No pa še ena slikca, da bomo vsi vedeli o kašni jeklenici je govora. Pa naj bo to zadnja o openskem travmaju, saj ima le ta svojo temo nekje drugje.
Od tu naprej pa o ljubljanski vzpenjači.
Vzpenjača na Ljubljanski grad
Re: Vzpenjača na Ljubljanski grad
Življenje se ne meri s številom vdihov, ki jih naredimo, temveč s trenutki, ki nam dih vzamejo.
Re: Vzpenjača na Ljubljanski grad
No pa dajmo še o Ljubljanski vzpenjači. Spodnja fotografija lepo kaže, kako je proti utež vpeta v nosilno konstrukcijo, in jeklenico, ki povezuje kabino s protiutežjo (seveda preko pogonskega kolesa v strojnici na vrhu vzpenjače).
Objavljeno z dovoljenjem avtorja fotografije
Objavljeno z dovoljenjem avtorja fotografije
LP, Metod
Re: Vzpenjača na Ljubljanski grad
No, s te slike mi je tudi jasno, po kakšnih tirnicah teče utež. Torej ima ljubljanska spenjača kar štiri tirnice - in s tem dve tirni širni!
Tako počasi se prebujamo ...
Re: Vzpenjača na Ljubljanski grad
Potem smo pa pri tem, da je tale tirna vzpenjača v bistvu dvotirna Kar je @Jake sicer že napisal, pa najbrž ni imel v mislih tega, kar smo sedaj ugotovili.Čišo napisal/-a:No, s te slike mi je tudi jasno, po kakšnih tirnicah teče utež. Torej ima ljubljanska spenjača kar štiri tirnice - in s tem dve tirni širni!
LP, Metod
Re: Vzpenjača na Ljubljanski grad
Seveda je dvotirna - kaj openski tramvaj na zgornji sliki ni dvotiren? Princip delovanja pa je itak pri obeh v osnovi isti.
Tako počasi se prebujamo ...
Re: Vzpenjača na Ljubljanski grad
Jake se je odzval na post, v katerem je pisec trdil, da ima grajska vzpenjača samo eno tirnico in je torej o tirni širini nesmiselno govoriti. Pri tem se je Jake nerodno izrazil (napisal je, da se na fotografiji vidita dva tira) in so ga popravili, da sta tam dve tirnici ampak en tir.
Sedaj smo ugotovili, da sta tira dva (res pa precej različna).
Sedaj smo ugotovili, da sta tira dva (res pa precej različna).
LP, Metod