Vozni red 2018/2019

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1170
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2018/2019

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 16.09.2018, 10:15

Re 4/4 napisal/-a:
mkx napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:P.S. drugič. Za vožnjo na sliki je potreben poseg v programsko opremo.

Zakaj je potreben poseg v programsko opremo? Ali 1116 ni predvidena za vožnjo s krmilnim vagonom ali kaj drugega?

Kolikor vem, je RailJet cenejša različica ICE garniture brez lastnega pogona in je fiksna, 7 členov. Zato je potrebno v programski opremi, ki nadzira garnituro spremeniti število členov, v nasprotnem primeru lahko javlja na defekt/izpad členov. V tem primeru je to garnitura številka 32 in členi: 132 + 232 + 332 + 732. Upam, da je jasno. :D Poseg v programsko opremo pa ni zastonj, da ne bo kdo si izmislil, da bi Avstrijci krajšali RJ garniture za Slovenijo in jo lahko spremeni samo lastnik programske opreme. To je Siemens.. S RJ krmilnim vagonom pa so kompatibilne vse, 1116, 1216 in 2016.


OBB RJ ; garniture številka 30 in 31 je skupaj 1216.230 in 1216.231 (Graz Hbf- Praha Hl.N.- Graz Hbf ) , ČD garniture številka 03 + 1216.233 ,04 +1216.234 ,05+1216.235 ,06 + 1216.236 , 07+1216.237, pa 01+1216.249 in 02 + 1216.250 ,...

LP
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2826
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2018/2019

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 16.09.2018, 11:38

mkx napisal/-a:Kje pa teče ta programska oprema? V vseh členih garniture, v krmilnem vagonu ali na lokomotivi? V vsakem primeru se mora SW v lokomotivi "zavedati" garniture.

Če bi na garnituro pripeli lokomotivo, ki "se je ne zaveda" (recimo Regana), kaj bi se zgodilo? Bi garnitura sama po sebi kaj reagirala? OK, najbrž se vrata ne bi odpirala in še kaj podobnega, kaj pa sicer? Najbrž garnitura sama po sebi ne sme reagirati na nič, kar bi lahko vplivalo na varnost vožnje (lahko pa na take stvari opozarja SW na lokomotivi), seveda pa lahko sodeluje pri operacijah, ki jih počne lokomotiva (recimo EP zaviranje in podobno).

Ali imajo SŽ541 instaliran softver, ki "se zaveda" RJ garnitur?


SW-jev je več.. Pa če se osredotočiš samo na vleko sta SW tako na garnituri (krmilni vagon.ČD RJ ima malenkost drugačnega), kot lokomotivi. Po domače, garnitura in lokomotiva delujeta kot tandem dveh lokomotiv, samo da v tem primeru SW na krmilnem vagonu pošilja po UIC signale do lokomotive (pri tandemu dveh lok pa poleg pošiljanja glavnemu računalniku v strojnici, pošilja še signale drugi lokomotivi, ali večim), dodatno pa je podprt s funkcijami za komunikacijo in nadzor nad garnituro, ter drugo RJ garnituro (spust dvig OT-ja, izklop/vklop glavnega stikala, ...), v kolikor je v spregi. Komunikacija pa poteka po UIC kablu. Če bi prikopil regana, mopeda...bi se garnitura RJ obnašala kot navadni potniški vlak z več vagoni...krmilni vagon pa je neuporaben.

541 in RailJet? Lahko*, ker ima 541 vgrajen WTB sistem (imajo vgrajeni vsi Taurusi), ,ki ga uporabljajo Avstrijci za protokol krmiljenja.

*541 nima vgrajenega RJ software. Software zgleda tako, da strojevodja na monitirju v kabini, kjer ima podatke o vleki, vidi tudi status RJ garniture oz. vsakega člena posebej (diagnostična naprava)

P.S. sprememba software je bila v diagnostični napravi na RailJetu.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1170
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2018/2019

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 29.10.2018, 14:14

novo vozni red 2018/19

IC 503 prihod v Kopru okoli 12:40 uri !

iz MB 2981 7:28 na pragerskem 7:46, potem IC 503; Hodoš 6:31 pragersko 07:51/07:54- Ljubljana 10:08/10:20 ...

Novo
iz Ruše za Špilje

LP 4446, Ruše- Maribor 15:02/15:10- Spielfeld 15:32
LP 4457 , Spielfeld 15:40- Maribor 16:02 , potem Ruše .....
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4496
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Vozni red 2018/2019

OdgovorNapisal/-a igor72 » 29.10.2018, 16:01

RitterVonGhega napisal/-a:novo vozni red 2018/19

IC 503 prihod v Kopru okoli 12:40 uri !

