Vozni red 2023/2024

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
andro43
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 75
Pridružen: 17.06.2021, 11:03

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a andro43 »

taurus napisal/-a: 31.03.2024, 16:14 Z ukinitvijo proge Podrožca - Celovec, je Podrožca umrla, postajo so skoraj v celoti porušili, IC postanek črtali, poleg tega vozijo še avtobusi iz Beljaka v Rož, direktno preko Ledinc. Škoda proge, od Podrožce do Celovca je že čez Rož samo 31 km, preko Beljaka pa 63 km. Če bi še bila proga se bi s Slovenije lahko direktno vozilo v Celovec. 1h30min bi lahko bil neki realen čas.
Kolikor sem gledal je redni promet ukinjen samo na 17 km proge med Podrožco in Svetno vesjo (Weizelsdorf). Ta odsek tudi ni elektrificiran, je pa bil menda obnovljen okrog l. 2010 in je po ukinitvi prometa konec l. 2016 prešel v last koroške dežele, ki ga je dala v upravljanje nekemu "nostalgiebahnu" (vir zapisanega je nemška wikipedija). Torej je ključno vprašanje, kako zainteresirati koroško deželno upravo, da je odsek zanimiv za povezavo Ljubljana - Celovec, kar trdim, da je - verjetno je kot končni cilj Celovec celo zanimivejši kot Beljak. V nekem smiselnem taktu seveda, zadeva bi funkcionirala kot prestop na Jesenicah (iz Lj bi prišel elektro Kiss ali Flirt) in potem linija Jesenice - Celovec, od Svetne vasi naprej namesto celovškega S3. V Podrožci možen prestop v Beljak v kombinaciji z S5.
urban120 napisal/-a: 01.04.2024, 15:06 Sicer bolj za fantazijsko sekcijo...
Meni bi bil zanimiv vlak Maribor - Celovec - (Rožna dolina) Podrožca - Sežana - (Trst).
Za skoraj celo linijo je smiselno, da jo vozi DMU FLIRT. Bila pa bi odlična povezava:
- Maribora z Celovcem
- Celovca z Bledom
- Celovca s Trstom
- Mogoče tudi Koroške z Gorenjsko

Celo pot dvomim, da bi se kdo vozil, ampak napolnil pa bi verjetno se :)
Dobra ideja, kar se mene tiče sicer ne v omenjeni obliki, ampak nekaj poudarkov - zgoraj omenjeni vlak bi lahko vozil kot podaljšek bohinjske proge, po kateri itak vozi DMV. Treba bi bilo biti edino pozoren, da ne bi prišlo do prevelikih zamud... Vendar za Celovec - Trst linijo Flirt ni ravno primeren. Morda bi bila primerna linija Celovec - Bohinjska Bistrica.
Maribor - Celovec je v celoti problem na naši strani, Pliberk - Celovec je 30 min s precej vezami. 2 predora ob posodobitvi koroške proge in ukinitev večine postajališč z mizernim prometom bi naredila veliko. Zlasti iz Dravograda in zahodno bi se moralo dati priti v Celovec potem v dobri uri, kar je čisto ok konkurenčno. S prestopom v Pliberku seveda. Verjetno je to tudi pomembnejše, Mb naj bo bolje povezan z Gradcem, slovenska Koroška pa z avstrijsko.
Glede Trsta je problem velik ovinek čez Nabrežino. Če bi se dovolil potniški promet na Marsovem polju bi bilo morda bolj zanimivo in časovno konkurenčno. Res pa je, da s tem otežkočiš prestope v Trstu. Tukaj je težko biti pameten.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

taurus napisal/-a: 02.04.2024, 9:16 Če avstrijski vagoni več ne bodo smeli v Italijo, s čim bodo potem Avstrijci vozili povezave v Videm, Benetke in naprej ?
Prav za to so kupili nove Railjete in Nightjete. Ki pa jih seveda na Emoni ne bomo videli, torej povezava do Trsta v kratkem odpade.
Re 4/4 napisal/-a: 02.04.2024, 10:11 Čeprav ne vem od kod ta ideja, da bi vozil vagone v Italijo v letu 2024? Na večini postaj v Italiji ni premikalnega osebja. Torej je obvezna sendvič vleka, kar se prakticira že nekaj časa. Pa to pomeni dve lokomotivi, ki staneta.
Z Emono v Trstu itak operira RCCI s svojim strojnim in premikalnim osebjem. Tisti premik mašine na drugi konec vlaka naredijo enkrat okrog 11h dopoldne, potem rinejo na tir 8 in čakajo odhod proti Dunaju.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 783
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a trocken »

