Moja vprašanja
-
- Vajenec
- Prispevkov: 26
- Pridružen: 30.07.2006, 22:20
- Kraj: Bohinjska železnica
Moja vprašanja
Torej, ker ne vem kam vtaknit to temo sem jo dal sem, ker ima dosti vprašanj glede slovenskih železnic Če bo kdo našel primernejše mesto za to temo, naj kar premakne
1. Koliko je največja omejitv na progi Kamnik - Ljubljana? In zakaj ma ubistvu na tisti ravnini od postaje Lj - Šiška omejitev 50 km/h?
2. Ali bi se dalo nekkao preprečit žicarje na postajah? Ker je res moteče, da ko vstopiš na postajo, te napade nekdo in ti reče, da nima dovolj za karto.
3. Kako to, da so se včeraj na žel. postaja Ljubljana zelo velikokrat popravljali (mislim na tisto ženšče, ki napoveduje prihode in odhode). Doskrat se je šla popravljat, za prihode vlakov. Glede tirov
4. Zakaj je imel vlak za Trst in Benetke (s odhodom ob 16:16) 75 minut zamude? Je to običajno? Ker navajen sem zamude za vlak Olympus, da zamuja tudi po 2 uri, amak za ta vlak redko ujamem kakšno zamudo (ali pa premalokrat pogledam podate o zamudah)
Sicer pa motilo me je najbolj to, da je vlak za Dobovo, ki je stal na 8mem tiru komaj 1 minuto pred odhodom dal napis Dobova. Potem pa tudi iz strani Lj - center je malo težek dostop. Ker moraš prečkati prvo cesto, potem pa še mimo avtobusne postaje. Je pa tudi zelo nevarn, ker če v zadnjem trenutku zelene luči tečeš čez cesto, se že znajde kakšen bedak, ki te lahko povozi.
Drugače pa tudi tista tabla s PRIHODI in ODHODI ... Vlak ki je 16:53 odšel v Sežano je še vedno pisal na tabli ODHODI, vlak roti Jesenicam 17:03.. TEga pa sploh ni bilo.
Aja pa zanima me katerih Desirojev imamo več - 2 ali 3 členske? In zakaj proti Sežani odpelje večkrat 2 členski? Je manj potnikov?
Sicer pa me je motila raznovrstnost vlaka Pohorje(mislim da je bil ta vlak) še posebej raznobarvnost vagonov ... Sicer pa upam, da bodo res kmalu prebarvali vse vagone v enako barvo (kakšni bodo potem teli vagoni, ko bodo prefarbani?)
Zanima me pa še nekaj ... Ali se bodo pri Fiatu ohranila vrata ali jih bomo naredili odpiranje na gumb tako kot pri mercedesih?
Se opravičujem, če kaj neumno sprašujem in, če sem se preveč razpisal
1. Koliko je največja omejitv na progi Kamnik - Ljubljana? In zakaj ma ubistvu na tisti ravnini od postaje Lj - Šiška omejitev 50 km/h?
2. Ali bi se dalo nekkao preprečit žicarje na postajah? Ker je res moteče, da ko vstopiš na postajo, te napade nekdo in ti reče, da nima dovolj za karto.
3. Kako to, da so se včeraj na žel. postaja Ljubljana zelo velikokrat popravljali (mislim na tisto ženšče, ki napoveduje prihode in odhode). Doskrat se je šla popravljat, za prihode vlakov. Glede tirov
4. Zakaj je imel vlak za Trst in Benetke (s odhodom ob 16:16) 75 minut zamude? Je to običajno? Ker navajen sem zamude za vlak Olympus, da zamuja tudi po 2 uri, amak za ta vlak redko ujamem kakšno zamudo (ali pa premalokrat pogledam podate o zamudah)
Sicer pa motilo me je najbolj to, da je vlak za Dobovo, ki je stal na 8mem tiru komaj 1 minuto pred odhodom dal napis Dobova. Potem pa tudi iz strani Lj - center je malo težek dostop. Ker moraš prečkati prvo cesto, potem pa še mimo avtobusne postaje. Je pa tudi zelo nevarn, ker če v zadnjem trenutku zelene luči tečeš čez cesto, se že znajde kakšen bedak, ki te lahko povozi.
Drugače pa tudi tista tabla s PRIHODI in ODHODI ... Vlak ki je 16:53 odšel v Sežano je še vedno pisal na tabli ODHODI, vlak roti Jesenicam 17:03.. TEga pa sploh ni bilo.
