Luksuzni vlak

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1208
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Luksuzni vlak

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 11.01.2018, 11:36

mkx napisal/-a:Obe razlagi nista med seboj izključujoči. V prvem obdobju bodo morda nove štiri-členske DMG res vozile po progah, ki jih je naštel @TGV Lyria. Ampak čez 15 let (ko se bo nakupilo še novejše DMG [-o< ) se pa lahko delokrog tehle, ki se jih sedaj kupuje, spremeni. In res bi bilo zelo kratkovidno kupovati garniture, ki niso sposobne vožnje po vsem JŽI RS (če zanemarimo odseke, ki imajo morda danes zaradi zanemarjenosti prenizko kategorijo, kar se z enim spodobnim remontom relativno hitro reši). Oz. bi bilo v tem primeru treba sodno preveriti poštenje odločevalca o nakupu.


Sploh ni poanta v tem kje so sposobne. A bi res radi, da se oglasi @Ljubitelj z eno in isto temo ki jo vrti vedno? 3+1-členske garniture so za večino slovenskih dizelskih prog prevelike. Primerne so le za proge v okolici Ljubljane (Kamnik, Dolenjska, Kočevje) ter poleti za Bohinjko. Čez 15 let(?) se bo najbrž nabavilo manjše garniture tudi za ostale proge, ko bodo Miše in Kanarčki res dosegli konec svojega življenjskega cikla.
Tonka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 100
Pridružen: 18.12.2016, 19:03
Kraj: Ljubljana

Re: Luksuzni vlak

OdgovorNapisal/-a Tonka » 11.01.2018, 12:06

Kako 4 členske-DMG? V razpisu so 3-členske.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1208
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Luksuzni vlak

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 11.01.2018, 12:13

Tonka napisal/-a:Kako 4 členske-DMG? V razpisu so 3-členske.


Si že videl kdaj Stadlerjevo dizelsko garnituro?
Nisem pisal 4-členske, ampak 3+1. Z razlogom!
Tonka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 100
Pridružen: 18.12.2016, 19:03
Kraj: Ljubljana

Re: Stadler DMU 3+1

OdgovorNapisal/-a Tonka » 11.01.2018, 12:24

TGV Lyria napisal/-a:
Tonka napisal/-a:Kako 4 členske-DMG? V razpisu so 3-členske.


Si že videl kdaj Stadlerjevo dizelsko garnituro?
Nisem pisal 4-členske, ampak 3+1. Z razlogom!

Ne, nisem jih še videl.

Lp, Luka T.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1208
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Stadler DMU 3+1

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 11.01.2018, 12:37

Tonka napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
Tonka napisal/-a:Kako 4 členske-DMG? V razpisu so 3-členske.


Si že videl kdaj Stadlerjevo dizelsko garnituro?
Nisem pisal 4-členske, ampak 3+1. Z razlogom!

Ne, nisem jih še videl.

Lp, Luka T.


Naj ti bo, čeprav bi lahko uporabil Google...
Stadler ima pri gradnji DMG navado, da motorje in pogonski sklop spravi v poseben člen. To je ta +1. Stvar izgleda nekako takole. V bistvu je to njihov lastni "izum" in precej pripomore k udobju med vožnjo, saj je nadležen ropot dizelskega motorja bistveno utišan.
...sedaj smo pa že krepko izven teme...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2361
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Stadler DMG

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 11.01.2018, 13:01

TGV Lyria napisal/-a:
Tonka napisal/-a:Kako 4 členske-DMG? V razpisu so 3-členske.


Si že videl kdaj Stadlerjevo dizelsko garnituro?
Nisem pisal 4-členske, ampak 3+1. Z razlogom!


No, uradno se napiše GTW 2/6 (dvo) ali 2/8 (tročlenska garnitura). Potem se pa podvaja modul do 4/12. Prva številka, število gnanih osi, druga skupno število osi.

Tisti link iz railcolor-ja je pa dual modul enota. Stadler Wink se mu reče. Dizel+elektro+start & stop naprava + možnost vgradnje baterij namesto dizelskega motorja in to brez večjih modifikacij v modulu.
Tonka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 100
Pridružen: 18.12.2016, 19:03
Kraj: Ljubljana

Re: Stadler DMU 3+1

OdgovorNapisal/-a Tonka » 11.01.2018, 13:12

TGV Lyria napisal/-a:
Naj ti bo, čeprav bi lahko uporabil Google...
Stadler ima pri gradnji DMG navado, da motorje in pogonski sklop spravi v poseben člen. To je ta +1. Stvar izgleda nekako takole. V bistvu je to njihov lastni "izum" in precej pripomore k udobju med vožnjo, saj je nadležen ropot dizelskega motorja bistveno utišan.
...sedaj smo pa že krepko izven teme...

Saj sem že uporabil google. Zelo znimivo. Me pa znima, ali se da iti skozi ta člen v drug del vlaka ali ne?
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1208
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Stadler DMU 3+1

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 11.01.2018, 17:16

Tonka napisal/-a:Saj sem že uporabil google. Zelo znimivo. Me pa znima, ali se da iti skozi ta člen v drug del vlaka ali ne?


Seveda se da. Malo glasno je tam notri, ampak je prehodno.

@Re 4/4, nima samo GTW tega. Tale modul imajo tudi dizelski Flirti v Estoniji ter tale bimodalni Flirt na povezavi (uradno je Flirt, ne Wink). Je pa res da se je vse skupaj začelo z GTW-jem, pravzaprav cela Stadlerjeva zgodba o uspehu.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov