Progar

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Uporabniški avatar
primožflori
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1071
Pridružen: 31.05.2007, 18:44
Kraj: Bohinjska proga

Progar

Odgovor Napisal/-a primožflori »

Zanima , kako poteka delo progarja, prednosti slabosti tega poklica ,kr sem videl ,da je nek razpis v novi gorici , hvala za odgovore,odgovoru bom pa najkasneje v četrtek ,ker ne bom mel računalnika. :D
Pabblo
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 25
Pridružen: 07.09.2008, 12:16
Kraj: Maribor

Re: Progar

Odgovor Napisal/-a Pabblo »

primožflori napisal/-a:Zanima , kako poteka delo progarja, prednosti slabosti tega poklica ,kr sem videl ,da je nek razpis v novi gorici , hvala za odgovore,odgovoru bom pa najkasneje v četrtek ,ker ne bom mel računalnika. :D
Vedno hodiš vsak dan cc 40km peš iz ene postaje v drugo in nazaj...v vseh vremenskih razmerah, pa pazit moreš da te ne povozijo :)
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Odgovor Napisal/-a Signal »

Ali je bil progar opremljen z razpočniki, ko so bili le-ti še v uporabi?

Lp Mirko
Uporabniški avatar
Mirče
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 337
Pridružen: 19.11.2005, 16:26

Odgovor Napisal/-a Mirče »

Pablo delo,ki ga ti opisuješ je obhodnik proge.Progar je fizikalec in opravlja ročno podbijanje proge,menjava pragov,čiščenje pobočij ob progi in ostala neprijetna dela na železnici.Obhodnik je progar z daljšim stažem z opravljenim izpitom za čuvaja in prehodi morda v celem tednu 40km.
Pabblo
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 25
Pridružen: 07.09.2008, 12:16
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Pabblo »

Mirče napisal/-a:Pablo delo,ki ga ti opisuješ je obhodnik proge.Progar je fizikalec in opravlja ročno podbijanje proge,menjava pragov,čiščenje pobočij ob progi in ostala neprijetna dela na železnici.Obhodnik je progar z daljšim stažem z opravljenim izpitom za čuvaja in prehodi morda v celem tednu 40km.
Ups, res je malo sem zamešal...
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Signal napisal/-a:Ali je bil progar opremljen z razpočniki, ko so bili le-ti še v uporabi?

Lp Mirko
Obhodnik proge ima s seboj še vedno razpočnike, kot so razpočniki tudi še na vseh postajah in vlečnih vozilih. Male bombice, če pa katera vseka, ker se nastavi na progo, potem je pa cel cirkus. Od policije do preiskovalnega sodnika, vsi so naenkrat tam ... :lol:

Pa ko smo že ravno pri progarjih in njihovem delu v vsakem vremenu - niso pa nikoli imeli benificirane delovne dobe. :roll:
Pabblo
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 25
Pridružen: 07.09.2008, 12:16
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Pabblo »

541 napisal/-a:
Signal napisal/-a:Ali je bil progar opremljen z razpočniki, ko so bili le-ti še v uporabi?

Lp Mirko
Obhodnik proge ima s seboj še vedno razpočnike, kot so razpočniki tudi še na vseh postajah in vlečnih vozilih. Male bombice, če pa katera vseka, ker se nastavi na progo, potem je pa cel cirkus. Od policije do preiskovalnega sodnika, vsi so naenkrat tam ... :lol:

Pa ko smo že ravno pri progarjih in njihovem delu v vsakem vremenu - niso pa nikoli imeli benificirane delovne dobe. :roll:
Mislim da razpočnikov v vlečnih vozilih ni več , se ne smejo vgrajevat in se morajo odstranit iz vozil.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Možno, da jih na vlečnih vozilih ni več. Pred kakšnima dvema letoma so jih morali ponovno dati nazaj na vlečna vozila, sedaj so jih mogoče spet odstranili. Po 14. decembru jih bo pa tako potrebno vse zbrati in poslati na uničenje.
amater
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 61
Pridružen: 05.08.2007, 20:41

Odgovor Napisal/-a amater »

Signal napisal/-a:Ali je bil progar opremljen z razpočniki, ko so bili le-ti še v uporabi?

Lp Mirko

Kaj je to razpočnik in čemu služi? :roll: Nekako me asocira na razstrelivo....
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Pa še res je :) Gre za miniaturne bombice, ki se ob prevozu vlaka razpočijo in z zvokom opozorijo strojevodjo, da mora ustaviti. Samo to niso tako močne bombice, da bi poškodovale ali lokomotivo ali tračnice, to je približno tako kot oni patroni za otroške pištole, ki samo fajn počijo in smrdijo.
Goran
Uporabniški avatar
grikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 22.06.2007, 16:45

Odgovor Napisal/-a grikos »

Razpočniki pri progovnih čuvajih na obhodu že nekaj časa niso več del obvezne opreme.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Pred 23 leti smo enega obhodnika zbili z Gomulko. Nič ni kaj ekstra počilo. Se pravi, da jih ni imel s seboj.

MMG, lahko se je šaliti potem. Možakar je k sreči preživel brez hudih poškodb. Rešil pa ga je ovčji kožuh in metrski sneg.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

grikos napisal/-a:Razpočniki pri progovnih čuvajih na obhodu že nekaj časa niso več del obvezne opreme.
Hehe, pa jim jih je kdo pobral iz njihovih obhodniških torb? Ker tam notri jih - vsaj tisti, ki sem jih vprašal - še kar imajo. 6 komadov. Pa tudi pravilniki, ki še veljajo, zahtevajo razpočnike pri progovnih čuvajih - obhodnikih prog.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Odgovor Napisal/-a cokla »

karbidovka napisal/-a: Se mi zdi, da jih je bilo treba polagati na tire po tri, v razdalji okrog 50m.
Služijo ( so služili , ker mislim , da tudi na lokomotivi niso več obvezni ) za opozarjanje strojevodje na nevarnost. Polagajo pa se , kot si ugotovil , po tri zmenično na tirnici v razmiku 50 m.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

cokla napisal/-a:Služijo ( so služili , ker mislim , da tudi na lokomotivi niso več obvezni ) za opozarjanje strojevodje na nevarnost. Polagajo pa se , kot si ugotovil , po tri zmenično na tirnici v razmiku 50 m.


Polagali so se na zavorno razdaljo, plus trikrat po 50 metrov, pred čelom in za sklepom obstalega vlaka.

Še to. To izvira iz "starih" prog, s 700 metrsko zavorno razdaljo. Kjer ni bilo telefonov in elektro relejne varnostne naprave.

Poči pa kot sto teh. -->Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Odgovori