Aja pa zanima me katerih Desirojev imamo več - 2 ali 3 členske? In zakaj proti Sežani odpelje večkrat 2 členski? Je manj potnikov?
Sicer pa me je motila raznovrstnost vlaka Pohorje(mislim da je bil ta vlak) še posebej raznobarvnost vagonov ... Sicer pa upam, da bodo res kmalu prebarvali vse vagone v enako barvo (kakšni bodo potem teli vagoni, ko bodo prefarbani?)
Zanima me pa še nekaj ... Ali se bodo pri Fiatu ohranila vrata ali jih bomo naredili odpiranje na gumb tako kot pri mercedesih?
Se opravičujem, če kaj neumno sprašujem in, če sem se preveč razpisal
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Žal tako je, da so včasih šlampasti.
Tako sem šel v LJ na potniški vlak, bil je Desiro, in na napisni tabli na peronu je pisalo Koper, v vlaku pa smer Sežana. Nato sem šel ven iz vlaka, pravilen napisal pa se je izpisal 10 minut pred odhodom. In sem ostal brez sedeža.
SŽ imajo 10 dvočlenskih in 20 tročlenskih Desirojev (podatek iz leta 2001).
Tako sem šel v LJ na potniški vlak, bil je Desiro, in na napisni tabli na peronu je pisalo Koper, v vlaku pa smer Sežana. Nato sem šel ven iz vlaka, pravilen napisal pa se je izpisal 10 minut pred odhodom. In sem ostal brez sedeža.
SŽ imajo 10 dvočlenskih in 20 tročlenskih Desirojev (podatek iz leta 2001).
Tale EC Goldoni iz Budimpešte za Benetke zelo pogosto precej zamuja. Z zamudo se pripelje že v Slovenijo, tako da zamuda najbrž že nastane na Madžarskem, malo pa jo dodajo še Hrvati.
Tudi meni gre strahotno na živce barvna pestrost naših vlakov. Zakaj ne morejo imeti recimo 10 let ene barvne sheme, nato pa jo v dveh letih zamenjati? Vsak vagon je že pobarvan po svoje. Enotna barva bi morala biti razpoznavni znak in reklama za podjetje, ne pa ta štala, ki je pri nas. Se mi zdi, da je bilo včasih bolje.
Poleg tega bi lahko malo popazili, kako sestavljajo kompozicije. Zakaj ne bi imel recimo en vlak eno barvo, drugi pa drugo. IC Pohorje je bil včasih vzorčen primer estetske zunanjščine, sedaj je pa tudi pisan kot nek navaden regionalni vlak.
Ne vem, ampak pogrešam malo več estetike na naših železnicah.
Tudi meni gre strahotno na živce barvna pestrost naših vlakov. Zakaj ne morejo imeti recimo 10 let ene barvne sheme, nato pa jo v dveh letih zamenjati? Vsak vagon je že pobarvan po svoje. Enotna barva bi morala biti razpoznavni znak in reklama za podjetje, ne pa ta štala, ki je pri nas. Se mi zdi, da je bilo včasih bolje.
Poleg tega bi lahko malo popazili, kako sestavljajo kompozicije. Zakaj ne bi imel recimo en vlak eno barvo, drugi pa drugo. IC Pohorje je bil včasih vzorčen primer estetske zunanjščine, sedaj je pa tudi pisan kot nek navaden regionalni vlak.
Ne vem, ampak pogrešam malo več estetike na naših železnicah.
Vedno v iskanju novih železniških dogodivščin
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Moja vprašanja
Kolikor vem, se vrata odpirajo na gumb pri kanarčku, narejeni v MBB Donauwörth. Pri mercedesih pa še vedno ročno. Ali se motim?motornik_fiat napisal/-a:Zanima me pa še nekaj ... Ali se bodo pri Fiatu ohranila vrata ali jih bomo naredili odpiranje na gumb tako kot pri mercedesih?
-
- Vajenec
- Prispevkov: 26
- Pridružen: 30.07.2006, 22:20
- Kraj: Bohinjska železnica
res je, te šlamparije na centralni postaji v Ljubljani bi bilo potrebno odpraviti, že zaradi turistov, ki se težko znajdejo pri nas, kaj šele za tiste, ki se prvič peljejo z vlakom.
