Emonika

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 648
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Emonika

OdgovorNapisal/-a bisabre » 29.01.2017, 8:12

Ja nekako tako, seveda pa bi bila ljubljanska verzija nekoliko obsežnejša. Sicer pa gre zgolj za moje razmišljanje, saj premik prometnih tokov nad obstoječe prometnice po svetovnih mestih, sploh velemestih, ni nič novega in obstaja že stoletje ali več. Zanimivi so tudi primerki t.i. visečih "želzenic" oz. gondolskih tirnih sistemov v Wuppetalu in Dresdnu, kot inovativni in tehnični presežek rešitve notranjega mestnega potniškega prometa. Skratka varijant za rešitev ljubljasnke cestno-železniške zagate je veliko, le malce svetovljanskega, pogumnejšega razmišljanja potrebujemo.
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3117
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Emonika

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 29.01.2017, 8:55

inovak napisal/-a:Ko smo že pri Makedoncih, nikjer nisem na forumu zasledil vesti o nabavi kitajskih garnitur (glej yotube -Makedonskite novi vozovi)..


U je že staro to. :D Dve elektro, dve dizel in od decembra naprej naročene še štiri lokomotive (samo 8 milijonov €) od Kitajskega CRRC.
Če se še gre bolj v OT, tudi Češki Leo je naročil nekaj garnitur tega proizvajalca, Srbski TENT (termoelektrarna Nikola Tesla), pa že dobi v naslednjem mesecu prvo šestosno lokomotivo istega proizvajalca, še eno pa do konca leta. Prav tako CRRC načrtuje nakup Češke Škode, tako, da bodo Kitajci se lahko prijavljali na vsak razpis v EU-ju.
Če pa se vrnem na temo. Hebemti a teba komplicirati z poglobitvijo? Težko kopirati Graško postajo?

http://www.stadtentwicklung.graz.at/cms ... hnhof1.jpg
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 405
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Emonika

OdgovorNapisal/-a gorican » 29.01.2017, 16:17

Mene zanima, kaj ima veze poglobitev železnice v LJ s tem projektom Emonika?
A brez poglobitve tirov, ne gre pri tem projektu ?

p.s. sem enkrat na enem drugem forumu(skyrscraper) prebral nekaj v zvezi s tem pa me zanima ;)
lp
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Emonika

OdgovorNapisal/-a holding » 29.01.2017, 19:09

...da se globlje seže v žep..... :^o ...oz., da več z mize dol v neznano pade....
...kaj pa stroka meni, načrtuje, opozarja....itd...pa tko ni važn... :mrgreen: ....bistvo je rezultat: podražitev za 100%.... pa na gore....bližnja zgodovina to dokazuje....TEŠ,...Onkološki.....avtoceste....npr šentviški predor....itd, itd,....
...aja....čist slučajn bo pa mogoče še Kolodvor ratu.... #-o ....tko, za kr takoj popravljat....
....že pol stoletja poslušam natege okol' ljubljanskega štacjona..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ...ggrrrr!!!
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 226
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Emonika

OdgovorNapisal/-a urban120 » 29.01.2017, 19:18

gorican napisal/-a:Mene zanima, kaj ima veze poglobitev železnice v LJ s tem projektom Emonika?
A brez poglobitve tirov, ne gre pri tem projektu ?

p.s. sem enkrat na enem drugem forumu(skyrscraper) prebral nekaj v zvezi s tem pa me zanima ;)
lp


Če bo poglobitev izvedena mora, verjetno, biti tudi postaja poglobljena.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4210
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Emonika

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 29.01.2017, 20:26

gorican napisal/-a:
Mene zanima, kaj ima veze poglobitev železnice v LJ s tem projektom Emonika?
A brez poglobitve tirov, ne gre pri tem projektu ?

p.s. sem enkrat na enem drugem forumu(skyrscraper) prebral nekaj v zvezi s tem pa me zanima ;)
lp

Če bo poglobitev izvedena mora, verjetno, biti tudi postaja poglobljena.


V projektu, oziroma spremembi se je zahtevala taka ureditev, ki bi omogočala naknadno poglobitev proge. In so bile potrebne spremembe v temeljenju objektov. No, to je malo po spominu.

LPL
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 648
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Emonika

OdgovorNapisal/-a bisabre » 01.02.2017, 15:56

Torej bodo pilotirali tudi perone, da bi potem čez 100 let lahko poglobili tire in tako zadostili nekaterim grabežljivcem z večno "praznimi" denarnicami, v kater moramo stalnmo metati denar, drugače niso tiho in še naprej delajo zgago ter zavirajo razvoj?
Simpl je tanartabul.
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1569
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Emonika

OdgovorNapisal/-a grega » 01.02.2017, 16:27

glede na to da se bo vložek v javni del zmanjšal iz 70 na 20 milijonov bo že supeh, če bo nova postaja imela konkretno streho, čakalnico...

"Mi zahtevamo železniško in avtobusno postajo, torej to, kar je obljubljeno v pogodbi," je še lani v intervjuju za Finance zatrjeval Dušan Mes in dejal, da lahko javni del gradijo tudi oni, a le, če bodo v zameno za dodelitev stavbne pravice dobili denar za to naložbo.

Cena za javni del je po prvotni različici znašala 70 milijonov evrov, racionalizirana različica pa naj bi stala okrog 20 milijonov evrov. Del tega denarja naj bi torej SŽ pričakovale od prodaje stavbne pravice, a prejšnji teden nam je Mes dejal, da bodo SŽ vložile okrog šest milijonov evrov za avtobusno postajo. Ali to pomeni, da bodo SŽ investirale dodatni denar in da je prvotna zahteva, da mora javni del v celoti financirati zasebni vlagatelj, padla v vodo, nam v SŽ niso odgovorili. Pogajanja še potekajo, pravijo."

http://siol.net/novice/slovenija/kaj-ve ... ika-434529
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 648
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Emonika

OdgovorNapisal/-a bisabre » 02.02.2017, 12:41

To je že ustaljena procedura, nikoli nič ne zgrade v predvidenem obsegu, najprej na veliko gobcajo in kažejo vse mogoče načrte, makete ter se fotkajo z bodočimi investitorji ter politiki, ko ugotove, da ne bo dovolj denarja oz. jih niso dovolj podmazali se zadeva konča kot se je. Tako to poteka že skoraj 60 let in prav nič se ne bo spremenilo tudi v bodoče. Dobili bomo eno oskubljeno ŽP in AP, mogoče kakšne tekoče stopnice pa še kakšen podhod pod peroni, morda nove nadstreške, čakalnico in garderobo, upam da tudi nove panoje s pregledom voznega reda oz. tekočega prometa, in obvezno cel kup lokalov z vsem mogočim sranjem, ki ga imamo že sredi mesta več kot dovolj. Stolpnic ne bo, ker bi te kvarile razgled onima dvema na Severnih vratih, katerih investitorja sta Jankjovićeva frenda. Ker bodo na razpolago velike površine je jasno, da kani prvi mestni šerif za "potrebe mesta" zahtrevati tudi kakšna parkirišča, kar bo zagotvo otežilo in podaljšalo pogajanja. Mislim, da nisem daleč od resnice.
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
casio
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 121
Pridružen: 05.01.2016, 15:04
Kraj: Murska Sobota

Re: Emonika

OdgovorNapisal/-a casio » 06.02.2017, 21:57

Tako kratek rok Emonike dve leti se vprašam a je sploh mogoče :?:
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 648
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Emonika

OdgovorNapisal/-a bisabre » 08.02.2017, 8:42

Vse je mogoče, poglej Stožice, športni del končajo, čeprav pokrita parkirišča občasno služijo tudi kot plavalni bazen, trgovski del pa služi kot abstraktna betonska inštalacija vredna Prešernove nagrade za Jankovićevo življensko delo. Slika
Simpl je tanartabul.
senitel
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 146
Pridružen: 02.08.2013, 13:15

Re: Emonika

OdgovorNapisal/-a senitel » 09.02.2017, 19:25

SŽ bi morala parcele razparcelirat, prodat in sami zgradit busno/želežniško.. bi več iztržili, ker je lokacija 1a. Investitor seveda teži k temu, da bi čim ceneje čez prišel, SŽ denarja nima, MOL se je**, 20 mil€ za obe zadevi glede na samo velikost je pa bolj malo € za kaj pametnega... vsaj, če pogledaš kaj se pri nas gradi za ta denar.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4210
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Emonika

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 09.02.2017, 19:45

SŽ bi morala parcele razparcelirat, prodat in sami zgradit busno/želežniško..


SŽ niso lastnik železniške infrastrukture, zemljišč. Torej tvoja ideja ne pije vode.

LPL
senitel
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 146
Pridružen: 02.08.2013, 13:15

Re: Emonika

OdgovorNapisal/-a senitel » 09.02.2017, 20:24

Ljubitelj napisal/-a:
SŽ bi morala parcele razparcelirat, prodat in sami zgradit busno/želežniško..


SŽ niso lastnik železniške infrastrukture, zemljišč. Torej tvoja ideja ne pije vode.

LPL


Mja glede na to, da je Trigranit plačal SŽ nekaj manj kot 20mil€ za parcele leta 2008..je očitno SŽ bil lastnik parcel poleg proge - s katerimi lahko prosto razpolaga, kar pa seveda ne velja za samo progo/infrastrukturo kot si napisal - je vmes še država, ki je hkrati tudi lastnik.. tako da.. :wink:
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4210
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Emonika

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 09.02.2017, 21:51

Po zakonodaji so SŽ samo upravljalec infrastrukture in ne lastnik, Javna železniška infrastruktura.

SŽ so stopile v družbo Emonika s stvarnim vložkom (zemljišče vrednoteno na 20,4% delež kapitala družbe) v Emoniko in ga kmalu nato prodale 17,4% delež za 19,2 M€,Slovenske železnice in TriGranit skopi s pojasnili o podrobnostih sodbe arbitražnega sodišča .

Kako je to možno je stvar pravno pametnejših, so pa SŽ bile pooblaščene da vstopajo kot javni partner v družbo za izgradnjo postaje, Vlada Republike Slovenije soglaša s prenosom poslovnega deleža v Emoniki, d.o.o. z TriGranit Holding Limited na TriGranit Holding (Emonika) Limited. Kkao pa se to poveže s prodajo zemljišč mi pa ni jasno, in verjetno še marsikomu ne.

Sicer je pa s temi zemljišči nemala pravnih zapletov, eden je recimo prodaja po napačnem zakonu [url=Vlada Republike Slovenije soglaša s prenosom poslovnega deleža v Emoniki, d.o.o. z TriGranit Holding Limited na TriGranit Holding (Emonika) Limited]Nepremičnine SŽ prodajajo po napačnem zakonu[/url].

Pri vsej tej papazjanji torej ni čudno, da se zadeva nikamor ne premakne in se verjetno še dolgo ne bo!

LPL

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov