Vozni red 2018/2019

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1166
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2018/2019

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 16.09.2018, 10:15

Re 4/4 napisal/-a:
mkx napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:P.S. drugič. Za vožnjo na sliki je potreben poseg v programsko opremo.

Zakaj je potreben poseg v programsko opremo? Ali 1116 ni predvidena za vožnjo s krmilnim vagonom ali kaj drugega?

Kolikor vem, je RailJet cenejša različica ICE garniture brez lastnega pogona in je fiksna, 7 členov. Zato je potrebno v programski opremi, ki nadzira garnituro spremeniti število členov, v nasprotnem primeru lahko javlja na defekt/izpad členov. V tem primeru je to garnitura številka 32 in členi: 132 + 232 + 332 + 732. Upam, da je jasno. :D Poseg v programsko opremo pa ni zastonj, da ne bo kdo si izmislil, da bi Avstrijci krajšali RJ garniture za Slovenijo in jo lahko spremeni samo lastnik programske opreme. To je Siemens.. S RJ krmilnim vagonom pa so kompatibilne vse, 1116, 1216 in 2016.


OBB RJ ; garniture številka 30 in 31 je skupaj 1216.230 in 1216.231 (Graz Hbf- Praha Hl.N.- Graz Hbf ) , ČD garniture številka 03 + 1216.233 ,04 +1216.234 ,05+1216.235 ,06 + 1216.236 , 07+1216.237, pa 01+1216.249 in 02 + 1216.250 ,...

LP
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2750
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2018/2019

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 16.09.2018, 11:38

mkx napisal/-a:Kje pa teče ta programska oprema? V vseh členih garniture, v krmilnem vagonu ali na lokomotivi? V vsakem primeru se mora SW v lokomotivi "zavedati" garniture.

Če bi na garnituro pripeli lokomotivo, ki "se je ne zaveda" (recimo Regana), kaj bi se zgodilo? Bi garnitura sama po sebi kaj reagirala? OK, najbrž se vrata ne bi odpirala in še kaj podobnega, kaj pa sicer? Najbrž garnitura sama po sebi ne sme reagirati na nič, kar bi lahko vplivalo na varnost vožnje (lahko pa na take stvari opozarja SW na lokomotivi), seveda pa lahko sodeluje pri operacijah, ki jih počne lokomotiva (recimo EP zaviranje in podobno).

Ali imajo SŽ541 instaliran softver, ki "se zaveda" RJ garnitur?


SW-jev je več.. Pa če se osredotočiš samo na vleko sta SW tako na garnituri (krmilni vagon.ČD RJ ima malenkost drugačnega), kot lokomotivi. Po domače, garnitura in lokomotiva delujeta kot tandem dveh lokomotiv, samo da v tem primeru SW na krmilnem vagonu pošilja po UIC signale do lokomotive (pri tandemu dveh lok pa poleg pošiljanja glavnemu računalniku v strojnici, pošilja še signale drugi lokomotivi, ali večim), dodatno pa je podprt s funkcijami za komunikacijo in nadzor nad garnituro, ter drugo RJ garnituro (spust dvig OT-ja, izklop/vklop glavnega stikala, ...), v kolikor je v spregi. Komunikacija pa poteka po UIC kablu. Če bi prikopil regana, mopeda...bi se garnitura RJ obnašala kot navadni potniški vlak z več vagoni...krmilni vagon pa je neuporaben.

541 in RailJet? Lahko*, ker ima 541 vgrajen WTB sistem (imajo vgrajeni vsi Taurusi), ,ki ga uporabljajo Avstrijci za protokol krmiljenja.

*541 nima vgrajenega RJ software. Software zgleda tako, da strojevodja na monitirju v kabini, kjer ima podatke o vleki, vidi tudi status RJ garniture oz. vsakega člena posebej (diagnostična naprava)

P.S. sprememba software je bila v diagnostični napravi na RailJetu.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov