dopolnitev Zakona o var v zel prom
Re: dopolnitev Zakona o var v zel prom
Je še ena bolj primitivna rešitev,kot vožnja vsega boga po progi!
Pa ko bi železnica čistila požarni pas,tako kot je treba?
Pa ko bi železnica čistila požarni pas,tako kot je treba?
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: dopolnitev Zakona o var v zel prom
Podpišem!Nurmi napisal/-a:Pa ko bi železnica čistila požarni pas,tako kot je treba?
To bi imelo še en, očitno neželjen , stranski efekt: nekateri nivojski potni prehodi bi postali dosti bolj pregledni . Ravno včeraj sem lazil po nasipu med Šmarjem in Cikavo, tam je nezaščiten nivojski potni prehod ceste proti Lipoglavu. Grmovje na železniškem nasipu je očiščeno samo kakšnih 20 metrov okoli prehoda. Ker je proga na nasipu in torej z avtom pripelješ od spodaj, je preglednost proge (predvsem zaradi tega) kriminalno slaba. Sicer ne bi bilo problema, saj je proga na nasipu pa še v premi (dobrih 600 m na vsako stran).
Prednji odbijač že sega v svetli profil, voznik pa še vedno ne vidi več kot kakšnih 30 metrov levo in desno.
Pa sploh ne bi bil hud problem tam narediti izven nivojsko križanje, saj je par metrov naprej cesta spuščena v podvoz pod AC LJ-NM. Ampak to takoj pomeni precej €, ki bi potem zmanjkali za nekaj fikusov in novih pisalnih miz.
LP, Metod
Re: dopolnitev Zakona o var v zel prom
Samo to bi upoštevali,pa je rešen problem.Amen!
II. ŠIRINA POŽARNOVARNOSTNEGA PASU
5. člen
(1) Požarnovarnostni pas je širok v gozdovih iglavcev in v gozdovih, v katerih so pretežno iglavci, 30 metrov, v gozdovih listavcev pa 15 metrov.
(2) Požarnovarnostni pas zemljišča, zasejanega s strniščnimi posevki ali drugimi kmetijskimi kulturami, ki ob času zorenja predstavljajo hitro vnetljivo in lahko gorljivo biomaso, mora biti širok 15 metrov.
6. člen
(1) Če sta gozd ali kmetijsko zemljišče v nivoju ali nad nivojem železniške proge, se določi širina požarnovarnostnega pasu po dejanski razdalji, merjeno po zemljišču.
(2) Če je gozd ali kmetijsko zemljišče pod nivojem železniške proge, se določi širina požarnovarnostnega pasu po vodoravni razdalji, ki znaša v gozdu največ 60 metrov, na kmetijskem zemljišču pa največ 50 metrov.
(3) Kjer poteka železniška proga vzporedno s cesto ali reko v oddaljenosti, ki znaša vsaj polovico požarnovarnostnega pasu iz prejšnjega člena tega pravilnika, je rob cestišča oziroma breg reke skrajna meja tega pasu, če je cesta oziroma reka široka najmanj 6 metrov.
7. člen
Na odseku železniške proge, kjer pihajo stalni ali pogosti vetrovi s hitrostjo nad 30 km na uro, se določi požarnovarnostni pas tako, da se prišteje širini iz 5. člena tega pravilnika 5 metrov na vsakih 5 km na uro povečane hitrosti vetra, vendar tako, da požarnovarnostni pas ne more biti širši od 60 metrov ne glede na obliko zemljišča.
8. člen
(1) Širine požarnovarnostnega pasu, kot so določene v 5., 6. in 7. členu, se upoštevajo le na požarno ogroženih odsekih prog.
(2) Na drugih odsekih prog je širina požarnovarnostnega pasu enaka širini progovnega pasu.
III. PROTIPOŽARNI UKREPI GLEDE ŽELEZNIŠKIH VOZIL Z ODPRTIM KURIŠČEM NA TRDA GORIVA
9. člen
(1) Vožnja vlečnih železniških vozil z odprtim kuriščem na trda goriva (v nadaljnjem besedilu: vozila s kuriščem) je dovoljena le po progah, kjer sta progovni in požarnovarnostni pas ustrezno vzdrževana in očiščena vse mrtve vegetacije in gorljivih predmetov.
(2) Ne glede na prejšnji odstavek tega člena je vožnja vozil s kuriščem prepovedana po odsekih prog, ki potekajo po območjih, kjer je razglašena velika ali zelo velika požarna ogroženost naravnega okolja.
Nobenih prototipov,zblojenih investicij,gasilcev na motorjih,zdravnikov na motorjih,(še ljubiteljski paparazzi in policaji se manjkajo,da se bodo uradno lahko z mopedi podili za vlaki.........
Kako mora biti vzdrževan požarni pas,si pa lahko ogledate na starih fotografijah železniških prog.
II. ŠIRINA POŽARNOVARNOSTNEGA PASU
5. člen
(1) Požarnovarnostni pas je širok v gozdovih iglavcev in v gozdovih, v katerih so pretežno iglavci, 30 metrov, v gozdovih listavcev pa 15 metrov.
(2) Požarnovarnostni pas zemljišča, zasejanega s strniščnimi posevki ali drugimi kmetijskimi kulturami, ki ob času zorenja predstavljajo hitro vnetljivo in lahko gorljivo biomaso, mora biti širok 15 metrov.
6. člen
(1) Če sta gozd ali kmetijsko zemljišče v nivoju ali nad nivojem železniške proge, se določi širina požarnovarnostnega pasu po dejanski razdalji, merjeno po zemljišču.
(2) Če je gozd ali kmetijsko zemljišče pod nivojem železniške proge, se določi širina požarnovarnostnega pasu po vodoravni razdalji, ki znaša v gozdu največ 60 metrov, na kmetijskem zemljišču pa največ 50 metrov.
(3) Kjer poteka železniška proga vzporedno s cesto ali reko v oddaljenosti, ki znaša vsaj polovico požarnovarnostnega pasu iz prejšnjega člena tega pravilnika, je rob cestišča oziroma breg reke skrajna meja tega pasu, če je cesta oziroma reka široka najmanj 6 metrov.
7. člen
Na odseku železniške proge, kjer pihajo stalni ali pogosti vetrovi s hitrostjo nad 30 km na uro, se določi požarnovarnostni pas tako, da se prišteje širini iz 5. člena tega pravilnika 5 metrov na vsakih 5 km na uro povečane hitrosti vetra, vendar tako, da požarnovarnostni pas ne more biti širši od 60 metrov ne glede na obliko zemljišča.
8. člen
(1) Širine požarnovarnostnega pasu, kot so določene v 5., 6. in 7. členu, se upoštevajo le na požarno ogroženih odsekih prog.
(2) Na drugih odsekih prog je širina požarnovarnostnega pasu enaka širini progovnega pasu.
III. PROTIPOŽARNI UKREPI GLEDE ŽELEZNIŠKIH VOZIL Z ODPRTIM KURIŠČEM NA TRDA GORIVA
9. člen
(1) Vožnja vlečnih železniških vozil z odprtim kuriščem na trda goriva (v nadaljnjem besedilu: vozila s kuriščem) je dovoljena le po progah, kjer sta progovni in požarnovarnostni pas ustrezno vzdrževana in očiščena vse mrtve vegetacije in gorljivih predmetov.
(2) Ne glede na prejšnji odstavek tega člena je vožnja vozil s kuriščem prepovedana po odsekih prog, ki potekajo po območjih, kjer je razglašena velika ali zelo velika požarna ogroženost naravnega okolja.
Nobenih prototipov,zblojenih investicij,gasilcev na motorjih,zdravnikov na motorjih,(še ljubiteljski paparazzi in policaji se manjkajo,da se bodo uradno lahko z mopedi podili za vlaki.........
Kako mora biti vzdrževan požarni pas,si pa lahko ogledate na starih fotografijah železniških prog.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: dopolnitev Zakona o var v zel prom
Po SVP-jih je iz leta v leto manj delavcev... Razen če bodo dobili zunanje izvajalce.Pa ko bi železnica čistila požarni pas,tako kot je treba?
Re: dopolnitev Zakona o var v zel prom
To mi je povsem jasno,ne morem pa tega sprejeti kot izgovor.Pa tudi gasilske mopediste kot rešitev.Saj ne rabijo več 200 ljudi s kosirji,ki bi pretepali grmovje.
Gledam cestarje kako to počnejo strojno.Mala malica.
Pa bo spet izgovor,ni pavze,ni intervala,blablabla,.......
To me je pizdilo že kot prometnika.Vikend ni vlakov,pavze za popizdit.Ne,niti pod razno ni žive duše nikjer.V ponedeljek ko se začne "futrati" Koper se popravljajo vešalke,mažejo kretnice,podbijajo pragi,........,pa vse do petka,ko je največja gužva in kar poka od vlakov,da se še do sobote zvečer ne spuca.
