HUPA

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: HUPA

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Tono napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:Vsekakor pa vlak v Toplarno veselo piska okoli 5h zjutraj sredi stanovanjskega naselja in budi 10.000 glavo občestvo.

LPL
Ustaj radni narode, sad je točno podne :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Me zanima, koliko od te silne množice ljudi še dela...uradno, ne na črno :lol: :lol:
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: HUPA

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Ljubitelj napisal/-a:Hupe gor, hupe dol, bolj ko so glasne, bolj motijo okolico, še zlasti ponoči. ......... Vsekakor pa vlak v Toplarno veselo piska okoli 5h zjutraj sredi stanovanjskega naselja in budi 10.000 glavo občestvo.

LPL
Strojevodja vedno vé, zakaj trobi. In (skoraj) nikoli po nepotrebnem.

Kar se pa toplarniških voženj tiče pa je tako; na tistem tiru imate dva uradna cestna prehoda, varovana z andrejevim križem in stop znakom, katerih pod nobenimi pogoji niče ne upošteva. Poleg pa še vsaj deset pasjih stez, po katerih lazijo jutranji pasjesralci, vrtičkarji, trimčkarji in ostala fužinska populacija.
Obrnite se na župana, naj ob tiru postavi trimetrski ograji, pa boste lahko v miru spali vsaj do opoldne. :wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Meh 362
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 321
Pridružen: 22.02.2011, 18:08

Re: HUPA

Odgovor Napisal/-a Meh 362 »

Sam sem primerjal tole:

Povezava na video

In tole:

Povezava na video

LP
Lep pozdrav
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: HUPA

Odgovor Napisal/-a desiro »

Nejac napisal/-a:Ej Nejc, kaj pa tvoja hupa na motorčku :P
Hehehehe :mrgreen: , tista je bolj pešcem na kolesarski namenjena :mrgreen:, pa kakšnemu avtomobilu, ki me izsili (ponavadi še nekaj metrov, od mesta kjer me izsili ves šokiran zavija levo in desno :mrgreen:) .
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: HUPA

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Da ne bo ostalo samo pri mojem pisanju okoli 01-ke na Jesenicah, vam je na voljo še zvočni zapis. Video pa bo v prihodnosti prenešen na YouTube.

Prvi pisk zagotovo prepoznate, čigav je. Pri drugem in tretjem pisku, pa kvalitetno odmeva.
Tine
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: HUPA

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Dolfe:
Kar se pa toplarniških voženj tiče pa je tako; na tistem tiru imate dva uradna cestna prehoda, varovana z andrejevim križem in stop znakom, katerih pod nobenimi pogoji niče ne upošteva.
Zanivimivo, da sta oba namenjena v CD, oz. invalidsko podjete SŽ, torej železničarji sami ne upoštevajo predpisov o prehodu čez progo :roll:

LPL
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: HUPA

Odgovor Napisal/-a cokla »

Ljubitelj napisal/-a:
Zanivimivo, da sta oba namenjena v CD, oz. invalidsko podjete SŽ, torej železničarji sami ne upoštevajo predpisov o prehodu čez progo :roll:

LPL
In en kup vrtičkarjev in "vrtičkarjev"....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: HUPA

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Nivojski prehodi so trije, dva se uporabljata predvsem za vrtičkarje, en pa za CD/ŽIP.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: HUPA

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Vsem (ne)poznavalcem nezavarovanih prehodov na toplarniškem tiru v bližini CD v poduk tale slika, ki jasno pokaže, da sta dva cestna prehoda, obadva vodita tudi v CD in dve ilegalni potki, od tega ena direktno k vratom CD Slika
Kakšnih 500 m vzhodneje je še en prehod preko toplarniškega tira, cesta zavije nato do nekih barak, kjer so včasih prebivali zaposleni na SŽ, en krak pa zavije pod glavno progo, pravzaprav nikamor, samo do vrtičkov med glavno progo in progo do RP Zalog. Torej so pretežni uporabnikih prehodov kar lepo zaposleni v CD saj vrtičkarji izkoriščajo samo skrajo zahodni prehod na meji Toplarne, pa še teh vrtičkov je samo za vzorec.

LPL
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: HUPA

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Ja trije NP, mislim da vsi zavarovani (z andrejevim križem). Najbolj zahodnega (ob toplarni) od delavcev v delavnicah uporablja v glavnem prometnik (ali kdorkoli je v hiški pri uvozu), ostalo pa so vrtičkarji, pohodniki v BTC, in pa ne vem kdo uporablja tisto tenis igrišče. CD ima urejeno parkirišče, na katerega se pride preko prehoda med CD in ŽIP. Najbolj vzhodnega pa spet uporabljajo vrtičkarji in pa tisti iz "barak", in ravno tu se hupa največ, saj je poleg še en, precej bolj uporabljan, tir.

