Stran 4 od 6

Re: Lom tirnice

Objavljeno: 16.12.2010, 15:21
Napisal/-a EG 3100
Na tako obremenjeni progi bi bilo dobro uporabiti tirnice UIC 60 kakovostnega razreda 1100, ne pa S49... :roll:

Re: Lom tirnice

Objavljeno: 16.12.2010, 15:39
Napisal/-a Tono
Pomojem se tudi najboljša tirnica ne more raztegniti kot špaget.

Re: Lom tirnice

Objavljeno: 16.12.2010, 15:55
Napisal/-a Tin€
Glede na fotografijo, je bilo tukaj "nekaj" že v preteklosti. Var med pragovi (na sosedni tirnici ga ni), ter seveda tiste značilne luknje za spajanje tirnic. Žal se ne vidi ali sta na vsaki strani loma tirnic po dve luknji. Če držijo moje domneve, gre tukaj za eno "hudičevo" mesto.

Re: Lom tirnice

Objavljeno: 16.12.2010, 16:01
Napisal/-a EG 3100
Res. Verjetnost loma pa se še vedno zmanjša.

Re: Lom tirnice

Objavljeno: 16.12.2010, 22:21
Napisal/-a grikos
EG 3100 napisal/-a:Na tako obremenjeni progi bi bilo dobro uporabiti tirnice UIC 60 kakovostnega razreda 1100, ne pa S49... :roll:
Predlagam, da ta tvoj predlog pošlješ kitaristu... :mrgreen:

Re: Lom tirnice

Objavljeno: 17.12.2010, 5:44
Napisal/-a Dolfe
grikos napisal/-a: Predlagam, da ta tvoj predlog pošlješ kitaristu... :mrgreen:
..... :lol:

Re: Lom tirnice

Objavljeno: 17.12.2010, 8:58
Napisal/-a mario
Tin€ napisal/-a:Glede na fotografijo, je bilo tukaj "nekaj" že v preteklosti. Var med pragovi (na sosedni tirnici ga ni), ter seveda tiste značilne luknje za spajanje tirnic. Žal se ne vidi ali sta na vsaki strani loma tirnic po dve luknji. Če držijo moje domneve, gre tukaj za eno "hudičevo" mesto.
Zvari že dolgo niso vzporedni, pri polaganju tira pride stik kamor pač pride, zaradi razlike v dolžini notranje oziroma zunanje tirnice je vzporednost ( ki je nujna za stikovani tir ) samo naklučje.
Na sliki se lepo vidi, da so samo zunanji luknji, če bi bile namreč 4, bi bile notranje luknje tik ob zvaru, saj bi bilo varjenje opravljeno s čepi .... Kar pa tako ali drugače ne pije vode pri nas ....

Re: Lom tirnice

Objavljeno: 17.12.2010, 15:26
Napisal/-a EG 3100
Predlagam, da ta tvoj predlog pošlješ kitaristu... :mrgreen:
Saj bi, vendar ima z Mehdornom intenzivne vaje za nov "bend".... :kitara

Re: Lom tirnice

Objavljeno: 17.12.2010, 16:36
Napisal/-a Dolfe
EG 3100 napisal/-a:
Saj bi, vendar ima z Mehdornom intenzivne vaje za nov "bend".... :kitara
Hja, rumeni cajteng tokrat trdi drugače. Oziroma, kot da Meho sploh ni več aktualen.

Re: Lom tirnice

Objavljeno: 17.12.2010, 17:36
Napisal/-a Tin€
mario napisal/-a:
Tin€ napisal/-a:Glede na fotografijo, je bilo tukaj "nekaj" že v preteklosti. Var med pragovi (na sosedni tirnici ga ni), ter seveda tiste značilne luknje za spajanje tirnic. Žal se ne vidi ali sta na vsaki strani loma tirnic po dve luknji. Če držijo moje domneve, gre tukaj za eno "hudičevo" mesto.
Zvari že dolgo niso vzporedni, pri polaganju tira pride stik kamor pač pride, zaradi razlike v dolžini notranje oziroma zunanje tirnice je vzporednost ( ki je nujna za stikovani tir ) samo naklučje.
Na sliki se lepo vidi, da so samo zunanji luknji, če bi bile namreč 4, bi bile notranje luknje tik ob zvaru, saj bi bilo varjenje opravljeno s čepi .... Kar pa tako ali drugače ne pije vode pri nas ....
Mario, V odebeljenem tekstu sem že postavil pogojnik, tako da je več možnih interpretecij. Vsekakor je pa zanimiva situacija glede mesta loma tirnice ob dejstvu, da je le nekaj centimetrov stran var. Kako bo potekala začasna sanacija (morda brušenje) in nato fizično spajanje. V primeru le tega, se sprašujem kako bodo namestili spojke (asimetrično?), saj sta vidni luknji za morebitni spoj (začasni) izven asimetrije!

Re: Lom tirnice

Objavljeno: 17.12.2010, 20:15
Napisal/-a mario
Tin€ napisal/-a:
mario napisal/-a:
Tin€ napisal/-a:Glede na fotografijo, je bilo tukaj "nekaj" že v preteklosti. Var med pragovi (na sosedni tirnici ga ni), ter seveda tiste značilne luknje za spajanje tirnic. Žal se ne vidi ali sta na vsaki strani loma tirnic po dve luknji. Če držijo moje domneve, gre tukaj za eno "hudičevo" mesto.
Zvari že dolgo niso vzporedni, pri polaganju tira pride stik kamor pač pride, zaradi razlike v dolžini notranje oziroma zunanje tirnice je vzporednost ( ki je nujna za stikovani tir ) samo naklučje.
Na sliki se lepo vidi, da so samo zunanji luknji, če bi bile namreč 4, bi bile notranje luknje tik ob zvaru, saj bi bilo varjenje opravljeno s čepi .... Kar pa tako ali drugače ne pije vode pri nas ....
Mario, V odebeljenem tekstu sem že postavil pogojnik, tako da je več možnih interpretecij. Vsekakor je pa zanimiva situacija glede mesta loma tirnice ob dejstvu, da je le nekaj centimetrov stran var. Kako bo potekala začasna sanacija (morda brušenje) in nato fizično spajanje. V primeru le tega, se sprašujem kako bodo namestili spojke (asimetrično?), saj sta vidni luknji za morebitni spoj (začasni) izven asimetrije!

Začasno se namesti posebno krivljena spojka na mestu zvara in uvede počasna vožnja ...

... žal se točno vidi, da je na obeh straneh samo ena luknja ;-)

Re: Lom tirnice

Objavljeno: 06.12.2018, 8:46
Napisal/-a Anzee
bom dal kar v to temo, sicer staro, pa nima veze.. da je malo novega slikovnega materiala..

V soboto zvecer (1.12.) sem od doma zaslisal sumljiv zvok na progi, najprej sem mislil, da ima vlak na vagonu plosko mesto, ko se je to pojavilo se pri drugem vlaku, pa pri tretjem, sem postal pozoren in sem sel pes pogledat.

Zanimivo, privc sem videl lom tirnice v zivo:
Slika
Slika
Slika

Vse to pa v neposredni blizini:
Slika

Predvideval sem, da so strojevodje mesto zaznali in javili naprej, ko po kaksne pol ure spet pride strojni vlak in pici cez pa sem se vseeno odlocil poklicat in javit lom tirnice. Kot kaze pravilno, saj lom tirnice se ni bil sporocen. Vlak s praznimi FALSi je sicer ze odpeljal z Vizmarij proti LJ, ampak so ga ustavili tik pred mestom loma. Tam je nato pocakal intervencijsko skupino, da so zacasno sanirali mesto. Celotna akcija se je odvijala nekje od 23h - 1h20:
Slika

Takole je to izgledalo naslednji dan:
Slika
Slika

V ponedeljek pa so (po moji laicni oceni) zamenjali se nekaj pragov in ploscico na eni strani zavarili na tirnico. =D>

Ostaja pa pocasna voznja (verjetno do pomladi?):
Slika

Re: Lom tirnice

Objavljeno: 06.12.2018, 10:22
Napisal/-a desiro
Strojevodja tako počeno tirnico dokaj težko zazna....se že tako vse maje trese in poka pod mašino/garnituro...imamo tako odlično vzdrževanje #-o #-o

Je pa tako da je več dejavnikov, če posumiš je pa spet problem v tem da se mora že tzaradi suma zapreti proga in verjemi mi ko to sporočaš niso ravno veseli... v ljubljani je na kraju nekdo hitro, če pa jo javiš na kraškem robu pa zna kar trajat....

Osebno sem na zlom tirnice že parkrat sumil, potrjen sum pa je bil le enkrat...

Bi se pa v tvojem primeru obrnil na SŽ infrastrukturo ter kar direktno povprašal po nagradi, morda bi ti kot lajku tudi lahko kaj izplačali....samo toliko da se ne bo kdo drug napasel na tvojem dobrem opazovanju... namreč znotraj železnice obstaja pravilnik o nagrajevanju in če takšno mesto na progi odkrije denimo strojevodja mu pripada nagrada (zneski so se pred kratkim nekaj nižali, ampak tako malo spet ni.... )

Upam da kdo ne zamerui za tole zadnje napisano.... :roll:

Re: Lom tirnice

Objavljeno: 06.12.2018, 11:57
Napisal/-a Anzee
desiro napisal/-a: morda bi ti kot lajku tudi lahko kaj izplačali....samo toliko da se ne bo kdo drug napasel na tvojem dobrem opazovanju...
Glede na to, da nisem zaposlen bo verjetno tezka, priznam pa da sem tudi sam na to pomislil ko sem brskal kaj storiti :) Ampak sredi noci in ubistvu v naglici da se cimprej to resi ni casa klicart okoli. Ma, glavno da se je zadevo opazilo in resilo :thumbupr

Re: Lom tirnice

Objavljeno: 06.12.2018, 15:29
Napisal/-a holding
...torej je je b'lo tole... :?: ...

... 2643-1 42301 42302 PO Ljubljana zapisal: ....xyz.... ob:0218

Med postajama LJ. ŠIŠKA in LJ. VIŽMARJE ob uri 0148 Dne 01.12.2018 ob 23.02 uri je dispečer I PO Ljubljana sporočil, da je med postajama Ljubljana Šiška in Ljubljana Vižmarje v km 567.900 počena tirnica. Vpeljana je bila nepričakovana zapora proge med postajama Ljubljana Šiška in Ljubljana Vižmarje, ki je trajala od 23.02 ure do 01.00 ure. Obveščena je bila Služba za SGD Ljubljana, ki je na poškodovano mesto namestila spojko in nato uvedla počasno vožnjo 50 km/h od km 567.890 do km 567.910.

...obvestil si pa najbrž na 112... :thumbupl ...