Videla pa sva, ko so spustili prazne vagone tipa Kgs-z (dvo osni plato vagoni za kontejnerje).desiro napisal/-a:Potem smo se pa ravno zgrešili, tudi z @Nejacem sva bila tam okrog 16ihvitor napisal/-a:Sem bil v soboto tam, ampak se na žalost tedaj ni veliko dogajalo. Samo eno kompozicijo so spustili po drči, tako da bom prišel še kdaj med tednom.
Me pa zanima, kaj govori možakar po razglasu. Jaz ničesar nisem razumel, ker preveč odmeva, pa me zanima, če delavci kaj bolj vedo, o čem je govora? In komu je to govorjenje namenjeno?
Ranžirna postaja Zalog
Re: Ranžirna postaja Zalog
Re: Ranžirna postaja Zalog
Možakar je po ozvočenju napovedoval tire, na katere so se potlej stekali vagoni od spuščajočega vlaka. Namenjeno pa je bilo premikačem-lovilcem pod drčo, da so zvedeli, kdo in na kateri tir bo dobival prihajajoče vagone ter jih ulovil s coklo.vitor napisal/-a: Me pa zanima, kaj govori možakar po razglasu. Jaz ničesar nisem razumel, ker preveč odmeva, pa me zanima, če delavci kaj bolj vedo, o čem je govora? In komu je to govorjenje namenjeno?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Ranžirna postaja Zalog
Premikači lovijo vagone s coklo? To bi bila zanimiva reportaža, si pa mislim, da je to vse prej kot varno delo...
Goran
Re: Ranžirna postaja Zalog
Vagonom zmanjšajo hitrost s tirnimi zavorami, to drži. Vendar imajo vagoni še vedno preveliko hitrost, da bi se ustavljali le s trkom na stoječe vagone. Ta hitrost mora biti manjša od 4 km/h. Zato lovilec vizuelno oceni hitrost vagona. Po ozvočenju mu je bilo povedano ali gre za naložene vagone, oz. prazne. Tako na primerni razdalji podstavi coklo in ustavi vagone. Zaradi pojemka se vagon vrne malce v obratni smeri, tako da lahko izvleče coklo. Zaradi malega padca in če vagoni radi tečejo, se potlej počasi prilepijo na ostale vagone. Tam ga lovilec spne s spenjačo in se pripravi na naslednjo operacijo "lovitev".
V izjemnih primerih, kadar so slabi adhezijski pogoji, večja brzina prihajajoče tempe ter večja teža naloženega vagona, oz. voz, mora lovilec podstaviti dve cokli. Jasno, vsako na svoj tir. Se kaj rado zgodi, da cokle izbije izpod koles. Potem pa pride seveda do naleta na stoječe vagone in velikega sranja. Vse to mora lovilec znati predvideti.
Evo, spet je le strojevodja "pameten" in predstavlja drugo vejo železniškega profila, čeprav o tem ne ve prav dosti.
V izjemnih primerih, kadar so slabi adhezijski pogoji, večja brzina prihajajoče tempe ter večja teža naloženega vagona, oz. voz, mora lovilec podstaviti dve cokli. Jasno, vsako na svoj tir. Se kaj rado zgodi, da cokle izbije izpod koles. Potem pa pride seveda do naleta na stoječe vagone in velikega sranja. Vse to mora lovilec znati predvideti.
Evo, spet je le strojevodja "pameten" in predstavlja drugo vejo železniškega profila, čeprav o tem ne ve prav dosti.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Ranžirna postaja Zalog
Dolfe, kako pa zgledajo te cokle, so na tistem delu, ki nalegajo na tirnico popolnoma ravne ali imajo kaka ušesa, da jo premikač lahko postavi na tirnico in umakne roke?
Goran
Re: Ranžirna postaja Zalog
Hvala strojevodja, da se trudiš s pojasnili. Zame kot laika si tudi ti v redu !
Po kakšnem principu pa deluje "cokla"? In kako zgleda? (sem probal poiskati po forumih, vendar je preveč zadetkov, večina se izgleda nanaša na nekega uporabnika s tem imenom - če me lahko kdo usmeri na pravi forum, bom zelo hvaležen)
Po kakšnem principu pa deluje "cokla"? In kako zgleda? (sem probal poiskati po forumih, vendar je preveč zadetkov, večina se izgleda nanaša na nekega uporabnika s tem imenom - če me lahko kdo usmeri na pravi forum, bom zelo hvaležen)
Re: Ranžirna postaja Zalog
Bo cokla coklo pokazal. Konec koncev so vse cokle (v sliki) skrite prav zaradi cokle.
Ajde cokla, pokaži coklo. press
Ajde cokla, pokaži coklo. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Ranžirna postaja Zalog
Hja, cokla je zgubil svojo coklo in odšel v službo coklat Kanarčke brez cokle.
Tule sta dve cokli na ogled:
Resnici na ljubo, raznih slik o coklah je ogromno. Le ročno jih je treba najti, ker se iskalniku sfuzla do amena. Da bi ročno iskali te slike, je pa bolje špilat loto. Bo sedmica prej verjetna.
Še profesionalna opazka: Ti dve cokli nista pravilno nameščeni. Morali bi biti navoženi, kar pa je v danem trenutku nemogoče.
