Emonika

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Nejko24
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 257
Pridružen: 04.07.2011, 12:25

Emonika

OdgovorNapisal/-a Nejko24 » 24.07.2011, 15:04

A je možno, da bi kdaj tako zgledala Ljubljanska železniška postaja, ter da bi vozili taki vlaki po našem železnišklem omrežju kot vidimo na slikah? Verjetno leta 2025? :)

Slika

Slika

Slika

Slika
railfan
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 47
Pridružen: 06.02.2009, 10:29

Re: Emonika

OdgovorNapisal/-a railfan » 24.07.2011, 15:27

Mislim da je možno, samo ne v času Republike Slovenije.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Emonika

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 24.07.2011, 15:30

Že to je nekaj vredno, da vsakih par let pokažejo novo maketo. Lahko bi bilo - nič. press Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Nejko24
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 257
Pridružen: 04.07.2011, 12:25

Re: Emonika

OdgovorNapisal/-a Nejko24 » 24.07.2011, 15:34

Dolfe napisal/-a:Že to je nekaj vredno, da vsakih par let pokažejo novo maketo. Lahko bi bilo - nič. press Slika

Pol se še niti niso zedinili kako bi naj zgledala postaja, glede na število maket?
Kje še je pol sama gradnja juh. :)
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: Emonika

OdgovorNapisal/-a dare20 » 24.07.2011, 15:50

[quote="Nejko24"]A je možno, da bi kdaj tako zgledala Ljubljanska železniška postaja, ter da bi vozili taki vlaki po našem železnišklem omrežju kot vidimo na slikah? Verjetno leta 2025? :)

Bojim se, da do leta 2060 nebo v takšni podobi Emonika. NAmreč po prvotnih načrtih, katere so naredili, naj bi se poglobili tiri na globino, kot so sedaj vsi podvozi do Ljubljane Polje in do VIČA.
Če gledamo problem, kateri se je pojavil je v plasteh manj kot 8 metrov pod nivojem tira talna voda. Potem pa se pojavi drugi problem meteorna voda, saj se zagovarja ideologija, da je potrebno vse vode spraviti v ponikvalnico. TAko se pojavlja, da v zelo kratkem času naraste podtalnica tudi do nekaj metrov. Za primerjavo je primer hud naliv in železniški podhod v Ljubljani, katerega zalije.
Nejko24
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 257
Pridružen: 04.07.2011, 12:25

Re: Emonika

OdgovorNapisal/-a Nejko24 » 24.07.2011, 15:52

dare20 napisal/-a:
Nejko24 napisal/-a:A je možno, da bi kdaj tako zgledala Ljubljanska železniška postaja, ter da bi vozili taki vlaki po našem železnišklem omrežju kot vidimo na slikah? Verjetno leta 2025? :)

Bojim se, da do leta 2060 nebo v takšni podobi Emonika. NAmreč po prvotnih načrtih, katere so naredili, naj bi se poglobili tiri na globino, kot so sedaj vsi podvozi do Ljubljane Polje in do VIČA.
Če gledamo problem, kateri se je pojavil je v plasteh manj kot 8 metrov pod nivojem tira talna voda. Potem pa se pojavi drugi problem meteorna voda, saj se zagovarja ideologija, da je potrebno vse vode spraviti v ponikvalnico. TAko se pojavlja, da v zelo kratkem času naraste podtalnica tudi do nekaj metrov. Za primerjavo je primer hud naliv in železniški podhod v Ljubljani, katerega zalije.

Sem bil sam že v nalivu tam spodaj s kolesom. :) Je v pol ure koliko sem bil tam, pa kolikor je bil naliv priteklo kar nekaj vode v podvoz.
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: Emonika

OdgovorNapisal/-a dare20 » 24.07.2011, 16:43

Nejko24 napisal/-a:
dare20 napisal/-a:
Nejko24 napisal/-a:A je možno, da bi kdaj tako zgledala Ljubljanska železniška postaja, ter da bi vozili taki vlaki po našem železnišklem omrežju kot vidimo na slikah? Verjetno leta 2025? :)

Bojim se, da do leta 2060 nebo v takšni podobi Emonika. NAmreč po prvotnih načrtih, katere so naredili, naj bi se poglobili tiri na globino, kot so sedaj vsi podvozi do Ljubljane Polje in do VIČA.
Če gledamo problem, kateri se je pojavil je v plasteh manj kot 8 metrov pod nivojem tira talna voda. Potem pa se pojavi drugi problem meteorna voda, saj se zagovarja ideologija, da je potrebno vse vode spraviti v ponikvalnico. TAko se pojavlja, da v zelo kratkem času naraste podtalnica tudi do nekaj metrov. Za primerjavo je primer hud naliv in železniški podhod v Ljubljani, katerega zalije.

Sem bil sam že v nalivu tam spodaj s kolesom. :) Je v pol ure koliko sem bil tam, pa kolikor je bil naliv priteklo kar nekaj vode v podvoz.



Vidiš z takšnim problemi se ukvarja gradbena panoga v Ljubljani. MArija Terezija je šla na čim višji nivo proge proti Borovnici, posameniki pa bi šli čim globje v zemljo. ZAto pa so potrebne finance.
Po mojih izračunih bi presegle 60% Slovenskega proračuna, če bi hoteli urediti vse okrog proge v oddaljenosti do 50 metrov.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Emonika

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 24.07.2011, 16:59

dare20 napisal/-a:Po mojih izračunih bi presegle 60% Slovenskega proračuna, če bi hoteli urediti vse okrog proge v oddaljenosti do 50 metrov.


Ooooo, tombola za forum vlaki.info. Nismo kar tako. Naš član je iz finančnega ministrstva. Napredujemo v višave. press =D>
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: Emonika

OdgovorNapisal/-a dare20 » 24.07.2011, 17:21

Dolfe napisal/-a:
dare20 napisal/-a:Po mojih izračunih bi presegle 60% Slovenskega proračuna, če bi hoteli urediti vse okrog proge v oddaljenosti do 50 metrov.


Ooooo, tombola za forum vlaki.info. Nismo kar tako. Naš član je iz finančnega ministrstva. Napredujemo v višave. press =D>


Glej Dolfe jaz sem na temo podal svoj komentar. Če se ne strinjaš mi lahko z veseljem oporekaš in bom sprejel kritiko. Če si se zanimal bi bilo po varjanti poglabljanja začeti že v ZAlogu in končati nekje pri ENP VIČ. tako je potrebno urediti okolico do 50 metrob na vsako stran proge.

TAkšna varjanta odpade. Ali poznaš podjetje, ki bi to naredilo zastonj. JAz ga ne poznam.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Emonika

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 24.07.2011, 17:31

Od kje ti natančen podatek o 60% državnega proračuna. :shock:

MMG, sam si ga izračunal, se še spomniš? Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8900
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Emonika

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 24.07.2011, 18:11

Marija Terezija je vladala od 1740-1780.
link: wikipedija
http://sl.wikipedia.org/wiki/Marija_Terezija

Slika
Jake
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 44
Pridružen: 09.10.2010, 23:38

Re: Emonika

OdgovorNapisal/-a Jake » 24.07.2011, 18:24

Načrtovanje proge proti Borovnici pa se je začelo, če me spomin ne vara, okoli 50 - 60 let po koncu njenega vladanja
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8900
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Emonika

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 24.07.2011, 19:07

Jake =D> =D>
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Emonika

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 24.07.2011, 19:08

Zaman. Ne bosta mu dopovedala. Nazadnje nas bo prepričal, da sta vidva trdila, kaj, kdaj in kako je Marica zidala borovniški tinge-tinge. :lol:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: Emonika

OdgovorNapisal/-a dare20 » 24.07.2011, 20:14

Dolfe napisal/-a:Zaman. Ne bosta mu dopovedala. Nazadnje nas bo prepričal, da sta vidva trdila, kaj, kdaj in kako je Marica zidala borovniški tinge-tinge. :lol:


Dobro Dolfe sedaj pa nevem ali si ti še sploh med ljudmi.
Ali poznaš rek in ga v pogovornem jeziku uporabljamo za stvari katere se niso spremenile več destletij, da iz časa MArije Terezije. TAko sem isto omenjal za gradnjo proge med Dunajem in Trstom. Kot strokovnjak za železnico dobro veš zakaj so gradili nasip in zakaj na Ljubljanskem barju zabijajo pilote v zemljo. Prav tako dobro veš zakaj na tem območju in tudi v bližini nimajo hiše kleti, ki so v zemlji.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: zigc0601 in 4 gostov