malo prometa na meji s HŽ

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

malo prometa na meji s HŽ

Odgovor Napisal/-a jure80 »

Z Hrvaško obstaja veliko mejnih želežniških prehodov, kjer je potniškega prometa zelo malo ali pa ga skoraj ni:

Središče - Čakovec
Metlika - Karlovec
Rakitovec - Buzet

Ukinjene povezave pa so:

Sveti Rok ob Sotli - Đurmanec
Imeno - Kumrovec

Me zanima če bo na dveh teh relacijah kdaj ponovno vzpostavljen promet.
:?:
Uporabniški avatar
gomulka014
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 454
Pridružen: 18.11.2005, 13:24
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a gomulka014 »

Tudi sam se to sprašujem ...

Najbolj mi pa v oči bode proga Ormož - Čakovec, kjer vozita le še uboga dva vlaka, eden od njiju le ob delavnikih. Tako je od začetka voznorednega obdobja 2004/2005 naprej. Pred tem je bil promet tam precej bolj živahen, v voznorednem obdobju 2003/2004 so npr. vozili še štirje vlaki, kar je kar dvakrat toliko kot leto pozneje.

Ni mi jasno, čemu to ukinjanje. Nekajkrat sem se peljal z večernim parom vlakov 7872/7873 (današnja 3828/3825), ki sta danes zreducirana le na relacijo Ormož - Središče - Ormož, in dobro se spomnim, da so se praktično vsi potniki peljali do Čakovca ...
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

Odgovor Napisal/-a jure80 »

Včasih je bil promet na tej relaciji živahen, ko še ni bilo direktne povezave do Madžarske preko Hodoša.

Današnje dni pa je bolj slabo, tovornega prometa verjetno skoraj ni, potniški pa praviš samo 2 para vlakov.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Tovornega prometa je še vedno kar nekaj, saj je proga preko Murske Sobote zahtevnejša - preko Čakovca praktično ni vzponov, ves čas je proga v premi - recimo oprtni vlak vozi čez Hrvaško, cisterne za Rače iz Madžarske so še nedolgo nazaj vozile preko Hrvaške itd.

Pa tudi prepustnost proge je problem, izogibališče Ivanjkovci še vedno ni v uporabi, tako da je medpostajni odsek Ormož - Ljutomer dolg 20 km oziroma časovno tako preko palca 30 minut.

Se bo pa to verjetno spremenilo, ko bodo nova izogibališča v uporabi in ko bo proga preko Murske Sobote elektrificirana.
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Odgovor Napisal/-a 664-111 »

Ja lepo bi blo če bi končno naredili izogibališče ivanjkovci pa še nekatere prehode bi mogli urediti ker je preveč počasnih voženj. Glede elektrifikacije pa se že dolgo govori samo še nihšče ni začel nič delati glede tega enako je z prehodi
Uporabniški avatar
WORMS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 218
Pridružen: 04.04.2006, 10:03
Kraj: ŠTAJERSKA

Odgovor Napisal/-a WORMS »

664-111 napisal/-a:Ja lepo bi blo če bi končno naredili izogibališče ivanjkovci pa še nekatere prehode bi mogli urediti ker je preveč počasnih voženj. Glede elektrifikacije pa se že dolgo govori samo še nihšče ni začel nič delati glede tega enako je z prehodi
Izogibališče Ivanjkovci je gotovo, prehodi urejeni, zakaj pa to ne deluje je kriva elektronske signalnovarnostna naprava SIMIS W s katero je kar nekaj problemov. Izvajalci projekta na tej progi in koliko se je za to zapravilo vidimo na:
http://www.vlaki.com/Slovenia/vgallery. ... ictureID=6
Sicer pa bi tukaj morali predebatirati upad prometa na mejnih prehodih med Sž in HŽ. Kar se tiče mejnega prehoda Središče/Čakovec je za upad tovornega prmeta prav gotovo kriva povezava med SŽ in MAV preko Hodoša. Sicer v tovornem prometu pri pošiljkah še vedno velja, da prevozno pot določa pošiljatelj, in s tem vpliva na prometne tokove. Mednarodni potniški promet pa je odvisen od meddržavnih dogovorov med upravami.
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

664-111 napisal/-a:Ja lepo bi blo če bi končno naredili izogibališče ivanjkovci pa še nekatere prehode bi mogli urediti ker je preveč počasnih voženj. Glede elektrifikacije pa se že dolgo govori samo še nihšče ni začel nič delati glede tega enako je z prehodi
Trenutno je na strani AŽP javni razpis za izdelavo Okoljskega poročila o vplivih elektrifikacije in rekonstrukcije proge na okolje:

http://www.azp.si/javni_razpisi.php?jezik=SLO
Uporabniški avatar
WORMS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 218
Pridružen: 04.04.2006, 10:03
Kraj: ŠTAJERSKA