Yesss….odvisno kakšna bo gužva na avtocesti :mrgreen:
LEP DAN
Igor
cokla
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 11235
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Vozni red 2018/2019

OdgovorNapisal/-a cokla » 29.10.2018, 18:55

igor72 napisal/-a:
RitterVonGhega napisal/-a:novo vozni red 2018/19

IC 503 prihod v Kopru okoli 12:40 uri !

Yesss….odvisno kakšna bo gužva na avtocesti :mrgreen:


:)o~~ \:D/ :puf
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2826
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2018/2019

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 01.11.2018, 10:33

Na mednarodni sceni se dogaja. :roll:
Avstrijci so nezadovoljni s kvaliteto madžarskih in srbskih vagonov. Ta prvi bodo z novim voznim redom dali modernizirane CAF in nove vagone. Drugi pa...te možnosti nimajo in s tem je konec direktnih vlakov iz Srbije na zahod preko Slovenije. 414/415 bo vozil na relaciji Zagreb-Schwarzach in obratno. Med Beogradom in Zagrebom bo pa vozil 412/413, seveda po isti trasi, kot sedanji 414/415. Druga stvar pa je, da se združita EC 158 in 212 na relaciji Zagreb-Dobova. EC 212 nadaljuje od Dobove do Frankfurta normalno, kot letos. Medtem ko bo EC 158 v Dobovi imel pol ure "pit stop". V obratni smeri zaenkrat združitev ni predvidena.
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1449
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Vozni red 2018/2019

OdgovorNapisal/-a Dino S » 01.11.2018, 17:00

=D> =D> =D>
Kaj imajo Hrvati tako zapolnjeno progo med Zaprešičom in ZG, da morajo združevati vlake?
...
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 214
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Vozni red 2018/2019

OdgovorNapisal/-a urban120 » 01.11.2018, 17:41

Re 4/4 napisal/-a:Na mednarodni sceni se dogaja. :roll:
Avstrijci so nezadovoljni s kvaliteto madžarskih in srbskih vagonov. Ta prvi bodo z novim voznim redom dali modernizirane CAF in nove vagone. Drugi pa...te možnosti nimajo in s tem je konec direktnih vlakov iz Srbije na zahod preko Slovenije. 414/415 bo vozil na relaciji Zagreb-Schwarzach in obratno. Med Beogradom in Zagrebom bo pa vozil 412/413, seveda po isti trasi, kot sedanji 414/415. Druga stvar pa je, da se združita EC 158 in 212 na relaciji Zagreb-Dobova. EC 212 nadaljuje od Dobove do Frankfurta normalno, kot letos. Medtem ko bo EC 158 v Dobovi imel pol ure "pit stop". V obratni smeri zaenkrat združitev ni predvidena.


Groza, torej bomo izgubili še zadnjo povezavo s Beogradom #-o
Uporabniški avatar
casio
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 106
Pridružen: 05.01.2016, 15:04
Kraj: Murska Sobota

Re: Vozni red 2018/2019

OdgovorNapisal/-a casio » 02.11.2018, 7:04

Se pravi da bo konec z direktnim vlakom iz Srbije, vagoni so res slabše kvalitete se pravi da se bo prestopalo :?: . Avstrijci pač zahtevajo kvaliteto in je boljša oprema, udobje, varnost v prometu pa je tako in tako na prvem mestu.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2826
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2018/2019

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 02.11.2018, 11:20

Dino S napisal/-a:=D> =D> =D>
Kaj imajo Hrvati tako zapolnjeno progo med Zaprešičom in ZG, da morajo združevati vlake?


Varčevanje oziroma politika prevzela HŽ

casio napisal/-a:Se pravi da bo konec z direktnim vlakom iz Srbije, vagoni so res slabše kvalitete se pravi da se bo prestopalo :?: ..


