Doprege iz Kopra do .... ?
Doprege iz Kopra do .... ?
................
.........Klemen sicer malo mimo teme.Prometni inštitut naj bi delal študijo,da bi doprego delali do Divače,ker bo s časom strojne trase famozne 92000 treba plačevati.
Nova tema, ki se rodila v "Fotografijah".
Njeno nadaljevanje naj bo v tem delu foruma.
Moderator, Dolfe
.........Klemen sicer malo mimo teme.Prometni inštitut naj bi delal študijo,da bi doprego delali do Divače,ker bo s časom strojne trase famozne 92000 treba plačevati.
Nova tema, ki se rodila v "Fotografijah".
Njeno nadaljevanje naj bo v tem delu foruma.
Moderator, Dolfe
Kar bo dvignilo stroške prevoza in energije, zmanjšalo prepustnost in vozni park.Mirče napisal/-a:Klemen sicer malo mimo teme.Prometni inštitut naj bi delal študijo,da bi doprego delali do Divače,ker bo s časom strojne trase famozne 92000 treba plačevati.
Bravo, tako se dela! Najmanj 20 let še ne bo potrebe po drugem tiru za Koper.
Ja ja, vse bo šlo k hudiču v rit .......
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
To bi potem pomenilo brez postanka na Kozini, in s tem brez speljave vlaka ob idealnih pogojih. Potem doprego v Divači rezat in jo dati na sklep ali na vlakovno in spet nazaj v Koper. Tako bi zmanjšali število strojnih voženj na minimum. Mogoče bi bil to + tudi za strojno osebje SV Divača....Mirče napisal/-a:Klemen sicer malo mimo teme.Prometni inštitut naj bi delal študijo,da bi doprego delali do Divače,ker bo s časom strojne trase famozne 92000 treba plačevati.
@Dolfe, če ni postanka v Kozini, to pomeni, da prišparamo na speljavi. Vprašanje kaj je bolj ugodno in ali nam tirna shema v Divači omogoča premik dopreg. ne vem pa kako bi to bilo s prometno-tehnološkega vidika
@Ja, cokla, res je bila doprega.
Ja ja ja. To bo, to.Regan 664 napisal/-a::
@Dolfe, če ni postanka v Kozini, to pomeni, da prišparamo na speljavi. ......
Brez speljave v Rižani, Hrastovljah, Črnotičah, Kozini in na Rodiku. Potem se pa oglasi ona jeba na baterijo iz noh-kaselca in auf, ..... pa na šiht.
Če ne bo veliko prometa, se bo morda celo izšlo.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
No, da slišim od vseh vpletenih.
Če odmislimo človeški faktor križanja na Koprski progi (oz. da se križanja izvajajo racionalno, vedno to ni mogoče-potniški dol, tovorni gor). Ali je potemtakem smiseln prevoz Kozine s pripeto doprego, v kolikor prometni pogoji na progi to dovoljujejo (npr. križanje tovornega in potnika na Kozini)? Kolikor mi je znano je hitrost z nepripeto dobrego (Kozina-Rodik) Vmax 50 km/h. Zakaj ja, zakaj ne?
Če odmislimo človeški faktor križanja na Koprski progi (oz. da se križanja izvajajo racionalno, vedno to ni mogoče-potniški dol, tovorni gor). Ali je potemtakem smiseln prevoz Kozine s pripeto doprego, v kolikor prometni pogoji na progi to dovoljujejo (npr. križanje tovornega in potnika na Kozini)? Kolikor mi je znano je hitrost z nepripeto dobrego (Kozina-Rodik) Vmax 50 km/h. Zakaj ja, zakaj ne?
Klemen, zdi se mi da je še najbolj verjeten razlog ta, kot ga je @Mirče navedel. Namreč, obračunavanje - plačevanje strojnih voženj. Saj to se sicer na papirju izvaja že sedaj, ampak zares samo na papirju.
In če se bo prešlo na plačevanje teh stroškov, potem bo moral prevoznik sprejeti kompromis. Ali plačati strojno vožnjo ali pa povečati vozni park lokomotiv.
