Bočna ogledala na vozilah SŽ
Bočna ogledala na vozilah SŽ
Živijo!!
Že dalj časa opažam in po ugotovitvah sodeč imajo vsa vozila na SŽ vgrajena bočna ogledala, samo elektro vlečna vozila (moped, mehovka in brižitka) ne. Dizel vlečna vozila pa itak mislim da tega ne potrebujejo . Zanima me ali še niso prišla na vrsto ali jim sploh nimajo namena dograditi bočnih ogledal?
Skratka, ogledala so namontirana zgolj na motornikih, in seveda na Helgah in Živi, vsaj meni se tako zdi. "Škoda" se mi zdi, da morajo strojevodje ob deževnem vremenu moliti glavo čez okno.
Že dalj časa opažam in po ugotovitvah sodeč imajo vsa vozila na SŽ vgrajena bočna ogledala, samo elektro vlečna vozila (moped, mehovka in brižitka) ne. Dizel vlečna vozila pa itak mislim da tega ne potrebujejo . Zanima me ali še niso prišla na vrsto ali jim sploh nimajo namena dograditi bočnih ogledal?
Skratka, ogledala so namontirana zgolj na motornikih, in seveda na Helgah in Živi, vsaj meni se tako zdi. "Škoda" se mi zdi, da morajo strojevodje ob deževnem vremenu moliti glavo čez okno.
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Re: Bočna ogledala na vozilah SŽ
In zakaj dizel vlečna vozila ne bi potrebovala ogledal?SŽ 312-001 napisal/-a:Živijo!!
Že dalj časa opažam in po ugotovitvah sodeč imajo vsa vozila na SŽ vgrajena bočna ogledala, samo elektro vlečna vozila (moped, mehovka in brižitka) ne. Dizel vlečna vozila pa itak mislim da tega ne potrebujejo . Zanima me ali še niso prišla na vrsto ali jim sploh nimajo namena dograditi bočnih ogledal?
Skratka, ogledala so namontirana zgolj na motornikih, in seveda na Helgah in Živi, vsaj meni se tako zdi. "Škoda" se mi zdi, da morajo strojevodje ob deževnem vremenu moliti glavo čez okno.
Z ogledali je tako.
Vsekakor bi zelo prav prišla, vendar kakovostna in ne tak krš kot so jih nekaj časa vgrajevali na gomulke. Predvsem bi morala biti električno nastavljiva in ogrevana, ter preklopna, da se po spremembi smeri vožnje zaprejo.
Za kaj takega pa še dolgo ne bo denarja, čeprav je dokazano, da se že s prvim iztirjenjem nekega vagona investicija pokrije. Spomnimo se samo iztirjene cisterne na primorski progi, kjer je bilo kar 8 km poškodovane proge in iztirjenja v Slovenski Bistrici, .......
Kot je že Tine Jarm zapisal, helga ima zelo dobre in občutljive kamere. Naša 541 ima ogledala ki se zaprejo kot pri pendolinu in bodo zagotovo koristen pripomoček.
Strojevodja na mehu ali mopedu ima pa tako ali tako vedno priprto okno iz povsem določenega razloga.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Ja pa sej kaj jih boš pa rabu pri hitrosti večji od 20 km/h, sicer pa kot jaz vem lahko pri Živi z ustreznim knofom podalšaš odprtost ogledal tudi na večje hitrosti.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
A ni tudi to fora ogledal, da lahko strojevodja med vožnjo opazuje celoten vlak? Če bi bila na električnih lokomotivah ogledala, bi strojevodja med Divačo in Gornjimi Ležečami bistveno prej opazil iztirjeno cisterno in ustavil vlak, zaradi česar bi bilo manj uničenih pragov in s tem seveda manjša škoda ...Mojster_Strojevodja napisal/-a:Ja pa sej kaj jih boš pa rabu pri hitrosti večji od 20 km/h
Pri EMG kjer so vrata zablokirana, jih med vožnjo skoraj ne rabiš. Pri vlaku bi pa hudimano prav prišla.Mojster_Strojevodja napisal/-a:Ja pa sej kaj jih boš pa rabu pri hitrosti večji od 20 km/h, sicer pa kot jaz vem lahko pri Živi z ustreznim knofom podalšaš odprtost ogledal tudi na večje hitrosti.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Opremljenost vozila po zahtevah kupca.Aleš napisal/-a:Morda se motim, toda zdi se mi da serija 312 nima električnih ogledal in jih morajo strojevodje ročno odpirati in zapirati. Kako to?
Lep pozdrav.
Večji problem kot ročno premikanje ogledal je po mojem to, da ogledala, ki so na strani neaktivne kabine, veter pri višjih hitrostih obrača, nato se pa ogledala lomijo ...