Niso slabši, ampak je vzdrževanje na katastrofalnem nivoju. Srbi določeno obdobje nimajo denarja, da bi te neizpravne vagone dobili nazaj in so vagoni kar nekajkrat čakali po raznih štucih, da so plačali prevoz nazaj. Z novim voznim redom imajo prepoved vožnje v Beljak...no saj verjetno niti sedaj ne vozijo, saj trenutno na 415 vozi en direktni HŽ vagon do Beograda, HŽ pa v Zagrebu doda še en lasten direktni vagon, da izgleda vsaj kolikor toliko mednarodni vlak. Srbi nimajo denarja za mednarodno izmenjavo kilometrov na vagonih (vsak vagon tujega prevoznika na domačih tleh na mednarodnem vlaku se plača. Možna je izmenjava število vagonov-kilometri) zato bomo videli, kakšna sestava bo 412/413. Glede na dogajanje znotraj HŽ pa se lahko zgodi, da ne bo več direktnega vagona od Beograda do Beljaka, niti do Zuericha. Po najbolj črnih napovedih pa sploh ne bo več nekaterih mednarodnih vlakov iz Hrvaške, ob katerih bi še sodeloval HŽ. Vse naj bi prevzela SŽ in OeBB z lastnim voznim parkom.... Ampak vse to so zaenkrat "prazne" govorice. Edino kar je res, da se SŽ in OeBB zanimata za vstop na Hrvaški trg...bomo videli.
410/411 pa zaenkrat ostaja sezonc.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1095
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Vozni red 2018/2019

OdgovorNapisal/-a desiro » 03.11.2018, 1:59

jaz takoj podpišem če bi OeBB "vsilil" svoje vagone takšni kot so na 212/213. Vozne lastnosti imajo odlične, prav tako zavore, krmiljenje sistema vrat itd...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1368
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2018/2019

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 03.11.2018, 9:35

desiro napisal/-a:jaz takoj podpišem če bi OeBB "vsilil" svoje vagone takšni kot so na 212/213. Vozne lastnosti imajo odlične, prav tako zavore, krmiljenje sistema vrat itd...


Žal jih je vse manj. Čehi pokupili že več kot polovico. Lahko bi jih tudi mi...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2826
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2018/2019

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 06.11.2018, 8:42

TGV Lyria napisal/-a:
desiro napisal/-a:jaz takoj podpišem če bi OeBB "vsilil" svoje vagone takšni kot so na 212/213. Vozne lastnosti imajo odlične, prav tako zavore, krmiljenje sistema vrat itd...


Žal jih je vse manj. Čehi pokupili že več kot polovico. Lahko bi jih tudi mi...


Samo če jih želiš kupiti, jih boš moral nekam "vtakniti". Tudi RJ oziroma RJX ni garant, da bo sploh prišel v Slovenijo. [-X ker ga morajo SŽ sofinancirati, lažje jim bo "potegniti" Stadlerje čez mejo in skupna vozovnica z OeBB za Regio SŽ + RailJet. :thumbupl ČD RailJet, ki ga @Ritter napoveduje pa bi moral premešati menjavo stroškov z avstrijsko garnituro. Kar ni tako enostavno.

Zadnja žalostna stvar, ki prihaja pa je, da so velike možnosti, da se Lisinski z novim voznim redom ukine. :shock: Stroški trase so previsoki, OeBB zaradi investicij in inflacije draži storitve, elektriko imajo med najdražjimi v Evropi, DB pa ne subvencionira več Balkana. Ni pa še čisto dokončno.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1095
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Vozni red 2018/2019

OdgovorNapisal/-a desiro » 06.11.2018, 10:17

Re 4/4 napisal/-a:
Zadnja žalostna stvar, ki prihaja pa je, da so velike možnosti, da se Lisinski z novim voznim redom ukine. :shock: Stroški trase so previsoki, OeBB zaradi investicij in inflacije draži storitve, elektriko imajo med najdražjimi v Evropi, DB pa ne subvencionira več Balkana. Ni pa še čisto dokončno.


če pa to naši dopustijo potem pa res ne vem več ali so tam da delajo ali bolj za praskanje po jajčkih, madona pa saj lisinski je edini normalni za neka potovanja na katerih ti ostane še kaj od dneva.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2826
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2018/2019

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 06.11.2018, 10:55

desiro napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:
Zadnja žalostna stvar, ki prihaja pa je, da so velike možnosti, da se Lisinski z novim voznim redom ukine. :shock: Stroški trase so previsoki, OeBB zaradi investicij in inflacije draži storitve, elektriko imajo med najdražjimi v Evropi, DB pa ne subvencionira več Balkana. Ni pa še čisto dokončno.


če pa to naši dopustijo potem pa res ne vem več ali so tam da delajo ali bolj za praskanje po jajčkih, madona pa saj lisinski je edini normalni za neka potovanja na katerih ti ostane še kaj od dneva.


Če se obregnem na ukinitev vlaka Srbija-Grčija, so imeli Makedonci samo možnost "pritožbe/ugovora", ker so tranzitna država, nimajo pa možnosti "aktivnega" sodelovanja. Se zna zgoditi, da so SŽ v enakem položaju, kot Makedonija :?: Razen, če...315 obrne v Ljubljani :?:

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov