Delo spikerk

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Ajznponar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 858
Pridružen: 09.07.2009, 22:24

Re: Delo spikerk

Odgovor Napisal/-a Ajznponar »

Bom poskušal malo pofilozofirati, pa naj me še kdo dopolni. Postajališče Notranje Gorice je videti nekako tako:

Slika

Dvotirna proga z dvema peronoma, tira sta ločena z ograjo, podhoda ni, pač pa je treba iti "naokoli" čez Npr (z zapornicami) za levim robom. Vsi niso takšni železničarski navdušenci, da bi vedeli, kateri tir gre v katero smer (če se ne motim, gre tehnično gledano celo za dve enotirni progi, kjer je mogoče voziti v katerokoli smer), lahko bi se kdo zanesel na zdravo kmečko pamet in napačno predpostavil, da tudi vlaki vozijo po desni... Tudi se ne spomnim, da bi bilo označeno kaj v stilu "ta tir je za smer Ljubljana, oni drugi za smer Postojna". Poleg tega bi si marsikdo želel počakati na vlak na klopci, pod streho, v senci... in je pač treba ustrezno napotiti potnike (tudi manj poskočne starejše), da pravočasno in predvsem varno pridejo na pravi peron. No, upam, da sta ustrezno označena vsaj 1. in 2. tir...

Poleg tega je od nekod (Brezovica? Ljubljana?) potrebno daljinsko krmiliti prej omenjene bližnje zapornice in kaj je problem, če se ob tem na zvočnike pošlje še vnaprej posneto spročilo.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Delo spikerk

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

zelencek napisal/-a:Sicer to ni ravno delo spikerk, ker je avtomatsko, ampak zakaj ravno na postajališču???
Nekatera postajališča imajo večjo frekvenco potnikov, kot marsikatera postaja.
Odgovori