knjiga - ZADNJE PARNE LOKOMOTIVE NA SLOVENSKEM
knjiga - ZADNJE PARNE LOKOMOTIVE NA SLOVENSKEM
Novo, novo in sploh NOVO!
Do konca maja letos pričakujemo izid nove knjige člana društva DLŽ Železna cesta g. Tadeja Brateta iz Ljubljane. Knjiga z naslovom ZADNJE PARNE LOKOMOTIVE NA SLOVENSKEM prikazuje preko 80 barvnih fotografij zadnjih parnih lokomotiv pri nas in opisuje zadnja leta uporabe teh strojev v rednem prometu ali pa v industriji. Knjiga predstavlja lokomotive kot so med ostalimi serije lokomotiv 06, 03, 17, 18, pa tudi 23, 24, 25, 28, 29, 30, 33 , 36 itd. Seveda so tu tudi tendrke vrste 51, 52, 53, 62 pa tudi stari stroji kot so 150, 151, 153, 154, 162 in še kaj. Tudi zadni stroji s Poreške lokalke, ozkotirnice Poljčane - Zreče in raznih industrijskih prog normalnega in ozkega tira so predstavljeni v knjigi. Tokrat se je zgodilo prvič, da smo na Slovenskem dobili knjigo v barvnem tisku, ki prikazuje naše parne lokomotive v šestdesetih in sedemdesetih letih dvajsetega stoletja. Večina fotografij je reprodukcij iz starih barvnih diapozitivov, ki so stari od 30 - 40 let in so danes prave redkosti. Kniga je izjemnen dokument, ki bralca seznanja tako z zadnjimi dnevi parne vleke na Slovenskem, kot tudi z načinom barvanja oz izgledom vozil v tistih časih. Tako je knjiga tudi odličen priročnik vsem modelarjem, saj daje odgovore na vrsto vprašanje v zvezi z barvanjem in avtentičnim izgledom modelov.
Teksti so pisani v slovenščini in angleščini, zato je knjiga primerna tudi kot darilo vašim prijateljem iz tujine. Knjiga bo vezana v trdi vezavi, imela bo 112 strani in imela več kot 80 večinoma barvnih fotografij.
Cena v prednaročilu s plačano poštnino je 4000 Sit.
Knigo vam bomo poslali po povzetju. Naročila sprejema avtor, g. Brate na telefonski številki 01/ 252 75 40 (zvečer) ali po pošti T. Brate, Langusova 9, 1000 LJUBLJANA.
Kako bo knjiga izgledala, se je dalo videt na bolšjaku in moram reči, da je zelo v redu.
M.
Do konca maja letos pričakujemo izid nove knjige člana društva DLŽ Železna cesta g. Tadeja Brateta iz Ljubljane. Knjiga z naslovom ZADNJE PARNE LOKOMOTIVE NA SLOVENSKEM prikazuje preko 80 barvnih fotografij zadnjih parnih lokomotiv pri nas in opisuje zadnja leta uporabe teh strojev v rednem prometu ali pa v industriji. Knjiga predstavlja lokomotive kot so med ostalimi serije lokomotiv 06, 03, 17, 18, pa tudi 23, 24, 25, 28, 29, 30, 33 , 36 itd. Seveda so tu tudi tendrke vrste 51, 52, 53, 62 pa tudi stari stroji kot so 150, 151, 153, 154, 162 in še kaj. Tudi zadni stroji s Poreške lokalke, ozkotirnice Poljčane - Zreče in raznih industrijskih prog normalnega in ozkega tira so predstavljeni v knjigi. Tokrat se je zgodilo prvič, da smo na Slovenskem dobili knjigo v barvnem tisku, ki prikazuje naše parne lokomotive v šestdesetih in sedemdesetih letih dvajsetega stoletja. Večina fotografij je reprodukcij iz starih barvnih diapozitivov, ki so stari od 30 - 40 let in so danes prave redkosti. Kniga je izjemnen dokument, ki bralca seznanja tako z zadnjimi dnevi parne vleke na Slovenskem, kot tudi z načinom barvanja oz izgledom vozil v tistih časih. Tako je knjiga tudi odličen priročnik vsem modelarjem, saj daje odgovore na vrsto vprašanje v zvezi z barvanjem in avtentičnim izgledom modelov.
