Kabinska signalizacija
Kabinska signalizacija
Največja hitrost, pri kateri še ni potrebna kabinska signalizacija, je na SŽ 160 km/h (podatek iz Nove proge).
Zanima me, kakše hitrosti dopuščajo sosednje železniške uprave.
Hvala, lep pozdrav Signal
Zanima me, kakše hitrosti dopuščajo sosednje železniške uprave.
Hvala, lep pozdrav Signal
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
A ni malo prekratka razdalja med Trstom in Divačo za take hitrosti?kremšnita napisal/-a: Nova proga Koper /Trst -Divača se počasi bliža, in v planu na tej progi je hitrost 200km/h za vozila z nagibno tehniko. Bodo potem samo italijani vozil al kuko ??
A živa/541 pa ima to reč? Al kako gre potem po Avstriji nad 160 km/h?Dolfe napisal/-a:Nima vgrajene té varnostne naprave.
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Pri sosedih(FS ali RFI) je bila razlika samo v varnostni napravi oziroma "ripetizione segnali" za hitrosti do 160 km/h je bilo v uporabi "4 codici"(štiri šifre). Za hitrosti nad 160 km/h je bilo v uporabi RS "9 codici"(devet šifer). Na naših Živah je V max za RFI 160 km/h, ker ima vgrajen "4 codici". Verjetno ima Pendolino vgrajen enak sistem. Sedaj, naj bi bil v uporabi SCMT samo na njega se ne spoznam veliko.
Če sem kaj narobe napisal me bo Zbowe popravil
Če lahko napišem samo to, da v Franciji na odsekih(stare proge) kjer je dovoljena hitrost do 200 km/h uporabljajo klasično varnostno napravo (KVB). Pri TGV-jih pa je vgrejena kabinska signalizacija in KVB, ker vozijo po progah za visoko hitrost in starih progah.
Če sem kaj narobe napisal me bo Zbowe popravil
Če lahko napišem samo to, da v Franciji na odsekih(stare proge) kjer je dovoljena hitrost do 200 km/h uporabljajo klasično varnostno napravo (KVB). Pri TGV-jih pa je vgrejena kabinska signalizacija in KVB, ker vozijo po progah za visoko hitrost in starih progah.
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Lp Kristjan
Če prav razumem, vozijo Francozi do 200km/h brez kabinske signalizacije.CC 6500 napisal/-a: . . .
Če lahko napišem samo to, da v Franciji na odsekih(stare proge) kjer je dovoljena hitrost do 200 km/h uporabljajo klasično varnostno napravo (KVB). Pri TGV-jih pa je vgrejena kabinska signalizacija in KVB, ker vozijo po progah za visoko hitrost in starih progah.
Lep pozdrav Signal
Kaj pa če spregleda signal ob slabi vidljivosti?CC 6500 napisal/-a:Če lahko napišem samo to, da v Franciji na odsekih(stare proge) kjer je dovoljena hitrost do 200 km/h uporabljajo klasično varnostno napravo (KVB). Pri TGV-jih pa je vgrejena kabinska signalizacija in KVB, ker vozijo po progah za visoko hitrost in starih progah.
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Zavora do daske.
@CC6500: Več al manj na RFI je kot si povedal. Točneje je, da imamo kabinsko signalizacijo na 4 šifre in na "več kot 4 šifre", ker za sedaj niso uporabljene vse možnosti 9 šifer.
Seveda sistem dela samo če je proga opremljena s sistemom, če ne se gre po starem, na oko .
SCMT pa ni kabinska signalizacija, strojevodja sploh ne vidi kaj SCMT dela. Ta sistem samo nadzira vožnjo vlaka, izračuna "bremzno krivuljo" (oprostite za izraz, v italijanščini se temu pravi "curva di frenatura", to je krivulja v notranjosti katere mora ostati hitrost vlaka, glede na stanje naslenjdega signala ali naslednje omejitve hitrosti) in če hitrost ni prava, vključi hitro zaviranje. SCMT terminal ima vedno vgrajen tudi RSC, sistema pa delujeta ločeno in ni nujno da sta oba prisotna istočasno.
@CC6500: Več al manj na RFI je kot si povedal. Točneje je, da imamo kabinsko signalizacijo na 4 šifre in na "več kot 4 šifre", ker za sedaj niso uporabljene vse možnosti 9 šifer.
Seveda sistem dela samo če je proga opremljena s sistemom, če ne se gre po starem, na oko .
SCMT pa ni kabinska signalizacija, strojevodja sploh ne vidi kaj SCMT dela. Ta sistem samo nadzira vožnjo vlaka, izračuna "bremzno krivuljo" (oprostite za izraz, v italijanščini se temu pravi "curva di frenatura", to je krivulja v notranjosti katere mora ostati hitrost vlaka, glede na stanje naslenjdega signala ali naslednje omejitve hitrosti) in če hitrost ni prava, vključi hitro zaviranje. SCMT terminal ima vedno vgrajen tudi RSC, sistema pa delujeta ločeno in ni nujno da sta oba prisotna istočasno.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.