Varnost potnikov
Varnost potnikov
Ko sem se pred kratkim peljal z LP 3852, se je ta ustavil pred UsB Hoče.
Vlak je uvozil na 1. tir šele, ko je iz postaje (2. tir) izvozil potniški proti Mb (LP 3855?).
Sklepam, da je bilo ustavljanje LP 3852 pred UsB potrebno zaradi potnikov na postaji, saj se vozni poti vlakov nista ogrožali.
Ampak Hoče imajo podhod, ki povezuje oba perona. Veljajo za Hoče posebni ukrepi?
Vlak je uvozil na 1. tir šele, ko je iz postaje (2. tir) izvozil potniški proti Mb (LP 3855?).
Sklepam, da je bilo ustavljanje LP 3852 pred UsB potrebno zaradi potnikov na postaji, saj se vozni poti vlakov nista ogrožali.
Ampak Hoče imajo podhod, ki povezuje oba perona. Veljajo za Hoče posebni ukrepi?
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Varnost potnikov
Verjetno iskušnje prometnika pravijo, da nihče ne uporablja podhoda....Signal napisal/-a:Ko sem se pred kratkim peljal z LP 3852, se je ta ustavil pred UsB Hoče.
Vlak je uvozil na 1. tir šele, ko je iz postaje (2. tir) izvozil potniški proti Mb (LP 3855?).
Sklepam, da je bilo ustavljanje LP 3852 pred UsB potrebno zaradi potnikov na postaji, saj se vozni poti vlakov nista ogrožali.
Ampak Hoče imajo podhod, ki povezuje oba perona. Veljajo za Hoče posebni ukrepi?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Varnost potnikov
Podobno v Krškem, kjer imamo nadhod. Nihče ga ne uporablja.
http://www.pribozic.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Varnost potnikov
Kolikor vem, predpisuje zakonodaja ograjo med tiri, tako, da sprehajanja med tiri naj ne bi bilo. Tudi naša vrla policija bi lahko vzorčno oglobila nekaj potnikov. Na splošno pa mislim, da ne bi škodila kakšna deratizacija.....in bi se ukinila ta Avstro-Ogrska praksa ustavljanja vlakov pred postajo opremljeno s podhodi.
LPL
LPL
Re: Varnost potnikov
Na žalost sem danes opazoval prizor na Ljubljanski železniški postaji, kjer sta policista le mirno opazovala vsaj 80 potnikov, ki so ravno iztopili iz Gomulke, kako so prečkali tire, ker je bil očitno podhod predaleč.Ljubitelj napisal/-a:Tudi naša vrla policija bi lahko vzorčno oglobila nekaj potnikov.
http://www.pribozic.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Varnost potnikov
Pozdrav!
Sam se dnevno vozim v Ljubljano z vlaki in podobno se dogaja na železniški postaji v Litiji.
Imajo podhod, vendar bi v celem dnevu našel morda okoli 50 ljudi, ki se odločijo za pot skozi podhod in ne preko tirov, saj je pot čez tire lažja in hitrejša... in zato večkrat pride do čakanja pri signalu pred postajo. Ko pa je enkrat prišlo do srečanja, pa sta žrtve najverjetneje preprečila strojevodja vlaka ICS, ki je pripeljal mimo(z hupanjem) in sprevodnik na železniški postaji v Litiji(z glasnim piskanjem).
Imam pa vprašanje:
Da pa ograja ni najboljša rešitev kaže službeni prehod v Ljubljani, kjer so pred nekaj meseci postavili premična vrata, pa so si potniki kar hitro ustvarili pot okoli ograje po travi...
Sam se dnevno vozim v Ljubljano z vlaki in podobno se dogaja na železniški postaji v Litiji.
Imajo podhod, vendar bi v celem dnevu našel morda okoli 50 ljudi, ki se odločijo za pot skozi podhod in ne preko tirov, saj je pot čez tire lažja in hitrejša... in zato večkrat pride do čakanja pri signalu pred postajo. Ko pa je enkrat prišlo do srečanja, pa sta žrtve najverjetneje preprečila strojevodja vlaka ICS, ki je pripeljal mimo(z hupanjem) in sprevodnik na železniški postaji v Litiji(z glasnim piskanjem).
