Kabinska signalizacija

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Kabinska signalizacija

Odgovor Napisal/-a Signal »

Največja hitrost, pri kateri še ni potrebna kabinska signalizacija, je na SŽ 160 km/h (podatek iz Nove proge).
Zanima me, kakše hitrosti dopuščajo sosednje železniške uprave.


Hvala, lep pozdrav Signal
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Kolikor vem je tudi pri sosedih enako.Nad 160km/h mora biti kabinska signalizacija.
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
OrientExpress
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 453
Pridružen: 03.06.2006, 12:46

Odgovor Napisal/-a OrientExpress »

igor72 napisal/-a:Kolikor vem je tudi pri sosedih enako.Nad 160km/h mora biti kabinska signalizacija.
A naš pendolino ima to možnost?
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Nima vgrajene té varnostne naprave.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Kremšnita
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 369
Pridružen: 09.02.2007, 22:10

Odgovor Napisal/-a Kremšnita »

Nova proga Koper /Trst -Divača se počasi bliža, in v planu na tej progi je hitrost 200km/h za vozila z nagibno tehniko. Bodo potem samo italijani vozil al kuko ??
Uporabniški avatar
OrientExpress
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 453
Pridružen: 03.06.2006, 12:46

Odgovor Napisal/-a OrientExpress »

kremšnita napisal/-a: Nova proga Koper /Trst -Divača se počasi bliža, in v planu na tej progi je hitrost 200km/h za vozila z nagibno tehniko. Bodo potem samo italijani vozil al kuko ??
A ni malo prekratka razdalja med Trstom in Divačo za take hitrosti?
Dolfe napisal/-a:Nima vgrajene té varnostne naprave.
A živa/541 pa ima to reč? Al kako gre potem po Avstriji nad 160 km/h?
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

A je primer kabinske signalizacije nemška varnostna naprava LZB (Linienzugbeeinflussung)?
Uporabniški avatar
CC 6500
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 337
Pridružen: 23.08.2007, 19:18
Kraj: nekje v giru

Odgovor Napisal/-a CC 6500 »

Pri sosedih(FS ali RFI) je bila razlika samo v varnostni napravi oziroma "ripetizione segnali" za hitrosti do 160 km/h je bilo v uporabi "4 codici"(štiri šifre). Za hitrosti nad 160 km/h je bilo v uporabi RS "9 codici"(devet šifer). Na naših Živah je V max za RFI 160 km/h, ker ima vgrajen "4 codici". Verjetno ima Pendolino vgrajen enak sistem. Sedaj, naj bi bil v uporabi SCMT samo na njega se ne spoznam veliko.

Če sem kaj narobe napisal me bo Zbowe popravil :lol:


Če lahko napišem samo to, da v Franciji na odsekih(stare proge) kjer je dovoljena hitrost do 200 km/h uporabljajo klasično varnostno napravo (KVB). Pri TGV-jih pa je vgrejena kabinska signalizacija in KVB, ker vozijo po progah za visoko hitrost in starih progah.
Brižita je mašina, ki ji ni para

Lp Kristjan
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Odgovor Napisal/-a Signal »

CC 6500 napisal/-a: . . .
Če lahko napišem samo to, da v Franciji na odsekih(stare proge) kjer je dovoljena hitrost do 200 km/h uporabljajo klasično varnostno napravo (KVB). Pri TGV-jih pa je vgrejena kabinska signalizacija in KVB, ker vozijo po progah za visoko hitrost in starih progah.
Če prav razumem, vozijo Francozi do 200km/h brez kabinske signalizacije.

Lep pozdrav Signal
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Odgovor Napisal/-a Dino S »

CC 6500 napisal/-a:Če lahko napišem samo to, da v Franciji na odsekih(stare proge) kjer je dovoljena hitrost do 200 km/h uporabljajo klasično varnostno napravo (KVB). Pri TGV-jih pa je vgrejena kabinska signalizacija in KVB, ker vozijo po progah za visoko hitrost in starih progah.
Kaj pa če spregleda signal ob slabi vidljivosti?
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Zavora do daske.

@CC6500: Več al manj na RFI je kot si povedal. Točneje je, da imamo kabinsko signalizacijo na 4 šifre in na "več kot 4 šifre", ker za sedaj niso uporabljene vse možnosti 9 šifer.

Seveda sistem dela samo če je proga opremljena s sistemom, če ne se gre po starem, na oko :D .

SCMT pa ni kabinska signalizacija, strojevodja sploh ne vidi kaj SCMT dela. Ta sistem samo nadzira vožnjo vlaka, izračuna "bremzno krivuljo" (oprostite za izraz, v italijanščini se temu pravi "curva di frenatura", to je krivulja v notranjosti katere mora ostati hitrost vlaka, glede na stanje naslenjdega signala ali naslednje omejitve hitrosti) in če hitrost ni prava, vključi hitro zaviranje. SCMT terminal ima vedno vgrajen tudi RSC, sistema pa delujeta ločeno in ni nujno da sta oba prisotna istočasno.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Odgovori