Tranzitno tovorni promet na tire?

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Tranzitno tovorni promet na tire?

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

V tej študiji je tudi tabela o prepustnosti odsekov in izkoriščenosti iz leta 2010.
Na odseku LJ-Pivka je prepustnost 146 vlakov na dan, leta 2010 je vozilo povprečno 119 vlakov na dan.
Vse to je lepo res, toda ne pozabiti koliko bi se pridobilo z APB, ali vsaj dodatnimi "odjavnicami" in seveda z izpopolnjenim napajanjem 3kV DC.

Ampak kot rečeno je poanta v tem, da četudi se promet na Koprski progi poveča za 30x!!!! izgradnja drugega tira ni ekonomsko upravičena, vsaj po mnenju resornega ministra v odhajanju, sicer iz stranke, ki obvladuje železnice.

Kako pa po dvotirni progi (ali 2x enotirni) prepeljati 300 M Nton, kar še vedno ni ekonomsko upravičen promet za investicijo) mi pa ni jasno, kajti prepustnost proge je potrebno dvigniti na vsaj 1000 vlakov/dan, ob neto obremenitvi slabih 1000 ton. Seveda se postavlja vprašanje, kje dobiti 300 Mt tovora, oziroma kako veliko bi moralo biti Kopersko pristanišče za takšen preklad. Boste rekli, da je to nemogoče, meni je jasno, pa dopovejte to še resornemu ministru. Če bo pa še vedno vztrajal, je pač potrebno železnice čim prej likvidirat zaradi totalne ekonomske neupravičenosti in prekvalificirat železničarje v šoferje.

LPL
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Tranzitno tovorni promet na tire?

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

V tej držav se tkoaltko ne splača nič, še grobarji bodo kmal ob biznis. Pa so mi zmerej pravl da edina zihr stvar je smrt.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Odgovori