dodatna kompozicija
dodatna kompozicija
Danes sem u ljubljani na žel. postaji doživel, da so 2 minuti pred odhodom vlaka (2408) zaradi prenatrpanosti dodali zraven šeeno kompozicijo. Določi to prometnik al kdo? zdi se mi da se to ne zgodi prav pogosto, da naknadno dodajo, ali pač?. Ponavadi smo do Škofje loke kot v konzervi
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Kot vem, za Jesenice niso ukinili nobenega vlaka, zadnja leta je z novim voznim redom celo eden ali dva več. Sicer pa kaj je lepšega kot se usest na vlak in prpelat v ljubljano oz. domov brez kolon, zastojev in razrahljanih živcev...
Ob petkih je ta vlak vedno iz dveh kompozicij, med tednom pa zelo redko.
Ob petkih je ta vlak vedno iz dveh kompozicij, med tednom pa zelo redko.
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
Re: dodatna kompozicija
Prometnik to sam že ne more določiti. Železnica je pač tako tog sistem, da o takih stvareh odločajo veliki "šefi" v Lb. Verjetno je vlak redno sestavljen iz dveh gr. 312 in je bila druga pač iz objektivnih razlogov dodana zadnji trenutek in to nima veze z gnečo. Kot sem že napisal žal prometnik ne more na lastno pest dodati garniture,oziroma to odrediti , pa če tudi polovico potnikov ostane na peronu.N€jc napisal/-a:Danes sem u ljubljani na žel. postaji doživel, da so 2 minuti pred odhodom vlaka (2408) zaradi prenatrpanosti dodali zraven šeeno kompozicijo. Določi to prometnik al kdo? zdi se mi da se to ne zgodi prav pogosto, da naknadno dodajo, ali pač?. Ponavadi smo do Škofje loke kot v konzervi
Nejc, žal so bili ukinjeni vlaki. Spomladi letos sem prišel na postajo, da bi zutraj ujel lokalni vlak (po šeti uri, tisti, ki ima odhod 6:15 je že odpeljal), kupim karto, vlaka pa ni (po starem voznem redu pa bi moral peljati) !!! In potem sem moral kupiti karto IC, ker tri ure nisem imel namen čakati na vlak, že tako sem IC čakal .... dve uri.
Have a nice day!
Re: dodatna kompozicija
Ste mel pač gorenjci srečo, da so se vas "šefi" v Lj usmilili in vam dali še eno kompozicijo. Pol je pa čez deset minut v Dobovo odpeljal vlak samo z eno 312 in so bili pač zasavci in posavci kot v konzervi do Litije.WORMS napisal/-a:Prometnik to sam že ne more določiti. Železnica je pač tako tog sistem, da o takih stvareh odločajo veliki "šefi" v Lb. Verjetno je vlak redno sestavljen iz dveh gr. 312 in je bila druga pač iz objektivnih razlogov dodana zadnji trenutek in to nima veze z gnečo. Kot sem že napisal žal prometnik ne more na lastno pest dodati garniture,oziroma to odrediti , pa če tudi polovico potnikov ostane na peronu.N€jc napisal/-a:Danes sem u ljubljani na žel. postaji doživel, da so 2 minuti pred odhodom vlaka (2408) zaradi prenatrpanosti dodali zraven šeeno kompozicijo. Določi to prometnik al kdo? zdi se mi da se to ne zgodi prav pogosto, da naknadno dodajo, ali pač?. Ponavadi smo do Škofje loke kot v konzervi
To se pa nebi strinjal. Ker zjutraj proti jesenicam že kar nekaj let vozi samo ta lokalni vlak (okrog 6.15), in eden okrog petih že, še tisti IC nekaj časa umes ni vozil, oz je šel pred šesto že iz lj. zdej pa spet kasneje. Bil je dodan pred mislim da tremi leti vlak do kranja okrog 6.45. potem pa do desetih ni povezave. (razen za vikende gre en izredni umes). Za eno leto je biu res ukinjen ta ob desetih, vendar so ga dali nazaj. Sicer pa logično da je več vlakov zjutraj v obratni smeri (Jes-Lj.), čeprav ga od 8.00 napprej tudi skoraj 4 ure ni.E.L. napisal/-a:Nejc, žal so bili ukinjeni vlaki. Spomladi letos sem prišel na postajo, da bi zutraj ujel lokalni vlak (po šeti uri, tisti, ki ima odhod 6:15 je že odpeljal), kupim karto, vlaka pa ni (po starem voznem redu pa bi moral peljati) !!! In potem sem moral kupiti karto IC, ker tri ure nisem imel namen čakati na vlak, že tako sem IC čakal .... dve uri.
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
Re: dodatna kompozicija
Bi se strinjal, da je sistem zelo tog. Pravzapravi bi vprasal, za koliko casa vnaprej se dela razpored garnitur oz. lokomotiv. Je vse skupaj določeno ze ob vpeljavi voznega reda, ali se to periodično določa. je pa očitno, da je vcasih razpored narejen prevec nepremišljeno, saj ob kaksnem dogodku (inf. dnevi, kak drug enkraten dogodek) sistem sploh ne predvidi moznega povecanja stevila potnikov.WORMS napisal/-a:Prometnik to sam že ne more določiti. Železnica je pač tako tog sistem, da o takih stvareh odločajo veliki "šefi" v Lb. Verjetno je vlak redno sestavljen iz dveh gr. 312 in je bila druga pač iz objektivnih razlogov dodana zadnji trenutek in to nima veze z gnečo. Kot sem že napisal žal prometnik ne more na lastno pest dodati garniture,oziroma to odrediti , pa če tudi polovico potnikov ostane na peronu.