Začetniška vprašanja

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
Uporabniški avatar
SZ ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 436
Pridružen: 26.01.2007, 11:33
Kraj: Nova Štifta

Re: Začetniška vprašanja

Odgovor Napisal/-a SZ ljubitelj »

cokla napisal/-a:V Kamnik se vozi le sestava štirih ( 4 ) garnitur ...in to strojno zjutraj za prva dva vlaka iz Kamnika. Oba vlaka sta sestavljena iz dvojnika. In to je tudi največ kar je v redni sestavi na kamniški progi. Je pa povečano število vlakov v konicah tako , da je verjetno količina potnikov večja. :-k

Verjetno kot se spomnim, takrat še ni bilo (morda kakšen) vlaka samo do Domžal ali pa do Jarš. Zato je bila verjetno potreba po treh garniturah. :lol:
Lep pozdrav vsem

Tadej
pospec4444
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 3
Pridružen: 28.01.2010, 19:16
Kraj: Otrokovice, Czech Republic

Re: Začetniška vprašanja

Odgovor Napisal/-a pospec4444 »

Oprostite, ne morem Slovenska, I Cech. Prosim, kdo so slike iz dveh združenih ICS 310? Tukaj, v Češki republiki, povezanih s potovanjem ne more. Sem jo pošljem slike naših vlakov Pendolino.

Hvala vnaprej!
_________________________________________________________

I apologize but I don't speak Slovenian, I'm from Czech Republic. Does anybody here have photos of two ICS 310 trains coupled together? Coupling of "pendolinos" is not allowed in Czech Republic. I'm sending you my photos of Czech "pendolinos".

Thanks!
_________________________________________________________

Česká Třebová
Slika
Tatenice
Slika
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Začetniška vprašanja

Odgovor Napisal/-a Dino S »

Hi!
Do you know why it's not allowed?
...
pospec4444
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 3
Pridružen: 28.01.2010, 19:16
Kraj: Otrokovice, Czech Republic

Re: Začetniška vprašanja

Odgovor Napisal/-a pospec4444 »

Ja, vem. ALSTOM načrtuje testiranje enot, povezanih v paru, pa CD (prevoznik) ni imela nobenega interesa v teh testov. Sedaj je problem, ker DB (nemške železnice) zavrne za delovanje različnih kombinacij za Berlin (zaradi nizke zmogljivosti).

Našel sem nekaj slik iz Španije (Altaria / RENFE). Na žalost še vedno ne morem najti nobene slike parov v Sloveniji.
______________________________

Yes, I know. ALSTOM planned testing coupled units into "double", but ČD (railway operator) wasn't interested in these tests. Actually it's a bit trouble, because Deutsche Bahn refuse operating single units to Berlin (for capacity reasons).

I've found couple of photos double-units from Spain (Altaria/RENFE). Unfortunately I still can't find any Slovenia pictures of double-unit.
______________________________

Spanish pictures:
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Začetniška vprašanja

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

pospec4444 napisal/-a:I apologize but I don't speak Slovenian, I'm from Czech Republic. Does anybody here have photos of two ICS 310 trains coupled together? Coupling of "pendolinos" is not allowed in Czech Republic. I'm sending you my photos of Czech "pendolinos".
Your's Pendolino has 7 units, but our's only 3. :roll:

So, if we coupled two our's Pendolinos still have less units, than one Czech Pendos... :)
Your's are long enough... :lol:
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Začetniška vprašanja

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

pospec4444 napisal/-a: Našel sem nekaj slik iz Španije (Altaria / RENFE). Na žalost še vedno ne morem najti nobene slike parov v Sloveniji.
Tudi pri nas so slike Pendolina v spregi (v paru). Vendar jih je zaradi ogromne količine slik kar težko najti. :wink:

Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
pospec4444
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 3
Pridružen: 28.01.2010, 19:16
Kraj: Otrokovice, Czech Republic

Re: Začetniška vprašanja

Odgovor Napisal/-a pospec4444 »

Your's Pendolino has 7 units, but our's only 3.
Yes, I see that.
Your's are long enough...
They aren't long enough, they're just longer than yours. Some of our trains are totally sold out on fridays and sundays. Are "paired" 310s enough for slovenian passenger frequency? Or is it overestimated and one 310 would be enough?
Tudi pri nas so slike Pendolina v spregi (v paru). Vendar jih je zaradi ogromne količine slik kar težko najti.
Dolfe, hvala! Ja, je težko najti slike tukaj. Vendar, veliko hvala, vsaj na tej sliki je lepo (sonce zadaj zeleni, lahko HDR pomoč ...). Če imate več slik parov, zgledam.

(Thanks Dolfe! It's really hard to find pictures here. However, I thank you very much for this photo, it's amazing (nice light through that trees, maybe you used a bit HDR postprocessing...) If you happen to find other photos, I'll very appreciate them.

Regards, Libor.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Začetniška vprašanja

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Ni to ravno HDR. Je le malce "bolj" obdelana fotografija. Žal je bila že v osnovi narejena v JPG formatu in le eno ekspozicijo. :wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
miha30
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 387
Pridružen: 29.11.2010, 20:40

Vlečni motorji na izmeničnem sistemu

Odgovor Napisal/-a miha30 »

Kolikor razumem, imajo Desiro, Živa itd. 3f asinhronske motorje, ki se napajajo preko 3f razsmernika s regulacijo frekvence...

Kako pa je to izvedeno na starejših lokomotivah za izmenični sistem, predvsem mislim na starejše lokomotive iz časov pred močnostno elektroniko? Kakšni tipi motorjev in sistem regulacije so se uporabljali tam?
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Začetniška vprašanja

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Vlečni motorji so enosmerni, glavnovezni - enaki, kot na naših enosmernih lokomotivah, (tudi dizelelektičnih).
Regulacija je izvedena s trasformatorjem, kateri ima primerno število odcepov.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Začetniška vprašanja

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Vlečni motorji so enosmerni, glavnovezni - enaki, kot na naših enosmernih lokomotivah, (tudi dizelelektičnih).
Regulacija je izvedena s trasformatorjem, kateri ima primerno število odcepov.
Dolfe, kaj pa pred iznajdbo usmerniških diod, a so vozili živo srebrne usmernike/lampe s seboj na lokomotivi? To bi bilo ene svinjarije ob nesreči. A niso uvedli čudne frekvence 16 2/3 Hz da so lahko uporabljali motorje na AC napetost?

LPL
miha30
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 387
Pridružen: 29.11.2010, 20:40

Re: Začetniška vprašanja

Odgovor Napisal/-a miha30 »

Hm... a ne more kolektorski motor delat tako na istosmerni kot na izmenični tok?
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Začetniška vprašanja

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Ljubitelj napisal/-a: Dolfe, kaj pa pred iznajdbo usmerniških diod, a so vozili živo srebrne usmernike/lampe s seboj na lokomotivi? To bi bilo ene svinjarije ob nesreči. A niso uvedli čudne frekvence 16 2/3 Hz da so lahko uporabljali motorje na AC napetost?

LPL
Imeli so in še imajo selenske usmernike. To po mojem ni ravno klasična dioda, je pa polprevodnik. Drži?
Kako imajo to rešeno avstrijci s svojo 15kV 2/3Hz, mi ni znano. Hrvaške in srbske ASEA 441, katere laufajo na 25 kV 50Hz pa so imele in najbrž še imajo, enosmerne vlečne motorje, trafo ter selenski usmernik. Tako so nam pač svoj čas razlagali naši inštruktorji.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Začetniška vprašanja

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Dolfe, te lokomotive so imele Si usmerniške diode. To so pravzaprav bile prve res uspešne AC monofazne lokomotive v okviru nekakšnega konzorcija za uvedbo 25kV, 50Hz napajanja pod vodstvom ALSTHOMA(F). Projekt teh lokomotiv pa je vodila ASEA(S). V konzorcijo so sodelovali še , Elin(A) Rade Končar, Secheron (A) in SGP(?, pa splošno gradbeno podjetje). Tvoji učitelji torej niso dobro vedeli, kaj vozi (in še vedno vozi , tudi v tiristorski predelavi) po JŽ in njenih naslednicah.

LPL
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Začetniška vprašanja

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Ljubitelj napisal/-a: ... in SGP(?, pa splošno gradbeno podjetje).

LPL
V Google zapišeš: SGP in railway ter izločiš gradbena podjetja :idea: :lol: :lol:

link: http://www.aeiou.at/aeiou.encyclop.s/s5 ... ANGUAGE=en
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Odgovori