Vizualni izgled vlakov
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Vizualni izgled vlakov
Pozdravljeni.
Udarimo debato o tem, katera lokomotiva ali vlak vam je najbolj in in kateri najmanj všeč. Mislim na vizualni, zunanji izgled. Zame je najlepša Brižitka, najgrša pa Meh.
Udarimo debato o tem, katera lokomotiva ali vlak vam je najbolj in in kateri najmanj všeč. Mislim na vizualni, zunanji izgled. Zame je najlepša Brižitka, najgrša pa Meh.
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
Zame je definitivno najlepša serija 06:) - škoda, da vozi le še muzejske vlake
Sicer sem pa za kenedije in brižitke (če le glasnost ne pokvari estetskih užitkov:), meh mi je simpatičen zaradi meha, ki ga ostale nimajo , živa mi deluje vse preveč krhko in "stekleno-plastično", da bi mi bila všeč - nekdo je omenil, da bi ob trku z ljudmilo ostalo od žive bore malo, se povsem strinjam:D
Zares grd mi je pa samo moped - gajba na 8 kolesih.
MMG: pa regane so čisto sfižili za moj okus, ko so jim odstranili stekla s spremenljivimi številkami in jih spremenili v fiksne - upam, da bodo kenedija in španke pustili pri miru.
Sicer sem pa za kenedije in brižitke (če le glasnost ne pokvari estetskih užitkov:), meh mi je simpatičen zaradi meha, ki ga ostale nimajo , živa mi deluje vse preveč krhko in "stekleno-plastično", da bi mi bila všeč - nekdo je omenil, da bi ob trku z ljudmilo ostalo od žive bore malo, se povsem strinjam:D
Zares grd mi je pa samo moped - gajba na 8 kolesih.
MMG: pa regane so čisto sfižili za moj okus, ko so jim odstranili stekla s spremenljivimi številkami in jih spremenili v fiksne - upam, da bodo kenedija in španke pustili pri miru.
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Če vprašaš mene, stavim na regana in kenedija, zaradi izgleda in poezije. Z njima lahko vozimo tudi pod 3, 15 in 25kV
Regan zaradi modernega izgleda sprednjega kljuna, kenedi pa zaradi starosti in najslavnejše lokomtive na JŽ.
Od električnih se mi dopade, tako kot tebi Brižita, za njo pa Živa.
Od garnitur pa se mi najbolj dopade slavni Mercedes (tudi v novi preobleki).
Regan zaradi modernega izgleda sprednjega kljuna, kenedi pa zaradi starosti in najslavnejše lokomtive na JŽ.
Od električnih se mi dopade, tako kot tebi Brižita, za njo pa Živa.
Od garnitur pa se mi najbolj dopade slavni Mercedes (tudi v novi preobleki).
Re: Vizualni izgled vlakov
Brižitka 363 napisal/-a:Pozdravljeni.
Udarimo debato o tem, katera lokomotiva ali vlak vam je najbolj in in kateri najmanj všeč. Mislim na vizualni, zunanji izgled. Zame je najlepša Brižitka, najgrša pa Meh.
E-lok:
1.363- Brižita, sicer jo malo kazi bočna rešetka, kar je posledica predelave.
2. 342- Moped, v sestavi z vlakom lepo pride do izraza.
3. 541-00, hm, na to obliko se bo potrebno še navaditi. Kabina, gledano iz stranskega profila, je kot šlem Darta Vaderja iz Vojne zvezd.
4. 189- Helga je kot gajbica limon. Vse je oglato.
5. 362- Meh je pa zares grd kot vojaški poziv.
D-lok:
1. 661- Kenedi je car!
2. 644- Španka za njim.
3. 664- Regan, mogoče mu manjka lepša barvna shema.
4. 643 - Đura je v vseh pogledih prav "cartig" stroj.
5. 642- Enako. Izgled ji precej pokvari odstranjeni plug. Ampak varnost pri delu je vedno na 1. mestu.
6. 732- Jemach, je kot vžigalnik za kadilce.
EMG:
1. 310- Pendolino. Oblika ki zažge!
2. 312- Siemens. Pogled iz strani je podoben deževniku.
3. 311- Gomulka. Vsaj zame, grdo.
DMG:
1. 713- Kanarček je prav srčkan.
2. 813- Fiat sedanji izgled je podoben kanarčku. Kul.