Iz Kozine proti Rodiku je hitrost za nepripeto doprego zares le 50 km/h, ker tako zahteva predpis. Ampak, to je pa tudi skoraj maksimalna hitrost, ki se je da doseči. Več kot 60 km/h za težak vlak ni možno doseči, razdalja med postajama pa je borih 4,4 km.
Bomo videli in čutili, kaj boste stuhtali. press
In če se bo prešlo na plačevanje teh stroškov, potem bo moral prevoznik sprejeti kompromis. Ali plačati strojno vožnjo ali pa povečati vozni park lokomotiv.
Iz Kozine proti Rodiku je hitrost za nepripeto doprego zares le 50 km/h, ker tako zahteva predpis. Ampak, to je pa tudi skoraj maksimalna hitrost, ki se je da doseči. Več kot 60 km/h za težak vlak ni možno doseči, razdalja med postajama pa je borih 4,4 km.
Bomo videli in čutili, kaj boste stuhtali. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Pa še ustavljanje v Divači in posledično "zabijanje" postaje. Sedaj pa vlak samo "zvizne" skozi postajo in sprosti tir za naslednji uvoz.
MMG-pred leti je bil ukinjen premikač na postaji Divača. Torej bom(d)o doprege odpenjali sami? Vse v racionalizaciji.
Sicer pa, če so nove pravilnike spisali, bodo še to stuhtali...
MMG-pred leti je bil ukinjen premikač na postaji Divača. Torej bom(d)o doprege odpenjali sami? Vse v racionalizaciji.
Sicer pa, če so nove pravilnike spisali, bodo še to stuhtali...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Cokla, to da vlak v Divači "zvizne", se ravno nebi VEDNO strinjal s tabo. Ali se čaka prost interval (ki pa ni majhen) proti Ležečam, ali pa se vrši menjava strojnega osebja, zato mora vlak v obeh primerih imeti postanek. Pri vožnji v Divačo (smer Rodik-Ležeče) je vedno potrebno zaviranje zaradi odklona (ali ga fašeš ob uvozu, ob izvozu na desni tir Lj-Sežana pa v vsakem primeru)cokla napisal/-a:Pa še ustavljanje v Divači in posledično "zabijanje" postaje. Sedaj pa vlak samo "zvizne" skozi postajo in sprosti tir za naslednji uvoz.
MMG-pred leti je bil ukinjen premikač na postaji Divača. Torej bom(d)o doprege odpenjali sami?
Če se dopreg na Kozini ne bo več odpenjalo je potem logično, da pride premikač s Kozine v Divačo.
Sicer ima včasih politika res briljantne ideje in se ne pusti prepričati stroki. Žal je vse prevečkrat tako. Včasih pa politina niti ne ve, kaj bi rada, tudi to se pojavlja kar pogosto. Pametnjakovičev je vedno dovolj....
Je pa v določenih tehnoloških procesih na SŽ še vedno nekaj (veliko?) rezerve, tako da govoriti, da na SŽ delamo po optimalnih procesih je "iz trte izvito".
Drugo dejstno pa je to, da v pisarni ne moreš optimizirat procesa, če ga v živo še nikoli videl nisi. Zato je potreben razgovor z vsemi vpletenimi v tem procesu, da podajo svoje mnenje in skupaj najdeno rešitev, ki bo sprejemljiva za večino (za vse ne bo zagotovo nikoli!). Kajti ljudje, ki delajo te stvari že vrsto let najbolj vejo, kje so še rezerve. Seveda, če so sploh željni sprememb.
In konec koncev, ti ljudje se bodo dnevno srečevali s težavami novih tehnoloških procesov, zaradi neumnosti projektantov, ki se jih po zaključenem projektu tako ali tako nič ne tiče več. Pa da politike niti ne omenjam.
Mislim, da bi bilo pametno to temo ločitt od Fotografije.
Dolfe, reži....
Se strinjam...Regan 664 napisal/-a:
Mislim, da bi bilo pametno to temo ločitt od Fotografije.
Dolfe, reži....
MMG-če je "ljubljančan " bil v Kopru vedno "zvizne" skozi Divačo ( razen zaradi odjave ) pa če tudi "skozi odklon"...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Regan 664 napisal/-a:Dolfe, jaz si nisem zmislil niti dopreg do Kozine, niti dopreg do Divače.. ..
Sicer pa, kar poglej, kdo je začel s temo Mirče....
Nič se ne izmotavaj. Ravno tebe so zasačili v Kozini, dekret za rezanje teme si dal pa tudi ti. Hvala bogu vem, kam poslati položnico.
Še malce nazaj v témo. Hvalabogu je nekomu enkrat le prišlo na misel, da je pošlje delegacijo tudi na teren. Tako da v živo preveri tudi drugo plat. Bomo videli, kaj boste pogruntali. Ampak, kar koli že bo, bo stroškovno in časovno dražje, kot pa je to do sedaj.
Sicer pa če bi bilo po moje, bi nepripete doprege zbrisal iz prometnega pravilnika. Ravno tako kot "angleški premik".
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
....strojnih voženj in dopreganja na Koprčanki smo se dotaknili že oktobra 2007 v temi "Grafikon prometa vlakov", kjer sem že namignil, da se bo strojnih voženj na Koprčanki počasi treba izogibati...... ...in od te trditve NE ODSTOPAM....
....na vsaki progi je za vsako vožnjo potreben določen čas........in ta čas, izražen v minutah, se imenuje interval........in ta interval (po EU normativih, ki kljub vsemu prihajajo tudi k nam) infrastruktura trži.....
...vsak prevoznik sam pa bo ugotovil, kaj se se mu bolj splača:kupiti interval (traso), ali združiti strojno vožnjo z vlakom - v enem intervalu..... ....fizika (čas) pa dopušča samo toliko, kot dopušča, nič več.....
.....z samim dopreganjem do Divače in vračanjem lokomotiv nazaj v Koper pa se ponuja še ena zelo zanimiva možnost, o kateri smo se že pričkali v temi o elektrodinamičnem zaviranju.... ....npr. ED zaviranje z doprego (tudi od te trditve ne odstopam) - španska vas še trenutno na SŽ..... ....zmanjšanja obrabe zavornjakov in povečana požarna varnost ob progi na ta način........ ...
...se še spominjate ......če smo EU, pa €, pa tandeme,pa interoperabilnost, bomo pa še to....... ...
...... pa se le vrti... ...
....na vsaki progi je za vsako vožnjo potreben določen čas........in ta čas, izražen v minutah, se imenuje interval........in ta interval (po EU normativih, ki kljub vsemu prihajajo tudi k nam) infrastruktura trži.....
...vsak prevoznik sam pa bo ugotovil, kaj se se mu bolj splača:kupiti interval (traso), ali združiti strojno vožnjo z vlakom - v enem intervalu..... ....fizika (čas) pa dopušča samo toliko, kot dopušča, nič več.....
.....z samim dopreganjem do Divače in vračanjem lokomotiv nazaj v Koper pa se ponuja še ena zelo zanimiva možnost, o kateri smo se že pričkali v temi o elektrodinamičnem zaviranju.... ....npr. ED zaviranje z doprego (tudi od te trditve ne odstopam) - španska vas še trenutno na SŽ..... ....zmanjšanja obrabe zavornjakov in povečana požarna varnost ob progi na ta način........ ...
...se še spominjate ......če smo EU, pa €, pa tandeme,pa interoperabilnost, bomo pa še to....... ...
...... pa se le vrti... ...
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Kaj pa skrajšat vlake?
No pa za odpenjanje doprege se lahko uporablja kakšen sistem za odpenjaje lokse v sklepu, ga vidite tisti kabeljček ki visi pod vetrobranom??
no, ta rabi prav za odpenjanje lokse na sklepu vlaka. To se uporablja, ker je prepovedana vožnja nepriprete lokomotive.
Leta nazaj je problem nastajal, ko se kavelj ni odpnel......
No pa za odpenjanje doprege se lahko uporablja kakšen sistem za odpenjaje lokse v sklepu, ga vidite tisti kabeljček ki visi pod vetrobranom??
no, ta rabi prav za odpenjanje lokse na sklepu vlaka. To se uporablja, ker je prepovedana vožnja nepriprete lokomotive.
Leta nazaj je problem nastajal, ko se kavelj ni odpnel......
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.