Posodobitve slovenske železničarske infrastrukture

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
Uporabniški avatar
alexa-lol
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 111
Pridružen: 06.08.2009, 20:59

Posodobitve slovenske železničarske infrastrukture

Odgovor Napisal/-a alexa-lol »

hej :) v zadnjem času se veliko govori, da bo vlada končala vlaganja v avtocestni križ in bo začela vlagati v železničarsko infrastrukturo. Po medijih se govori o številki 9 miljard €. Pri tem pa se mi poraja nekaj vprašanj.

Za začetek bom prilepil sliko strani iz zbornika 100 let železnic Jugoslavije (našel na forumu)
Slika

V njem je omenjeno...
Porabljno je bilo
3 000 000 delovnih ur = * 10€/uro =30 000 000 €
7 000 ton cementa = cena je 100€/t ali 700 000 €
900 ton bencina in nafte = recimo, da je tona nafte 1000l je to 900 000l=900 000 €
4 000 ton kovine = recimo, da je to železo 100€/t = 400 000€
skupaj 32 mil €
torej to so nekako stroški za postavitev 48km (670 000€/km). V Sloveniji imamo 1228km prog. Če bi vse zgradili po taki ceni je to 823 mio €; recimo, da ker je vmes tudi nekaj predorov in podobnih zahtevnejsih gradenj, da bi bili stroski 2 miljardi €. Zanima me kje je razlika 7 miljard €.

PS. na internetu sem našel ceno za 179.2 km nov odsek proge v Indiji...cena je 110mio €


Kot drugo me pa zanima, katere so najnovejse tehnologije po Evropi in Svetu v zvezi z železnicami?
Zanima me v zvezi z nosilnostjo proge(zdaj je standard 225kN na os) in pa v zvezi z avtomatskim krmiljenjem kretnic.

hvala za odgovor lp
Uporabniški avatar
Volkec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 82
Pridružen: 30.10.2007, 15:31
Kraj: Kobarid

Re: Posodobitve slovenske železničarske infrastrukture

Odgovor Napisal/-a Volkec »

alexa-lol napisal/-a: Zanima me kje je razlika 7 miljard €.
Strojne ure? Amortizacija strojev... Saj vse delo ni ročno...
Uporabniški avatar
alexa-lol
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 111
Pridružen: 06.08.2009, 20:59

Re: Posodobitve slovenske železničarske infrastrukture

Odgovor Napisal/-a alexa-lol »

Volkec napisal/-a:
alexa-lol napisal/-a: Zanima me kje je razlika 7 miljard €.
Strojne ure? Amortizacija strojev... Saj vse delo ni ročno...
Aha ok pa recimo da je zraven še 2 800 000 strojnih ur po ceni 100€/uro. To je še vedno 40mil za 48km ali 834 000 €/km.
Pa rečmo, da rabiš za teh 48km 100 bagerjev. Če je en 150 000€ in je letna stopnja amortizacije največ 33% je to še vedno "samo" +5 000 000€ za teh 48km če jih zgradimo v enem letu. Skupna cena je 45mio €/48 km ali 938 000/km.

recimo da to potem pride 3 miljarde za slovensko omrezje...kje jih je se 6?
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1618
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Posodobitve slovenske železničarske infrastrukture

Odgovor Napisal/-a grega »

alexa-lol napisal/-a:............................

recimo da to potem pride 3 miljarde za slovensko omrezje...kje jih je se 6?
V tistih Goranovih lončkih #-o
Uporabniški avatar
alexa-lol
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 111
Pridružen: 06.08.2009, 20:59

Re: Posodobitve slovenske železničarske infrastrukture

Odgovor Napisal/-a alexa-lol »

grega napisal/-a:
alexa-lol napisal/-a:............................

recimo da to potem pride 3 miljarde za slovensko omrezje...kje jih je se 6?
V tistih Goranovih lončkih #-o
pravičen odgovor

mormo tut za gospoda gradbenega barona skrbet
Odgovori