Ogrevanje na gomulki
Ogrevanje na gomulki
Spoštovani!
Imam eno pobožno željo Da bi se že enkrat končno normalno ogrevalo na gomulkah. Vsako jutro pridemo do Ljubljane povsem pregreti in prešvicani . Predvsem velja to za vlaka 2405 in 2419 .
Upam, da se bodo stvari obrnile na bolje. Srčno upam.
LP Š
Imam eno pobožno željo Da bi se že enkrat končno normalno ogrevalo na gomulkah. Vsako jutro pridemo do Ljubljane povsem pregreti in prešvicani . Predvsem velja to za vlaka 2405 in 2419 .
Upam, da se bodo stvari obrnile na bolje. Srčno upam.
LP Š
Re: Ogrevanje na gomulki
tunelolog napisal/-a:Spoštovani!
Imam eno pobožno željo Da bi se že enkrat končno normalno ogrevalo na gomulkah. Vsako jutro pridemo do Ljubljane povsem pregreti in prešvicani . Predvsem velja to za vlaka 2405 in 2419 .
Upam, da se bodo stvari obrnile na bolje. Srčno upam.
LP Š
Gomulka je pač Gomulka in njen večni problem ogrevanja. Načeloma je potrebno svoje želje posredovati sprevodniku, ki to potem prenese strojevodji. Drugače žal ne gre.
Prvotno je Gomulka imela vgrajene termostate, ki pa niso bili funkcionalni. Pred cca 20 leti so šli v posodobitev avtomatike, namestili nove - boljše termostate pa spet ni bilo nič. Predvsem je krivda v skoraj nikakršni izolaciji in v katastrofalnih oknih, ki ne tesnijo. V takšnem okolju zmrzne vsaka avtomatika. Delno krivdo pri motnji v avtomatiki nosijo tudi potniki sami. Bodisi da ne zapirajo prehodnih vrat med oddelki, bodisi da se hitro najde kdo, ki mu je prevroče in odpre okno. Termostati so montirani na končnih stenah, nad prehodnimi vrati in so zato vseskozi podhlajeni. Potem pa greje, greje ......
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Novi čevlji
Ja, tisto o čevljih pa drži...
Pred leti sva se z ženo peljala z gomulko v Koper. Grela je tako, kot je bilo v prejšnjih prispevkih opisano. Takoj po prvih korakih po izstopu je odpadle peta desnega čevlja. Idealna prilika in izgovor za nabavo novih čevljev! V Piranu je bila zadeva urejena....
Gomulka je zakon na vseh nivojih-press
Pred leti sva se z ženo peljala z gomulko v Koper. Grela je tako, kot je bilo v prejšnjih prispevkih opisano. Takoj po prvih korakih po izstopu je odpadle peta desnega čevlja. Idealna prilika in izgovor za nabavo novih čevljev! V Piranu je bila zadeva urejena....
Gomulka je zakon na vseh nivojih-press
Re: Novi čevlji
Pr men je enkrat Gomulka tok grela, da mi je stopilo čevelj, ko sem jih mel blizu grelca, tako da sem mel pol udrti čevelj, ko se je ohladil.Dirigent napisal/-a:Ja, tisto o čevljih pa drži...
Pred leti sva se z ženo peljala z gomulko v Koper. Grela je tako, kot je bilo v prejšnjih prispevkih opisano. Takoj po prvih korakih po izstopu je odpadle peta desnega čevlja. Idealna prilika in izgovor za nabavo novih čevljev! V Piranu je bila zadeva urejena....
Gomulka je zakon na vseh nivojih-press
LP
Izidor
Izidor
Re: Ogrevanje na gomulki
Gomulka in njeno ogrevanje: ali greje na ful ali pa sploh ne grejetunelolog napisal/-a:Imam eno pobožno željo Da bi se že enkrat končno normalno ogrevalo na gomulkah. Vsako jutro pridemo do Ljubljane povsem pregreti in prešvicani . Predvsem velja to za vlaka 2405 in 2419 .
Upam, da se bodo stvari obrnile na bolje. Srčno upam.
V Ljubljani potniki verjetno zgledajo kot bi že pretekli en maraton. Sam se vozim do Kranja in v mrzlih jutrih prav komaj čakam da pride lepo pregreta gomulka.
Sicer pa je Gomulka res zakon!!! Zame najboljša potniška garnitura kar jih premorejo SŽ. In prav v dobro voljo me je spravila, ko je pripeljala danes kot vlak 2404, katerega običajno vozi 312-ka.
Vlak je vedno hitrejši!
Re: Ogrevanje na gomulki
Posredujem mnenje mojega jutranjega sotrpina na gomulki:Dolfe napisal/-a:Gomulka je pač Gomulka in njen večni problem ogrevanja. Načeloma je potrebno svoje želje posredovati sprevodniku, ki to potem prenese strojevodji. Drugače žal ne gre.
