Splošni nalog - prikaz

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Uporabniški avatar
Glasnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 155
Pridružen: 03.11.2006, 6:55

Odgovor Napisal/-a Glasnik »

Izvozni signal se ne postavlja, prostorni oz. kritni signali pa izjemoma ne veljajo.


L.P.: Glasnik
Uporabniški avatar
Mirče
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 337
Pridružen: 19.11.2005, 16:26

Odgovor Napisal/-a Mirče »

Kaj bo pa inšpektor delal,če bo vse prav izponjeno komu bo procente pobiral. Komu pa lažete saj imamo vsak še svoj nalog v svoji omari tistega za inšpektorja pa v predalu. :twisted: :twisted:
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

541 napisal/-a:


Pa ko je že ravno govora okrog Splošnih nalogov - kaj je z izvoznim signalom, če se na progi z APB vozi v postajnem razmiku po pravem tiru? Izvozni signal se ne postavlja ali je neraben?

"N E R A B E N! ! ! ! "" saj ga lahko postaviš!!!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

holding napisal/-a:
541 napisal/-a:


Pa ko je že ravno govora okrog Splošnih nalogov - kaj je z izvoznim signalom, če se na progi z APB vozi v postajnem razmiku po pravem tiru? Izvozni signal se ne postavlja ali je neraben?

"N E R A B E N! ! ! ! "" saj ga lahko postaviš!!!
Izvoznega signala pri vklopljeni osnovni legi ne moreš postavit - možno ga je postaviti ter potem vključiti OL, izvozni signal postane v tem primeru rumen (če ni ostal zaseden prvi odsek iz postaje), vendar kolikor vem to ni pravilen postopek - ali kaj si želel povedati?

@Mirče: Saj se ve, kako se vozi in kaj se piše na naloge (po zdravi kmečki logiki in da se promet vsaj približno odvija ter za povrh še pogosto varneje kot po JŽ pravilnikih, ki jih uporabljamo), vendar če bi prišlo do pi**** bi namočili prometnika in pa mogoče še strojevodjo. :? In vse zato, ker nihče nima nečesa, da bi takšne stvari uradno podpisal. :(
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

holding napisal/-a:"EEE, sada ste zagazili sa kratak štap u duboku voduuuu!!!!!"

Abeceda!!!

Kaj je dvotirna proga?
Kaj je banaliziran (izmenični) promet?

Signala ne moreš dobiti na "prosto" vozno pot pa lahko postaviš.
Na nepravi tir pa vozne poti ne moreš postaviti, ampak "goljufaš" in postavljaš "kontra", kjer (Če) se da...., sicer pa voziš čez neblokirane kretnice...




Pa da ne bom predolg.....
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

Bom mal pomagal:

"Signal se ne postavlja"- tam, kjer ne moreš postaviti (blokirati) vlakovne vozne poti in zato ne moreš postaviti pripadajočega signala v lego za dovoljeno vožnjo (nepravi tir, tir brez izvoznega signala, itd)

"Signal je neraben" - tam, kjer postaviš vlakovno vozno pot, pa iz (odsek lažno zaseden, puška zamešana, izolirka lažno zasedena, kretnica v bočni zaščiti nima kontrole,napaka na Npr. itd.......) signal ne pride v lego za dovoljeno vožnjo.

"Signal izjemoma ne velja" - tam, kjer s dotičnim signalom nihče ne ravna (prostorni signali, glavni signali na nezasedenih službenih mestih, takorekoč trenutno neaktivni.......), in so v legi za prepovedano vožnjo, vlaki pa vseeno vozijo.


A bo zdej šlo ?!?!

Ne pa po domače in po "zdravi kmečki logiki"
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

holding napisal/-a: Ne pa po domače in po "zdravi kmečki logiki"
To sem napisal v zvezi z nečim drugim. Ampak O. K., meni večinom niso tvoji posti najbolj razumljivi, tako verjetno tudi tebi moji niso...
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

541 napisal/-a:
holding napisal/-a: Ne pa po domače in po "zdravi kmečki logiki"
To sem napisal v zvezi z nečim drugim. Ampak O. K., meni večinom niso tvoji posti najbolj razumljivi, tako verjetno tudi tebi moji niso...
Ne skrbi, dosti bolj jih razumem, kot si ti misliš........

Moje pa večina razume šele čez nekaj let....
Uporabniški avatar
gapi_1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 475
Pridružen: 25.09.2005, 12:17

Odgovor Napisal/-a gapi_1 »

...samo kot zanimivost naj prilepim izvod priloge A k splošnemu nalogu, kateri se je uporabljal še v času JŽ, mislim da celo nekje do leta 1992, če se ne motim. Mmg, če se ne motim so se za caš JŽ uporabljale A, B in C priloge :?:

Slika
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Priloga A, ki si jo prikazal, se uporablja še tudi danes, čeprav selo redko, saj so jo nadomestile nalepke. Priloga B se uporablja za vožnjo po nepravem tiru dvotirne proge, priloga C se pa ne uporablja (gre pa za neko prilogo za TK proge, te priloge še nisem videl).

Kot zanimivost, na mnogih postajah je še možno najti križne naloge, ki so napisani v "srbohrvaščini". Stare zaloge, ki jih nikoli ne bo nihče porabil. :lol:
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Priloga A se redno uporablja na izpitnih voznjah :lol: :lol: :lol: .
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

Priloga "A" k splošnemu nalogu je namenjena za pisanje vseh tistih obvestil, katere se v skladu z določili Prav. in Nav. obvešča vlakovno (strojno) osebje.

Ker je teh obvestil včasih veliko in jih zaradi pomanjkanja prostora ne moreš napisati na splošni nalog, uporabiš prilogo "A"!

Priloga "A" ima pravno isti pomen kot Splošni nalog. Na vsaki postaji se enemu vlaku lahko izda samo EN (1)! Splošni nalog.

Računalniški izpis počasnih voženj in ostalih obvestil je (žal) že dvajset let začasnega značaja, pravno pa to sodi pod Splošni nalog z po potrebi Prilogo "A" ( si predstavljaši vse to napisati na roke), včasih pa pod Prilogo "B" k Splošnemu nalogu (kadar se obvestilo nanaša na vožnjo po nepravem tiru dvotirne proge)

Prologo "C" določa Nav. 46, (TK). Na koprski progi jo niso uporabljali, saj je ni imel kdo izstavljati (vse TKp so nezasedene), na jeseniški pa so se kakih petnajst let mučili z njo (nejasnosti okoli PPD, mejnih postaj, itd.), sedaj pa jo ne izstavlja nihče več (RDZ in nezasedenost postaj sta naredila svoje)

Na izpitnih vožnjah se pa DELA PO PREDPISIH..........................
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

holding napisal/-a:Na izpitnih vožnjah se pa DELA PO PREDPISIH..........................
Haha, bosanci bi rekli sanja s.... o kukuruz.
Odgovori