3. 711- Je pač legenda, čeprav zastarel izgled.
4. 813- Stara oblika Fiata.
Muzejske so itak razred zase.
Brižitka 363, ker si načel zanimivo temo, sestavi še anketo.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
To si pa ne bi mislil, da je meh tolikim grd, zanimivo - čedalje bolj všeč mi ratuje Čeprav me je razočaral v tistem trku z drevesom, kdo bi si mislil, da lahko navaden les tako močno zdela na videz tako robustno lokomotivo.
Sicer pa, že stari Rimljani so dejali, naj se o okusih ne razpravlja - de gustibus non est disputandum !
Sicer pa, že stari Rimljani so dejali, naj se o okusih ne razpravlja - de gustibus non est disputandum !
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Vsekakor imajo vsake oči svojega malarja. Povsem razumljivo je, da so okusi različni. V kolikor boste spraševali strojevodje, boste verjetno dobili odgovor kateri bo temeljil bolj na njihovem počutju in upravljanju, kot na zunanjem izgledu lokomotive.
Meni se zelo dopade med e-lokomotivami prav Moped, še posebaj sedanja nova barvna podoba. Seveda je tudi Brižitka super, je pač nekaj posebnega. Živa pa je tako ali tako razred zase, je pač mlajša in zaradi tega tudi verjetno bolj zaželjena.
Pri d-lokomotivah pa mi je še vedno najljubši originalni Jembah 731. Majhen in hkrati tudi zelo močan glede na to s koliko svoje moči je moral premikati tisto kar je Brižita privlekla.
Med potniškimi garniturami pa mi bo verjetno za vedno številka 1. Mercedes 711. V kolikor se ozremo na njegovo leto izdelave in kaj je že takrat nudil mu ni konkurence.
Vsekakor pa je za moje pojme PARA zakon. Prav elegantne so te ČRNE LEPOTICE. Da naštejem samo nekatere od njih 03, 06, 11, 17, 25, 29, 30, 33, 36.... , lahko bi jih našteval do onemoglosti na zadnjem mestu pa se najde 62-ka.
Meni se zelo dopade med e-lokomotivami prav Moped, še posebaj sedanja nova barvna podoba. Seveda je tudi Brižitka super, je pač nekaj posebnega. Živa pa je tako ali tako razred zase, je pač mlajša in zaradi tega tudi verjetno bolj zaželjena.
Pri d-lokomotivah pa mi je še vedno najljubši originalni Jembah 731. Majhen in hkrati tudi zelo močan glede na to s koliko svoje moči je moral premikati tisto kar je Brižita privlekla.
Med potniškimi garniturami pa mi bo verjetno za vedno številka 1. Mercedes 711. V kolikor se ozremo na njegovo leto izdelave in kaj je že takrat nudil mu ni konkurence.
Vsekakor pa je za moje pojme PARA zakon. Prav elegantne so te ČRNE LEPOTICE. Da naštejem samo nekatere od njih 03, 06, 11, 17, 25, 29, 30, 33, 36.... , lahko bi jih našteval do onemoglosti na zadnjem mestu pa se najde 62-ka.
Tine
Igor, kot je že Dolfe nakazal, je problem v primeru da je pred tabo Regan kakršno koli zvočno zaznavanje kaj se dogaja s tvojo e-lokomotivo. Da ne omenim močnega hrupa ponoči, kateri prav gotovo krati spanec stanovalcem blizu proge. Tako, da to ni prav "sanjska ekipa". Sicer pa mislim, da ti je to poznano.
Tine
Vsekakor se strinjam da je bila zelo šibka saj je razpolagala le z močjo 300 kW. V kolikor jo primerjamo z parnimi lokomotivami do serije 50 so vse močnejše od 731. Za primerjavo 62 serija, katero so uporabljali predvsem za premik ima 250 kW.731 napisal/-a:Jembach 731 je bila zelo slabotna premikalka. Že pri daljših potniških vlakih je zmrznila.
Jembah 732 za šalo spremika 1600 ton težek vlak. Nič manj kot Đura 642.
Velikokrat pa se je zgodilo, da je morala 731 premakniti tisto gmoto, katero je privlekla Brižita. Dostikrat je zaradi tega počila tudi kaka pogonska os na lokomotivi.
Ampak kljub temu je meni všeč.
Tine