Vozni red 2021/2022

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3806
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

urban120 napisal/-a: 08.10.2021, 9:45 Preseneča me, da bo šel vlak do reke preko Zagreba...
Na takšnih vlakih in tudi na določenih relacijah nočnih vlakov ne velja zakonitost o krajši razdalji. Je kar muka sestaviti, da ne prideš ne prehitro, ne prepozno, proste trase (RegioJet uporablja doma trase lastnih rednih vlakov), potem je pa tukaj še sestavljanje obeh vlakov. In smer Zagreb je za to zelo priročen, saj prideš potem z obema vlakoma ob sprejemljivi uri na cilj. Še posebej v Split, kjer si moraš zagotoviti par ur "lufta" med obratom vagonov, za primer večjih zamud. Veliko držav se odloča, da bo proge vzdrževala ponoči, kar ima posledico tudi uro in več zamud za takšne vlake. Pa še z lastno lokomotivo lahko pridejo do Zagreba. Edino odprto vprašanje bo, kako rešiti problem z rezervno lokomotivo.
preglednik napisal/-a: 07.10.2021, 14:31 Katera relacija pa je krajša?
Južna železnica. Pa vlak Praga - Bratislava - Hrvaška ne bo vozil čez Hodoš, ampak se bo kot kaže samo izognil Budimpešti, da prihrani nekaj časa.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2227
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

preglednik napisal/-a: 08.10.2021, 10:22 Lahko bi v Mariboru (Celju) odklopili del kompozicije ki bi šla preko Ljubljane v Reko. Bili bi mnogo prej na cilju.
Potem bi rabili plačati 2 ekstra lokomotivi. Eno na SŽ in eno na HŽ.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3816
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a mkx »

preglednik napisal/-a: 08.10.2021, 10:22 Lahko bi v Mariboru (Celju) odklopili del kompozicije ki bi šla preko Ljubljane v Reko. Bili bi mnogo prej na cilju.

Turistični spalnik nima na cilju kaj delati sredi noči. Itak bodo od Zagreba naprej nabijali čas, 6 ur za Zg-Ri je več kot bi bilo realno potrebno. Poleg tega se bo vlak delil v Ogulinu in se zelo kratko traso vozi z dodatno lokomotivo. Oz. drugače: e-lok bo brez menjave peljal do Rijeke, za del od Ogulina do Splita bi v vsakem primeru rabili d-lok. Če bi vozili preko Ljubljane, bi rabili en e-lok za na Rijeko, drugi e-lok za do Ogulina (in potem d-lok do Splita) ...

Skratka z vožnjo preko Ljubljane razen višjih stroškov ničesar ne pridobijo.
LP, Metod
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1359
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

nekaj dobro in slabo novice.....

frecciarossa1000 ne bo vozi v sloveniji za mesec decembra, ampak da bo vozi mesec maju 2022 , novo vozni red 2021/2022 za EC 172/173 mogoče sestave vagon od frecciabianca ali intercity (200ric, uic) in e.lok bo mogoče mejave v Opčine ...
nevem bo decembrom, slabo kaže

lp,miro
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3549
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Seveda, maja 2022 so parlamentarne volitve :lol:
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1656
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Torej ne bo ETR1000, temveč neka kombinacija nižjega ranga?
preglednik
Uporabniški avatar
casio
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 167
Pridružen: 05.01.2016, 15:04
Kraj: Murska Sobota

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a casio »

TGV Lyria napisal/-a: 28.09.2021, 20:48
Med Beljakom in Jesenicami pa bodo vozili 3 novi pari D vlakov avstrijskih železnic. Super!
Če bo povezava do Ljubljane in naprej bo vredu, v obratni smeri v Beljaku pa mislim da ni problem o povezavah naprej.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 673
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a trocken »

casio napisal/-a: 15.10.2021, 21:36
TGV Lyria napisal/-a: 28.09.2021, 20:48
Med Beljakom in Jesenicami pa bodo vozili 3 novi pari D vlakov avstrijskih železnic. Super!
Če bo povezava do Ljubljane in naprej bo vredu, v obratni smeri v Beljaku pa mislim da ni problem o povezavah naprej.
A povezava na bohinjsko železnico pa ni pomembna? Mislim, da ta povezava ni zaradi "šihtarjev" ampak predvsem zaradi turizma.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3806
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

preglednik napisal/-a: 15.10.2021, 11:35 Torej ne bo ETR1000, temveč neka kombinacija nižjega ranga?
Prišlo bo to, kar bo zakupila Furlanija, ker je ta vlak zaenkrat samo podaljšek vlaka Milano - Trst. Frecciabianca je zrasla na zelniku Mirota. Frecciabianca je nekoč že vozila v Trst, sedaj želijo (plačujejo) višji rang. Rangi v Italiji gredo FR, FA, FB, IC, ne glede na hitrost, ki jo dosegajo. Na splošno Frecciabianca vozi na jug z E 414 in Sicilijo, kot simetrika 464 in nadomestek ukinjenega Thello za Marseille. Govorice so še, da bodo na Adriatici (Lecce) poiskusili FB vagone z dvema 402b v simetriki, ki edini premorejo 200 km/h. Pa dvomim, da bi Furlanija plačevala za povezavo z jugom.
Uporabniški avatar
casio
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 167
Pridružen: 05.01.2016, 15:04
Kraj: Murska Sobota

