Ponavljalnik predsignaliziranja
Dolfe, to pa ne drži, Us Grobelnega ne postane kar takoj zelen, saj prometnik nima ročno zaprtih zapornic na zelo prometni cesti in čaka, da vlak zapelje na odsek. NPr 8a v Grobelnem se zapira z izvozom proti Ponikvi in ne z uvozom. Uvoz v Grobelno je na rumeno praviloma postavljen že prej, preden je postavljen IS iz Šentjurja (torej je Is v Šentjurju takoj, ko se zapre prehod NPr8 v Šentjurju, zelen), izvoz v Grobelnem se pa postavi, ko vlak zapelje na medpostajni odsek. Is Šentjurja pa ostane na rumeno, če ni dovolj velikega presledka in bi v Ponikvi stal. Potem pa v Ponikvi ne stojiš. Največja poraba energije je pa ravno pri speljavi, da bi se pa o tem pogovarjali po RDZ, pa nekako ne gre zaradi same zastarelosti RDZ. Ja in ravno, ko s tovornim voziš 3,5 kilometre 50 km/h, si podaljšal vozni čas za 3 minute in evo ti presledek v Ponikvi. Ne vem, če je to tako težko razumeti. Ne vem pa, kdaj ti z brzimi kar naprej voziš na rumeno - če pa se ti to dogaja tik pred signalom, je pa za to tehten vzrok. Mogoče je pred tabo Fiat za rogaško progo, ki ga je na žalost tudi treba spravit od Celja do Grobelnega.
Drugače pa - signali so za to, da se po njih vozi. Če bi bilo skozi vse zeleno, potem signalov ne rabimo.
Kot drugo pa, to kar me citiraš, sem pisal za primer uvoza v odklon, da bo strojevodja bolj siguren, da je 1000Hz aktivnih.
Aja, če ti bo na Pohorcu zelena pomežikovala, ne greš v Stranje, ampak samo prehitevaš Siemensa v Grobelnem. Potem boš pa tako na veliko jezo še v Ponikvi stal in čakal X s Siemensom.
Drugače pa - signali so za to, da se po njih vozi. Če bi bilo skozi vse zeleno, potem signalov ne rabimo.
Kot drugo pa, to kar me citiraš, sem pisal za primer uvoza v odklon, da bo strojevodja bolj siguren, da je 1000Hz aktivnih.
Aja, če ti bo na Pohorcu zelena pomežikovala, ne greš v Stranje, ampak samo prehitevaš Siemensa v Grobelnem. Potem boš pa tako na veliko jezo še v Ponikvi stal in čakal X s Siemensom.
Reši ga le , če je že tako daleč , da je prevozil 500 Hz -no balizo pa signal potem spremeni signalni znak na "Stoj".Dolfe napisal/-a:To se zelooo pogosto dela v obratni smeri. Namreč, V Šentjurju je Is proti Grobelnem praviloma rumen. Prebarva se v zadnjem trenutku, ko strojevodja že podre vleko in prične zavirati. Če pa gre za brzega, pa skoraj obvezno fašeš rumenega. In to le zaradi tega, ker prometnik v Grobelnem čaka do zadnjega z zapiranjem Npr.541 napisal/-a:
Glede na to, da se v odklon vozi dokaj redko, številsko teh primerov ni veliko. % pa kar nekaj. Ja, ja, bo treba drugič počakati, da gre iz Grobelnega na rumeno, pa potem postaviti Us.
Tega, da je treba (v primeru aktivne 1000Hz balize) prevozit 3,5 km razdaljo ispod 50 km/h (tovorni vlak), pa nihče ne razume.
Marko, še malce teorije. Vzemimo vožnjo brzega vlaka s prevozom, ASN v 1. režimu. Avtostop pri Is Šentjur zabeleži signalni znak "previdno-pričakuj stoj". (Hitrosti so izpod 90 km/h, v naslednjih 20 sekundah, nato manj kot 65 km/h na krajevni 500HZ balizi). Takoj po prevozu šentjurskega Is, se postavi uvoz v Grobelno na "prosto". Vidi se, saj je 3 km ravnine. Recimo da, ko poteče tistih 20 sekund, strojevodja ne zmanjšuje več hitrosti, temveč jo dvigne na voznoredno 100 km/h, sa je uvoz v Grobelno "zelen". Nato pa iz kakršnega koli razloga ta Us Grobelno pade na "stoj" in seveda pride do prevoza Us. Kakšen je potem možen razplet, si lahko le misliš.
