Emonika
Objavljeno: 24.07.2011, 15:04
A je možno, da bi kdaj tako zgledala Ljubljanska železniška postaja, ter da bi vozili taki vlaki po našem železnišklem omrežju kot vidimo na slikah? Verjetno leta 2025?
Pol se še niti niso zedinili kako bi naj zgledala postaja, glede na število maket?Dolfe napisal/-a:Že to je nekaj vredno, da vsakih par let pokažejo novo maketo. Lahko bi bilo - nič. press
Sem bil sam že v nalivu tam spodaj s kolesom. Je v pol ure koliko sem bil tam, pa kolikor je bil naliv priteklo kar nekaj vode v podvoz.dare20 napisal/-a:Nejko24 napisal/-a:A je možno, da bi kdaj tako zgledala Ljubljanska železniška postaja, ter da bi vozili taki vlaki po našem železnišklem omrežju kot vidimo na slikah? Verjetno leta 2025?
Bojim se, da do leta 2060 nebo v takšni podobi Emonika. NAmreč po prvotnih načrtih, katere so naredili, naj bi se poglobili tiri na globino, kot so sedaj vsi podvozi do Ljubljane Polje in do VIČA.
Če gledamo problem, kateri se je pojavil je v plasteh manj kot 8 metrov pod nivojem tira talna voda. Potem pa se pojavi drugi problem meteorna voda, saj se zagovarja ideologija, da je potrebno vse vode spraviti v ponikvalnico. TAko se pojavlja, da v zelo kratkem času naraste podtalnica tudi do nekaj metrov. Za primerjavo je primer hud naliv in železniški podhod v Ljubljani, katerega zalije.
Nejko24 napisal/-a:Sem bil sam že v nalivu tam spodaj s kolesom. Je v pol ure koliko sem bil tam, pa kolikor je bil naliv priteklo kar nekaj vode v podvoz.dare20 napisal/-a:Nejko24 napisal/-a:A je možno, da bi kdaj tako zgledala Ljubljanska železniška postaja, ter da bi vozili taki vlaki po našem železnišklem omrežju kot vidimo na slikah? Verjetno leta 2025?
Bojim se, da do leta 2060 nebo v takšni podobi Emonika. NAmreč po prvotnih načrtih, katere so naredili, naj bi se poglobili tiri na globino, kot so sedaj vsi podvozi do Ljubljane Polje in do VIČA.
Če gledamo problem, kateri se je pojavil je v plasteh manj kot 8 metrov pod nivojem tira talna voda. Potem pa se pojavi drugi problem meteorna voda, saj se zagovarja ideologija, da je potrebno vse vode spraviti v ponikvalnico. TAko se pojavlja, da v zelo kratkem času naraste podtalnica tudi do nekaj metrov. Za primerjavo je primer hud naliv in železniški podhod v Ljubljani, katerega zalije.
Ooooo, tombola za forum vlaki.info. Nismo kar tako. Naš član je iz finančnega ministrstva. Napredujemo v višave. pressdare20 napisal/-a: Po mojih izračunih bi presegle 60% Slovenskega proračuna, če bi hoteli urediti vse okrog proge v oddaljenosti do 50 metrov.
Glej Dolfe jaz sem na temo podal svoj komentar. Če se ne strinjaš mi lahko z veseljem oporekaš in bom sprejel kritiko. Če si se zanimal bi bilo po varjanti poglabljanja začeti že v ZAlogu in končati nekje pri ENP VIČ. tako je potrebno urediti okolico do 50 metrob na vsako stran proge.Dolfe napisal/-a:Ooooo, tombola za forum vlaki.info. Nismo kar tako. Naš član je iz finančnega ministrstva. Napredujemo v višave. pressdare20 napisal/-a: Po mojih izračunih bi presegle 60% Slovenskega proračuna, če bi hoteli urediti vse okrog proge v oddaljenosti do 50 metrov.
Dobro Dolfe sedaj pa nevem ali si ti še sploh med ljudmi.Dolfe napisal/-a:Zaman. Ne bosta mu dopovedala. Nazadnje nas bo prepričal, da sta vidva trdila, kaj, kdaj in kako je Marica zidala borovniški tinge-tinge.