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a casio »

trocken napisal/-a: 15.10.2021, 22:09 A povezava na bohinjsko železnico pa ni pomembna? Mislim, da ta povezava ni zaradi "šihtarjev" ampak predvsem zaradi turizma.
Na vsakem križanju podpiram povezanost, ampak dokler nebo usklajen vozni red v celotnem železniškem omrežju bo tako. Zato pa rabimo pet in šest ur da pridemo z enega konca Slovenije na drug če čakaš po eno uro in več na povezavo, potem to ni več zveza z prestopom.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1359
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

Re 4/4 napisal/-a: 16.10.2021, 9:09
preglednik napisal/-a: 15.10.2021, 11:35 Torej ne bo ETR1000, temveč neka kombinacija nižjega ranga?
Prišlo bo to, kar bo zakupila Furlanija, ker je ta vlak zaenkrat samo podaljšek vlaka Milano - Trst. Frecciabianca je zrasla na zelniku Mirota. Frecciabianca je nekoč že vozila v Trst, sedaj želijo (plačujejo) višji rang. Rangi v Italiji gredo FR, FA, FB, IC, ne glede na hitrost, ki jo dosegajo. Na splošno Frecciabianca vozi na jug z E 414 in Sicilijo, kot simetrika 464 in nadomestek ukinjenega Thello za Marseille. Govorice so še, da bodo na Adriatici (Lecce) poiskusili FB vagone z dvema 402b v simetriki, ki edini premorejo 200 km/h. Pa dvomim, da bi Furlanija plačevala za povezavo z jugom.
Thello, Milano- Marseille je ukinjenega zaradi mnogo veliko "begunec in migranti" iz Afriki itd... v Ventimiglia hoče begu v Franciji , mnogo veliko delo policijo in problem (že skoraj več 5 leto problem , od 2016 leta do zdaj ) ukinjenega vlak za EC... samo TER sncf prišel v Ventimiglia (vsak dan polure) sliša da bo frecciarossa1000 mogoče spet nazaj vozni red za Thello iz Milano za Marseille, še nevem...
lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 602
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a andre85 »

RitterVonGhega napisal/-a: 17.10.2021, 10:28
Re 4/4 napisal/-a: 16.10.2021, 9:09
preglednik napisal/-a: 15.10.2021, 11:35 Torej ne bo ETR1000, temveč neka kombinacija nižjega ranga?
Prišlo bo to, kar bo zakupila Furlanija, ker je ta vlak zaenkrat samo podaljšek vlaka Milano - Trst. Frecciabianca je zrasla na zelniku Mirota. Frecciabianca je nekoč že vozila v Trst, sedaj želijo (plačujejo) višji rang. Rangi v Italiji gredo FR, FA, FB, IC, ne glede na hitrost, ki jo dosegajo. Na splošno Frecciabianca vozi na jug z E 414 in Sicilijo, kot simetrika 464 in nadomestek ukinjenega Thello za Marseille. Govorice so še, da bodo na Adriatici (Lecce) poiskusili FB vagone z dvema 402b v simetriki, ki edini premorejo 200 km/h. Pa dvomim, da bi Furlanija plačevala za povezavo z jugom.
Thello, Milano- Marseille je ukinjenega zaradi mnogo veliko "begunec in migranti" iz Afriki itd... v Ventimiglia hoče begu v Franciji , mnogo veliko delo policijo in problem (že skoraj več 5 leto problem , od 2016 leta do zdaj ) ukinjenega vlak za EC... samo TER sncf prišel v Ventimiglia (vsak dan polure) sliša da bo frecciarossa1000 mogoče spet nazaj vozni red za Thello iz Milano za Marseille, še nevem...
lp
Daj bodi že tiho ali boš spet pisal pritožbo k direktorici potniškega prometa?
Mičo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 341
Pridružen: 11.07.2011, 19:00

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a Mičo »

Še dober mesec do veljave novega voznega reda. So znane še kakšne novosti mogoče?
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1359
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

novo vozni red 2022 za Maribor- Spielfeld-Maribor

link ; http://eurocitycard.blogspot.com/2021/1 ... ribor.html
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 610
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Vozni red 2021/2022

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

RitterVonGhega napisal/-a: 09.11.2021, 10:38 novo vozni red 2022 za Maribor- Spielfeld-Maribor

link ; http://eurocitycard.blogspot.com/2021/1 ... ribor.html
Ko je tu notri omenjena relacija Ljubljana - Špilje - Budimpešta, a se potem EC Cittadela Ljubljana - Hodoš - Budimpešta ukine? Po mojem to ne bi bilo najbolj pametno in res upam, da bosta dva vlaka iz Ljubljane za Budimpešto (eden preko Špilja, drugi pa preko Hodoša).
Odgovori