Emonika

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Emonika

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

dare20 napisal/-a:
Dobro Dolfe sedaj pa nevem ali si ti še sploh med ljudmi.
Ali poznaš rek in ga v pogovornem jeziku uporabljamo za stvari katere se niso spremenile več destletij, da iz časa MArije Terezije. TAko sem isto omenjal za gradnjo proge med Dunajem in Trstom.
Ja, Dare, sem preveril stanje pogovornega jezika med ljudmi in res je, imaš prav.

primer na forumu http://www.joker.si/mn3njalnik/... :roll:
Nazaj k temi: "Ste že imel podobne težave z vlaki?"
Rudolf Master
3.04.2009, 22:23
"Če je nisi nategnil na wc-ju, sploh ne odpiraj posebej teme o zamudah SŽ, ker sta že vsaj dve temi na mn3njalu, ki se posebej posvečata človeškemu gnusu nad javnim prevozom, ki še vedno funkcionira tako, kot v časih Marije Terezije."

drug primer:

Imam srečo – imam krompir

Izraz ‘imeti krompir’, ki ga v večjem Evrope lahko prevedemo kot ‘imeti srečo’, menda izvira iz časov Avstroogrske, ko je cesarica Marija Terezija v boju proti lakoti ukazala posaditi krompir, a so kmetje strupeno rastlino načrtno uničevali. Da bi cesarica zaščitila nasade, jih je dala zastražiti z oboroženimi vojaki.
Takšen stražar je seveda svoje delo opravljal precej bolj na varnem, kot če bi ga poslali na fronto. Imel je torej srečo – imel je krompir.


primer: http://www.informiran.si/
Kaj je zemljiška knjiga?
V Sloveniji obstaja zemljiška knjiga še iz časov Marije Terezije. Danes je to sodobna elektronska evidenca, ki je
namenjena vpisovanju podatkov o pravicah na nepremičninah. Vodijo jo okrajna sodišča.


Zadosti bodi :roll:

Večina današnjih Slovencev je "gor zrasla" v času socializma/komunizma ali pa raznih šolskih reform in jasno se kaže popolno neznanje zgodovine...
Tudi jaz sem dete te preteklosti, vendar sem se s samoizobraževanjem rešil iz neznanja, ki mi ga je "poklonil" sistem izobraževanja...
Žalostno je le to, da se ta sistem nadaljuje...


Ja, moram reči, da nekemu starejšemu, sicer razgledanemu človeku že nevem koliko časa dopovedujem, da je prvi kataster z izmerami franciscejski, poimenovan torej po Francu...Sin Marije Terezije je bil Jožef (ki je tudi zastavil kataster okoli leta 1785, ki pa ni šel "skozi" in so ga zavrnili, vendar je bil še vedno brez izmer in načrtov).
Torej je bilo od Marije Terezije in terezijanskega katastra okoli 1750 do franciscejskega (okoli 1825) je torej tretja generacija. Šele potem je četrta generacija začela graditi železnice :train1

Ghega se je rodil že v devetnajstem stoletju (leta 1802), da je lahko podpisal načrt za Borovniški tinge-tinge leta 1840...
Pa še takrat so ga nekaj "okoli prinesli" graditelji (glej Dolfetov esej o gradnji :wink: :lol: )

Aufle bi napisal: stanje duha: marijeterezijansko :lol: :lol:
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Emonika

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

ŽC hvala za lep pregled o MT stanju duha.
K zaslugam MT pa samo to:

Od časa MT ni Avstrija nikoli dobila več nobene vojne, ali kakor je rekel Švejk;

"Samo brez panike, še vsako vojsko smo zgubili"

Pa vendar Avstrija kar uspešno prosperira, sicer v manjših mejah v nasprotju s Srbijo, ki je šla na pot od zmage do zmage do končnega poraza (beri: čez nekaj let jo bo po BDP per capita prehitela tudi Albanija).

LPL
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: Emonika

Odgovor Napisal/-a dare20 »

Gradnja Emonike ne bo prinesla napredka za Železnico. Bo pa prinesla malo več udobja na Železniški postaji.

Glede transporta pa bi bilo cenejše, če bi šli vsi cestni prehodi v podvoze in tako bi se lahko rešil problem proge, kar bi bilo cenejše. Če bi kateri podhod zalilo ga je cenejše izčrpati, kot, da zalije celotno progo.
Potniško postajo pa v celoti pokriti in tako je problem z prostorom rešen. Tovorni promet pa speljati z nekim prevoznim tirom, kjer se bo hitrost povečala.
barabek
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 38
Pridružen: 17.07.2009, 6:55

Re: Emonika

Odgovor Napisal/-a barabek »

Glede Emonike me zanima, kdo bo to financiral?
Pa ne zato ker je bilo zgoraj napisano, da bi to stalo 60% Slo. proračuna, ampak:
Ljubljana zapufana, (pa je Ljubljankovičev puf še sploh ni začel tepst),
država tudi,
SŽ pa tudi niso na zeleni veji....

Torej?
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 531
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Emonika

Odgovor Napisal/-a dingo »

Rečeno je bilo da bo javno-zasebno partnerstvo. Država in Mol v projekt vložita zemljišča, zasebnik (Trigranit) pa denar za izgradnjo.
barabek
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 38
Pridružen: 17.07.2009, 6:55

Re: Emonika

Odgovor Napisal/-a barabek »

To bo pa zanimivo spremljat.
Trigranit ima celih 7.500,00 evrov osnovnega kapitala (zakonski minium), ki so ga prispevali 4 ustanovitelji (fizične osebe - vsak po 1/4), obstja pa od leta 2008. Vir:AJPES
Me prav zanima katera banka bo dala kredite!?
Nadaljnih kometarjev se bom raje vzdržal.
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Emonika

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Mal se mi zdi da toplo vodo odkrivate z temule Trigranitom.

