Progar
- primožflori
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1071
- Pridružen: 31.05.2007, 18:44
- Kraj: Bohinjska proga
Progar
Zanima , kako poteka delo progarja, prednosti slabosti tega poklica ,kr sem videl ,da je nek razpis v novi gorici , hvala za odgovore,odgovoru bom pa najkasneje v četrtek ,ker ne bom mel računalnika.
Re: Progar
Vedno hodiš vsak dan cc 40km peš iz ene postaje v drugo in nazaj...v vseh vremenskih razmerah, pa pazit moreš da te ne povozijoprimožflori napisal/-a:Zanima , kako poteka delo progarja, prednosti slabosti tega poklica ,kr sem videl ,da je nek razpis v novi gorici , hvala za odgovore,odgovoru bom pa najkasneje v četrtek ,ker ne bom mel računalnika.
Ups, res je malo sem zamešal...Mirče napisal/-a:Pablo delo,ki ga ti opisuješ je obhodnik proge.Progar je fizikalec in opravlja ročno podbijanje proge,menjava pragov,čiščenje pobočij ob progi in ostala neprijetna dela na železnici.Obhodnik je progar z daljšim stažem z opravljenim izpitom za čuvaja in prehodi morda v celem tednu 40km.
Obhodnik proge ima s seboj še vedno razpočnike, kot so razpočniki tudi še na vseh postajah in vlečnih vozilih. Male bombice, če pa katera vseka, ker se nastavi na progo, potem je pa cel cirkus. Od policije do preiskovalnega sodnika, vsi so naenkrat tam ...Signal napisal/-a:Ali je bil progar opremljen z razpočniki, ko so bili le-ti še v uporabi?
Lp Mirko
Pa ko smo že ravno pri progarjih in njihovem delu v vsakem vremenu - niso pa nikoli imeli benificirane delovne dobe.
Mislim da razpočnikov v vlečnih vozilih ni več , se ne smejo vgrajevat in se morajo odstranit iz vozil.541 napisal/-a:Obhodnik proge ima s seboj še vedno razpočnike, kot so razpočniki tudi še na vseh postajah in vlečnih vozilih. Male bombice, če pa katera vseka, ker se nastavi na progo, potem je pa cel cirkus. Od policije do preiskovalnega sodnika, vsi so naenkrat tam ...Signal napisal/-a:Ali je bil progar opremljen z razpočniki, ko so bili le-ti še v uporabi?
Lp Mirko
Pa ko smo že ravno pri progarjih in njihovem delu v vsakem vremenu - niso pa nikoli imeli benificirane delovne dobe.
Pa še res je Gre za miniaturne bombice, ki se ob prevozu vlaka razpočijo in z zvokom opozorijo strojevodjo, da mora ustaviti. Samo to niso tako močne bombice, da bi poškodovale ali lokomotivo ali tračnice, to je približno tako kot oni patroni za otroške pištole, ki samo fajn počijo in smrdijo.
Goran
Hehe, pa jim jih je kdo pobral iz njihovih obhodniških torb? Ker tam notri jih - vsaj tisti, ki sem jih vprašal - še kar imajo. 6 komadov. Pa tudi pravilniki, ki še veljajo, zahtevajo razpočnike pri progovnih čuvajih - obhodnikih prog.grikos napisal/-a:Razpočniki pri progovnih čuvajih na obhodu že nekaj časa niso več del obvezne opreme.
Služijo ( so služili , ker mislim , da tudi na lokomotivi niso več obvezni ) za opozarjanje strojevodje na nevarnost. Polagajo pa se , kot si ugotovil , po tri zmenično na tirnici v razmiku 50 m.karbidovka napisal/-a: Se mi zdi, da jih je bilo treba polagati na tire po tri, v razdalji okrog 50m.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
cokla napisal/-a:Služijo ( so služili , ker mislim , da tudi na lokomotivi niso več obvezni ) za opozarjanje strojevodje na nevarnost. Polagajo pa se , kot si ugotovil , po tri zmenično na tirnici v razmiku 50 m.
Polagali so se na zavorno razdaljo, plus trikrat po 50 metrov, pred čelom in za sklepom obstalega vlaka.
Še to. To izvira iz "starih" prog, s 700 metrsko zavorno razdaljo. Kjer ni bilo telefonov in elektro relejne varnostne naprave.
Poči pa kot sto teh. -->
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!