Me zanima, koliko od te silne množice ljudi še dela...uradno, ne na črnoTono napisal/-a:Ustaj radni narode, sad je točno podneLjubitelj napisal/-a:Vsekakor pa vlak v Toplarno veselo piska okoli 5h zjutraj sredi stanovanjskega naselja in budi 10.000 glavo občestvo.
LPL
HUPA
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: HUPA
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: HUPA
Strojevodja vedno vé, zakaj trobi. In (skoraj) nikoli po nepotrebnem.Ljubitelj napisal/-a:Hupe gor, hupe dol, bolj ko so glasne, bolj motijo okolico, še zlasti ponoči. ......... Vsekakor pa vlak v Toplarno veselo piska okoli 5h zjutraj sredi stanovanjskega naselja in budi 10.000 glavo občestvo.
LPL
Kar se pa toplarniških voženj tiče pa je tako; na tistem tiru imate dva uradna cestna prehoda, varovana z andrejevim križem in stop znakom, katerih pod nobenimi pogoji niče ne upošteva. Poleg pa še vsaj deset pasjih stez, po katerih lazijo jutranji pasjesralci, vrtičkarji, trimčkarji in ostala fužinska populacija.
Obrnite se na župana, naj ob tiru postavi trimetrski ograji, pa boste lahko v miru spali vsaj do opoldne.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: HUPA
Hehehehe , tista je bolj pešcem na kolesarski namenjena , pa kakšnemu avtomobilu, ki me izsili (ponavadi še nekaj metrov, od mesta kjer me izsili ves šokiran zavija levo in desno ) .Nejac napisal/-a:Ej Nejc, kaj pa tvoja hupa na motorčku
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: HUPA
Da ne bo ostalo samo pri mojem pisanju okoli 01-ke na Jesenicah, vam je na voljo še zvočni zapis. Video pa bo v prihodnosti prenešen na YouTube.
Prvi pisk zagotovo prepoznate, čigav je. Pri drugem in tretjem pisku, pa kvalitetno odmeva.
Prvi pisk zagotovo prepoznate, čigav je. Pri drugem in tretjem pisku, pa kvalitetno odmeva.
Tine
Re: HUPA
Zanivimivo, da sta oba namenjena v CD, oz. invalidsko podjete SŽ, torej železničarji sami ne upoštevajo predpisov o prehodu čez progoDolfe:
Kar se pa toplarniških voženj tiče pa je tako; na tistem tiru imate dva uradna cestna prehoda, varovana z andrejevim križem in stop znakom, katerih pod nobenimi pogoji niče ne upošteva.
LPL
Re: HUPA
In en kup vrtičkarjev in "vrtičkarjev"....Ljubitelj napisal/-a:
Zanivimivo, da sta oba namenjena v CD, oz. invalidsko podjete SŽ, torej železničarji sami ne upoštevajo predpisov o prehodu čez progo
LPL
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: HUPA
Nivojski prehodi so trije, dva se uporabljata predvsem za vrtičkarje, en pa za CD/ŽIP.
Re: HUPA
Vsem (ne)poznavalcem nezavarovanih prehodov na toplarniškem tiru v bližini CD v poduk tale slika, ki jasno pokaže, da sta dva cestna prehoda, obadva vodita tudi v CD in dve ilegalni potki, od tega ena direktno k vratom CD
Kakšnih 500 m vzhodneje je še en prehod preko toplarniškega tira, cesta zavije nato do nekih barak, kjer so včasih prebivali zaposleni na SŽ, en krak pa zavije pod glavno progo, pravzaprav nikamor, samo do vrtičkov med glavno progo in progo do RP Zalog. Torej so pretežni uporabnikih prehodov kar lepo zaposleni v CD saj vrtičkarji izkoriščajo samo skrajo zahodni prehod na meji Toplarne, pa še teh vrtičkov je samo za vzorec.
LPL
Kakšnih 500 m vzhodneje je še en prehod preko toplarniškega tira, cesta zavije nato do nekih barak, kjer so včasih prebivali zaposleni na SŽ, en krak pa zavije pod glavno progo, pravzaprav nikamor, samo do vrtičkov med glavno progo in progo do RP Zalog. Torej so pretežni uporabnikih prehodov kar lepo zaposleni v CD saj vrtičkarji izkoriščajo samo skrajo zahodni prehod na meji Toplarne, pa še teh vrtičkov je samo za vzorec.
