Pa kakšni bi to naj bili forumaši, če se ne bi vozili po EU z vlaki. V glavnem so OBB, DB, ... vagoni neprimerno boljši od večine SŽ, seveda pa so izjeme. Deloma je to posledica modernizacije flote. SŽ pa vstraja na starem. Stari Gošini vagoni v lasti SŽ so sicer kar udobni za sedet, vožnja pri naših hitrostih je udobna, toda ni KLIME, razen nekaj predelanih. Jamranje enega od forumašev, da pa se ni dalo odpreti okna zaradi klime?. Potem se pa idi voziti v Egipt na streho, pa boš imel prepih pri 100 km/h.Gorchi:
A se je kdo z ÖBB vagoni vozil recimo na relaciji Dunaj- München ali kaj podobnega, torej znotraj EU? Nekoč sem slišal, da na Balkan šibajo le najslabše vagone in da je za Balkan rezerviran zadnji tir (26-ti, če se ne motim) v Münchnu...
Moda vagonov s kupeji je pretežno preteklik. Tudi sam se po začetnem odporu raje vozim v vagonih brez kupejev, še zlasti če sem sam, ali v dvoje. Kl..c pa tlačenje z neznanci v kupe, da ti dihajo za ovratnik! Nekoč je bil en od naših serviserjev ves zaprepaščen, kako stare vagone imamo, ko so pa še s kupeji. Tega v Angliji ni videti. Res pa sem se vozil proti Brightonu v znamenitih vagonih/garniturah s kljukami na zunanji strani in množico bočnih vrat.
Skratka bom sklenil: tudi na naših tleh se raje vozim v OBB (ali včasih ČSD) vagonih na relaciji Lj-Mb, da ne govorim po tujini. To velja sicer že celih 50 let. Pa tudi vagoni restavracije so v tujini mnogo prijetnejši in z večjo izbiro. Se še spomnite Plečnika in krasne restavracije z dobrim golažem in knedelčki in temnim Veliko Popovačkim Kozlom za povr. Pri nas pa zanemarjena klasika za pijančke. Če dobiš pa kranjsko klobaso med Kp in Lj v restavraciji je pa že praznik.
LPL