Parenzana
541-tka boš moral priti na Primorsko, da se boš peljal s tovornim. ALi pa se v MB vsedi na kakšnega Falsa, ki se prazni vračajo v KP.
No sej verjetno vsepovsod ne moreš priti na tovorno lok, sploh pa ne tam, kjer tovorni ne vstavljajo. jaz to prakticiram predvsem na Kozini, ko pride trojnik gor, pa grem včasih še (zdele bom zagotovo zamešal doprego in priprego) z doprego, ki potisne tovorni vlak preko vzpona na Rodiku in se nato vrača na Kozino in Koper. Se mi zdi, da je Kozina tak idealen kraj za te stvari. Samo sedaj že lep čas nisem šel.
Sicer pa imate Štajerci tudi lepo koroško progo, ki se lahko kosa z Bohinjsko. Vendar pa se mi zdi, da je koroška proga še slabše vzdrževana, kot Bohinjska.
Po rangu vzdrževanja daljših neelektrificiranih prog bi jih razvrstil takole, najbolj vzdrževana:
1) Prekmurska (Pragersko-Hodoš)
2) Dolenjska (Lj-Metlika)
3) Bohinjska+Kraška (Sežana-jesenice)
4) Koroška (Mb-prevalje)
Če se kdo ne strinja, naj pa pove.
No sej verjetno vsepovsod ne moreš priti na tovorno lok, sploh pa ne tam, kjer tovorni ne vstavljajo. jaz to prakticiram predvsem na Kozini, ko pride trojnik gor, pa grem včasih še (zdele bom zagotovo zamešal doprego in priprego) z doprego, ki potisne tovorni vlak preko vzpona na Rodiku in se nato vrača na Kozino in Koper. Se mi zdi, da je Kozina tak idealen kraj za te stvari. Samo sedaj že lep čas nisem šel.
Sicer pa imate Štajerci tudi lepo koroško progo, ki se lahko kosa z Bohinjsko. Vendar pa se mi zdi, da je koroška proga še slabše vzdrževana, kot Bohinjska.
Po rangu vzdrževanja daljših neelektrificiranih prog bi jih razvrstil takole, najbolj vzdrževana:
1) Prekmurska (Pragersko-Hodoš)
2) Dolenjska (Lj-Metlika)
3) Bohinjska+Kraška (Sežana-jesenice)
4) Koroška (Mb-prevalje)
Če se kdo ne strinja, naj pa pove.
Katerikoli delavec? Ali mora biti zaposlen na vleki? Npr. prometnik se lahko vozi v lokomotivi?SIMY napisal/-a:Za vožnjo na lokomotivi moraš imeti dovolilnico.Brez dovolilnice pa se lahko peljejo:
-delavci,ki delajo v žel-prometu
-drugo osebje ,ki se mora peljati na lok. po službeni dolžnosti (policija,gasilci,itd
Ja verjetno bo res potrebno priti na Primorsko, pa kakšnega strojevodjo za rokav pocukat.
Najbolje vzdrževana neelektrificirana proga je zagotovo proga Pg - Hodoš, saj je to proga V. koridorja. In tudi veliko se bo vložilo v to progo; začelo bi se naj kar kmalu z gradnjo novih izogibališč Cirkovce in Cvetkovci, vgradnjo novih SVN (sedanje je vgrajeval še Hitler).
IC-Pohorje - ob vseh rekonstrukcijah proge proti Madžarski se bo tudi osni pritisk povečal na 22,5 t/os. Elektrifikacija pa bo 3 kV, ne vem od kod imaš podatek o 25kV.
Najbolje vzdrževana neelektrificirana proga je zagotovo proga Pg - Hodoš, saj je to proga V. koridorja. In tudi veliko se bo vložilo v to progo; začelo bi se naj kar kmalu z gradnjo novih izogibališč Cirkovce in Cvetkovci, vgradnjo novih SVN (sedanje je vgrajeval še Hitler).
IC-Pohorje - ob vseh rekonstrukcijah proge proti Madžarski se bo tudi osni pritisk povečal na 22,5 t/os. Elektrifikacija pa bo 3 kV, ne vem od kod imaš podatek o 25kV.
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Cvetkovci bodo novo postajališče. Če te zanima podrobneje in imaš čas:
http://www.azp.si/javni_razpisi.php?jezik=SLO
Točka 5): RD - knjiga III SVTK in Opis del.
http://www.azp.si/javni_razpisi.php?jezik=SLO
Točka 5): RD - knjiga III SVTK in Opis del.
Za vožnjo s tovornim vlakom moraš imeti dovolilico, ki si jo priskrbiš na sekciji za vleko kakšen dan prej, preden se greš peljati. To je predvsem zato, če slučajnoi pride kakšna inšpekcija kontrolirat strojevodjo in zaradi blagega miru do strojevodje. Potem znajo biti sitnosti (ali pa ne)
Sam sem se nekaj časa vozil, brez dovolilnic, strojevodje me še vprašali niso, če jo sploh imam. Bil sem nekaj dni na premikalki v Luki Koper brez dovolilnice. Ni bilo nikakršnih problemo, to pa zato, ker se ljudje ne zajebavajo med seboj (no, trenja med sekcijami vsekakor so)
Sej ene bi bilo slabo, če bi tudi Slovenija počasi začela prehajati na 25kV. ker tile 3kV so sicer bolje kot nič, vendar to ni to. Italjani so nam sicer elektrificirali dobršen del Primorske in smo nato te 3kV vlekli s sabo proti mariboru. Prihodnost je vsekakor 25kV še posebno ob tako velikem obsegu dela in prevoza po SŽ, ko se dogaja v zadnjem času.
Sam sem se nekaj časa vozil, brez dovolilnic, strojevodje me še vprašali niso, če jo sploh imam. Bil sem nekaj dni na premikalki v Luki Koper brez dovolilnice. Ni bilo nikakršnih problemo, to pa zato, ker se ljudje ne zajebavajo med seboj (no, trenja med sekcijami vsekakor so)
Sej ene bi bilo slabo, če bi tudi Slovenija počasi začela prehajati na 25kV. ker tile 3kV so sicer bolje kot nič, vendar to ni to. Italjani so nam sicer elektrificirali dobršen del Primorske in smo nato te 3kV vlekli s sabo proti mariboru. Prihodnost je vsekakor 25kV še posebno ob tako velikem obsegu dela in prevoza po SŽ, ko se dogaja v zadnjem času.
Tega ne bova midva doživela. Proga proti Madžarski, nova proga proti Kopru se bo napajala s 3 kV =.Regan 664 napisal/-a: Sej ene bi bilo slabo, če bi tudi Slovenija počasi začela prehajati na 25kV. ker tile 3kV so sicer bolje kot nič, vendar to ni to. Italjani so nam sicer elektrificirali dobršen del Primorske in smo nato te 3kV vlekli s sabo proti mariboru. Prihodnost je vsekakor 25kV še posebno ob tako velikem obsegu dela in prevoza po SŽ, ko se dogaja v zadnjem času.
Da ne bomo zašli na Paranzani sem odpru novo temo o elektrifikaciji prog na SŽ:
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?t=435
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?t=435
Zadnjič spremenil kit, dne 11.08.2006, 21:20, skupaj popravljeno 1 krat.
če vas karkoli zanima o parenzani lahko izveste -tukaj-
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice