A zato so se mi zdele slike tak znane!Tono napisal/-a:... Lepo zapisano, le enega avtorja fotografij so v članku izpustili
Lp,
Tono ...
Ma ne se sekirat če te niso posebaj navedli, glavno da boš dobil honorar za fotografije!
A zato so se mi zdele slike tak znane!Tono napisal/-a:... Lepo zapisano, le enega avtorja fotografij so v članku izpustili
Lp,
Tono ...
To bo za kazen, ker si šimfal svojega Canona SX 200 IS.Tono napisal/-a:Pozdravljeni,
sveža, majska Nova proga na 18. in 19. strani prinaša članek o obnovi parne lokomotive 33-037. Lepo zapisano, le enega avtorja fotografij so v članku izpustili
Lp,
Tono
Vsaj ne rabiš biti užaljen (pod pogojem, da te molk ne žali). Na koncu tega članka je objavljen popravek, ko so enega kurjača prešolali v gasilca. Moje laično védenje mi pravi, da sta to dve diametralno nasprotni stvari ... edini (pa še to neželjeni) gasilec na demfarci je stopljen čepTono napisal/-a:Lepo zapisano, le enega avtorja fotografij so v članku izpustili
Dolfe, nisi v tem postu omenjal parazita?????Dolfe napisal/-a:To bo za kazen, ker si šimfal svojega Canona SX 200 IS.Tono napisal/-a:Pozdravljeni,
sveža, majska Nova proga na 18. in 19. strani prinaša članek o obnovi parne lokomotive 33-037. Lepo zapisano, le enega avtorja fotografij so v članku izpustili
Lp,
Tono
imam občutek. da je tle ena druga finta...mkx napisal/-a: Vsaj ne rabiš biti užaljen (pod pogojem, da te molk ne žali). Na koncu tega članka je objavljen popravek, ko so enega kurjača prešolali v gasilca. Moje laično védenje mi pravi, da sta to dve diametralno nasprotni stvari ... edini (pa še to neželjeni) gasilec na demfarci je stopljen čep
Sem, potlej pa me je visoka inštanca in cenzura vsekala po prstih. Proti vetru ni za scat. pressboris napisal/-a: Dolfe, nisi v tem postu omenjal parazita?????
Na strani 19 so med drugim zapisali:Tono napisal/-a:...sveža, majska Nova proga na 18. in 19. strani prinaša članek o obnovi parne lokomotive 33-037...
Zelo zanimivo! Nehote pri tem dobim asociacijo na lokomotivo 17-005, ki je menda zaradi razpok na špicah koles obstala v muzeju. Sicer ima sedaj še kak drug problemček ampak kolikor mi je znano, je bil to prvi in glavni problem za izločitev iz prometa. Mrbit pa se sedaj kaže možnost za popravilo in usposobitev tudi te lokomotive za vožnjo (pustimo ob strani večni "ni denarja")?Pri zamenjavi kolesnih obročev so bile na četrti kolesni dvojici ugotovljene razpoke na zvezdi kolesa. Hitro smo morali najti rešitev, saj se je lokomotivi že mudilo na tire. Skrajna rešitev bi bila menjava celotne četrte kolesne dvojice s tisto z eksponata v železniškem muzeju. Ker bi to povzročilo ogromne stroške in zamudo pri delu, smo se odločili, da špice na kolesu zavarimo. Poiskali smo pravilnike in se dogovorili o postopku varjenja, ki ga izvajamo v skladu s prejetimi certifikati. Po varjenju penetracijska metoda ni pokazala nobenih razpok in kolo je v odličnem stanju.
To isto vprašanje sem še nedolgo tega zastavil kustosu Železniškega Muzeja v Šiški, g. Bogiću. V vseh ozirih je kategorično ponavljal, da popravilo koles na 17-tki ni možno. Sam sem močno skeptičen o tem mnenju. Še posebej po tem, ko sta ŽC in Tono objavila tehnološki proces varjenja šprikel, kateri je izhajal iz časa II. svetovne vojne. Z današnjo varilsko tehnologijo bi bilo zagotovo dosti laže in učinkoviteje opraviti to delo.Gorchi napisal/-a: Zelo zanimivo! Nehote pri tem dobim asociacijo na lokomotivo 17-005, ki je menda zaradi razpok na špicah koles obstala v muzeju. Sicer ima sedaj še kak drug problemček ampak kolikor mi je znano, je bil to prvi in glavni problem za izločitev iz prometa. Mrbit pa se sedaj kaže možnost za popravilo in usposobitev tudi te lokomotive za vožnjo (pustimo ob strani večni "ni denarja")?