čedalje bolj se mi zdi da spikerka (mimogrede se nahaja nad sobo telekomande v tolpu postaje severna skupaj s postavljalcem uvoznih poti) uporablja besedo "izjemoma prihaja", "izjemoma odpelje" tako da sem včasih še sam zmešan, pa se veliko vozim z vlakom in poznam vse perona kam pelje kateri vlak. Potem so ponavadi še trije vlaki na peronu, pa na nobenem pravega napisa.
V času šolskih počiznic proti sežani večinoma vozi dvočlenik. V času šole pa je to vedno tročlenik. žal ni tako na gorenjskem koncu, ko se mora pol gorenjske peljati v dvočleniku (še vedno poznate vice o gorenjcih )
čedalje bolj se mi zdi da spikerka (mimogrede se nahaja nad sobo telekomande v tolpu postaje severna skupaj s postavljalcem uvoznih poti) uporablja besedo "izjemoma prihaja", "izjemoma odpelje" tako da sem včasih še sam zmešan, pa se veliko vozim z vlakom in poznam vse perona kam pelje kateri vlak. Potem so ponavadi še trije vlaki na peronu, pa na nobenem pravega napisa.
V času šolskih počiznic proti sežani večinoma vozi dvočlenik. V času šole pa je to vedno tročlenik. žal ni tako na gorenjskem koncu, ko se mora pol gorenjske peljati v dvočleniku (še vedno poznate vice o gorenjcih )
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Moram te popravit. Mercedes je vlak SŽ 711, kanarček pa SŽ 713/715.motornik_fiat napisal/-a:Mišljeno je bilo pri mercedesu a.k.a kanarčku.
Mercedes (zato se imenuje tako, ker ima mercedesov motor)
http://www.vlaki.info/galerija/thumbnails.php?album=18
Kanarček
http://www.vlaki.info/galerija/thumbnails.php?album=19
Napovedovanje vlakov na postaji Ljubljana
Mene pa moti zlasti to, da se nekatere dame, ki to počnejo nikakor ne potrudijo, da bi govorile v tekoči in spodobni slovenščini. Npr. "petantrideset" in podobne spake, prebrane v nekem lenobnem tonu, kot da so v stolpu CP sami jenkiji.....
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
@ motornik :
mislim, da tole ni ravno pravi naslov za tvoje težave, e-mail s podobno vsebino pošlji na Slovenske železnice in morda ti bodo odgovorili ......
"potnik.info@slo-zeleznice.si"
M.
mislim, da tole ni ravno pravi naslov za tvoje težave, e-mail s podobno vsebino pošlji na Slovenske železnice in morda ti bodo odgovorili ......
"potnik.info@slo-zeleznice.si"
M.
Pritožbam, predlogom in pohvalam je namenjen poseben mejl in tudi brezplačna telefonska številka. Po mojem so veseli predvsem pohval.
http://www.slo-zeleznice.si/sl/notranji ... _dolocila/ - čisto na dnu strani.
http://www.slo-zeleznice.si/sl/notranji ... _dolocila/ - čisto na dnu strani.
Re: Napovedovanje vlakov na postaji Ljubljana
To še gre, ampak zadnjič enkrat mi je pa postalo resnično nerodno, ko je bil napovedan IC Sava iz Beljaka za Beograd: IC Sava from Munih to Belgrade ( ) is arajving on d platform namber siks (zapisano fonetično).Dirigent napisal/-a:Mene pa moti zlasti to, da se nekatere dame, ki to počnejo nikakor ne potrudijo, da bi govorile v tekoči in spodobni slovenščini. Npr. "petantrideset" in podobne spake, prebrane v nekem lenobnem tonu, kot da so v stolpu CP sami jenkiji.....
Vedno v iskanju novih železniških dogodivščin
Re: Napovedovanje vlakov na postaji Ljubljana
kako bi pa ti napovedal ta vlak ?fan napisal/-a:To še gre, ampak zadnjič enkrat mi je pa postalo resnično nerodno, ko je bil napovedan IC Sava iz Beljaka za Beograd: IC Sava from Munih to Belgrade ( ) is arajving on d platform namber siks (zapisano fonetično).Dirigent napisal/-a:Mene pa moti zlasti to, da se nekatere dame, ki to počnejo nikakor ne potrudijo, da bi govorile v tekoči in spodobni slovenščini. Npr. "petantrideset" in podobne spake, prebrane v nekem lenobnem tonu, kot da so v stolpu CP sami jenkiji.....