Zakaj se to uporablja ??
Zakaj se to uporablja ??
Danes sem z vlakom 2911 šel Slovensko Bistrico. Pritegnila me je ta stvarca. Kaj je to črpalka za lokonotive mogoče ?? Mogoče bo kdoveč vedel kot jaz.
In kaj bi lahko pomenil ta znak ?
Moje kurje znanje ne pozna odgovorov
In kaj bi lahko pomenil ta znak ?
Moje kurje znanje ne pozna odgovorov
Lp Boštjan
- TERMINATOR
- Mojster
- Prispevkov: 621
- Pridružen: 11.02.2007, 11:45
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Pozdrav
Vsakodnevno se z vlakom vozim Iz Mb v Poljčane in nazaj. Večkrat sem opazoval cisterne na tem mestu, poleg čeških so tukaj pogoste tudi hrvaške. Na hrvaških cisternah redno piše, da so namenjene prevozu živil, enkrat mi je celo uspelo razbrati, da je v njih melasa. Za koga to prečrpavajo, mi ni znano (čeprav se mi po glavi mota oljarna GEA).
P.S. Da je zadeva namenjena živilom, kaže tudi oprema tega "črpališča". Vsi ventili in fazonski kosi (kolena itd) so iz nerjavnega jekla, kot je po predpisih za živila...
LP
Jože
Vsakodnevno se z vlakom vozim Iz Mb v Poljčane in nazaj. Večkrat sem opazoval cisterne na tem mestu, poleg čeških so tukaj pogoste tudi hrvaške. Na hrvaških cisternah redno piše, da so namenjene prevozu živil, enkrat mi je celo uspelo razbrati, da je v njih melasa. Za koga to prečrpavajo, mi ni znano (čeprav se mi po glavi mota oljarna GEA).
P.S. Da je zadeva namenjena živilom, kaže tudi oprema tega "črpališča". Vsi ventili in fazonski kosi (kolena itd) so iz nerjavnega jekla, kot je po predpisih za živila...
LP
Jože
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
nočem spet preveč jambrat o ukinjenih progah in genialni komunistični železniški politiki ... ampak a ni tudi do Slovenske Bistrice obstajala nekoč proga, ki bi bila (če bi še bila) danes krasen industrijski tir ?Jembah napisal/-a:Tako je tukaj se precrpava olje za oljarno GEA. Vcasih so potisnili cisterno za postajo na rampo, kjer je cakal tovornjak s prikolico, ki je imela dosti koles in potem horuk po cesti v Bistrico.
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
- TERMINATOR
- Mojster
- Prispevkov: 621
- Pridružen: 11.02.2007, 11:45
Dobro, da jim je uspel prehod na električno vleko in progo KP-DIV.OrientExpress napisal/-a:
Nočem spet preveč jambrat o ukinjenih progah in genialni komunistični železniški politiki ... ampak a ni tudi do Slovenske Bistrice obstajala nekoč proga, ki bi bila (če bi še bila) danes krasen industrijski tir ?
ko so bojda vse pospravili
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
no, se strinjam, stvari niso tako črne, to jim je res treba priznat - ampak če sem lahko malo žleht :TERMINATOR napisal/-a: Dobro, da jim je uspel prehod na električno vleko in progo KP-DIV.
ko so bojda vse pospravili
najprej je Tito zapravil Trst in Gorico, da je dobil nazaj domobrance (+ to, da je bil Stalinov zaveznik - Angloameričani so bili tako še manj radodarni z italijanskim ozemljem), potem so morali pa luko Koper iz nič postavljat. Elektrifikacijo so pa tako ali tako začeli Italijani, so jo potem naši po vojni samo potegnili od Postojne do Ljubljane in naprej - pa še nesrečnih italijanskih 3000 V. Včasih ni dobro biti prvi - Hrvati imajo sedaj boljših 25 kV.
Sej so komunisti naredili tud kaj pametnega, recimo socialni sistem (ja, in tisti elektrificirani tir do Kopra + zaraščene zagorske proge okol Kumrovca ), ampak glede človekovih pravic, gospodarstva in infrastrukture pa jao ...
Ampak to že ne sodi več na ta forum, a ne jure80 ?
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)