Teksti so pisani v slovenščini in angleščini, zato je knjiga primerna tudi kot darilo vašim prijateljem iz tujine. Knjiga bo vezana v trdi vezavi, imela bo 112 strani in imela več kot 80 večinoma barvnih fotografij.
Cena v prednaročilu s plačano poštnino je 4000 Sit.
Knigo vam bomo poslali po povzetju. Naročila sprejema avtor, g. Brate na telefonski številki 01/ 252 75 40 (zvečer) ali po pošti T. Brate, Langusova 9, 1000 LJUBLJANA.
Kako bo knjiga izgledala, se je dalo videt na bolšjaku in moram reči, da je zelo v redu.
M.
Glede na to, da je omenjeni avtor tudi član DLŽ-ja in celo njihov častni član je tako početje skrajno neumestno.
Če pa še odmislimo, da je gospod tudi pripravljal številna predavanja za člane na mesečnih sestankih, pa komentar ni potreben.
Dobrota je sirota.
Takšna je pač slika DLŽ-ja in njegovih članov. Vsak pač skrbi za sebe in išče koristi, drugi pač niso pomembni.
Slika glede članstva pa je jasna iz meseca v mesec.
Če pa še odmislimo, da je gospod tudi pripravljal številna predavanja za člane na mesečnih sestankih, pa komentar ni potreben.
Dobrota je sirota.
Takšna je pač slika DLŽ-ja in njegovih članov. Vsak pač skrbi za sebe in išče koristi, drugi pač niso pomembni.
Slika glede članstva pa je jasna iz meseca v mesec.
Kdor se prišteva k železnicam, naj si bo pravim ali modelnim bi moral imeti takšno knjigo v svoji zbirki, sa je takšna knjiga lahko vsakemu v ponos. Lastništvo takšne knjige odraža tehnično kulturo lastnika.
Če sem pa malce zloben je vsaka knjiga za nepismene nezanimiva, mislim, da razumete kaj sem hotel s tem povedat .
Če sem pa malce zloben je vsaka knjiga za nepismene nezanimiva, mislim, da razumete kaj sem hotel s tem povedat .
Po moje bo to dobra knjiga, kakršnih si želim, da bi jih bilo več. Predvsem take, ki se nanašajo na tematiko o parni vleki. Tolikokrat se hvlimo, da smo narod, ki ima procentualno največ ohranjenih parnih lokomotiv na število prebivalcev, na področju literature pa mislim, da od tega naziva kar precej odstopamo. Vsekakor bo to dober prispevek v tej smeri.
PS: Ali mogoče kdo ve kje bi se dalo dobiti knjigo g. Gorazda Humarja mislim, da je naslov "Predori na bohinjski progi". To je tisti avtor, ki je napisal knjigo "Kamniti velikan na Soči"?
Tine
PS: Ali mogoče kdo ve kje bi se dalo dobiti knjigo g. Gorazda Humarja mislim, da je naslov "Predori na bohinjski progi". To je tisti avtor, ki je napisal knjigo "Kamniti velikan na Soči"?
Tine
Pozdravljen!tine napisal/-a:PS: Ali mogoče kdo ve kje bi se dalo dobiti knjigo g. Gorazda Humarja mislim, da je naslov "Predori na bohinjski progi". To je tisti avtor, ki je napisal knjigo "Kamniti velikan na Soči"?
Tine
Točen naslov knjige je Predori: iskanje svetlobe
V njej pa so naslednje teme:
1. Prispevki k zgodovini gradnje predorov
2. Bohinjski železniški predor (1902-1905)
3. Vodna predora za HE Plave II in HE Doblar II (1999-2001)
4. Sveta Barbara - zaščitnica rudarjev
5. Sodobni predori v Sloveniji
Lep pozdrav!
Štefan