Imam pa vprašanje:
Zakaj potem na žp v Litiji ograja ni potrebna? Morda zaradi tega, ker je peron med tiroma ali pa je enostavno nočejo postaviti?Ljubitelj napisal/-a:Kolikor vem, predpisuje zakonodaja ograjo med tiri, tako, da sprehajanja med tiri naj ne bi bilo...
Da pa ograja ni najboljša rešitev kaže službeni prehod v Ljubljani, kjer so pred nekaj meseci postavili premična vrata, pa so si potniki kar hitro ustvarili pot okoli ograje po travi...
Zadnjič spremenil Gorchi, dne 21.05.2010, 12:21, skupaj popravljeno 1 krat.
Razlog: saj je pot skozi tire ... pravilno je pot čez tire
Razlog: saj je pot skozi tire ... pravilno je pot čez tire
Re: Varnost potnikov
Da ne bo brez dokaza...Tim_P. napisal/-a: Da pa ograja ni najboljša rešitev kaže službeni prehod v Ljubljani, kjer so pred nekaj meseci postavili premična vrata, pa so si potniki kar hitro ustvarili pot okoli ograje po travi...
Kar lep kupček denarčka bi kapnilo v proračun...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Varnost potnikov
Dokler ne bodo potnikov preusmerili v podhod, bi bilo precej bolj varno, če bi bila vrata vedno odprta.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Varnost potnikov
Na žalost je ograja prenizka in prekratka...
Samo s tehničnimi ukrepi lahko preprečiš pot ljudem.
Poglejte si ograjo okoli postaje Trst, kjer je 2 m visoka ograja, na vrhu pa so nalomljeni koščki stekla...
Nihče ne pleza preko ograje
Samo s tehničnimi ukrepi lahko preprečiš pot ljudem.
Poglejte si ograjo okoli postaje Trst, kjer je 2 m visoka ograja, na vrhu pa so nalomljeni koščki stekla...
Nihče ne pleza preko ograje
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Varnost potnikov
Takšna ograja tukaj ne pride v poštev zaradi prehoda za osebje.železocestnik napisal/-a:Na žalost je ograja prenizka in prekratka...
Samo s tehničnimi ukrepi lahko preprečiš pot ljudem.
Poglejte si ograjo okoli postaje Trst, kjer je 2 m visoka ograja, na vrhu pa so nalomljeni koščki stekla...
Nihče ne pleza preko ograje
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Varnost potnikov
Ne izkušnje prometnika - v PPR je v Hočah še vedno kljub podhodu predpisano varovanje potnikov, se pa voznoredno skoraj vsi Siemensi tam srečujejo.cokla napisal/-a:Verjetno iskušnje prometnika pravijo, da nihče ne uporablja podhoda....Signal napisal/-a:Ko sem se pred kratkim peljal z LP 3852, se je ta ustavil pred UsB Hoče.
Vlak je uvozil na 1. tir šele, ko je iz postaje (2. tir) izvozil potniški proti Mb (LP 3855?).
Sklepam, da je bilo ustavljanje LP 3852 pred UsB potrebno zaradi potnikov na postaji, saj se vozni poti vlakov nista ogrožali.
Ampak Hoče imajo podhod, ki povezuje oba perona. Veljajo za Hoče posebni ukrepi?
Od vklopa APR in menjavi polzapornic z zapornicami čez cel prehod pa ni več varovanja potnikov v Dolgi Gori. Čeprav se še vedno sprehajajo čez progo pri zaprtih zapornicah, saj je sedaj pri APR prehod ob srečanju Siemensov zaprt tudi do 10 minut (APR iz Ponikve se aktivira pred Ostrožnim, zaradi predolgih voznih časov pa Siemensi v Ostrožnem čakajo do rednega odhoda, po prevozu NPr pa se APR praviloma že aktivira z vlakom iz Poljčane po desnem tiru). Torej če nisi vsaj 10 minut pred odhodom vlaka proti Celju na postaji, ne moreš več (legalno) čez progo.