Oznake potniških vagonov

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

IC-Pohorje503 napisal/-a: Vagon Pohorc je da vozi EC 158/159 CROATIA (Maribor-Wien-Maribor) tudi O-EC 151/150 Emona (Ljubljana-Wien-Ljubljana) :) :) :)
Možno bi sicer bilo, da bi jih dali kot nadomestilo za kak vagon, drugače pa bi naj v vlakih ranga EC bili izključno klimatizirani vagoni.
Uporabniški avatar
gomulka014
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 454
Pridružen: 18.11.2005, 13:24
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a gomulka014 »

Vlak EC 158/159 Croatia ima na relaciji Maribor - Wien Sbf - Maribor vedno dodan en dobri stari Gošin Bl vagon :D
Matej
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 143
Pridružen: 30.09.2005, 16:30

Odgovor Napisal/-a Matej »

Kaj drugega pa je "pohorc vagon" kot dobri stari Gošin Bl :lol:
Uporabniški avatar
gomulka014
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 454
Pridružen: 18.11.2005, 13:24
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a gomulka014 »

Matej napisal/-a:Kaj drugega pa je "pohorc vagon" kot dobri stari Gošin Bl :lol:
Natanko to :wink:

V mislih sem imel
541 napisal/-a:Možno bi sicer bilo, da bi jih dali kot nadomestilo za kak vagon, drugače pa bi naj v vlakih ranga EC bili izključno klimatizirani vagoni.
, saj v primeru vlaka 158/159 dobri stari Gošin Bl vagon ni izjema, temveč pravilo, čeprav je res, da je ena izmed zahtev za vagone v EC vlakih tudi klimatizacija. Očitno se tega ne držijo vedno (k sreči, za moj okus :D )!
Zadnjič spremenil gomulka014, dne 14.04.2006, 23:15, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
gomulka014
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 454
Pridružen: 18.11.2005, 13:24
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a gomulka014 »

Matej napisal/-a:Kot sem že omenil so vagoni vlaka Pohorje preštevičeni in bodo spet lahko vozili 160 km/h v mednarodnem prometu, medtem ko so bili nekaj časa samo za 120 km/h in notranji promet, kratko obdobje, ko je vlak Pohorje vozil iz Graza, pa so lahko vozili 120 km/h tudi v mednarodnem prometu.
Tako da je oznaka, ki jo navajaš, stara oznaka Lisičke.
Hvala za info! Do tu je vse lepo in prav, zmotilo me je pa še nekaj drugega. Na Milanovi spletni strani http://www.vlaki.net/prava-UIC.html sem gledal, kaj pomenijo posamezne številke v številčni oznaki vagona. Kot je tam navedeno, se pomena oznak WRl 51 79 88-70 001-2 in WRl 51 79 88-10 001-5 ne razlikujeta le v Vmax:
10 : 120 km/h, parno og. & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=
70-71 : 160 km/h, 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=

Šlamparija v označevanju, ali so dejansko odstranili parno ogrevanje?
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Parno gretje je odstranjeno iz vseh vagonov (Baat, Goše, Pulmani). Verjetno pa nihče vagonov ni preštevilčil, zato so po mojem te številske oznake včasih tudi zgrešene.

Kar se pa Goše v Croatiji tiče, je pa res. Ampak vlak Croatia je EC postal šele s tem vonim redom, vagona pa nihče ni zamnejal. :?
Uporabniški avatar
gomulka014
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 454
Pridružen: 18.11.2005, 13:24
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a gomulka014 »

541 napisal/-a:Parno gretje je odstranjeno iz vseh vagonov (Baat, Goše, Pulmani). Verjetno pa nihče vagonov ni preštevilčil, zato so po mojem te številske oznake včasih tudi zgrešene.
Ti kar verjamem! Glede na napačno označene nove oz. prenovljene vagone ABeelm in Beelm, v katerih je črka m popolnoma odveč (saj ti vagoni niso daljši od 24,5m), šlamparija pri številkah niti ni tako presenetljiva :?
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

gomulka014 napisal/-a: Zanima me še, koliko prtljažnih vagonov Dls je še v prometu oz. v voznem stanju? Ter kaj sploh pomeni črka "s" v oznaki Dls?

Hvala za odgovore :wink:
"s" --- pomeni stranski hodnik v prtljažnem vagonu in v vagonu z oddelkom za prtljago (Dls; Ds)

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Mojster_Strojevodja napisal/-a:
Črkovne oznake značilnosti:
a - triosni vagon
aa - štiriosni vagon
b, h - vagon prilagojen invalidom
c - vagon z sedežnimi oddelki, sedeže je mogoče spremeniti v ležišča
ee, z - vagon s centralno oskrbo z energijo iz glavnega el. voda
p,t - vagoni s sedeži in sredinskim hodnikom
m - vagon daljši od 24m
l - vagon opremljen z naparvami za ozvočenje

Če koga zanimajo še številke kako pa kaj, se bom pa še mal potrudil.
Mojster Strojevodja, zatipkal si se. :wink:

"aa" -- je dvo-osni vagon. Naprimer Baat, včasih smo mu rekli kavbojc ali pa texsas. :twisted:

Da še dodam:

d,v -- vagon s prostorom za prevoz koles.
f -- krmilni priklopnik, ali drugače, vagon z napravami za daljinsko vodenje pogonskih vozil.


lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
gapi_1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 475
Pridružen: 25.09.2005, 12:17

Odgovor Napisal/-a gapi_1 »

Dolfe napisal/-a:
"aa" -- je dvo-osni vagon. Naprimer Baat, včasih smo mu rekli kavbojc ali pa texsas. :twisted:



lp
Ja mislim da je texsas kar primerno ime :)
Mogoče kdo ve koliko baat-ov še imajo SŽ, saj kolikor vem so jih v preteklosti kar pridno rezali :(
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Kolikor jaz vem, v prometu ni nobenega več. Vagoni so bili razmetani po postajah, kjer so jih klošarji razbijali in kurili. Mogoče, (nisem čist 100%), je uspelo muzejskemu vlaku katerega ohranit.

Jaz, kot potnik, sem kar vesel da jih ni več. Strojevodje so pa zelo radi vozili ta vlak. 8)

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
gomulka014
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 454
Pridružen: 18.11.2005, 13:24
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a gomulka014 »

Dolfe napisal/-a:Kolikor jaz vem, v prometu ni nobenega več. Vagoni so bili razmetani po postajah, kjer so jih klošarji razbijali in kurili. Mogoče, (nisem čist 100%), je uspelo muzejskemu vlaku katerega ohranit.
Mislim, da nimaš čisto prav. Dva taka vagona sta še vedno v rednem prometu med Bohinjsko Bistrico in Mostom na Soči, in sicer vozita v sestavi avtovlaka. Za izvajanje voznerga reda je sicer potreben le en, drugi pa služi za rezervo oz. takrat, ko mora en na revizijo. Namenjena sta predvsem prevozu koles in koles z motorji, v njih pa se lahko prevažajo tudi čisto običajni potniki.

Lani poleti sem se z avtovlakom v vagonu Baat SŽ 50 79 24-09 037-0 peljal iz Mosta na Soči v Bohinjsko Bistrico! Bilo je nepozabno doživetje :D
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Si bo treba enkrat čas vzet in še malo stranske proge pogledat. :oops:

O stranskih progah ne vem skoraj nič. :oops:

V pretklosti so redno vozile tri garniture Baat -ov. Dve Ljubljana - Zidani most - Sevnica, ena pa je bila v Postojni.
Po iztirjenju v Zalogu (približno leta 1994), so jih začeli umikati iz prometa. Za muzejca bi pa bili ti vagoni kar pravi.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
gapi_1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 475
Pridružen: 25.09.2005, 12:17

Odgovor Napisal/-a gapi_1 »

Sam se starih Baat-ov spomnim bolj površno, vendar mi je ostalo v spominu, da je ena takšna garnitura sedmih ali osmih Baat-ov kar nekaj voznorednih obdobij v začetku devetdesetih let vozila vsak ponedeljek zjutraj iz smeri ZM v Ljubljano. Kolikor se spomnim je bil prihod tega vlaka v Ljbljano okoli pol sedmih zjutraj. Se je pa kar nekajkrat zgodilo, da je med vožnjo crknila razsvetljava, in je kondukter potem z ročno baterijo hodil po vagonih in ščipal karte :lol:

Mimogrede, je mogoče ohranjen še kak drugi Baat vagon, razen tistih dveh v Bohinjski Bistrici? Do pred časom vem, da jih je nekaj stalo v Lj Mostah vendar teh že nekaj časa ni več.
Lp
Matej
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 143
Pridružen: 30.09.2005, 16:30

Odgovor Napisal/-a Matej »

Baat vagoni, ki so nekaj časa stali v Mostah so bili zadnji in v jeseni 2005 razrezani za staro železo.
Odgovori