Če s sabo prineseš, super, nobenih problemov. Mogoče včasih na kretnicah.Nejko24 napisal/-a: Kaki tresljaji pa so recimo na ICS-u? kako je z uživanjem pijače ali prigrizka v baru?
Začetniška vprašanja
Re: Začetniška vprašanja
Re: Začetniška vprašanja
Gorchi napisal/-a: Med vagoni pa tega ni? Kakšna pa je potencialna nevarnost zaradi česar se to dela?
Tudi. če se razpenja med vagoni in je lokomotiva priklopljena se mora dati ključ. Kakšna nevarnost ? Gorchi...tole je pa malo zajebantsko ? Pred udarom električnega toka vendar.....
Taki so predpisi. Vagonska spenjača pa zato, ker je nekoliko slabša in zato, da lokomotivska ostane v rezervi za morebitno strganje. Če pa se lokomotivska strga je potem lokomotiva zanič. in mora v delavnico....drugače pa pelje drug vlak. Sicer pa je zunaj to standard. Pri nas pa so še do nedavnega vztrajali pri lokomotivski spenjači....Gorchi napisal/-a:In še eno morda bedasto vprašanje. Vidim, da se vagone priklaplja s verigo vagona, enako velja za elektro kabel. Zakaj ne obratno?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Začetniška vprašanja
@cokla, koliko spenjač se letno strga v SLO (5, 10, ...)cokla napisal/-a: Taki so predpisi. Vagonska spenjača pa zato, ker je nekoliko slabša in zato, da lokomotivska ostane v rezervi za morebitno strganje. Če pa se lokomotivska strga je potem lokomotiva zanič. in mora v delavnico....drugače pa pelje drug vlak. Sicer pa je zunaj to standard. Pri nas pa so še do nedavnega vztrajali pri lokomotivski spenjači....
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Začetniška vprašanja
Mene zanima zakaj pri vlakih piše predvidena zamuda vlak 4217 je že en teden mu piše predvidena zamuda nič zakaj to je hvala za odgovore.
Re: Začetniška vprašanja
- zaštekal server/računalnikkenedy napisal/-a:Mene zanima zakaj pri vlakih piše predvidena zamuda vlak 4217 je že en teden mu piše predvidena zamuda nič zakaj to je hvala za odgovore.
- oseba ki to piše je na dopustu
- ...
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Začetniška vprašanja
Včeraj sem gledal oddajo na discovery, in sicer How do they do it. In so bili prikazani vlaki ICE.
Bilo je rečeno, da ti vlaki presežejo 300km/h, in v ta namen potrebujejo posebne tire. Prikazano je bilo, da varijo tire, ki so dolgi več ko 100m.
Kot prvo me zanima, če tire, ki so položeni oz. jih polagajo v Sloveniji, proizvajamo doma, in kje če jih?
Ter, če imamo tudi pri nas kje položene tire, ki bi bili enem kosu daljši od 100m, ali imamo vsepovsod položene tire s kratkim razmikom med vari?
Najbrš imamo s kratkimi razmiki med vari, ker ICS vseeno ne doseže tako velike hitrosi, ali se motim?
Hvala za odgovore.
Lp Nejc
Bilo je rečeno, da ti vlaki presežejo 300km/h, in v ta namen potrebujejo posebne tire. Prikazano je bilo, da varijo tire, ki so dolgi več ko 100m.
Kot prvo me zanima, če tire, ki so položeni oz. jih polagajo v Sloveniji, proizvajamo doma, in kje če jih?
Ter, če imamo tudi pri nas kje položene tire, ki bi bili enem kosu daljši od 100m, ali imamo vsepovsod položene tire s kratkim razmikom med vari?
Najbrš imamo s kratkimi razmiki med vari, ker ICS vseeno ne doseže tako velike hitrosi, ali se motim?
Hvala za odgovore.
Lp Nejc
Re: Začetniška vprašanja
Zdi se mi, da so na progi od Ljubljane do Postojne tiri iz Zenice (naj me kdo popravi če se motim).
Lep pozdrav
Re: Začetniška vprašanja
Železarna v Prevaljah je včasih proizvajala tirnice. Samo železarne že več kot stoletje ni več.
Re: Začetniška vprašanja
V Sloveniji ni valjarne za železniške tračnice. Včasih so bile iz Zenice, nam najbližja pa je železarna v Donawitzu, kjer Voestalpine letno izdela 1,2 M ton tračnic, milsim, da so največji in najboljši proizvajalec tračnic na svetu. V 90 letih so se pri nas vgrajevale na Štajerskem koncu tračnice iz Slovaške, valjana dolžina okrog 22,5 m, v Šiški so se zvarile v dolžino 90m (mislim da VA valja kar okrog 100 m tračnice v enem kosu). Kaj več pa vedo povedat strokovnjaki, tole je bilo bolj ljubiteljsko po spominu.Ter, če imamo tudi pri nas kje položene tire, ki bi bili enem kosu daljši od 100m, ali imamo vsepovsod položene tire s kratkim razmikom med vari?
Najbrš imamo s kratkimi razmiki med vari, ker ICS vseeno ne doseže tako velike hitrosi, ali se motim?
LPL
Re: Začetniška vprašanja
Ali Citystar karta na relaciji Buchs - Ljubljana velja na katerem koli IC vlaku na tej relaciji, ker na karti ni vpisanih št. vlakov, vpisan pa je via Jesenice in via Goedersdorf?
Re: Začetniška vprašanja
Vprašanje iz sveta podobnega železnicam. Kako se premakne kretnica pred tramvajem. V Zagrebu sem videl, da se ji tramvaj približa na nekaj metrov, potem pa sunkovito skoči v drug položaj. Verjetno da kakšen signal za to strojevodnja. kako pa da se premakne prava - če za primer vzamemo Kvaternikov trg, kjer jih je polno - pa še obrne lahko tramvaj tam.
Glede na to, da so tramvaji že stara stvar, daljinsko vodenje prometa verjetno ne pride v poštev, ker take tehnike, ki bi to omogočala včasih še ni bilo.
Upam da kdo ve odgovor.
Glede na to, da so tramvaji že stara stvar, daljinsko vodenje prometa verjetno ne pride v poštev, ker take tehnike, ki bi to omogočala včasih še ni bilo.
Upam da kdo ve odgovor.
Re: Začetniška vprašanja
Magnet.....ki ga upravlja voznik tramvaja.....topol napisal/-a:Vprašanje iz sveta podobnega železnicam. Kako se premakne kretnica pred tramvajem. V Zagrebu sem videl, da se ji tramvaj približa na nekaj metrov, potem pa sunkovito skoči v drug položaj. Verjetno da kakšen signal za to strojevodnja. kako pa da se premakne prava - če za primer vzamemo Kvaternikov trg, kjer jih je polno - pa še obrne lahko tramvaj tam.
Glede na to, da so tramvaji že stara stvar, daljinsko vodenje prometa verjetno ne pride v poštev, ker take tehnike, ki bi to omogočala včasih še ni bilo.
Upam da kdo ve odgovor.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Začetniška vprašanja
Pozdrav
Pri električnih tramvajih je zadeva dokaj enostavna. Na ločenem delu napajalnega voda pred kretnico se spremlja, ali skozenj teče tok, ali ne. Tako voznik tramvaja kar s kontrolerjem za nadzor hitrosti tudi premika kretnice. Če proti kretnici zapelje z vklopljenim napajanjem, se bo kretnica prestavila v eno smer, če pa brez napajanja ("na vztrajnost"), se pa kretnica prestavi v drugo smer...
LP
Jože
Pri električnih tramvajih je zadeva dokaj enostavna. Na ločenem delu napajalnega voda pred kretnico se spremlja, ali skozenj teče tok, ali ne. Tako voznik tramvaja kar s kontrolerjem za nadzor hitrosti tudi premika kretnice. Če proti kretnici zapelje z vklopljenim napajanjem, se bo kretnica prestavila v eno smer, če pa brez napajanja ("na vztrajnost"), se pa kretnica prestavi v drugo smer...
LP
Jože
Re: Začetniška vprašanja
Večinoma se res uporablja enostavni sistem, kakršnega je opisal BP1. So pa tudi drugi sistemi, opisani v Wikipediji.
Pa še vprašanje:
Pa še vprašanje:
Ali res obstaja sistem, ki zazna bližino tramvaja? Ali pa je morda tako, da se smer kretnice zamenja vsakokrat, ko se tramvaj bliža "pod elektriko", ne glede na prejšnji položaj? Druga možnost je, da ima kretnica svojo "mirovno" smer, v katero se po potrebi samodejno vrača? To drugo varianto implicira opis v vikipediji ...Barbarpapa1 napisal/-a:Če proti kretnici zapelje z vklopljenim napajanjem, se bo kretnica prestavila v eno smer, če pa brez napajanja ("na vztrajnost"), se pa kretnica prestavi v drugo smer...
LP, Metod
Re: Začetniška vprašanja
Mene pa zanima, kako deluje sistem prikazovanja odhodov vlakov v Ljubljani (ko se vrtijo končna postaja, vrsta vlaka in ura odhoda)? Iz kje se to upravlja in ali ni lažje uporabljati LCD prikaz?