Odgovor Napisal/-a WORMS »

Pričetek rekonstrukcije odseka Pragersko - Ormož je predvideno za letošnje leto, elektrifikacija pa pride na vrsto potem.
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Odgovor Napisal/-a 664-111 »

Kdaj bodo pa prehodi ker je na nekaterih slaba preglednost pa na postaji murska sobota še zdaj niso uredili premikalnih signalov postavili so jih pa pred 3 leti
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

664-111 napisal/-a:Kdaj bodo pa prehodi ker je na nekaterih slaba preglednost pa na postaji murska sobota še zdaj niso uredili premikalnih signalov postavili so jih pa pred 3 leti
To bi moralo začeti delovati do konca leta 2005, vlakovni odpravniki so naredili izpite za progovne prometnike in delo na elektronski varnostni napravi, kar jim je zdaj že tako poteklo.

Na progi LJ - Sežana je na nekaterih postajah tako (oziroma sploh nič ne deluje) že kakih 5 let. Na psotajah, kjer pa varnosta naprava deluje, pa je Vmax 50 km/h (na Hodoš pa 80 km/h) :? Tako da kdaj se bodo te stvari rešile, po mojem ne ve nihče. Žalostno pa je, da dobivamo vedno več takšnih odsekov in nihče ničesar ne ukrene. Naslednji tak odsek bo verjetno Pragersko - Ormož, potem proga Divača - Koper... V glavnem, naprava se vgradi, se stara in izgublja vrednost, svoje funkcije pa ne opravlja. :( Saj očitno ko gre za državni denar, se nihče ne sekira. Me pa zanima kaj bo na odsekih, ki jih bo sofinancirala EU - ti pa ne vem, če se bodo po modernizaciji zadovoljili samo s postavitvijo... :roll:

Odsek med Ormožem in Središčem bo pa tudi po modernizaciji ostal neelektrificiran z mehanskim zavarovanjem, kar pomeni, da bo promet s Hrvaško na tem mejnem prehodu še upadel. :roll:
Uporabniški avatar
WORMS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 218
Pridružen: 04.04.2006, 10:03
Kraj: ŠTAJERSKA

Odgovor Napisal/-a WORMS »

Kdaj bodo določene naprave začele delovati je težko reči, saj tega ne vedo niti tisti, ki se s tem poklicno ukvarjajo, bojim pa se, da ne ravno kmalu.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
vlakoljub
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 83
Pridružen: 12.02.2006, 23:28
Kraj: Brežice

Odgovor Napisal/-a vlakoljub »

Kaj je to izogibališče? Morda to, kar je tudi med Koprom in Divačo; na postajah Rižana, Hrastovlje, Črnotiče in Rodik?
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Izogibališče je sestavljeno iz dveh tirov: glavnega in stranskega, na slednjega se umakne vlak, da lahko spusti hitrejši vlak naprej ali pa se izogneta dva vlaka, mislim pa da tisti ki prej pride na izogibališče, da se umakne na stranski tir, zato da ni treba drugemu zavirati in se gurati čez kretnice.

Tako je, kot si napisal so tipični primeri Hrastvolje, Črnotiče in Rižana, morda še katero, verjetno jih je precej.

Primer izogibališča je tudi Rodik:
http://www.vlaki.com/Slovenia/vgallery. ... ctureID=16
http://www.vlaki.com/Slovenia/vgallery. ... ctureID=24
http://www.vlaki.com/Slovenia/vgallery. ... ctureID=17

Meni pa ni jasno, kdo upravlja s signali in kretnicami v Rodiku. Zdajle sem se spomnil..., mislim da Hrastovlje in Črnotiče nista izogibališči, no po eni strani sta, po pravem mislim da se šteje za izogibališče tisti odsek, kjer ni predvidenega potniškega prometa, oziroma tam kjer ni vlakovnega odpravnika. Če se motim, me popravite.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Na koprski progi z izjemo potniške postaje Koper promet vodi dispečer telekomande, ki se nahaja na postaji Hrpelje Kozina. Enako kot na jeseniški progi vodi promet dispečer telekomande v Ljubljani.
vlakoljub
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 83
Pridružen: 12.02.2006, 23:28
Kraj: Brežice

Re: malo prometa na meji s HŽ

Odgovor Napisal/-a vlakoljub »

jure80 napisal/-a:Z Hrvaško obstaja veliko mejnih želežniških prehodov, kjer je potniškega prometa zelo malo ali pa ga skoraj ni:
Rakitovec - Buzet:
Problem je povezava Divača-Buzet. V Pulo ni problem priti, med Buzetom in Pulo vozi vsak dan v eno smer 8 potniških vlakov. Iz Divače proti Buzetu čez poletje v eno smer peljeta samo dva vlaka, eden od teh gre iz LJ direktno v Pulo, eden pelje samo ob delavnikih.
Odgovori