Firer tudi za šaflanje kolma na muzejski 33-037, ni več dober. press
lp
Če ne , se je pa
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
- Rdeca kapica
- Strojevodja I
- Prispevkov: 114
- Pridružen: 23.05.2007, 21:18
To se zelooo pogosto dela v obratni smeri. Namreč, V Šentjurju je Is proti Grobelnem praviloma rumen. Prebarva se v zadnjem trenutku, ko strojevodja že podre vleko in prične zavirati. Če pa gre za brzega, pa skoraj obvezno fašeš rumenega. In to le zaradi tega, ker prometnik v Grobelnem čaka do zadnjega z zapiranjem Npr.
Dolfe, s vsem spoštovanjem, ampak zdaj si pošteno brcno v temo.
Zapornice na postaji Grobelno nimajo nobene veze z uvoznim signalom A postaje Grobelno. Če si iz Šentjurja proti Grobelnem izvažal na previdno je za to obstajal tehten razlog.
Da se to dogaja praviloma kot ti navajaš, pa 100% ne drži. Ko se na postaji Šentjur postavi IS d2, se takoj predavizira vožnja vlaka postaji Grobelno (čeprav je to 2 min prepozno, vsaj to je moja praksa) in prometnik na postaji Grobelno sigurno takoj postavi uvoz, seveda če je to le mogoče.
Pa brez zamere!
Dolfe, s vsem spoštovanjem, ampak zdaj si pošteno brcno v temo.
Zapornice na postaji Grobelno nimajo nobene veze z uvoznim signalom A postaje Grobelno. Če si iz Šentjurja proti Grobelnem izvažal na previdno je za to obstajal tehten razlog.
Da se to dogaja praviloma kot ti navajaš, pa 100% ne drži. Ko se na postaji Šentjur postavi IS d2, se takoj predavizira vožnja vlaka postaji Grobelno (čeprav je to 2 min prepozno, vsaj to je moja praksa) in prometnik na postaji Grobelno sigurno takoj postavi uvoz, seveda če je to le mogoče.
Pa brez zamere!
Hočeš reči, da je možno postaviti prevoz skozi postajao pri odprtih rampah?Rdeca kapica napisal/-a:
Dolfe, s vsem spoštovanjem, ampak zdaj si pošteno brcno v temo.
Zapornice na postaji Grobelno nimajo nobene veze z uvoznim signalom A postaje Grobelno. Če si iz Šentjurja proti Grobelnem izvažal na previdno je za to obstajal tehten razlog.
Težko v to verjamem, oziroma sploh ne.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- Rdeca kapica
- Strojevodja I
- Prispevkov: 114
- Pridružen: 23.05.2007, 21:18
Dajma precizirat zadevo!Dolfe napisal/-a:Hočeš reči, da je možno postaviti prevoz skozi postajao pri odprtih rampah?Rdeca kapica napisal/-a:
Dolfe, s vsem spoštovanjem, ampak zdaj si pošteno brcno v temo.
Zapornice na postaji Grobelno nimajo nobene veze z uvoznim signalom A postaje Grobelno. Če si iz Šentjurja proti Grobelnem izvažal na previdno je za to obstajal tehten razlog.
Težko v to verjamem, oziroma sploh ne.
lp
Ti navajaš, da praviloma izvažaš iz postaje Šentjur na previdno, kolikor sem pač jaz uspel razumeti tvoj zapis.
Prometnik postaje Grobelno lahko postavi uvoz na postajo brez zapiranja zapornic, ker le te niso v prepeljevalni poti. In ko postavi uvoz v postajo se izvozni signal postaje Šentjur postavi v lego prosto, pričakuj prosto ali previdno. (zelena mirna). Torej ker ni nobene ovire da nebi postavil uvoza na postajo, takoj ko dobi predavizo, ne verjamem tvojim navedbam, da praviloma izvažaš iz postaje Šentjur na previdno.
