Kolesarska karta

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Kolesarska karta

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Lep pozdrav! Sem čisto nov na forumu in to je moja prva tema.
Sprašujem se, kakšna strategija je to, da celodnevna kolesarska karta stane 3.20 evra (+ navadna karta). To pride vse skupaj kar drago. ČE bi bil jaz direktor, bi dal kolesarsko karto recimo 25 centov in malo bolj uredil prtljažne prostore za kolesa (Na Desiroju je tisto kar naj bi bilo za kolesa premalo). Če bi bilo ceneje, bi bilo več kolesarjev na vlaku- jaz sem do zdaj v življenju videl celo 3 kolesarje na vlaku)- in z vlakom bi se mogoče vozili tudi tisti ki so oddaljeni malo dalj od postaje.
Kako pa imajo urejeno za kolesarje na vlakih po drugih državah?
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 531
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Kolesarska karta

Odgovor Napisal/-a dingo »

Podaj pripombe in predloge na potniški promet. Potem pa upaj :lol:

Na Nizozemskem vem, da je bila možnost (nevem če še), da si ob nakupu letne karte dobil poleg dva kolesa in dva boksa. Prvo kolo je bilo namenjeno za prevoz od doma do postaje. Tam si ga dal v boks in šel na vlak. Na končni postaji je bilo drugo kolo s katerim si se peljal od postaje do službe.
Je pa res, da so že nasplošno Nizozemci veliko bolj mahnjeni na kolesa (kot pri nas na avtomobile).
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Kolesarska karta

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Hvala za nasvet, Dingo- ga bom upošteval. Čeprav bom potem upal na brezupno. :(

Res je, da smo Slovenci preveč mahnjeni na avtomobile, ampak koles pa ravno ne sovražimo. Na žalost pa večina (se mi zdi) ne mara vožnje z vlakom. Iz različnih razlogov.
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Kolesarska karta

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Sprašujem se, kakšna strategija je to, da celodnevna kolesarska karta stane 3.20 evra (+ navadna karta). To pride vse skupaj kar drago. ČE bi bil jaz direktor, bi dal kolesarsko karto recimo 25 centov in malo bolj uredil prtljažne prostore za kolesa (Na Desiroju je tisto kar naj bi bilo za kolesa premalo). Če bi bilo ceneje, bi bilo več kolesarjev na vlaku- jaz sem do zdaj v življenju videl celo 3 kolesarje na vlaku)- in z vlakom bi se mogoče vozili tudi tisti ki so oddaljeni malo dalj od postaje.
Na Bohinjski progi se nam v viških sezone dogaja, da pri posameznem vlaku "na tleh" ostane tudi 20 ali več koles, ker na vlaku pač zmanjka prostora - kljub tistim 3,20 eur, kolikor stane karta. Zato postavljam dve retorični vprašanji:
1. Kolikšna je ob zavrnitvi 20 koles in ceni 3,20 eur potencialna izguba prevoznika?
2. Kakšne zmogljivosti bi potrebovali, če bi karta stala 25 centov, kot predlaga @zelencek?
Tako počasi se prebujamo ...
Nejac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1283
Pridružen: 29.03.2009, 17:46

Re: Kolesarska karta

Odgovor Napisal/-a Nejac »

Čišo napisal/-a: 2. Kakšne zmogljivosti bi potrebovali, če bi karta stala 25 centov, kot predlaga @zelencek?
Vagon za kolesa med Bohinjsko Bistrico in Podbrdom. Vagon tipa Gbs-z in ga priklopit na fiata :P
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Kolesarska karta

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Ali pa reinkarnacija kakega izmed 6 razrezanih Dls vagonov :D
Goran
railfan
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 47
Pridružen: 06.02.2009, 10:29

Re: Kolesarska karta

Odgovor Napisal/-a railfan »

Trenutna cena vozovnice za kolo zame ne bi bila problematična če bi bila ponudba vlakov za prevoz koles večja in bi omogočala medsebojne povezave relacij.
Npr: iz smeri Gorenjske proti Ljubljani in naprej proti Obali in Istri ni možnosti prevoza kolesa. Na relaciji LJ-Koper in LJ-Pula ta možnost obstaja, vendar ni ustreznega vlaka iz Gorenjske.
Odgovori