Premik ure napre/nazaj
Premik ure napre/nazaj
Zdravo!
Zanima me, kako na železnicah poteka promet ponoči, ko se ura prestavi naprej oziroma nazaj, v smislu, ko se prestavi naprej, če gledate teoretično vlak eno uro zamuja, ko se pa prestavi nazaj, je za eno uro zgodnejši. Kaj železnice napredijo v takem primeru??
Če vlak zamuja ga spustijo normalno naprej in se zabeleži kot, da zamuja??
Kaj pa ko se ura prestavi nazaj, ga kje zadržijo za eno uro ali normalno teče promet naprej.
Zanima me, kako na železnicah poteka promet ponoči, ko se ura prestavi naprej oziroma nazaj, v smislu, ko se prestavi naprej, če gledate teoretično vlak eno uro zamuja, ko se pa prestavi nazaj, je za eno uro zgodnejši. Kaj železnice napredijo v takem primeru??
Če vlak zamuja ga spustijo normalno naprej in se zabeleži kot, da zamuja??
Kaj pa ko se ura prestavi nazaj, ga kje zadržijo za eno uro ali normalno teče promet naprej.
Pomladanska premaknitev ne dela težav. Vlaki imajo pač tisto uro pribitka.
Bolj zoprna je jesenska premaknitev, takrat morajo vlaki eno uro stati na postaji.
Seveda gre v glavnem za mednarodni potniški promet. Lokalni promet tako in tako med 2. in 3. zjutraj ne vozi.
lp
Bolj zoprna je jesenska premaknitev, takrat morajo vlaki eno uro stati na postaji.
Seveda gre v glavnem za mednarodni potniški promet. Lokalni promet tako in tako med 2. in 3. zjutraj ne vozi.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
V mislih sem imel vlak Venezia, ki je dejaven ponoči... Se pravi da se mu je danes priznal prihod na končno postajo, kot enourna zamuda?
Mimogrede, kakšen rang nosi vlak Venezia 240/241, Euro ali Inter City? V voznem redu na spletnih straneh SŽ-ja je označen kot IC vlak, na teletekstu kot EC, spet v voznem redu v knjižici kot IC.
Podobno je z vlakom Emona 150/151, enkrat je IC enkrat EC. Za nekatere to ni pomembno, za nas potnike pa je, saj je EC karta dražja od IC-ja.
Mimogrede, kakšen rang nosi vlak Venezia 240/241, Euro ali Inter City? V voznem redu na spletnih straneh SŽ-ja je označen kot IC vlak, na teletekstu kot EC, spet v voznem redu v knjižici kot IC.
Podobno je z vlakom Emona 150/151, enkrat je IC enkrat EC. Za nekatere to ni pomembno, za nas potnike pa je, saj je EC karta dražja od IC-ja.
Drži.
Venezia, oba vlaka 240 in 241 sta dobila 60 minut zamude. Tak je dogovor med EU železniškimi upravami.
Glede rangov jaz praviloma ne vem skoraj nič, ker to ni moje področje. Poenostavljeno pa lahko povem in upam, da bo kateri drugi uporabnik dal bolj zadovoljiv odgovor.
Drugače pa je tako: Nižja je številka, pomembnejši je rang nekega vlaka.
IC - je inter city (medmestni) vlak v notranjega prometa.
EC - je Euro city (mednarodni) vlak v mednarodnem prometu.
Venezia ima oznako EN - euro-night (nočni vlak) in temu primerno tarifo.
ICS - Inter city Slovenija vozi praviloma Pendolino, čeprav ni vedno tako.
EC - ima tudi vlak 150 / 151.
MV - je pa običajni mednarodni brzi vlak, mislim da nima dodatka.
lp
Venezia, oba vlaka 240 in 241 sta dobila 60 minut zamude. Tak je dogovor med EU železniškimi upravami.
Glede rangov jaz praviloma ne vem skoraj nič, ker to ni moje področje. Poenostavljeno pa lahko povem in upam, da bo kateri drugi uporabnik dal bolj zadovoljiv odgovor.
Drugače pa je tako: Nižja je številka, pomembnejši je rang nekega vlaka.
IC - je inter city (medmestni) vlak v notranjega prometa.