andro43 napisal/-a: 02.04.2024, 10:57
taurus napisal/-a: 31.03.2024, 16:14 Z ukinitvijo proge Podrožca - Celovec, je Podrožca umrla, postajo so skoraj v celoti porušili, IC postanek črtali, poleg tega vozijo še avtobusi iz Beljaka v Rož, direktno preko Ledinc. Škoda proge, od Podrožce do Celovca je že čez Rož samo 31 km, preko Beljaka pa 63 km. Če bi še bila proga se bi s Slovenije lahko direktno vozilo v Celovec. 1h30min bi lahko bil neki realen čas.
Kolikor sem gledal je redni promet ukinjen samo na 17 km proge med Podrožco in Svetno vesjo (Weizelsdorf). Ta odsek tudi ni elektrificiran, je pa bil menda obnovljen okrog l. 2010 in je po ukinitvi prometa konec l. 2016 prešel v last koroške dežele, ki ga je dala v upravljanje nekemu "nostalgiebahnu" (vir zapisanega je nemška wikipedija). Torej je ključno vprašanje, kako zainteresirati koroško deželno upravo, da je odsek zanimiv za povezavo Ljubljana - Celovec, kar trdim, da je - verjetno je kot končni cilj Celovec celo zanimivejši kot Beljak. V nekem smiselnem taktu seveda, zadeva bi funkcionirala kot prestop na Jesenicah (iz Lj bi prišel elektro Kiss ali Flirt) in potem linija Jesenice - Celovec, od Svetne vasi naprej namesto celovškega S3. V Podrožci možen prestop v Beljak v kombinaciji z S5.
urban120 napisal/-a: 01.04.2024, 15:06 Sicer bolj za fantazijsko sekcijo...
Meni bi bil zanimiv vlak Maribor - Celovec - (Rožna dolina) Podrožca - Sežana - (Trst).
Za skoraj celo linijo je smiselno, da jo vozi DMU FLIRT. Bila pa bi odlična povezava:
- Maribora z Celovcem
- Celovca z Bledom
- Celovca s Trstom
- Mogoče tudi Koroške z Gorenjsko

Celo pot dvomim, da bi se kdo vozil, ampak napolnil pa bi verjetno se :)
Dobra ideja, kar se mene tiče sicer ne v omenjeni obliki, ampak nekaj poudarkov - zgoraj omenjeni vlak bi lahko vozil kot podaljšek bohinjske proge, po kateri itak vozi DMV. Treba bi bilo biti edino pozoren, da ne bi prišlo do prevelikih zamud... Vendar za Celovec - Trst linijo Flirt ni ravno primeren. Morda bi bila primerna linija Celovec - Bohinjska Bistrica.
Maribor - Celovec je v celoti problem na naši strani, Pliberk - Celovec je 30 min s precej vezami. 2 predora ob posodobitvi koroške proge in ukinitev večine postajališč z mizernim prometom bi naredila veliko. Zlasti iz Dravograda in zahodno bi se moralo dati priti v Celovec potem v dobri uri, kar je čisto ok konkurenčno. S prestopom v Pliberku seveda. Verjetno je to tudi pomembnejše, Mb naj bo bolje povezan z Gradcem, slovenska Koroška pa z avstrijsko.
Glede Trsta je problem velik ovinek čez Nabrežino. Če bi se dovolil potniški promet na Marsovem polju bi bilo morda bolj zanimivo in časovno konkurenčno. Res pa je, da s tem otežkočiš prestope v Trstu. Tukaj je težko biti pameten.
Mogoče bi bila pa idealna varianta Nova Gorica - Beljak - Celovec? Nova Gorica je pobratena s Celovcem, Tolmin z Beljakom. Brez politike pa v primeru teh povezav zagotovo ne bi šlo.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Linija Beljak - Nova Gorica, oz. Trst-Jesenice bi bila ob vikendih in čez poletje sigurno dobro zasedena. Seveda bi morala biti namenjena Avstrijskim in Italijanskim turistom, ki bi jih tako privabili v naše turistične destinacije.
preglednik
andro43
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 75
Pridružen: 17.06.2021, 11:03

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a andro43 »

Treba je ločiti med prometom za dnevnomigracijske potrebe in turistične potrebe. Za dnevnomigracijske bi se poznalo, da bi bil v Celovcu z Jesenic nekje 20 minut prej in brez prestopa skozi Rož proti trenutni ureditvi prek Beljaka.
Za turistične namene pa bi bil seveda zanimiv vlak iz Beljaka ali celo Celovca v Trst po Bohinjki. Samo se je treba zavedati, da bi vožnja trajala dobre 4 ure in za kaj takega žal Flirt ni najbolj primeren. Morda bi se bilo z obstoječimi voznimi sredstvi bolje omejiti na odsek do Bohinjske Bistrice, zlasti ko bo prenovljen.
Bi pa lahko v takšni turistični ponudbi komot vozil kakšen lepo obnovljen zelenc, seveda v "nostalgiebahn" okviru.
Mičo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 351
Pridružen: 11.07.2011, 19:00

