Splošni nalog - prikaz
Izvoznega signala pri vklopljeni osnovni legi ne moreš postavit - možno ga je postaviti ter potem vključiti OL, izvozni signal postane v tem primeru rumen (če ni ostal zaseden prvi odsek iz postaje), vendar kolikor vem to ni pravilen postopek - ali kaj si želel povedati?holding napisal/-a:541 napisal/-a:
Pa ko je že ravno govora okrog Splošnih nalogov - kaj je z izvoznim signalom, če se na progi z APB vozi v postajnem razmiku po pravem tiru? Izvozni signal se ne postavlja ali je neraben?
"N E R A B E N! ! ! ! "" saj ga lahko postaviš!!!
@Mirče: Saj se ve, kako se vozi in kaj se piše na naloge (po zdravi kmečki logiki in da se promet vsaj približno odvija ter za povrh še pogosto varneje kot po JŽ pravilnikih, ki jih uporabljamo), vendar če bi prišlo do pi**** bi namočili prometnika in pa mogoče še strojevodjo. In vse zato, ker nihče nima nečesa, da bi takšne stvari uradno podpisal.
holding napisal/-a:"EEE, sada ste zagazili sa kratak štap u duboku voduuuu!!!!!"
Abeceda!!!
Kaj je dvotirna proga?
Kaj je banaliziran (izmenični) promet?
Signala ne moreš dobiti na "prosto" vozno pot pa lahko postaviš.
Na nepravi tir pa vozne poti ne moreš postaviti, ampak "goljufaš" in postavljaš "kontra", kjer (Če) se da...., sicer pa voziš čez neblokirane kretnice...
Pa da ne bom predolg.....
Bom mal pomagal:
"Signal se ne postavlja"- tam, kjer ne moreš postaviti (blokirati) vlakovne vozne poti in zato ne moreš postaviti pripadajočega signala v lego za dovoljeno vožnjo (nepravi tir, tir brez izvoznega signala, itd)
"Signal je neraben" - tam, kjer postaviš vlakovno vozno pot, pa iz (odsek lažno zaseden, puška zamešana, izolirka lažno zasedena, kretnica v bočni zaščiti nima kontrole,napaka na Npr. itd.......) signal ne pride v lego za dovoljeno vožnjo.
"Signal izjemoma ne velja" - tam, kjer s dotičnim signalom nihče ne ravna (prostorni signali, glavni signali na nezasedenih službenih mestih, takorekoč trenutno neaktivni.......), in so v legi za prepovedano vožnjo, vlaki pa vseeno vozijo.
A bo zdej šlo ?!?!
Ne pa po domače in po "zdravi kmečki logiki"
"Signal se ne postavlja"- tam, kjer ne moreš postaviti (blokirati) vlakovne vozne poti in zato ne moreš postaviti pripadajočega signala v lego za dovoljeno vožnjo (nepravi tir, tir brez izvoznega signala, itd)
"Signal je neraben" - tam, kjer postaviš vlakovno vozno pot, pa iz (odsek lažno zaseden, puška zamešana, izolirka lažno zasedena, kretnica v bočni zaščiti nima kontrole,napaka na Npr. itd.......) signal ne pride v lego za dovoljeno vožnjo.
"Signal izjemoma ne velja" - tam, kjer s dotičnim signalom nihče ne ravna (prostorni signali, glavni signali na nezasedenih službenih mestih, takorekoč trenutno neaktivni.......), in so v legi za prepovedano vožnjo, vlaki pa vseeno vozijo.
A bo zdej šlo ?!?!
Ne pa po domače in po "zdravi kmečki logiki"
Ne skrbi, dosti bolj jih razumem, kot si ti misliš........541 napisal/-a:To sem napisal v zvezi z nečim drugim. Ampak O. K., meni večinom niso tvoji posti najbolj razumljivi, tako verjetno tudi tebi moji niso...holding napisal/-a: Ne pa po domače in po "zdravi kmečki logiki"
Moje pa večina razume šele čez nekaj let....
Priloga A, ki si jo prikazal, se uporablja še tudi danes, čeprav selo redko, saj so jo nadomestile nalepke. Priloga B se uporablja za vožnjo po nepravem tiru dvotirne proge, priloga C se pa ne uporablja (gre pa za neko prilogo za TK proge, te priloge še nisem videl).
Kot zanimivost, na mnogih postajah je še možno najti križne naloge, ki so napisani v "srbohrvaščini". Stare zaloge, ki jih nikoli ne bo nihče porabil.
Kot zanimivost, na mnogih postajah je še možno najti križne naloge, ki so napisani v "srbohrvaščini". Stare zaloge, ki jih nikoli ne bo nihče porabil.
Priloga "A" k splošnemu nalogu je namenjena za pisanje vseh tistih obvestil, katere se v skladu z določili Prav. in Nav. obvešča vlakovno (strojno) osebje.
Ker je teh obvestil včasih veliko in jih zaradi pomanjkanja prostora ne moreš napisati na splošni nalog, uporabiš prilogo "A"!
Priloga "A" ima pravno isti pomen kot Splošni nalog. Na vsaki postaji se enemu vlaku lahko izda samo EN (1)! Splošni nalog.
Računalniški izpis počasnih voženj in ostalih obvestil je (žal) že dvajset let začasnega značaja, pravno pa to sodi pod Splošni nalog z po potrebi Prilogo "A" ( si predstavljaši vse to napisati na roke), včasih pa pod Prilogo "B" k Splošnemu nalogu (kadar se obvestilo nanaša na vožnjo po nepravem tiru dvotirne proge)
Prologo "C" določa Nav. 46, (TK). Na koprski progi jo niso uporabljali, saj je ni imel kdo izstavljati (vse TKp so nezasedene), na jeseniški pa so se kakih petnajst let mučili z njo (nejasnosti okoli PPD, mejnih postaj, itd.), sedaj pa jo ne izstavlja nihče več (RDZ in nezasedenost postaj sta naredila svoje)
Na izpitnih vožnjah se pa DELA PO PREDPISIH..........................
Ker je teh obvestil včasih veliko in jih zaradi pomanjkanja prostora ne moreš napisati na splošni nalog, uporabiš prilogo "A"!
Priloga "A" ima pravno isti pomen kot Splošni nalog. Na vsaki postaji se enemu vlaku lahko izda samo EN (1)! Splošni nalog.
Računalniški izpis počasnih voženj in ostalih obvestil je (žal) že dvajset let začasnega značaja, pravno pa to sodi pod Splošni nalog z po potrebi Prilogo "A" ( si predstavljaši vse to napisati na roke), včasih pa pod Prilogo "B" k Splošnemu nalogu (kadar se obvestilo nanaša na vožnjo po nepravem tiru dvotirne proge)
Prologo "C" določa Nav. 46, (TK). Na koprski progi jo niso uporabljali, saj je ni imel kdo izstavljati (vse TKp so nezasedene), na jeseniški pa so se kakih petnajst let mučili z njo (nejasnosti okoli PPD, mejnih postaj, itd.), sedaj pa jo ne izstavlja nihče več (RDZ in nezasedenost postaj sta naredila svoje)
Na izpitnih vožnjah se pa DELA PO PREDPISIH..........................