Oklepni vlak - 2. svetovna

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
nepoznavalec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 104
Pridružen: 04.09.2006, 20:04
Kraj: domžale

Odgovor Napisal/-a nepoznavalec »

Link ki ga pripenjam ne opisuje oklepnih vlakov temveč nemške železniške topove med drugo svetovno vojno.

http://www.lexikon-der-wehrmacht.de/Waf ... chutze.htm
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

Odgovor Napisal/-a jure80 »

nepoznavalec napisal/-a:Link ki ga pripenjam ne opisuje oklepnih vlakov temveč nemške železniške topove med drugo svetovno vojno.

http://www.lexikon-der-wehrmacht.de/Waf ... chutze.htm
A zna kdo nemško? #-o
LP
Izidor
Toma
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 93
Pridružen: 23.09.2005, 18:51
Kraj: Zagreb

Odgovor Napisal/-a Toma »

SIMY napisal/-a:Sicer offtopic,ampak vseeno zanimivo kaj so imeli sosedje med zadnjo vojno.
OK, jaz sem avtor prve fotke :)
Jenbach je predelan za manevarsko sluzbo v Osijeku - oklepna lokomotiva je bila bolj varna za delati. Oklepni vlak v Splitu ni delal - oklep ni po profili UIC 505, in se ni moglo voziti! :roll: :roll:

Obstajal je tudi srbski oklepni vlak; ki je poskodovan v Oluji - ostanke je mogoce videti na Liskoj progi.

Lp, Toma
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Toma, kako so pa bili zaščiteni delavci pri premiku? Pred ostrostrelci ni bil nihče varen.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Toma
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 93
Pridružen: 23.09.2005, 18:51
Kraj: Zagreb

Odgovor Napisal/-a Toma »

Dolfe napisal/-a:Toma, kako so pa bili zaščiteni delavci pri premiku? Pred ostrostrelci ni bil nihče varen.
Res, niso bili zasciteni... Delavci so mali 'specijalne' strategije za zascito - premik je bil zelo hiter, brez cakanja.

Lp, Toma
Uporabniški avatar
OrientExpress
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 453
Pridružen: 03.06.2006, 12:46

Odgovor Napisal/-a OrientExpress »

Toma napisal/-a:
SIMY napisal/-a:Sicer offtopic,ampak vseeno zanimivo kaj so imeli sosedje med zadnjo vojno.
Oklepni vlak v Splitu ni delal - oklep ni po profili UIC 505, in se ni moglo voziti! :roll: :roll:


Lp, Toma
Kaj to pomeni - da je bil oklep preširok za vožnjo - zaradi peronov/mostov ali česa podobnega?
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a E.L. »

Mene pa zanima, ali je ta tir slučajno ostanek nemške proge Vižmarje-Črnuče-Laze, ali je kasneje dodan industrijski tir?

Slika
Have a nice day!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

OrientExpress napisal/-a:
Kaj to pomeni - da je bil oklep preširok za vožnjo - zaradi peronov/mostov ali česa podobnega?
Točno to.
V mislih je imel širino oklepnika. Ta se ne sme preseči v nobenem primeru, ker potem lahko pride v prosti profil proge in nadaljevanje vožnje je za lep čas konec.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
OrientExpress
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 453
Pridružen: 03.06.2006, 12:46

Odgovor Napisal/-a OrientExpress »

Dolfe napisal/-a:
Točno to.
V mislih je imel širino oklepnika. Ta se ne sme preseči v nobenem primeru, ker potem lahko pride v prosti profil proge in nadaljevanje vožnje je za lep čas konec.

lp
najprej naredili oklep, potem pa razmišljali :) Jah, so bla pač nora leta na Hrvaškem ...
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

OrientExpress napisal/-a:
Dolfe napisal/-a:
Točno to.
V mislih je imel širino oklepnika. Ta se ne sme preseči v nobenem primeru, ker potem lahko pride v prosti profil proge in nadaljevanje vožnje je za lep čas konec.

lp
najprej naredili oklep, potem pa razmišljali :) Jah, so bla pač nora leta na Hrvaškem ...
Po moje je bilo bolj tako. Vzeli so vagon ali lokomotivo, potem pa nalagali železje okrog. Pri tem se pa kaj rado zgodi naslednje: Namreč, ko pri improviziranju opazuješ svoje delo, se ti zazdi da je nekje, nečesa premalo. Potem pa vzameš še en kos materijala in ga dodaš in še in še ..........
Pri tem pa so seveda pozabili na profil proge. In ves trud je bil zastonj. Zagotovo pa niso imeli, oz. upštevali v ekipi niti enega železničarja ali vsaj nekoga, ki kaj ve o tem.

Res pa je tudi. Ko je vojna, je vsa logika obrnjena na glavo. Gre le za golo preživetje. Vsekakor - vesel in srečen sem, da mi ni bilo treba imeti takšnih izkušenj in doživetij.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
OrientExpress
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 453
Pridružen: 03.06.2006, 12:46

Odgovor Napisal/-a OrientExpress »

@Dolfe: se strinjam - tudi mene ne mikajo vojna doživetja ...

Pa je šel en kennedy v nič ...
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Oklepni vlak - 2. svetovna

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Kako je to izgledalo v resničnosti...

http://de.wikipedia.org/wiki/Datei:1943 ... r._685.ogv" onclick="window.open(this.href);return false;

Pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Odgovori