Prvotno je Gomulka imela vgrajene termostate, ki pa niso bili funkcionalni. Pred cca 20 leti so šli v posodobitev avtomatike, namestili nove - boljše termostate pa spet ni bilo nič. Predvsem je krivda v skoraj nikakršni izolaciji in v katastrofalnih oknih, ki ne tesnijo. V takšnem okolju zmrzne vsaka avtomatika. Delno krivdo pri motnji v avtomatiki nosijo tudi potniki sami. Bodisi da ne zapirajo prehodnih vrat med oddelki, bodisi da se hitro najde kdo, ki mu je prevroče in odpre okno. Termostati so montirani na končnih stenah, nad prehodnimi vrati in so zato vseskozi podhlajeni. Potem pa greje, greje ......
lp
Razlaga, da gre za slabo izolacijo pa katastrofalna okna pa potnike, ki ne zapirajo vrat ali pa celo odpirajo okna... drzi samo delno (za naivne), vsem ostalim pa je jasno da, če so termostati stalno "podhlajeni", jih je treba pač ustrezno prenastaviti pa bodo OK !!! (seveda je tudi to tehnika, ki že 40 let zajeb... in bo to verjetno počela še naslenih 40 let.)
Ostane torej zanašanje na sprevodnika, ki pa seveda pride (ali ne pride) do vlakovodje, ko smo vsi že skuhani - torej spet precej jalovo.
A pa je kdo morda pomislil, da se pri Conrad Electronic v BTCju dobi (brezžični) termostat, ki meri temperaturo v vagonu, kaže pa jo v strojevodski kabini že za 15-20 EUR?? S tako preprosto napravo bi strojevodja točno vedel kaj se tisti trenutek dogaja v vlaku (če ga to seveda zanima) in bi temu primerno lahko tudi reagiral...
Ampak kot poznam reakcije v SŽ sistemu vem, da je tudi to zanašanje precej jalovo, žal.......
LP Š
Re: Ogrevanje na gomulki
Še ne dolgo tega je eden izmed generalnih direktorjev prepovedal menjavati pregorele žarnice, ker so bile 50% še dobre. Kaj šele, da bi vgrajevali vesoljsko tehnologijo s termostati.......tunelolog napisal/-a:...............A pa je kdo morda pomislil, da se pri Conrad Electronic v BTCju dobi (brezžični) termostat, ki meri temperaturo v vagonu, kaže pa jo v strojevodski kabini že za 15-20 EUR?? S tako preprosto napravo bi strojevodja točno vedel kaj se tisti trenutek dogaja v vlaku (če ga to seveda zanima) in bi temu primerno lahko tudi reagiral...
Ampak kot poznam reakcije v SŽ sistemu vem, da je tudi to zanašanje precej jalovo, žal.......
LP Š
Sicer pa potnikom načeloma ni nikoli prav, pa če se peljejo v celi vlakovni garnituri le trije. Lep primer je siemensov Desiro, ki ima zelo dobro uravnavano temperaturo. Vedno se najde nekdo, ki mu izbrana temperatura ne paše. Izkušnje pa govorijo, da so ponavadi najglasnejši tisti, ki so zaviti v bundah ali plaščih. Da bi se gospod/gospa slekel/slekla, to pa ne!
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Ogrevanje na gomulki
Zjutraj sem vedno v sami srajci, pa še ta mi je preveč.Dolfe napisal/-a:Izkušnje pa govorijo, da so ponavadi najglasnejši tisti, ki so zaviti v bundah ali plaščih. Da bi se gospod/gospa slekel/slekla, to pa ne!
lp
Dolfe
Sicer pa bodo SŽ sedaj dobile novega generalnega direktorja, pa se bo mogoče kaj spremenilo na bolje .
Kar pa se tiče Siemensa, sem velikokrat doživel, da je hkrati grel in hladil. Bolj kot je hladil, bolj je grel. In obratno.
LP Š
Re: Ogrevanje na gomulki
Če majo pa preveč štroma, nek ga je treba ponucattunelolog napisal/-a:Zjutraj sem vedno v sami srajci, pa še ta mi je preveč.Dolfe napisal/-a:Izkušnje pa govorijo, da so ponavadi najglasnejši tisti, ki so zaviti v bundah ali plaščih. Da bi se gospod/gospa slekel/slekla, to pa ne!
lp
Dolfe
Sicer pa bodo SŽ sedaj dobile novega generalnega direktorja, pa se bo mogoče kaj spremenilo na bolje .
Kar pa se tiče Siemensa, sem velikokrat doživel, da je hkrati grel in hladil. Bolj kot je hladil, bolj je grel. In obratno.
LP Š
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
Re: Ogrevanje na gomulki
To je le navidezno. Dogaja pa se, ko je zunanja temperatura nižja od 18 °C.tunelolog napisal/-a:
Kar pa se tiče Siemensa, sem velikokrat doživel, da je hkrati grel in hladil. Bolj kot je hladil, bolj je grel. In obratno.
LP Š
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Ogrevanje na gomulki
Na tvojem mestu bi prisedel h kaki mični Gorenjki , ki se pelje v Ljubljano. Po moje je tudi njej srajca z nedrčkom popolnoma odveč.tunelolog napisal/-a:Zjutraj sem vedno v sami srajci, pa še ta mi je preveč.