LPL
Re: HUPA
Ja trije NP, mislim da vsi zavarovani (z andrejevim križem). Najbolj zahodnega (ob toplarni) od delavcev v delavnicah uporablja v glavnem prometnik (ali kdorkoli je v hiški pri uvozu), ostalo pa so vrtičkarji, pohodniki v BTC, in pa ne vem kdo uporablja tisto tenis igrišče. CD ima urejeno parkirišče, na katerega se pride preko prehoda med CD in ŽIP. Najbolj vzhodnega pa spet uporabljajo vrtičkarji in pa tisti iz "barak", in ravno tu se hupa največ, saj je poleg še en, precej bolj uporabljan, tir.
Je pa zanimivo kako so enkrat vlaki preglasni, drugič spet pretihi. Mogoče pa bi bila rešitev v prevozu s tovornjaki po Zaloški, pa to spet ne bo komu prav. Ali pa kar zapremo toplarno, samo potem se bo na Fužinah malo podražilo gretje, hmmm pa to spet ni v redu. Kulture premnogih voznikov B kategorije se pa žal ne da izboljšat (pa ne samo na prehodih preko železnice). Eh, kdaj se je pa že kaj reševalo pri izvoru problema?
Je pa zanimivo kako so enkrat vlaki preglasni, drugič spet pretihi. Mogoče pa bi bila rešitev v prevozu s tovornjaki po Zaloški, pa to spet ne bo komu prav. Ali pa kar zapremo toplarno, samo potem se bo na Fužinah malo podražilo gretje, hmmm pa to spet ni v redu. Kulture premnogih voznikov B kategorije se pa žal ne da izboljšat (pa ne samo na prehodih preko železnice). Eh, kdaj se je pa že kaj reševalo pri izvoru problema?
Re: HUPA
Vsi ti prehodi so posledica tega, ker se ljudem ne da hoditi po uradnih službenih poteh in cestah.LJ363 napisal/-a:Ja trije NP, mislim da vsi zavarovani (z andrejevim križem). Najbolj zahodnega (ob toplarni) od delavcev v delavnicah uporablja v glavnem prometnik (ali kdorkoli je v hiški pri uvozu), ostalo pa so vrtičkarji, pohodniki v BTC, in pa ne vem kdo uporablja tisto tenis igrišče. CD ima urejeno parkirišče, na katerega se pride preko prehoda med CD in ŽIP. Najbolj vzhodnega pa spet uporabljajo vrtičkarji in pa tisti iz "barak", in ravno tu se hupa največ, saj je poleg še en, precej bolj uporabljan, tir.
Je pa zanimivo kako so enkrat vlaki preglasni, drugič spet pretihi. Mogoče pa bi bila rešitev v prevozu s tovornjaki po Zaloški, pa to spet ne bo komu prav. Ali pa kar zapremo toplarno, samo potem se bo na Fužinah malo podražilo gretje, hmmm pa to spet ni v redu. Kulture premnogih voznikov B kategorije se pa žal ne da izboljšat (pa ne samo na prehodih preko železnice). Eh, kdaj se je pa že kaj reševalo pri izvoru problema?
TAko je slika lepo pokazala, da se preko prog, kjer je hitrost večja od 100 km/h sprehajajo kot .... Če pa je še megla pa je nesreča neizogibna. Predlagam, da se pogleda v uradni kataster na tem območju in pogleda ali so res vse te poti tudi uradno vknjižene. Mislim, da niso.
Videlo se bo na tej povezavi, ki je povezana z to sliko in je prekrita z katastrom.
http://rkg.gov.si/GERK/autoLogin.jsp
Re: HUPA
Še ena najbrž neuradna potka je zahodno od roba Ljubiteljeve slike, tik pred toplarniško ograjo, kjer celo piše, da je hoja čez tire smrtno nevarna. Uporabljajo jo pretežno tamkajšnji vrtičkarji, radovedneži, ki jih/nas zanima toplarniška LBV 04, tam se da po južnem robu proge varno priti do Kajuhove, najdejo se pa tudi pacienti, ki jo kar čez glavno progo (oz. uradno je celo več prog) mahnejo do postaje Moste in dalje v BTC.
Mmg. ker smo že krepko offtopic, iz toplarne gresta ven dva tira, južnejši (ki je že na prvi pogled manj uporabljan) se nekje, definitivno pa pred ŽIP, zaključi.
Enkrat sem tam videl, da je premog pripeljal Kennedy, tega se pa menda ja lepo sliši tudi brez hupanja.
Mmg. ker smo že krepko offtopic, iz toplarne gresta ven dva tira, južnejši (ki je že na prvi pogled manj uporabljan) se nekje, definitivno pa pred ŽIP, zaključi.
Enkrat sem tam videl, da je premog pripeljal Kennedy, tega se pa menda ja lepo sliši tudi brez hupanja.
Re: HUPA
Ne upoštevajo jih niti policaji, niti ministri ter njihovi šoferji.Ljubitelj napisal/-a:
Zanivimivo, da sta oba namenjena v CD, oz. invalidsko podjete SŽ, torej železničarji sami ne upoštevajo predpisov o prehodu čez progo
LPL
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: HUPA
No pa smo prišli do tega, da prometnih predpisov na prehodih čez štreko nihče ne upošteva. Glej ga zlomka, toda zaposleni iz CD ob 14:55 se pa res požvižgajo na predpise, slučajno sem imel posel pred tretjo na 3A Canon servisu in sem opazil masovno zapuščanje CD. Pomislite, tudi stali so v koloni na tiru....Pa se forumaši čudijo, da vozniki B kategorije ne upoštevajo Andrejevega križa in podobne "šare", zgleda da besnilo "B" kategorništva udari verjetno tudi na mašinfirerje, čim se vsedejo za 100x šibkejšega konjička ( no to je eno sklepanje iz posamičnega na splošno).
Drugače pa mislim da na Fužinah ni mnogo pritožb čez železnico, naselje je dokaj mirno, ves promet je le na skrajnem severnem robu. Res pa je, da je hupa lahko v takem miru moteča.
Kar se pa ŽC skrbi tiče glede zaposlenosti in dela na črno v Fužinah pa samo to, da v okolju kjer živim sam ni kakšnih socialnih primerov. Verejtno ponekod so, toda ne pozabiti Fužine bi bile eno od večjih (med prvo deseterico) slovenskih naselij, če bi bile samostojne in v tako velikem občestvu se najdejo tudi socialni problemi. Drugače pa so Fužine ene od najlepših naselij v Ljubljani, seveda pa izven Fužinci težko prenesejo, da je v takem, nacionalno dokaj mešanem naselju lahko prijetneje bivati kot v snobovski okolici. Podobno velja tudi za Štepanjsko naselje. Poznam namreč kar nekaj ljudi, ki se v drugi polovici 70 let niso hoteli naseliti v Štepanjcu in so raje šli v BS3, pa si že 30 let pulijo lase, kakšni osli so bili, da so podlegli nekim naci predsodkom.
LPL
Drugače pa mislim da na Fužinah ni mnogo pritožb čez železnico, naselje je dokaj mirno, ves promet je le na skrajnem severnem robu. Res pa je, da je hupa lahko v takem miru moteča.
Kar se pa ŽC skrbi tiče glede zaposlenosti in dela na črno v Fužinah pa samo to, da v okolju kjer živim sam ni kakšnih socialnih primerov. Verejtno ponekod so, toda ne pozabiti Fužine bi bile eno od večjih (med prvo deseterico) slovenskih naselij, če bi bile samostojne in v tako velikem občestvu se najdejo tudi socialni problemi. Drugače pa so Fužine ene od najlepših naselij v Ljubljani, seveda pa izven Fužinci težko prenesejo, da je v takem, nacionalno dokaj mešanem naselju lahko prijetneje bivati kot v snobovski okolici. Podobno velja tudi za Štepanjsko naselje. Poznam namreč kar nekaj ljudi, ki se v drugi polovici 70 let niso hoteli naseliti v Štepanjcu in so raje šli v BS3, pa si že 30 let pulijo lase, kakšni osli so bili, da so podlegli nekim naci predsodkom.
LPL