Vse to je lepo res, toda ne pozabiti koliko bi se pridobilo z APB, ali vsaj dodatnimi "odjavnicami" in seveda z izpopolnjenim napajanjem 3kV DC.V tej študiji je tudi tabela o prepustnosti odsekov in izkoriščenosti iz leta 2010.
Na odseku LJ-Pivka je prepustnost 146 vlakov na dan, leta 2010 je vozilo povprečno 119 vlakov na dan.
Ampak kot rečeno je poanta v tem, da četudi se promet na Koprski progi poveča za 30x!!!! izgradnja drugega tira ni ekonomsko upravičena, vsaj po mnenju resornega ministra v odhajanju, sicer iz stranke, ki obvladuje železnice.
Kako pa po dvotirni progi (ali 2x enotirni) prepeljati 300 M Nton, kar še vedno ni ekonomsko upravičen promet za investicijo) mi pa ni jasno, kajti prepustnost proge je potrebno dvigniti na vsaj 1000 vlakov/dan, ob neto obremenitvi slabih 1000 ton. Seveda se postavlja vprašanje, kje dobiti 300 Mt tovora, oziroma kako veliko bi moralo biti Kopersko pristanišče za takšen preklad. Boste rekli, da je to nemogoče, meni je jasno, pa dopovejte to še resornemu ministru. Če bo pa še vedno vztrajal, je pač potrebno železnice čim prej likvidirat zaradi totalne ekonomske neupravičenosti in prekvalificirat železničarje v šoferje.
LPL