Je pa zanimivo kako so enkrat vlaki preglasni, drugič spet pretihi. Mogoče pa bi bila rešitev v prevozu s tovornjaki po Zaloški, pa to spet ne bo komu prav. Ali pa kar zapremo toplarno, samo potem se bo na Fužinah malo podražilo gretje, hmmm pa to spet ni v redu. Kulture premnogih voznikov B kategorije se pa žal ne da izboljšat (pa ne samo na prehodih preko železnice). Eh, kdaj se je pa že kaj reševalo pri izvoru problema? #-o
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: HUPA

Odgovor Napisal/-a dare20 »

LJ363 napisal/-a:Ja trije NP, mislim da vsi zavarovani (z andrejevim križem). Najbolj zahodnega (ob toplarni) od delavcev v delavnicah uporablja v glavnem prometnik (ali kdorkoli je v hiški pri uvozu), ostalo pa so vrtičkarji, pohodniki v BTC, in pa ne vem kdo uporablja tisto tenis igrišče. CD ima urejeno parkirišče, na katerega se pride preko prehoda med CD in ŽIP. Najbolj vzhodnega pa spet uporabljajo vrtičkarji in pa tisti iz "barak", in ravno tu se hupa največ, saj je poleg še en, precej bolj uporabljan, tir.

Je pa zanimivo kako so enkrat vlaki preglasni, drugič spet pretihi. Mogoče pa bi bila rešitev v prevozu s tovornjaki po Zaloški, pa to spet ne bo komu prav. Ali pa kar zapremo toplarno, samo potem se bo na Fužinah malo podražilo gretje, hmmm pa to spet ni v redu. Kulture premnogih voznikov B kategorije se pa žal ne da izboljšat (pa ne samo na prehodih preko železnice). Eh, kdaj se je pa že kaj reševalo pri izvoru problema? #-o
Vsi ti prehodi so posledica tega, ker se ljudem ne da hoditi po uradnih službenih poteh in cestah.

TAko je slika lepo pokazala, da se preko prog, kjer je hitrost večja od 100 km/h sprehajajo kot .... Če pa je še megla pa je nesreča neizogibna. Predlagam, da se pogleda v uradni kataster na tem območju in pogleda ali so res vse te poti tudi uradno vknjižene. Mislim, da niso.
Videlo se bo na tej povezavi, ki je povezana z to sliko in je prekrita z katastrom.
http://rkg.gov.si/GERK/autoLogin.jsp
Ajznponar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 858
Pridružen: 09.07.2009, 22:24

Re: HUPA

Odgovor Napisal/-a Ajznponar »

Še ena najbrž neuradna potka je zahodno od roba Ljubiteljeve slike, tik pred toplarniško ograjo, kjer celo piše, da je hoja čez tire smrtno nevarna. Uporabljajo jo pretežno tamkajšnji vrtičkarji, radovedneži, ki jih/nas zanima toplarniška LBV 04, tam se da po južnem robu proge varno priti do Kajuhove, najdejo se pa tudi pacienti, ki jo kar čez glavno progo (oz. uradno je celo več prog) mahnejo do postaje Moste in dalje v BTC.
Mmg. ker smo že krepko offtopic, iz toplarne gresta ven dva tira, južnejši (ki je že na prvi pogled manj uporabljan) se nekje, definitivno pa pred ŽIP, zaključi.

Enkrat sem tam videl, da je premog pripeljal Kennedy, tega se pa menda ja lepo sliši tudi brez hupanja.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: HUPA

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Ljubitelj napisal/-a:
Zanivimivo, da sta oba namenjena v CD, oz. invalidsko podjete SŽ, torej železničarji sami ne upoštevajo predpisov o prehodu čez progo :roll:

LPL
Ne upoštevajo jih niti policaji, niti ministri ter njihovi šoferji. :wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: HUPA

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

No pa smo prišli do tega, da prometnih predpisov na prehodih čez štreko nihče ne upošteva. Glej ga zlomka, toda zaposleni iz CD ob 14:55 se pa res požvižgajo na predpise, slučajno sem imel posel pred tretjo na 3A Canon servisu in sem opazil masovno zapuščanje CD. Pomislite, tudi stali so v koloni na tiru....Pa se forumaši čudijo, da vozniki B kategorije ne upoštevajo Andrejevega križa in podobne "šare", zgleda da besnilo "B" kategorništva udari verjetno tudi na mašinfirerje, čim se vsedejo za 100x šibkejšega konjička ( no to je eno sklepanje iz posamičnega na splošno).
Drugače pa mislim da na Fužinah ni mnogo pritožb čez železnico, naselje je dokaj mirno, ves promet je le na skrajnem severnem robu. Res pa je, da je hupa lahko v takem miru moteča.
Kar se pa ŽC skrbi tiče glede zaposlenosti in dela na črno v Fužinah pa samo to, da v okolju kjer živim sam ni kakšnih socialnih primerov. Verejtno ponekod so, toda ne pozabiti Fužine bi bile eno od večjih (med prvo deseterico) slovenskih naselij, če bi bile samostojne in v tako velikem občestvu se najdejo tudi socialni problemi. Drugače pa so Fužine ene od najlepših naselij v Ljubljani, seveda pa izven Fužinci težko prenesejo, da je v takem, nacionalno dokaj mešanem naselju lahko prijetneje bivati kot v snobovski okolici. Podobno velja tudi za Štepanjsko naselje. Poznam namreč kar nekaj ljudi, ki se v drugi polovici 70 let niso hoteli naseliti v Štepanjcu in so raje šli v BS3, pa si že 30 let pulijo lase, kakšni osli so bili, da so podlegli nekim naci predsodkom.

LPL
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: HUPA

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Ko se bodo spoštovali prometni predpisi, ne bo treba več hupat. :wink:
Glede na to da kolesariš, si pa verjetno že dobro spoznal kulturo B kategornikov, ki je pri nas na splošno precej na nizkem nivoju.
Odgovori