdajci bi spreminjali, ko se je pa umeščalo v prostor oz. iskalo lokacijo so pa teh okoljevarstvenikov nikjer ni bilo. In tako pridemo do zaključka, da ne gre za okolje ampak...https://www.delo.si/novice/slovenija/su ... green.html
V glavnem, okoljski ekstremisti prdobivajo čedalje večjo moč, pri tem jim pa izdatno pomaga 4 veja oblasti. Če mislijo SŽ nabavit nove dizelske lokomotive jih naj hitro in potiho, ker če se okoljevarstveniki vpičijo s svojimi zahtevami so ga naj... :evil:
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 507
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Proizvodna cona Hoče-Slivnica(Magna)

OdgovorNapisal/-a zelencek » 02.09.2017, 14:49

Ni mi jasno, zakaj toliko hude krvi okoli tega projekta. Po eni strani se mi alternativne parcele v Kidričevem in Ormožu zdijo čisto OK, po drugi strani pa nikakor ne verjamem, da je zemlja, ukleščena med železnico, avtocesto in letališčem, najboljša kmetijska zemlja. Tisto območje ima neverjetno dobro lego in bo enkrat moralo dobiti neko ne-kmetijsko vsebino, ali je ravno tovarna lakirnice avtomobilov najprimernejša za postavitev tam, pa ne bom razpravljal, ker mi je v končni fazi vseeno.

Sem pa iz linka od @anzovc-a (https://www.delo.si/novice/slovenija/sum-trgovanja-z-magno-v-vrhu-alpe-adria-green.html) odkril nekaj zanimivega.

Božo Dukič iz Alpe Adria Green (AAG) trdi, da je njihov član upravnega odbora Andrej Čufer poskušal navezati poslovne stike z Magno...


Če ni to naš vrli Andrej Čufer iz Duhovnikove strokovne skupine, ki je med drugim avtor tega bisera :evil: https://www.finance.si/8858151/%28popravek%29-Kaj-morate-zares-vedeti-o-drugem-tiru . Gre za isto osebo:
https://alpeadriagreen.wordpress.com/2017/06/03/usodni-lek-za-drugi-tir/ <---> https://vimeo.com/207370403

Zgleda, da se za temle gospodom skriva zanimivo ozadje...
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 295
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Proizvodna cona Hoče-Slivnica(Magna)

OdgovorNapisal/-a električar » 02.09.2017, 22:04

Sem pa iz linka od @anzovc-a (https://www.delo.si/novice/slovenija/su ... green.html) odkril nekaj zanimivega.
“Božo Dukič iz Alpe Adria Green (AAG) trdi, da je njihov član upravnega odbora Andrej Čufer poskušal navezati poslovne stike z Magno...

Ne bi se čudil, če se izkaže da so res poskušali trgovati z Magno.

Če ni to naš vrli Andrej Čufer iz Duhovnikove strokovne skupine, ki je med drugim avtor tega bisera https://www.finance.si/8858151/%28popra ... rugem-tiru . Gre za isto osebo:
https://alpeadriagreen.wordpress.com/20 ... drugi-tir/ <---> https://vimeo.com/207370403

Zgleda, da se za temle gospodom skriva zanimivo ozadje...


V temi Železnica v medijih sem tri tedne nazaj nabral nekaj linkov na Čuferjeve bisere. So na precej kulturnem nivoju v primerjavi z njegovim izdelkom na linku AAG.

lp

viewtopic.php?f=23&t=2764#p214088

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: Yahoo [Bot] in 8 gostov