Hvala bogu mi ni treba več gledati teh "Butal"!!!
Gledam cestarje kako to počnejo strojno.Mala malica.
Pa bo spet izgovor,ni pavze,ni intervala,blablabla,.......
To me je pizdilo že kot prometnika.Vikend ni vlakov,pavze za popizdit.Ne,niti pod razno ni žive duše nikjer.V ponedeljek ko se začne "futrati" Koper se popravljajo vešalke,mažejo kretnice,podbijajo pragi,........,pa vse do petka,ko je največja gužva in kar poka od vlakov,da se še do sobote zvečer ne spuca.
Hvala bogu mi ni treba več gledati teh "Butal"!!!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: dopolnitev Zakona o var v zel prom
Glede na to, da ima vsak svp samo en unimog za košnjo in so želje po dodatnih neuslišane se je potrebno lotiti kar ročno.Gledam cestarje kako to počnejo strojno.Mala malica.
Re: dopolnitev Zakona o var v zel prom
Unimog je prvič precenjen in drugič za te obsege premajhen.To znajo povedati tudi fantje,ki z njim delajo.Uštimati bi morali vagon,na njega fiksirati prvo "multiclip" zadaj pa gozdarske mučarje,kateri bi vsak vzel svoj pas in gas.Vlekel bi ga TMD in to je to.Saj imajo fantje od SVP dobre ideje samo nobeden jih ne posluša.
Pa ni to nobeden denar.Niti sto jurjev ojrčkov!
Narediš pa čudo božje!
Pa ni to nobeden denar.Niti sto jurjev ojrčkov!
Narediš pa čudo božje!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: dopolnitev Zakona o var v zel prom
Pišem bedarije.To je za železnico.Kak milijon bi pa zares koštalo.
http://www.youtube.com/watch?v=irWUs59a ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=Mz-lgNa4 ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=Slvs8P0Y ... ure=relmfu
Pa naj kdo reče da se ne da.
http://www.youtube.com/watch?v=irWUs59a ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=Mz-lgNa4 ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=Slvs8P0Y ... ure=relmfu
Pa naj kdo reče da se ne da.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: dopolnitev Zakona o var v zel prom
Aaaah, saj jih še vedno gledaš samo tokrat iz drugega zornega kota.Nurmi napisal/-a: Hvala bogu mi ni treba več gledati teh "Butal"!!!
Re: Delovni čas strojevodje
Res je!Ampak zdaj mi za to dol visi.Kljuke ven iz kuzle,Pink Floydi na mp3 pa sudoku.Pa naj se oni j..... kjer se hočejo.Nurmič je v eksploataciji
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: dopolnitev Zakona o var v zel prom
Seveda se da. Samo pozabljaš, da se to podjetje imenuje Slovenske železnice kjer se to več kot očitno ne da. Pa saj veš kake so razmere po SVP-jih. Denarja za vzdrževanje, menjavo pragov... ni, kje bo potem šele za opremo. Potem pa se celo leto ob dolenjski progi ročno kosi.Unimog komaj pokrije glavne proge (pa še to si jih sekcije med sabo posojajo).Pa naj kdo reče da se ne da.
Re: dopolnitev Zakona o var v zel prom
Yp, v tujini, ki jo tako hvalimo, se večina vzdrževalnih del opravlja ponoči....Nurmi napisal/-a:To mi je povsem jasno,ne morem pa tega sprejeti kot izgovor.Pa tudi gasilske mopediste kot rešitev.Saj ne rabijo več 200 ljudi s kosirji,ki bi pretepali grmovje.
Gledam cestarje kako to počnejo strojno.Mala malica.
Pa bo spet izgovor,ni pavze,ni intervala,blablabla,.......
To me je pizdilo že kot prometnika.Vikend ni vlakov,pavze za popizdit.Ne,niti pod razno ni žive duše nikjer.V ponedeljek ko se začne "futrati" Koper se popravljajo vešalke,mažejo kretnice,podbijajo pragi,........,pa vse do petka,ko je največja gužva in kar poka od vlakov,da se še do sobote zvečer ne spuca.
Hvala bogu mi ni treba več gledati teh "Butal"!!!
... pri nas imamo pa boljše sindikate kot v tujini
Vsajnekajpress
+
Re: dopolnitev Zakona o var v zel prom
Več ali manj mi je vse jasno.S tistim kar imate delate čudeže.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!