Varnost potnikov

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Varnost potnikov

Odgovor Napisal/-a Signal »

Ko sem se pred kratkim peljal z LP 3852, se je ta ustavil pred UsB Hoče.
Vlak je uvozil na 1. tir šele, ko je iz postaje (2. tir) izvozil potniški proti Mb (LP 3855?).

Sklepam, da je bilo ustavljanje LP 3852 pred UsB potrebno zaradi potnikov na postaji, saj se vozni poti vlakov nista ogrožali.

Ampak Hoče imajo podhod, ki povezuje oba perona. Veljajo za Hoče posebni ukrepi?
Prijeten preostanek dneva
Signal
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Varnost potnikov

Odgovor Napisal/-a cokla »

Signal napisal/-a:Ko sem se pred kratkim peljal z LP 3852, se je ta ustavil pred UsB Hoče.
Vlak je uvozil na 1. tir šele, ko je iz postaje (2. tir) izvozil potniški proti Mb (LP 3855?).

Sklepam, da je bilo ustavljanje LP 3852 pred UsB potrebno zaradi potnikov na postaji, saj se vozni poti vlakov nista ogrožali.

Ampak Hoče imajo podhod, ki povezuje oba perona. Veljajo za Hoče posebni ukrepi?
Verjetno iskušnje prometnika pravijo, da nihče ne uporablja podhoda....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Božiček
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 672
Pridružen: 14.08.2009, 14:26
Kraj: Krško

Re: Varnost potnikov

Odgovor Napisal/-a Božiček »

Podobno v Krškem, kjer imamo nadhod. Nihče ga ne uporablja. #-o
http://www.pribozic.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Varnost potnikov

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Kolikor vem, predpisuje zakonodaja ograjo med tiri, tako, da sprehajanja med tiri naj ne bi bilo. Tudi naša vrla policija bi lahko vzorčno oglobila nekaj potnikov. Na splošno pa mislim, da ne bi škodila kakšna deratizacija.....in bi se ukinila ta Avstro-Ogrska praksa ustavljanja vlakov pred postajo opremljeno s podhodi.

LPL
Uporabniški avatar
Božiček
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 672
Pridružen: 14.08.2009, 14:26
Kraj: Krško

Re: Varnost potnikov

Odgovor Napisal/-a Božiček »

Ljubitelj napisal/-a:Tudi naša vrla policija bi lahko vzorčno oglobila nekaj potnikov.
Na žalost sem danes opazoval prizor na Ljubljanski železniški postaji, kjer sta policista le mirno opazovala vsaj 80 potnikov, ki so ravno iztopili iz Gomulke, kako so prečkali tire, ker je bil očitno podhod predaleč. #-o
http://www.pribozic.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tim_P.
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 27
Pridružen: 17.03.2010, 14:56
Kraj: Zagorje ob Savi

Re: Varnost potnikov

Odgovor Napisal/-a Tim_P. »

Pozdrav!
Sam se dnevno vozim v Ljubljano z vlaki in podobno se dogaja na železniški postaji v Litiji.
Imajo podhod, vendar bi v celem dnevu našel morda okoli 50 ljudi, ki se odločijo za pot skozi podhod in ne preko tirov, saj je pot čez tire lažja in hitrejša... in zato večkrat pride do čakanja pri signalu pred postajo. Ko pa je enkrat prišlo do srečanja, pa sta žrtve najverjetneje preprečila strojevodja vlaka ICS, ki je pripeljal mimo(z hupanjem) in sprevodnik na železniški postaji v Litiji(z glasnim piskanjem).
Imam pa vprašanje:
Ljubitelj napisal/-a:Kolikor vem, predpisuje zakonodaja ograjo med tiri, tako, da sprehajanja med tiri naj ne bi bilo...
Zakaj potem na žp v Litiji ograja ni potrebna? Morda zaradi tega, ker je peron med tiroma ali pa je enostavno nočejo postaviti?

Da pa ograja ni najboljša rešitev kaže službeni prehod v Ljubljani, kjer so pred nekaj meseci postavili premična vrata, pa so si potniki kar hitro ustvarili pot okoli ograje po travi...
Zadnjič spremenil Gorchi, dne 21.05.2010, 12:21, skupaj popravljeno 1 krat.
Razlog: saj je pot skozi tire ... pravilno je pot čez tire
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Varnost potnikov

Odgovor Napisal/-a cokla »

Tim_P. napisal/-a: Da pa ograja ni najboljša rešitev kaže službeni prehod v Ljubljani, kjer so pred nekaj meseci postavili premična vrata, pa so si potniki kar hitro ustvarili pot okoli ograje po travi...
Da ne bo brez dokaza...

Slika

Slika



Kar lep kupček denarčka bi kapnilo v proračun... :wink:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Varnost potnikov

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Dokler ne bodo potnikov preusmerili v podhod, bi bilo precej bolj varno, če bi bila vrata vedno odprta. :?
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Varnost potnikov

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Na žalost je ograja prenizka in prekratka...
Samo s tehničnimi ukrepi lahko preprečiš pot ljudem.
Poglejte si ograjo okoli postaje Trst, kjer je 2 m visoka ograja, na vrhu pa so nalomljeni koščki stekla...
Nihče ne pleza preko ograje :lol: :lol:
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Varnost potnikov

Odgovor Napisal/-a Signal »

železocestnik napisal/-a:Na žalost je ograja prenizka in prekratka...
Samo s tehničnimi ukrepi lahko preprečiš pot ljudem.
Poglejte si ograjo okoli postaje Trst, kjer je 2 m visoka ograja, na vrhu pa so nalomljeni koščki stekla...
Nihče ne pleza preko ograje :lol: :lol:
Takšna ograja tukaj ne pride v poštev zaradi prehoda za osebje.
Prijeten preostanek dneva
Signal
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Varnost potnikov

Odgovor Napisal/-a 541 »

cokla napisal/-a:
Signal napisal/-a:Ko sem se pred kratkim peljal z LP 3852, se je ta ustavil pred UsB Hoče.
Vlak je uvozil na 1. tir šele, ko je iz postaje (2. tir) izvozil potniški proti Mb (LP 3855?).

Sklepam, da je bilo ustavljanje LP 3852 pred UsB potrebno zaradi potnikov na postaji, saj se vozni poti vlakov nista ogrožali.

Ampak Hoče imajo podhod, ki povezuje oba perona. Veljajo za Hoče posebni ukrepi?
Verjetno iskušnje prometnika pravijo, da nihče ne uporablja podhoda....
Ne izkušnje prometnika - v PPR je v Hočah še vedno kljub podhodu predpisano varovanje potnikov, se pa voznoredno skoraj vsi Siemensi tam srečujejo. :roll:

Od vklopa APR in menjavi polzapornic z zapornicami čez cel prehod pa ni več varovanja potnikov v Dolgi Gori. Čeprav se še vedno sprehajajo čez progo pri zaprtih zapornicah, saj je sedaj pri APR prehod ob srečanju Siemensov zaprt tudi do 10 minut (APR iz Ponikve se aktivira pred Ostrožnim, zaradi predolgih voznih časov pa Siemensi v Ostrožnem čakajo do rednega odhoda, po prevozu NPr pa se APR praviloma že aktivira z vlakom iz Poljčane po desnem tiru). Torej če nisi vsaj 10 minut pred odhodom vlaka proti Celju na postaji, ne moreš več (legalno) čez progo. :roll:
Odgovori