Začetniška vprašanja

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Delo spikerk

Odgovor Napisal/-a petindvajsetka »

541-110 napisal/-a:Glede omenjenih zapornic je malce lažje, saj so vodene tako kot vse ostale. Glede na približevanje vlaka se zapornice spustijo, oz. dvignejo (ko vlak zapelje na senzor).
O kakem senzorju ti to??? :shock: :shock: In tudi ostalo nič ne razumem, pa verjemi, da mi je okrog zapornic marsikaj jasno.
Uporabniški avatar
541-110
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1093
Pridružen: 11.06.2006, 9:25
Kraj: LJUBLJANA

Re: Delo spikerk

Odgovor Napisal/-a 541-110 »

svoje dni je imel vsak prehod "čuvaja", ki je z vitlom, oz. s pritiskom na gumb spustil ali dvignil zapornice. Danes je 95% NPr (varovani z zapornicami) urejenih na približevanje vlaka. Med nje spada tudi prehod pri postajališču Notranje Gorice.
Uporabniški avatar
Shinkansen 500
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 22
Pridružen: 06.06.2012, 9:06

Re: Delo spikerk

Odgovor Napisal/-a Shinkansen 500 »

A mogoče kdo ve koliko km je vlak odaljen od zapornic, ko se spustijo ?

P.S: Sprašujem zgolj informativno in ne zato, da bom slalom vozu mimo zapornic.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Delo spikerk

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Shinkansen 500 napisal/-a:A mogoče kdo ve koliko km je vlak odaljen od zapornic, ko se spustijo ?

P.S: Sprašujem zgolj informativno in ne zato, da bom slalom vozu mimo zapornic.
Relativno. Lahko samo 200 m ali celo manj. Pri tem upoštevaj hitrost vlaka, ki se približuje s 33 m/sek ali celo 44 m/sek.

Kaj hočem povedati? Ni pomembna oddaljenost vlaka v metrih, temveč v sekundah. :wink:

MMG, zadnja 4 sporočila so vzeta iz teme Delo spikerk.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Shinkansen 500
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 22
Pridružen: 06.06.2012, 9:06

Re: Začetniška vprašanja

Odgovor Napisal/-a Shinkansen 500 »

Hvala za odgovor

Sedaj me pa še nekaj zanima, kar tudi po mojem spada pod začetniška vprašanja. Zanima me kako se pravilno po slovensko reče notch, ki je angleška beseda in se uporablja pri lokomotivah in vlakih ? Sem že pogledal v slovar samo se mi zelo čudno sliši zareza ali utor kakor mi je prevedel to besedo.
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Začetniška vprašanja

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Odvisno v katerem kontekstu pride ta 'notch'. Zdej če ga postaviš kot samega je lahko samo to kar striktno pravi slovar.

Ker naprimer če bi besedo 'notch' uporabi pri kontrolerju 342 bi ti reku da je to premik kontrolerja za en zob kar posledično pomeni premostitev enega upora itd...
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Začetniška vprašanja

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Ni mi jasno, kje naberejo zamude vlaki kot je recimo ICS (tudi če ni tehničnih težav) na dvotirnih progah. Kako :?:
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Začetniška vprašanja

Odgovor Napisal/-a petindvajsetka »

zelencek napisal/-a:Ni mi jasno, kje naberejo zamude vlaki kot je recimo ICS (tudi če ni tehničnih težav) na dvotirnih progah. Kako :?:
Prometni oziri.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Začetniška vprašanja

Odgovor Napisal/-a cokla »

zelencek napisal/-a:Ni mi jasno, kje naberejo zamude vlaki kot je recimo ICS (tudi če ni tehničnih težav) na dvotirnih progah. Kako :?:

Verjetno je strojevodjo na veliko potrebo prijelo... :roll:


Nejc ti je lepo napisal...ni vse odvisno tehničnega stanja vlaka in strojevodje. Tukaj so še "exsperti" ( pa ne vsi; večina jih je sposobnih ), mislijo, npr, da mora potniški vlak čakat prehitenje pol ure zamujenega mednarodnega vlaka. Vse lepo in prav; če to ne bi bilo 20 minut. V tem času je potniški že v Kresnicah....včasih je treba znat tudi računat. In potem je zamujeno - vse ....


To je bil en primer ....potem so še zapore tirov; pa nepredvideni dogodki. Če prav pomislim; so zamude še majhne.. #-o
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Začetniška vprašanja

Odgovor Napisal/-a 541 »

zelencek napisal/-a:Ni mi jasno, kje naberejo zamude vlaki kot je recimo ICS (tudi če ni tehničnih težav) na dvotirnih progah. Kako :?:
Če ni tehničnih težav z vlakom ali na progi, nabere zamudo recimo zaradi ~4 km Vmax 40 km/h zaradi nedokončanih oziroma slabo opravljenih del med Košano in Gornjimi Ležečami, počasna vožnja 50 km/h med Logatcem in Verdom ~8km zaradi slabega stanja proge, Dolga Gora - Poljčane 9 km Vmax 50 km/h zaradi visokih temperatur in nevarnosti deformacije tira ... Čeprav bi te počasne vožnje lahko štel tudi pod tehnične težave dolgotrajnejšega značaja. :roll:
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Začetniška vprašanja

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Kako bomo gradili drugi tir, če še tega ne (z)moremo/znamo vzdrževati?
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Začetniška vprašanja

Odgovor Napisal/-a 541 »

železocestnik napisal/-a:Kako bomo gradili drugi tir, če še tega ne (z)moremo/znamo vzdrževati?
Lepo se sliši, drugi tir za 160 km/h, rekonstrukcija prog za hitrosti do 200 km/h. Realnost je pa ... saj vidiš. Žalostna.
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Začetniška vprašanja

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Kaj dela tista polovica Kanarčka na Ptuju? Kolikor vem sta še dve polovici v Mostah, ena pa v Novem mestu, ampak tiste so že dotrajane.? Tisto na Ptuju se mi ne zdi dotrajano.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Začetniška vprašanja

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

zelencek napisal/-a:Kaj dela tista polovica Kanarčka na Ptuju? Kolikor vem sta še dve polovici v Mostah, ena pa v Novem mestu, ampak tiste so že dotrajane.? Tisto na Ptuju se mi ne zdi dotrajano.
Ja kaj pa misliš da se opravlja na Ptüji... :mrgreen:
Nejko24
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 257
Pridružen: 04.07.2011, 12:25

Re: Začetniška vprašanja

Odgovor Napisal/-a Nejko24 »

Pred par dnevi sem gledal na National Geographic oddajo v katerem so govorili o nesreči vlaka ICE v Nemčiji pri kraju Eschede. Vlak je uporabljal takrat dualblock kolesa, pa me v ta namen zanima, če so kdaj pri nas uporabljali ali uporabljajo duablblock kolesa?
Najbrš ne, ker pri nas vlaki ne dosegajo tako velikih hitrosti, kot jo je takrat ICE, in tako ni potrebno uporabljati dualblock koles ali se motim?
Kako je pri nas z pregledovanjem kolesja? Na koliko časa se pregledujejo?

Lp Nejc
Odgovori