Tule sta dve cokli na ogled:
Resnici na ljubo, raznih slik o coklah je ogromno. Le ročno jih je treba najti, ker se iskalniku sfuzla do amena. Da bi ročno iskali te slike, je pa bolje špilat loto. Bo sedmica prej verjetna.
Še profesionalna opazka: Ti dve cokli nista pravilno nameščeni. Morali bi biti navoženi, kar pa je v danem trenutku nemogoče.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Ranžirna postaja Zalog
Jaz sem imel eno sliko,kako "ne deluje" cokla,oz. kako leti po tleh če jo nepravilno postaviš.
samo kdo bo hudiča našel v moji ropotarnici.
samo kdo bo hudiča našel v moji ropotarnici.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Ranžirna postaja Zalog
Dolfe...kanarčki ne rabijo cokel...potrebujejo pa coklo. Sicer pa tile cokli od Dolfeta nista pravilno nameščeni. Cokla mora biti navožena ter označena z rumeno tablo, da je pravilno nameščena. In to izgleda - takole.Dolfe napisal/-a:Hja, cokla je zgubil svojo coklo in odšel v službo coklat Kanarčke brez cokle.
Tule sta dve cokli na ogled:
http://www.shrani.si/f/2P/Vn/749HlMN/img0056yx.jpg
Resnici na ljubo, raznih slik o coklah je ogromno. Le ročno jih je treba najti, ker se iskalniku sfuzla do amena. Da bi ročno iskali te slike, je pa bolje špilat loto. Bo sedmica prej verjetna.
Še profesionalna opazka: Ti dve cokli nista pravilno nameščeni. Morali bi biti navoženi, kar pa je v danem trenutku nemogoče.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Ranžirna postaja Zalog
Dolfe, se oproščam okoli vprašanja o obliki cokle - nekak ne vem točno kakšne naj bi bile cokle, domneval sem tudi, da imajo premikači na ranžirnih postajah cokle z drugačnimi oblikami za lažjo manipulacijo z njimi.
Se mi pa poraja naslednje vprašanje. Če vagon navozi na coklo preden se dotakne ostalih vagonov v kompoziciji, se jo da enostavno umaknit ali vagon nalega s konkretno težo nanjo? In ko vagon naleti nanjo, predvidevam, da jo porine po tračnici še kak meter naprej proti mestu ustavitve?
Se mi pa poraja naslednje vprašanje. Če vagon navozi na coklo preden se dotakne ostalih vagonov v kompoziciji, se jo da enostavno umaknit ali vagon nalega s konkretno težo nanjo? In ko vagon naleti nanjo, predvidevam, da jo porine po tračnici še kak meter naprej proti mestu ustavitve?
Goran
Re: Ranžirna postaja Zalog
Pa to dela ena oseba, ali dve, vsaka na eni tračnici? Si kar ne predstavljam, da bi to delal en človek, proti kateremu se vali kolona vagonovDolfe napisal/-a: V izjemnih primerih, kadar so slabi adhezijski pogoji, večja brzina prihajajoče tempe ter večja teža naloženega vagona, oz. voz, mora lovilec podstaviti dve cokli. Jasno, vsako na svoj tir. Se kaj rado zgodi, da cokle izbije izpod koles. Potem pa pride seveda do naleta na stoječe vagone in velikega sranja. Vse to mora lovilec znati predvideti.
Re: Ranžirna postaja Zalog
Navožena cokla se verjetno ne da enostavno odstraniti,lahko bi postala plen zbiralcev "perja".Ali mora biti tirno vozilo pod katerim je podstavljena cokla zavrto?
Spomnim se pred leti pobeglega vagona z ljutomerske strani.Zaustaviti so ga poskušali s coklami,vendar je že pridobil na hitrosti in cokle niso bile uspešne.Končal je za štucom v Ormožu in preoblikoval postajno poslopje.
Lp Pele
Spomnim se pred leti pobeglega vagona z ljutomerske strani.Zaustaviti so ga poskušali s coklami,vendar je že pridobil na hitrosti in cokle niso bile uspešne.Končal je za štucom v Ormožu in preoblikoval postajno poslopje.
Lp Pele
Re: Ranžirna postaja Zalog
En mož lovi več tirov. Običajno dva.vitor napisal/-a:
Pa to dela ena oseba, ali dve, vsaka na eni tračnici? Si kar ne predstavljam, da bi to delal en človek, proti kateremu se vali kolona vagonov
Gorči, pod drčo so enake cokle. Včasih se vagoni peljejo po cokli tudi dvajset metrov in več. Pač odvisno od hitrosti, št. vagonov in skupne mase.
Ko se vagon ustavi, pride do pojemka in se vrne za kakšen meter nazaj. Takrat je možno izvleči coklo. Če pa ostane navožena in to ni redek pojav, mora priti premikalka, da potegne vagon nazaj in tako sprosti coklo.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Ranžirna postaja Zalog
ID je bil na dan 19.03.1976!Pele napisal/-a:... Spomnim se pred leti pobeglega vagona z ljutomerske strani.Zaustaviti so ga poskušali s coklami,vendar je že pridobil na hitrosti in cokle niso bile uspešne.Končal je za štucom v Ormožu in preoblikoval postajno poslopje...
Več o ID-ju (in tudi o coklah ki jih "... zmeče ven kot glinaste golobe...")
je v tej temi:
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... e&start=30
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!