Odkod ti ta informacija, da so na ostalih podroćjih sveta boljši geološki pogoji kot v Sloveniji, zakaj bi mi bili takšen unikum? Glede na razmere se pač zgradi ustreznen spodnji ustroj, če se da graditi proge preko premafrosta v Tibetu, preko sibirskih močvirij in po Aljaski, zakaj se ne bi dalo graditi po Sloveniji. Pa se da tudi v Evropi (Malmbanan 30 ton/os), RWE celo 35 ton/os. Edina razlika je, da so to privatne železnice, kjer so pomembni stroški. Dokler je Malmbanan bil v okviru nacionalnih železnic in je rudniku grozilo zaprtje, je bila osna obremenitev samo 22,5 t/os, ko se je sprivatiziral pa so takoj prešli na 25 in nato ob ne prevelikih stroških na 30 t/os. Da ne bom ponavljal, kar je že bilo napisano v temi Malmbanan samo to:zigc0601
Ljublitelj vse lepo in prav, da želiš vedno primerjati ameriške in avstralske železnice, vendar če jih primerjaš z evropskimi primerjaš hruške in krompir! V Avstraliji in po večini ZDA res brez najmanjših težav dosegajo večje osne obremenitve, ampak predvsem zaradi precej boljše podlage.
njihov tovorni vagon tehta 20 ton, slovenski pa 25 ton, toda razlika v nosilnosti je 1,82 kratna (100:55) seveda na škodo SŽ! Preprost račun pokaže, da je na tono rude preprljeo SŽ še 450 kg starega železa, dočim omenjena družba samo 200 kg. Rezultat vseh ukrepov pa je povečana kapaciteta iz 28 na 33 Mton letno ob istočasnem zmanjšanju števila vlakov iz 21 na 15 vlakov na dan.
LP in ne se čudit če bo lepega dne ruda izginila iz repertoarja SŽ.
Ljubitelj