Verjetno je tukaj prišlo do nesporazuma in ti misliš, da praviloma uvažaš na postajo Grobelno na previdno, kar bi bila edina razlaga in pa povezava z pravočasnim zapiranjem oziroma nezapiranjem prehoda na izvozni strani postaje Grobelno, čeprav tudi to skoraj ne morem verjet.
Dolfe navaja , da je možen izvoz iz postaje Šentjur na previdno potem pa ko se nahajaš na odseku , prometnik postaje Grobelno postavi prevoz , ponavljam prevoz skozi postajo Grobelno in v tem primeru preide US iz "stoj" na "prosto". Kar se seveda glede na konfiguracijo proge ob dobri vidljivosti zelo dobro vidi. Največkrat je to res takrat ko potrdiš IS Šentjur in začneš zavirati.Rdeca kapica napisal/-a:Dajma precizirat zadevo!Dolfe napisal/-a:Hočeš reči, da je možno postaviti prevoz skozi postajao pri odprtih rampah?Rdeca kapica napisal/-a:
Dolfe, s vsem spoštovanjem, ampak zdaj si pošteno brcno v temo.
Zapornice na postaji Grobelno nimajo nobene veze z uvoznim signalom A postaje Grobelno. Če si iz Šentjurja proti Grobelnem izvažal na previdno je za to obstajal tehten razlog.
Težko v to verjamem, oziroma sploh ne.
lp
Ti navajaš, da praviloma izvažaš iz postaje Šentjur na previdno, kolikor sem pač jaz uspel razumeti tvoj zapis.
Prometnik postaje Grobelno lahko postavi uvoz na postajo brez zapiranja zapornic, ker le te niso v prepeljevalni poti. In ko postavi uvoz v postajo se izvozni signal postaje Šentjur postavi v lego prosto, pričakuj prosto ali previdno. (zelena mirna). Torej ker ni nobene ovire da nebi postavil uvoza na postajo, takoj ko dobi predavizo, ne verjamem tvojim navedbam, da praviloma izvažaš iz postaje Šentjur na previdno.
Verjetno je tukaj prišlo do nesporazuma in ti misliš, da praviloma uvažaš na postajo Grobelno na previdno, kar bi bila edina razlaga in pa povezava z pravočasnim zapiranjem oziroma nezapiranjem prehoda na izvozni strani postaje Grobelno, čeprav tudi to skoraj ne morem verjet.
Je pa res , da se to prakticira zaradi " podaljševanja " voznih časov zaradi zagotavljanja , da v Ponikvi ni treba ustavljati. Za to pa je na lokomotivi RDN in obvestilo strojevodji bi bolj optimaliziralo vožnjo kot pa zaviranje in ponovna vleka.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
In dispečer nima pametnejšega dela, kot da igra tajnico in prevezuje pogovore med prometniki in vlaki. Poleg tega je RDZ v prvi vrsti z možnim enim pogovorom istočano na celem odseku namenjen za kaj pomembnejšega. Žal. Ko bo komunikacija na takšni ravni, da bo prometnik vtipkal številko vlaka in dobil strojevodjo brez posrednikov, to ne bo problem.cokla napisal/-a:Za to pa je na lokomotivi RDN in obvestilo strojevodji bi bolj optimaliziralo vožnjo kot pa zaviranje in ponovna vleka.
Aha, ko se zapre NPr 8a na postaji Grobelno... Če ima vlak iz nasprotne smeri in so zapornice že zaprte, je pa to seveda možno takoj.prometnik postaje Grobelno postavi prevoz , ponavljam prevoz skozi postajo Grobelno in v tem primeru preide US iz "stoj" na "prosto".
