Možno bi sicer bilo, da bi jih dali kot nadomestilo za kak vagon, drugače pa bi naj v vlakih ranga EC bili izključno klimatizirani vagoni.IC-Pohorje503 napisal/-a: Vagon Pohorc je da vozi EC 158/159 CROATIA (Maribor-Wien-Maribor) tudi O-EC 151/150 Emona (Ljubljana-Wien-Ljubljana)
Oznake potniških vagonov
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Natanko toMatej napisal/-a:Kaj drugega pa je "pohorc vagon" kot dobri stari Gošin Bl
V mislih sem imel
, saj v primeru vlaka 158/159 dobri stari Gošin Bl vagon ni izjema, temveč pravilo, čeprav je res, da je ena izmed zahtev za vagone v EC vlakih tudi klimatizacija. Očitno se tega ne držijo vedno (k sreči, za moj okus )!541 napisal/-a:Možno bi sicer bilo, da bi jih dali kot nadomestilo za kak vagon, drugače pa bi naj v vlakih ranga EC bili izključno klimatizirani vagoni.
Zadnjič spremenil gomulka014, dne 14.04.2006, 23:15, skupaj popravljeno 1 krat.
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Hvala za info! Do tu je vse lepo in prav, zmotilo me je pa še nekaj drugega. Na Milanovi spletni strani http://www.vlaki.net/prava-UIC.html sem gledal, kaj pomenijo posamezne številke v številčni oznaki vagona. Kot je tam navedeno, se pomena oznak WRl 51 79 88-70 001-2 in WRl 51 79 88-10 001-5 ne razlikujeta le v Vmax:Matej napisal/-a:Kot sem že omenil so vagoni vlaka Pohorje preštevičeni in bodo spet lahko vozili 160 km/h v mednarodnem prometu, medtem ko so bili nekaj časa samo za 120 km/h in notranji promet, kratko obdobje, ko je vlak Pohorje vozil iz Graza, pa so lahko vozili 120 km/h tudi v mednarodnem prometu.
Tako da je oznaka, ki jo navajaš, stara oznaka Lisičke.
10 : 120 km/h, parno og. & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=
70-71 : 160 km/h, 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=
Šlamparija v označevanju, ali so dejansko odstranili parno ogrevanje?
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Ti kar verjamem! Glede na napačno označene nove oz. prenovljene vagone ABeelm in Beelm, v katerih je črka m popolnoma odveč (saj ti vagoni niso daljši od 24,5m), šlamparija pri številkah niti ni tako presenetljiva541 napisal/-a:Parno gretje je odstranjeno iz vseh vagonov (Baat, Goše, Pulmani). Verjetno pa nihče vagonov ni preštevilčil, zato so po mojem te številske oznake včasih tudi zgrešene.
Mojster Strojevodja, zatipkal si se.Mojster_Strojevodja napisal/-a:
Črkovne oznake značilnosti:
a - triosni vagon
aa - štiriosni vagon
b, h - vagon prilagojen invalidom
c - vagon z sedežnimi oddelki, sedeže je mogoče spremeniti v ležišča
ee, z - vagon s centralno oskrbo z energijo iz glavnega el. voda
p,t - vagoni s sedeži in sredinskim hodnikom
m - vagon daljši od 24m
l - vagon opremljen z naparvami za ozvočenje
Če koga zanimajo še številke kako pa kaj, se bom pa še mal potrudil.
"aa" -- je dvo-osni vagon. Naprimer Baat, včasih smo mu rekli kavbojc ali pa texsas.
Da še dodam:
d,v -- vagon s prostorom za prevoz koles.
f -- krmilni priklopnik, ali drugače, vagon z napravami za daljinsko vodenje pogonskih vozil.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Kolikor jaz vem, v prometu ni nobenega več. Vagoni so bili razmetani po postajah, kjer so jih klošarji razbijali in kurili. Mogoče, (nisem čist 100%), je uspelo muzejskemu vlaku katerega ohranit.
Jaz, kot potnik, sem kar vesel da jih ni več. Strojevodje so pa zelo radi vozili ta vlak.
lp
Jaz, kot potnik, sem kar vesel da jih ni več. Strojevodje so pa zelo radi vozili ta vlak.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Mislim, da nimaš čisto prav. Dva taka vagona sta še vedno v rednem prometu med Bohinjsko Bistrico in Mostom na Soči, in sicer vozita v sestavi avtovlaka. Za izvajanje voznerga reda je sicer potreben le en, drugi pa služi za rezervo oz. takrat, ko mora en na revizijo. Namenjena sta predvsem prevozu koles in koles z motorji, v njih pa se lahko prevažajo tudi čisto običajni potniki.Dolfe napisal/-a:Kolikor jaz vem, v prometu ni nobenega več. Vagoni so bili razmetani po postajah, kjer so jih klošarji razbijali in kurili. Mogoče, (nisem čist 100%), je uspelo muzejskemu vlaku katerega ohranit.
Lani poleti sem se z avtovlakom v vagonu Baat SŽ 50 79 24-09 037-0 peljal iz Mosta na Soči v Bohinjsko Bistrico! Bilo je nepozabno doživetje
Si bo treba enkrat čas vzet in še malo stranske proge pogledat.
O stranskih progah ne vem skoraj nič.
V pretklosti so redno vozile tri garniture Baat -ov. Dve Ljubljana - Zidani most - Sevnica, ena pa je bila v Postojni.
Po iztirjenju v Zalogu (približno leta 1994), so jih začeli umikati iz prometa. Za muzejca bi pa bili ti vagoni kar pravi.
lp
O stranskih progah ne vem skoraj nič.
V pretklosti so redno vozile tri garniture Baat -ov. Dve Ljubljana - Zidani most - Sevnica, ena pa je bila v Postojni.
Po iztirjenju v Zalogu (približno leta 1994), so jih začeli umikati iz prometa. Za muzejca bi pa bili ti vagoni kar pravi.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Sam se starih Baat-ov spomnim bolj površno, vendar mi je ostalo v spominu, da je ena takšna garnitura sedmih ali osmih Baat-ov kar nekaj voznorednih obdobij v začetku devetdesetih let vozila vsak ponedeljek zjutraj iz smeri ZM v Ljubljano. Kolikor se spomnim je bil prihod tega vlaka v Ljbljano okoli pol sedmih zjutraj. Se je pa kar nekajkrat zgodilo, da je med vožnjo crknila razsvetljava, in je kondukter potem z ročno baterijo hodil po vagonih in ščipal karte
Mimogrede, je mogoče ohranjen še kak drugi Baat vagon, razen tistih dveh v Bohinjski Bistrici? Do pred časom vem, da jih je nekaj stalo v Lj Mostah vendar teh že nekaj časa ni več.
Lp
Mimogrede, je mogoče ohranjen še kak drugi Baat vagon, razen tistih dveh v Bohinjski Bistrici? Do pred časom vem, da jih je nekaj stalo v Lj Mostah vendar teh že nekaj časa ni več.
Lp