Oklepni vlak - 2. svetovna
Dolfe napisal/-a:Med II. svetovno še ni bilo ne Jenbacha, niti Kenedija.E.L. napisal/-a:Med zadnjo vojno? Misliš 1991-1995?
lp
Jasno kot . Mimogrede, kje si slike dobil?
Nemci so med vojno spravili na vagon (in iz njega streljali) kar 274-mm top Žal, samo polovica topa na sliki, ko so ga zajeli Američani:
Have a nice day!
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
bi me pa res zanimal osni pritisk te gore železja (pa naj še kdo reče, da ima Živa prevelikega )SIMY napisal/-a:Sicer offtopic,ampak vseeno zanimivo kaj so imeli sosedje med zadnjo vojno.
MMG: nisem si mislil, da je uporaba oklepnih vlakov v sodobnih vojskah sploh še smiselna - verjetno so čisto preveč ranljivi. Je pa "zanimiv" poskus kninskih Srbov, ki so med operacijo Nevihta skušali poslati v Zagreb poln vlak razstreliva (brez strojevodje ) ... k sreči je potem nekje iztiril.
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Verjemi mi da se med vojno ni gledalo ne na osni pritisk in ne na hitrost,glavn da je vlak pelu.
Slike sem našel na hrvaškem železničarskem forumu,in tam tudi piše da se nikoli več niso vozili tako hitro po tisti progi,kot pa med vojno z oklepnim vlakom.Ta siva gmota železja je pa slikana u splitu,me zanima če še obstaja v resnici,al so jo pretopili.
Slike sem našel na hrvaškem železničarskem forumu,in tam tudi piše da se nikoli več niso vozili tako hitro po tisti progi,kot pa med vojno z oklepnim vlakom.Ta siva gmota železja je pa slikana u splitu,me zanima če še obstaja v resnici,al so jo pretopili.
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
Ampak da obtičiš v tem železju prevrnjen na bok v kakem jarku ob progi .... poleti v sončni pripeki in v ognju protitankovskih izstrelkov ...
Čedalje bolj razumem, zakaj so vozili hitro kot še nikoli
Verjetno je bil ta vlak namenjen samo za prevoz pehote?
Čedalje bolj razumem, zakaj so vozili hitro kot še nikoli
Verjetno je bil ta vlak namenjen samo za prevoz pehote?
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Stoji še zmeraj v Splitu, namenjena je za muzej.SIMY napisal/-a:Verjemi mi da se med vojno ni gledalo ne na osni pritisk in ne na hitrost,glavn da je vlak pelu.
Slike sem našel na hrvaškem železničarskem forumu,in tam tudi piše da se nikoli več niso vozili tako hitro po tisti progi,kot pa med vojno z oklepnim vlakom.Ta siva gmota železja je pa slikana u splitu,me zanima če še obstaja v resnici,al so jo pretopili.
lp iz Zagreba
ZDRU
ZDRU
Mladinski umetniški muzej A se da dobit tukaj točen naslov strani, kje je to na Hrvaškem forumu, ker ima toliko tem......uf.....ne da se mi iskatSTIB napisal/-a:Stoji še zmeraj v Splitu, namenjena je za muzej.SIMY napisal/-a:Verjemi mi da se med vojno ni gledalo ne na osni pritisk in ne na hitrost,glavn da je vlak pelu.
Slike sem našel na hrvaškem železničarskem forumu,in tam tudi piše da se nikoli več niso vozili tako hitro po tisti progi,kot pa med vojno z oklepnim vlakom.Ta siva gmota železja je pa slikana u splitu,me zanima če še obstaja v resnici,al so jo pretopili.
Have a nice day!
Tu:
http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=798
Nekaj malega tudi tu:
http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=1763[/quote]
http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=798
Nekaj malega tudi tu:
http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=1763[/quote]
lp iz Zagreba
ZDRU
ZDRU