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a Mičo »

Rdeča puščica že vozi do Ljubljane? Alora pridem več k'sno. :lol:
Mičo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 351
Pridružen: 11.07.2011, 19:00

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a Mičo »

TGV Lyria napisal/-a: 02.04.2024, 11:32
taurus napisal/-a: 02.04.2024, 9:16 Če avstrijski vagoni več ne bodo smeli v Italijo, s čim bodo potem Avstrijci vozili povezave v Videm, Benetke in naprej ?
Prav za to so kupili nove Railjete in Nightjete. Ki pa jih seveda na Emoni ne bomo videli, torej povezava do Trsta v kratkem odpade.
Re 4/4 napisal/-a: 02.04.2024, 10:11 Čeprav ne vem od kod ta ideja, da bi vozil vagone v Italijo v letu 2024? Na večini postaj v Italiji ni premikalnega osebja. Torej je obvezna sendvič vleka, kar se prakticira že nekaj časa. Pa to pomeni dve lokomotivi, ki staneta.
Z Emono v Trstu itak operira RCCI s svojim strojnim in premikalnim osebjem. Tisti premik mašine na drugi konec vlaka naredijo enkrat okrog 11h dopoldne, potem rinejo na tir 8 in čakajo odhod proti Dunaju.
Varianta s slovenskimi vagoni do do Trsta odpade?
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a preglednik »

andro43 napisal/-a: 02.04.2024, 14:44 Treba je ločiti med prometom za dnevnomigracijske potrebe in turistične potrebe. Za dnevnomigracijske bi se poznalo, da bi bil v Celovcu z Jesenic nekje 20 minut prej in brez prestopa skozi Rož proti trenutni ureditvi prek Beljaka.
Za turistične namene pa bi bil seveda zanimiv vlak iz Beljaka ali celo Celovca v Trst po Bohinjki. Samo se je treba zavedati, da bi vožnja trajala dobre 4 ure in za kaj takega žal Flirt ni najbolj primeren. Morda bi se bilo z obstoječimi voznimi sredstvi bolje omejiti na odsek do Bohinjske Bistrice, zlasti ko bo prenovljen.
Bi pa lahko v takšni turistični ponudbi komot vozil kakšen lepo obnovljen zelenc, seveda v "nostalgiebahn" okviru.
Mislil sem predvsem na povezavo Koroške z Posočjem na eni strani, ter Trsta (Furlanije) z Gorenjsko na drugi strani. Tukaj so veliki turistični potencijali. Kdor pa bo hotel iz Trsta v Beljak, se bo peljal z RJ po Pontebani.
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a: 02.04.2024, 11:32
Z Emono v Trstu itak operira RCCI s svojim strojnim in premikalnim osebjem. Tisti premik mašine na drugi konec vlaka naredijo enkrat okrog 11h dopoldne, potem rinejo na tir 8 in čakajo odhod proti Dunaju.
Eh Emona. Emona v Trst vozi zaradi želja dežele Furlanije. Ob odprtju proge v Avstriji bodo razmislili o hitrejši varianti. Torej je ta vlak bolj politične narave, ker RailJeta v vseh letih niso uspeli pripeljati v Trst. Benetke, Milano, Rim, La Spezia so pa povsem druge destinacije, ki so za ÖBB bolj zanimive. Četudi odmisliš nove predpise o požarni varnosti v predorih v Italiji, ki bo odpihnila obstoječe vagone, je Italija že dolgo časa nazaj povedala, da RFI ne sme izvajati komercialnih premikov, prevozniki se naj znajdejo kolikor vedo in znajo. Ker TI varčuje, pa pri njih ne vidiš več vlaka, ki ni garnitura ali je brez krmilnega vagona ali sendvič vleke. Zato je tudi veliko postaj ostalo brez premikalnega osebja. Delno je krivo tudi zasičenosti vozlišč in vsak premik zadevo še poslabša.
Kdo drug kot RCCI, pa ne bi prevzel tisti. par Emone na dan. TI sploh ne, TTI ima drugo delo, Trenord pa nima pristojnosti v tem delu.
Mičo napisal/-a: 02.04.2024, 18:55
Varianta s slovenskimi vagoni do do Trsta odpade?
Bl vagoni bi šli. Če je požar, odpreš okno, pa vleče dim ven. Vse v stilu napake berlinskega letališča. :D

/s
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 753
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Vozni red 2023/2024

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Offtopic Re4/4 z ono primerjavo BERa si me pa nasmejal
Odgovori