Vse to okol Emonike in financiranja je že vsaj 5 let stara zgodba :|

@barabek: mogoče ti pomaga še ta povezava http://www.trigranit.hu/, v kolikor še nisi zasledu da je to sicer madžarska firma.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Emonika

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Da se "barabeki" ne bodo mučili z blebetanjem o firmi s 7500€ kapitala samo to iz prejšne povezave o firmi:
Since its establishment in 1997, the company has so far completed projects with a total value of Euro 2 billion. TriGranit is currently working on several developments, with a total planned investment of Euro 4 billion.
Samo še to "barabek", billion pomeni Miljarda, da spet ne boš blebetal.
O županu Ljubljane pa ima lahko vsak svoje mnenje, toda ni ga župana ki kaj zgradi, ne da bi najel kredite. Saj tudi stanovanja/hiše človek ne kupuje z gotovino, ampak najame kredite. Seveda v okviru svojih zmožnosti, kar je storila tudi MOL. Pa še to, župan ima ime in priimek in ga ni lepo obkladati z nekakšnimi izmišljenimi vzdevki.

LPL
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Emonika

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Skratka, EMONIKO je odnesla svetovna recesija in v tem smo si lahko soglasni.

Rekel bi, če je že moralo, se je zgodilo ravno še pravi čas. Če bi prišla recesija kakšno leto kasneje, bi bila ljubljanska postaja, eno samo razkopano gradbišče, za najmanj 10 naslednjih let.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
barabek
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 38
Pridružen: 17.07.2009, 6:55

Re: Emonika

Odgovor Napisal/-a barabek »

Slovenski Trigranit ni hčerinska družba Madžarskega in moje navedbe o slovenskem držijo. Kar lahko vsak preveri (zato sem v svojem postu tudi navedel vir).
Tudi v kolikor je madžarski trigranit bolj "zanesljiv" in finančno sposobnejši nam to nič ne pomaga (če bo zadevo fural slovenski). Žal. Sicer pa upam, da temu ne bo tako.

O financiranju gradbenih projektov me ni treba poučevat, ker je to moja profesija.
Posledično tudi vem, da primerjave med financiranjem stanovanjske hiše in Emonike in podobnih projektov niso na mestu, ozoroma, bi jih označil kot blebetanje(če se spuščamo na takšen nivo komunikacije).

Tudi podcenjevalni ton in prevodi angleškega teksta niso potrebni. Moje znanje angleščine je na precej visokem nivoju.

Sicer pa se opravičujem vsem ljubiteljem slovenskih županov. Moja malenkost nad ogromno trenutnih županov (pazi množina) ni navdušena.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Emonika

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Dolfe:
Rekel bi, če je že moralo, se je zgodilo ravno še pravi čas. Če bi prišla recesija kakšno leto kasneje, bi bila ljubljanska postaja, eno samo razkopano gradbišče, za najmanj 10 naslednjih let.
Jaz sem pa nasprotnega mnenja, škoda da je recesija odnesla projekt, pri vsem tem so pa neki lobiji, ki so se zavzemali za uničujoče drago poglobitev prog krepko pristavili lonček. Ljubljanska ŽP je prava sramota za dokaj urejeno mesto. Nekaj letno (ali pa 10 letno) prekopavanje je slab izgovor za zamrznitev neuglednega stanja. jaz še vedno upam, da bo Trigranit zgriznil v tole jabolko spora in končno pristopil k realizaciji projekta, saj so menda projektne težave zaradi bodoče(??) poglobitve menda blizu rešitvi.

LPL
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Emonika

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Eno vprašanje... zakaj se je odprla tema Emonika glede na to, da obstaja sorodna tema Emonika že leta 2010: viewtopic.php?f=23&t=2071 ?
Goran
Nejko24
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 257
Pridružen: 04.07.2011, 12:25

Re: Emonika

Odgovor Napisal/-a Nejko24 »

Gorchi napisal/-a:Eno vprašanje... zakaj se je odprla tema Emonika glede na to, da obstaja sorodna tema Emonika že leta 2010: viewtopic.php?f=23&t=2071 ?
Se opravičujem jaz sem odprl ;)
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Emonika

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Gorchi napisal/-a:Eno vprašanje... zakaj se je odprla tema Emonika glede na to, da obstaja sorodna tema Emonika že leta 2010: viewtopic.php?f=23&t=2071 ?
....pa še ena pred njo...leta 2006 8) :
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?f=23&t=526
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Emonika

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Ljubitelj napisal/-a: Jaz sem pa nasprotnega mnenja, škoda da je recesija odnesla projekt, pri vsem tem so pa neki lobiji, ki so se zavzemali za uničujoče drago poglobitev prog krepko pristavili lonček. .....

LPL
Mislil sem na prihod recesije, kot neizogibno dejstvo. Če je ne bi bilo, bi Emonika verjetno res ugledala luči Ljubljane. Či bi se pričelo z izgranjo še tik pred recesijo, bi vse obstalo za lepo dobo let. Tako bi mestna sramota bila le še večja.

V poglobitev železniških tirov pa ne verjamem. Vsaj v tem desetletju ne.
Papir je samo papir in prenese takorekoč vse. Bogsigavedi, koliko projektov bo še narisanih, predno se bo našla in realizirala rešitev.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Odgovori