max. teža

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

max. teža

Odgovor Napisal/-a Cepi »

pozdravljeni.

Bom kar tukaj vprašal, da ne bom odpiral nove teme.

V našem podjetju bi v Zagorju nakladali kontejnarje za v Luko Koper in naprej za v Avstralijo. Imamo pa problem. Sedaj nalagamo v več kontejnarjev na tovornjak zaradi obremenitve cest (izredni prevoz je predrag) in potem v luki v enega, ker če pluje en je cenej, v Avstraliji (45 dni v povprečju) pa nimajo teh problemov.

Zato nas zanima kolikšna je makismalna obemenitev vagona za prevoz kontejnarja(kontejnarji prenesejo težo) na progi Zagorje - LJ - Koper luka.

Hvala za odgovor
Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

Odgovor Napisal/-a Cepi »

Se oproščam, za prvi stavek. Sem začetnik in se še malo lovim. :?
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Odgovor Napisal/-a SIMY »

tu boš sigurno dobil odgovor http://www.sz-tovornipromet.si
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Cepi, ne znam ti dat točnega odgovora, ker to ni moja stroka. Tako na oko ti pa lahko povem. Po železnici se lahko vozi tovor z 22,5t/os. Kar pomeni 90 ton bruta za 4 osni vagon. Od tega je vagon težak cca 25 ton. Torej, ni da ni. :wink:

Najlažja, najbolj točna in najhitrejša pot do prave informacije pa je kar na železniški postaji v Zagorju.

lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

Odgovor Napisal/-a Cepi »

Hvala za odgovor obema.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: max. teža

Odgovor Napisal/-a holding »

Cepi napisal/-a:pozdravljeni.

Bom kar tukaj vprašal, da ne bom odpiral nove teme.

V našem podjetju bi v Zagorju nakladali kontejnarje za v Luko Koper in naprej za v Avstralijo. Imamo pa problem. Sedaj nalagamo v več kontejnarjev na tovornjak zaradi obremenitve cest (izredni prevoz je predrag) in potem v luki v enega, ker če pluje en je cenej, v Avstraliji (45 dni v povprečju) pa nimajo teh problemov.

Zato nas zanima kolikšna je makismalna obemenitev vagona za prevoz kontejnarja(kontejnarji prenesejo težo) na progi Zagorje - LJ - Koper luka.

Hvala za odgovor
...............toliko, kot ti bo nesel kontejner.............................

...............kot je že @dolfe ugotovil: tara vagona je cca 25 ton, kontejner tehta cca 5 ton, ostane ti še cca 60 ton "lufta" za tovor......(dvomim, da en kontejner sme tehtati 65 ton).................

................bo pa drug problem................kako spraviti robo iz firme na postajo, kjer bo čakal kontejner na vagonu............................dvomim, da boste kontejner naložili v firmi in ga potem z mega dvigalom postavili na vagon.....................
Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

Odgovor Napisal/-a Cepi »

To sem tudi jaz dvomil, da lahko toliko naložiš v kontejner. Kontejner bomo dobili z Avstralije, kjer nimajo osnih obremenitev na cesti in so zato tudi kontejnarji ustrezno ojačani. Luka ima dovolj velika dvigala.

Nalagali bi pa na žel. postaji, ki je odaljena 1 km. Stvari so pa itak na paleti, tovornjak bo pa pač naredil več voženj.

Če pa koga slučajno zanima. V avstraljio ne smemo poslati palet iz desk ampak morajo biti v celoti iz materialov, kjer ne more biti zajedalcev.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Cepi napisal/-a:Nalagali bi pa na žel. postaji, ki je odaljena 1 km. Stvari so pa itak na paleti, tovornjak bo pa pač naredil več voženj.

Če pa koga slučajno zanima. V avstraljio ne smemo poslati palet iz desk ampak morajo biti v celoti iz materialov, kjer ne more biti zajedalcev.
Kako pa boste nakladali palete v kontejner? Bo le-ta skozi na vagonu? Kakšne dolžine pa bo kontejner? V primeru najdaljšega kontejnerja je nakladanje skozi vrata z viličarjem zelo oteženo, saj ni prostora za manevriranje z viličarjem. Ko sem bil nazadnje v Črnomlju so nakladali tako, le da so imeli krajše kontejnerje, tako da se je z viličarjem lahko vozil po polovici vagona.

Iz kakšnih materialov pa bodo te palete? Iz umetnih (plastika) ali kovinskih?
Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

Odgovor Napisal/-a Cepi »

Ja z samim nakladanjem so res težave. Palete bodo pa iz umetne mase ali pa iz MDF plošč v celoti.
Odgovori