V zadnji izdaji Nove proge sem zasledil članek, naslovljen tako, kot je ta tema.
V njem piše:
V potniškem prometu so napovedali postopno obnovo DMG. Namen obnove je dvigniti kakovost prevoznih storitev za potnike. Letos naj bi bilo obnovljeno manjše število DMG, glede na razpoložljiva sredstva
Ve mogoče kdo, kakšne obnove so v planu? Verjetno notranjost?
Fiat 813-130, dobi klimo v potniske oddelke, en vakumski wc in sedeze podobne tistim na desirojih...Pri vprasanju ali bo izvedeno tudi elektricno krmiljenje namesto zracnega, je bil odgovor, da se menjuje samo notranjost
Jembah napisal/-a:Fiat 813-130, dobi klimo v potniske oddelke, en vakumski wc in sedeze podobne tistim na desirojih...Pri vprasanju ali bo izvedeno tudi elektricno krmiljenje namesto zracnega, je bil odgovor, da se menjuje samo notranjost
Verjetno si mislil vrsto Fiat 813-100, saj je nesmiselno posodobiti samo eno DMG.
Jembah napisal/-a:Fiat 813-130, dobi klimo v potniske oddelke, en vakumski wc in sedeze podobne tistim na desirojih...Pri vprasanju ali bo izvedeno tudi elektricno krmiljenje namesto zracnega, je bil odgovor, da se menjuje samo notranjost
Verjetno si mislil vrsto Fiat 813-100, saj je nesmiselno posodobiti samo eno DMG.
Jembah je verjetno podal že kar prvega pacienta, kateri bi naj šel v obnovo.
Jembah napisal/-a:Fiat 813-130, dobi klimo v potniske oddelke, en vakumski wc in sedeze podobne tistim na desirojih...Pri vprasanju ali bo izvedeno tudi elektricno krmiljenje namesto zracnega, je bil odgovor, da se menjuje samo notranjost
Verjetno si mislil vrsto Fiat 813-100, saj je nesmiselno posodobiti samo eno DMG.
Jembah je verjetno podal že kar prvega pacienta, kateri bi naj šel v obnovo.
Vedno se obnovi najprej ena garnitura in preiskusno vozi ter testira vse sklope. Šel potem se da ali pa ne da "žegen" za kompletno posodobitev.
MMG-po mojem mišljenju bi bil cenejši nakup novih garnitur...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
sej je že na straneh SŽ bilo napovedano ,da bodo sedeži udobnejši itd.
jaz kot potnik gledam na to,ma ja saj je ok,ampak hitrost kot potniku, mi je na prvem mestu, šele potem nekakšno nadstandardno udobje.Progo treba zrihtat prvo pa bo.
Po dolgem času vozil Fiat-a. Ta je bil sicer z turbo motorjem,samo Nurmi je ni opazil razlike.Ampak ne pomaga niti reaktivni pogon,če zaradi obrabe koles komaj držiš vozne čase,da bi pa kaj skrajšal,so pa samo pobožne sanje.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Nurmi:
Ampak ne pomaga niti reaktivni pogon,če zaradi obrabe koles komaj držiš vozne čase,da bi pa kaj skrajšal,so pa samo pobožne sanje.
Ker sem precejšen laik me zanima: Brzinomer nedvomno meri obrate kolesa. S časom se kolo/venec obrabi vse do predpisanega minimuma. Posledično je pri istem številu obratov pot krajša. Ali se na brzinomeru to upošteva, ali se dejanska hitrost s časom zmanjšuje kakor namiguje Nurmi.