Lep pozdrav! Sem čisto nov na forumu in to je moja prva tema.
Sprašujem se, kakšna strategija je to, da celodnevna kolesarska karta stane 3.20 evra (+ navadna karta). To pride vse skupaj kar drago. ČE bi bil jaz direktor, bi dal kolesarsko karto recimo 25 centov in malo bolj uredil prtljažne prostore za kolesa (Na Desiroju je tisto kar naj bi bilo za kolesa premalo). Če bi bilo ceneje, bi bilo več kolesarjev na vlaku- jaz sem do zdaj v življenju videl celo 3 kolesarje na vlaku)- in z vlakom bi se mogoče vozili tudi tisti ki so oddaljeni malo dalj od postaje.
Kako pa imajo urejeno za kolesarje na vlakih po drugih državah?
Kolesarska karta
Kolesarska karta
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Kolesarska karta
Podaj pripombe in predloge na potniški promet. Potem pa upaj
Na Nizozemskem vem, da je bila možnost (nevem če še), da si ob nakupu letne karte dobil poleg dva kolesa in dva boksa. Prvo kolo je bilo namenjeno za prevoz od doma do postaje. Tam si ga dal v boks in šel na vlak. Na končni postaji je bilo drugo kolo s katerim si se peljal od postaje do službe.
Je pa res, da so že nasplošno Nizozemci veliko bolj mahnjeni na kolesa (kot pri nas na avtomobile).
Na Nizozemskem vem, da je bila možnost (nevem če še), da si ob nakupu letne karte dobil poleg dva kolesa in dva boksa. Prvo kolo je bilo namenjeno za prevoz od doma do postaje. Tam si ga dal v boks in šel na vlak. Na končni postaji je bilo drugo kolo s katerim si se peljal od postaje do službe.
Je pa res, da so že nasplošno Nizozemci veliko bolj mahnjeni na kolesa (kot pri nas na avtomobile).
Re: Kolesarska karta
Hvala za nasvet, Dingo- ga bom upošteval. Čeprav bom potem upal na brezupno.
Res je, da smo Slovenci preveč mahnjeni na avtomobile, ampak koles pa ravno ne sovražimo. Na žalost pa večina (se mi zdi) ne mara vožnje z vlakom. Iz različnih razlogov.
Res je, da smo Slovenci preveč mahnjeni na avtomobile, ampak koles pa ravno ne sovražimo. Na žalost pa večina (se mi zdi) ne mara vožnje z vlakom. Iz različnih razlogov.
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Kolesarska karta
Na Bohinjski progi se nam v viških sezone dogaja, da pri posameznem vlaku "na tleh" ostane tudi 20 ali več koles, ker na vlaku pač zmanjka prostora - kljub tistim 3,20 eur, kolikor stane karta. Zato postavljam dve retorični vprašanji:Sprašujem se, kakšna strategija je to, da celodnevna kolesarska karta stane 3.20 evra (+ navadna karta). To pride vse skupaj kar drago. ČE bi bil jaz direktor, bi dal kolesarsko karto recimo 25 centov in malo bolj uredil prtljažne prostore za kolesa (Na Desiroju je tisto kar naj bi bilo za kolesa premalo). Če bi bilo ceneje, bi bilo več kolesarjev na vlaku- jaz sem do zdaj v življenju videl celo 3 kolesarje na vlaku)- in z vlakom bi se mogoče vozili tudi tisti ki so oddaljeni malo dalj od postaje.
1. Kolikšna je ob zavrnitvi 20 koles in ceni 3,20 eur potencialna izguba prevoznika?
2. Kakšne zmogljivosti bi potrebovali, če bi karta stala 25 centov, kot predlaga @zelencek?
Tako počasi se prebujamo ...
Re: Kolesarska karta
Vagon za kolesa med Bohinjsko Bistrico in Podbrdom. Vagon tipa Gbs-z in ga priklopit na fiataČišo napisal/-a: 2. Kakšne zmogljivosti bi potrebovali, če bi karta stala 25 centov, kot predlaga @zelencek?
Re: Kolesarska karta
Trenutna cena vozovnice za kolo zame ne bi bila problematična če bi bila ponudba vlakov za prevoz koles večja in bi omogočala medsebojne povezave relacij.
Npr: iz smeri Gorenjske proti Ljubljani in naprej proti Obali in Istri ni možnosti prevoza kolesa. Na relaciji LJ-Koper in LJ-Pula ta možnost obstaja, vendar ni ustreznega vlaka iz Gorenjske.
Npr: iz smeri Gorenjske proti Ljubljani in naprej proti Obali in Istri ni možnosti prevoza kolesa. Na relaciji LJ-Koper in LJ-Pula ta možnost obstaja, vendar ni ustreznega vlaka iz Gorenjske.