Odvisno od dispečerja . Ali ima interes ali ne . Se je že zgodilo , da je poklical med izvozom iz Celja , da naj se ne mudi zaradi intervala . Če pa je kakšen zelo pomemben pogovor potreben (MMG: v njih se dispečer res duši ) ze zato uporabi intervencijska tipka , ki prekine vse ostale pogovore.541 napisal/-a:
In dispečer nima pametnejšega dela, kot da igra tajnico in prevezuje pogovore med prometniki in vlaki. Poleg tega je RDZ v prvi vrsti z možnim enim pogovorom istočano na celem odseku namenjen za kaj pomembnejšega. Žal. Ko bo komunikacija na takšni ravni, da bo prometnik vtipkal številko vlaka in dobil strojevodjo brez posrednikov, to ne bo problem.
Seveda saj je NPr vključen v varnostno napravo na postaji. Se motim?Aha, ko se zapre NPr 8a na postaji Grobelno... Če ima vlak iz nasprotne smeri in so zapornice že zaprte, je pa to seveda možno takoj.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Ja, Cokla, ti imaš intervencijsko tipko, jaz na TK pultu imam pa samo shranjeno številko telefona, ki se prevezuje na RDZ (ali pa kličem to številko iz ŽATa, ko se TK pult odloči "povezave s centralo ni mogoče vzpostaviti". In če je ta linija zasedena, je samo tu-tu-tu.
Sicer sem se pa jaz že pred časom odločil, da kakor hitro je pogoj za "zeleno", je tudi signal zelen, ker se potem ne rabim bat, da si kdo polomi roke. Ali pa se kdo peni na lokomotivi na mene, ker je Is rumen - kaj pa naj jaz, če je rumen, da postane zelen, ni več odvisno od mene. V tem primeru, če le na postaji ni potnikov, ne ostajam nič dolžan.
MMG, rumena na P122 in rdeča na P132 v nočnem času, ko na progi ni "Fičotov", bi morala marsikaj povedati:
http://www.sindikat-strojevodij.si/inde ... &Itemid=55
Laško - Celje so se pa rešili NPra:
http://www.sindikat-strojevodij.si/inde ... &Itemid=55
Sicer sem se pa jaz že pred časom odločil, da kakor hitro je pogoj za "zeleno", je tudi signal zelen, ker se potem ne rabim bat, da si kdo polomi roke. Ali pa se kdo peni na lokomotivi na mene, ker je Is rumen - kaj pa naj jaz, če je rumen, da postane zelen, ni več odvisno od mene. V tem primeru, če le na postaji ni potnikov, ne ostajam nič dolžan.
MMG, rumena na P122 in rdeča na P132 v nočnem času, ko na progi ni "Fičotov", bi morala marsikaj povedati:
http://www.sindikat-strojevodij.si/inde ... &Itemid=55
Laško - Celje so se pa rešili NPra:
http://www.sindikat-strojevodij.si/inde ... &Itemid=55
Umirjam žogo . Debata se je razvila v napačno smer. Kazanja s prstom se ne grem . Delamo skupaj in smo v odvisnosti drug od drugega .541 napisal/-a:Ja, Cokla, ti imaš intervencijsko tipko, jaz na TK pultu imam pa samo shranjeno številko telefona, ki se prevezuje na RDZ (ali pa kličem to številko iz ŽATa, ko se TK pult odloči "povezave s centralo ni mogoče vzpostaviti". In če je ta linija zasedena, je samo tu-tu-tu.
Sicer sem se pa jaz že pred časom odločil, da kakor hitro je pogoj za "zeleno", je tudi signal zelen, ker se potem ne rabim bat, da si kdo polomi roke. Ali pa se kdo peni na lokomotivi na mene, ker je Is rumen - kaj pa naj jaz, če je rumen, da postane zelen, ni več odvisno od mene. V tem primeru, če le na postaji ni potnikov, ne ostajam nič dolžan.