EC - je Euro city (mednarodni) vlak v mednarodnem prometu.
Venezia ima oznako EN - euro-night (nočni vlak) in temu primerno tarifo.
ICS - Inter city Slovenija vozi praviloma Pendolino, čeprav ni vedno tako.
EC - ima tudi vlak 150 / 151.
MV - je pa običajni mednarodni brzi vlak, mislim da nima dodatka.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Emona je že nekaj časa rang vlaka EC, z letošnjim voznim redom je to postal tudi vlak Croatia (158/159) - čeprav je med Dobovo in Zidanim Mostom v voznem redu pisan kot IC, Zidani Most - Špilje pa kot EC. Dejansko je na celotni relaciji rang EC.
Pri Veneziji, ki je rang EN, pa je v ceniku kar cena za IC. Hmm...
Za MV vlake se nekaj let že plačuje dodatek, trenutno je 340 sit (enako kot IC). Za EC je pa dodatek 400 sit. Vsaj tako pravi cenik kart na strani SŽja.
Pri Veneziji, ki je rang EN, pa je v ceniku kar cena za IC. Hmm...
Za MV vlake se nekaj let že plačuje dodatek, trenutno je 340 sit (enako kot IC). Za EC je pa dodatek 400 sit. Vsaj tako pravi cenik kart na strani SŽja.
Osterreich-EuroCity
za 150/150 EMONA in 157/156 ZAGREB oba je novo oznaka Osterreich-EuroCity "O-EC" tudi 152/153 je novo O-IC, zaradi model vagon in klima........
enako kot naš domači je ICS,pa OBB je O-EC in O-IC novo od leta 2002 tudi zraven celo TAURUS 1016/1116! 1116-200 za O-EC in O-IC Semmeringer Bahn.
NOVO-->O-EC in O-IC WienWest-Bregenz,Salzburg,Muenchen,Koeln,Venezia,Roma in Villach in Wien Sudbf-Graz,Villach,Ljubljana in Zagreb
enako kot naš domači je ICS,pa OBB je O-EC in O-IC novo od leta 2002 tudi zraven celo TAURUS 1016/1116! 1116-200 za O-EC in O-IC Semmeringer Bahn.
NOVO-->O-EC in O-IC WienWest-Bregenz,Salzburg,Muenchen,Koeln,Venezia,Roma in Villach in Wien Sudbf-Graz,Villach,Ljubljana in Zagreb
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Vlaka 240 in 241 Venezia imata rang EuroNight, za potovanje v notranjem prometu se plača enak dodatek kot za vlak ranga EuroCity! Preverjeno
InterCIty pa je lahko tudi medmestni vlak v mednarodnem prometu, npr. IC 246/247 Citadella in IC 210/211 Sava.
Vlaki brez doplačila pa so poleg potniških pri nas le še regionalni - RG; npr. RG 607 Maribor (Maribor - Ljubljana).
InterCIty pa je lahko tudi medmestni vlak v mednarodnem prometu, npr. IC 246/247 Citadella in IC 210/211 Sava.
Vlaki brez doplačila pa so poleg potniških pri nas le še regionalni - RG; npr. RG 607 Maribor (Maribor - Ljubljana).
Samo nekaj me zanima pri jesenski premaknitvi ure, na kateri postaji potem stoji vlak tisto uro, ali na zadnji postaji predenj se premakne ura ali kako drugace?Dolfe napisal/-a:Pomladanska premaknitev ne dela težav. Vlaki imajo pač tisto uro pribitka.
Bolj zoprna je jesenska premaknitev, takrat morajo vlaki eno uro stati na postaji.
lp
Vlak se ustavi na zadnji postaji pred premaknitvijo kazalcev in čaka, da bo njegov odhod iz te postaje po veljavnem voznem redu, po novem času.
Se pravi, ne sme odpeljati predčasno.
Sliši se komplicirano, vendar je vse to precej enostavno. Tovorni promet takrat namenoma stoji. Potniškega prometa pa razen Venezie 240 in 241 mislim, da ni.
lp
Se pravi, ne sme odpeljati predčasno.
Sliši se komplicirano, vendar je vse to precej enostavno. Tovorni promet takrat namenoma stoji. Potniškega prometa pa razen Venezie 240 in 241 mislim, da ni.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!