Že spet eno vprašanje....

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Že spet eno vprašanje....

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Gre za balize (tirne magnete) na progi, opremljeni z APB-avtomatskim progovnim blokom, in sicer na enotirni progi.
Tu velja, da tirni magnet ni aktiven pri zeleni mirni luči, pri vseh drugih variantah pa je, bodisi s frekvenco 1000 ali 2000 hz, odvisno od signalnega znaka.
Če se privolitev na enotirni progi obrne, tedaj na signalih iz nasprotne smeri, kot je smer privolitve, ugasne zelena luč. Ugasnjen prostorni signal pomeni "stoj".
Kaj v tem primeru počne tirni magnet? Ali je aktiven, ali ne?

Lep pozdrav!
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Tirni magnet je aktiven, ker tako kot si že napisal ugasnena/pregorena žarnica pomeni stop.

Je pa tukaj pomenbno, da je pa lokomotivski del balize aktiven samo v smeri vožnje na desni strani, tako da pač ta tirni magnet ne posreduje v primeru pač, da vlak vozi v nameravano smer.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Odgovori