Fotografije
Fotografije
Zdi se mi, da je Galerija zaživela....super! Prepričan sem, da ima vsak mnogo zanimivih fotografij, ker je naše železniško omrežje "fotogenično", da je kaj....posebno so zanimive slike vozil, ki so že "izumrla", verjetno pa bomo priča izumiranju še nekaterih....
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
imam eno pripombo na objavljene fotografije:
- Taurus Gysev je še vedno samo 2-sistemska lokomoriva (za 15 kV in 25 kV), nikakor ni za 3000 V =.
tri sistemske lokomotive šele pridejo (če bodo , kajti Avstrijci imajo v palnu lokomotive 1216 (= SŽ 541), ki pa bodo 2-sistemske odvisno kam bodo vozile ( proti Sloveniji ali proti Madžarski); mogoče bodo naše lokomotive prave 3-sistemke .
lp
- Taurus Gysev je še vedno samo 2-sistemska lokomoriva (za 15 kV in 25 kV), nikakor ni za 3000 V =.
tri sistemske lokomotive šele pridejo (če bodo , kajti Avstrijci imajo v palnu lokomotive 1216 (= SŽ 541), ki pa bodo 2-sistemske odvisno kam bodo vozile ( proti Sloveniji ali proti Madžarski); mogoče bodo naše lokomotive prave 3-sistemke .
lp
še kratek dodatek:
- poligonacija v Švici je drugačna kot v Avstriji in Nemčiji (obe imata napetost napajanja 15 kV 16.7 Hz), zato so pantografi ožji - drsna površina je ožja in Helga ima tak pantograf na kabini 1 /zunanji , na kabini 2 je zunanji prav tako za 15 kV, ostala dva - kabina 1 - notranji je 3 kV =, notranji na kabini 2, pa je za 25 kV , 50 Hz.
lp
- poligonacija v Švici je drugačna kot v Avstriji in Nemčiji (obe imata napetost napajanja 15 kV 16.7 Hz), zato so pantografi ožji - drsna površina je ožja in Helga ima tak pantograf na kabini 1 /zunanji , na kabini 2 je zunanji prav tako za 15 kV, ostala dva - kabina 1 - notranji je 3 kV =, notranji na kabini 2, pa je za 25 kV , 50 Hz.
lp
... kolikor vem, je informacija o lastniku objavlene slike v galeriji na voljo s pritiskom na gumb "i" ob sliki. drugače pa menim, da tisti ki želi lahko tudi sam pritisne svoje ime na sliko. Glede samih avtorskih pravic pa seveda neka meja mora biti, vendar dokler je vse v ljubiteljskem duhu, sam nisem nisem prevec obcutljiv nato. lp
Bremza tudi jaz se strinjam s tabo. Vsekakor pa bi si moral vsak prebrati Zakon o avtorskih in sorodnih pravicah. Objavljen je bil v Uradnem listu RS št. 94, 26.8.2004. Dosegljiv je tudi na spletni strani http://www.uradni-list.si.
Lep pozdrav!
Štefan
Lep pozdrav!
Štefan
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Vse slike, ki jih člani prispevajo v galerijo vsebujejo vpogledljivo informacijo o članu, ki jo je prispeval in datum kdaj jo je prispeval. Kar se pa označevanja avtorstvana sami sliki tiče pa sta dve možnosti, da se slike avtomatsko ob dodajanju v galerijo označijo z logom vlaki.info (watermark) oziroma vsak član to naredi sam, kar sem tudi na določenih slikah opazil. Za drugo možnost priporočam uporabo programa: PhotoWatermark Professional, tako da si vsak, ki ga skrbi njegovo avtorsko delo, pa bi rad objavljal svoje delo, slike označi z svojim watermarkom.BREMZA napisal/-a:Kar zanimiva galerija fotografij različnih tematik. Je pa večina fotografij brez datuma in avtorja. Moj predlog je, da fotografij brez navedenega avtorja ne bi uvrščali v galerijo. Tako bi se izognili kraji avtorskih pravic in spoštovali t.i. intelektualno lastnino.
Primer:
.....BREMZA napisal/-a:Pa še tole. Tudi za obstoječe fotografije bi dal določen čas, da se opremijo s podatki o avtorjih, po poteku le tega pa se jih enostavno zbriše. Pričakujem kakšen komentar, ne pa da samo veselo prebirete poste!!!
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."