MMG, rumena na P122 in rdeča na P132 v nočnem času, ko na progi ni "Fičotov", bi morala marsikaj povedati:
http://www.sindikat-strojevodij.si/inde ... &Itemid=55
Laško - Celje so se pa rešili NPra:
http://www.sindikat-strojevodij.si/inde ... &Itemid=55
Stanje pa vodstvu ustreza , ker se pojavljajo trenja.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
- Rdeca kapica
- Strojevodja I
- Prispevkov: 114
- Pridružen: 23.05.2007, 21:18
Potem pa drugič napiši tako kot misliš in nadaljna debata bo odveč. Imam kar nekaj let službe v Šentjurju in zagotavljam, da iz postaje Šentjur praviloma izvažaš na zeleno in ne na previdno, kot navajaš v svojem postu. Seveda če ni kakega objektivnega razloga.Dolfe napisal/-a:cokla, hvala za pomoč. Točno tako sem mislil.
lp
Dolfe
Pa še enkrat; tudi jaz ne kažen na nobenega s prstom, vendar menim, da je treba priti zadevi do dna in zadeve ki ne držijo pokomentirati tako ali drugače do konca, pa prav zaradi tega ker delamo skupaj in smo na koncu koncev res odvisni drug od drugega. Da kasneje ne prihaja do nesporazumov! Na koncu koncev se samo ´pogovarjamo´ ali ne?
Seveda. Samo tema je bila "ponavljalnik predsignaliziranja". Zaneslo pa nas je v Šentjur in se pogovarjamo o vsak svoji resnici.Rdeca kapica napisal/-a:Potem pa drugič napiši tako kot misliš in nadaljna debata bo odveč. Imam kar nekaj let službe v Šentjurju in zagotavljam, da iz postaje Šentjur praviloma izvažaš na zeleno in ne na previdno, kot navajaš v svojem postu. Seveda če ni kakega objektivnega razloga.Dolfe napisal/-a:cokla, hvala za pomoč. Točno tako sem mislil.
lp
Dolfe
Pa še enkrat; tudi jaz ne kažen na nobenega s prstom, vendar menim, da je treba priti zadevi do dna in zadeve ki ne držijo pokomentirati tako ali drugače do konca, pa prav zaradi tega ker delamo skupaj in smo na koncu koncev res odvisni drug od drugega. Da kasneje ne prihaja do nesporazumov! Na koncu koncev se samo ´pogovarjamo´ ali ne?
MMG: Če ti kot prometnik postaviš prevoz skozi postajo Šentjur še ne pomeni , da je izvoz tudi zelen. Ampak kot sem rekel-to je za drugo temo.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
APB- ja brez privolitve ni.541 napisal/-a:Pa saj če je bil APB in je bila dana privolitev iz Lesc, ni mogel biti izvozni signal proti Lescam drugačen, kot rdeč. Ali je bil APB brez dajanja privolitev na ERSVN?holding napisal/-a:pa še praktični primer natege...........
čas dogodka. konec sedemdesetih, Gorenjka, APB da, TK še ne, ASN še ne, RDZ še ne............
Ob treh zjutraj "Adria" z na brzino aviziranim strojevodjem iz Jesenic proti Ljubljani.. ... Vse zeleno, PU Žirovnica tudi zelen, ponavnjalnik tudi zelen, US rumen ( žal trenutek nepazljivosti), ko pa je opazil rdeč IS, je bilo pa že prepozno...............zadeva se je ustavila cca 150 m čez US iz leške smeri ............iz Lesc se je namreč že videl žarometni soj brižite, kateri je tik pred nosom APB-jevski PS padel na rumeno...........
In ta strojevodja je še danes prepričan, da je bil US zelen in da mu je prometnik podrl izvoz.................
Niti slučajno nisem hotel kritizirati strojevodij, hotel sem le praktično ponazoriti, kako te lahko ponavnjalnik "nategne" pa se tega sploh ne zavedaš.
Kljub zeleni mirni na ponavnjalniku lahko glavni signal kaže zeleno mirno - "Prosto, pričakuj prosto ali previdno" pa tudi rumeno mirno - "Previdno, pričakuj stoj" ali - zeleno utripajočo - "Prosto, pričakuj omejitev hitrosti".
In tukaj je natega!
__________________________________________________________________________________________________________________________
Še NOBEN strojevodja ni zavestno (nalašč) prepeljal rdeče !!!